Δευτέρα 21 Ιουνίου 2021

Προκαλείτε το Ορθόδοξο φρόνημα των πιστών





21 Ιουνίου 2021 

 ΑΝΟΙΧΤΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΠΡΟΣ ΔΙΣ 

 Μακαριότατε Αρχιεπίσκοπε κ. Ιερώνυμε και  Άγιοι Αρχιερείς 

Μετά από τους πρόσφατους διωγμούς εις βάρος ιερέων σε διάφορες μητροπόλεις της Εκκλησίας μας, επειδή τέλεσαν Ορθόδοξη Ανάσταση την Τρίτη ημέρα κατά τας γραφάς και καλώς έπραξαν, έκτοτε εμείς το Χριστεπώνυμο πλήρωμα (το ποίμνιό σας) παρακολουθούμε με ζωντανό ενδιαφέρον και αγωνία ως ζωντανά κύτταρα του σώματος της Εκκλησίας, τις εξελίξεις σχετικά με αυτούς τους άδικους διωγμούς. 

Εν όψει λοιπόν των εν εξελίξει διωγμών, ενημερωθήκαμε μετά βαθείας λύπης μας ότι στην περίπτωση των δύο Επισκόπων Κυθήρων και Αντικυθήρων κ. Σεραφείμ και Αιτωλοακαρνανίας κ. Κοσμά οι οποίοι τέλεσαν Ορθόδοξη Ανάσταση στις Μητροπόλεις και ενορίες αυτών ότι: 

‘’H ΔΙΣ αποφάσισε τον σχηματισμό φακέλων και την υποβολή εισηγήσεων περί των επομένων ενεργειών της Εκκλησίας, σχετικά με τις επιστολές και λοιπές ενέργειες των Μητροπολιτών Κυθήρων και Αντικυθήρων κ. Σεραφείμ και Αιτωλίας και Ακαρνανίας κ. Κοσμά, με τις οποίες κατά την γνώμη σας οι εν λόγω Αρχιερείς εξεδήλωσαν ‘’απειθαρχία’’ και έλλειψη ‘’σεβασμού’’ προς την ομόφωνη απόφαση της ΔΙΣ ως προς την διαδικασία τελέσεως των Ιερών Ακολουθιών λόγω των υγειονομικών περιορισμών της κυβέρνησης’’ 

Ενημερωθήκαμε ότι τουλάχιστον 15 μητροπολίτες στις έδρες τους, τέλεσαν την όλη ακολουθία της Αναστάσεως, Ορθοδόξως την Τρίτη ημέρα κατά τας γραφάς. Μεταξύ αυτών και οι Συνοδικοί μητροπολίτες Κηφισίας κ. Κύριλλος και Γλυφάδας κ. Αντώνιος. 
Ενδεικτικά θα αναφέρουμε και τους μητροπολίτες Μαντινείας Κ. Αλέξανδρο και Ηλείας κ. Γερμανό.

Σήμερα 21/06/21 ενημερωθήκαμε ότι ο Σεβασμιότατος Αιτωλίας κ. Κοσμάς έχει απαλλαγεί από οποιαδήποτε κατηγορία και δεν θα υπάρξουν περαιτέρω ενέργειες εναντίον του, ενώ για τον Σεβασμιότατο Κυθήρων κ. Σεραφείμ θα συνέλθει μεθαύριο 23/06/21 η Δ.Ι.Σ. που θα συνεδριάσει και μεταξύ άλλων, το πρώτο σας μέλημα είναι να αποφασίσετε για το ποιες κατηγορίες θα προσάψετε κατά του ομολογητού μητροπολίτου κ. Σεραφείμ και στη συνέχεια να τον καλέσετε σε απολογία. 

Βεβαίως χαρήκαμε για την απαλλαγή του σεβασμιοτάτου κ. Κοσμά, αλλά ταυτοχρόνως μας γεννήθηκε το εξής ερώτημα. Η Συνοδική επιτροπή της Εκκλησίας αποφαίνεται και ενεργεί με δύο μέτρα και δύο σταθμά? Γιατί δεν απαλλάχθηκε και ο Κυθήρων; 
Μήπως επειδή σας είχε αποστείλει ταυτοχρόνως και επιστολή διαμαρτυρίας την 7η Μαΐου υπερασπιζόμενος τους αδίκως διωκόμενους ιερείς που προασπίσθηκαν τα της Εκκλησιαστικής παραδόσεως και κληρονομίας; Και αντί να επαινεθούν για αυτό από την μητέρα Εκκλησία αντιθέτως διώκονται. 

Επιπλέον μας κάνει αλγεινή εντύπωση το γεγονός ότι από τους υπολοίπους 81 μητροπολίτες, ουδείς ευρέθη να υποστηρίξει δημόσια τον Σεβασμιότατο αδελφό σας και αδελφό μας εν Χριστώ κ. Σεραφείμ. 

Αναρωτιόμαστε αν η Σύνοδος της Εκκλησίας θεωρεί Χριστιανικό και Δημοκρατικό το γεγονός όταν αφαιρεί ευκαίρως-ακαίρως τον λόγο και την αντίθετη γνώμη κάποιου συν-Επισκόπου τους. Και επειδή τόλμησε να εκφραστεί με σεβασμό πάντα προς την ΔΙΣ και κάνοντας έκκληση να πρυτανεύσει η λογική, κάποιοι ζήτησαν την ‘’κεφαλή’’ του επί πίνακι. 

Πληροφορηθήκαμε ότι η εντολή δίωξης του Σεβασμιοτάτου ήλθε από το Φανάρι! Aν αληθεύει τότε λυπούμεθα γιατί αυτό είναι ανάμειξη στα εσωτερικά της αυτοκεφάλου εκκλησίας μας και δεν το αποδεχόμαστε ως μέλη αυτής της Εκκλησίας. 

Σεβαστέ Αρχιεπίσκοπε κ. Ιερώνυμε και σεβαστοί πατέρες της Διαρκούς Ιεράς Συνόδου, από την ψευτοσύνοδο του Κολυμπαρίου μέχρι και σήμερα ο πιστός λαός του Θεού έχει κατασκανδαλιστεί με τις λίαν επιεικώς, άτοπες και άκυρες ενέργειές σας. 
Προκαλείτε το Ορθόδοξο φρόνημα των πιστών. Ως που νομίζεται ότι μπορείτε να φτάσετε χωρίς να βρείτε καμία αντίσταση? 

Σας καλούμε να σεβαστείτε τον αγαπητό σε όλους μας μητροπολίτη Κυθήρων και τους ιερείς μας και σας κάνουμε γνωστό ότι χιλιάδες Ορθόδοξοι Χριστιανοί από όλη την χώρα τασσόμαστε στο πλευρό του. Δεν σας επιτρέπουμε να τον αγγίξετε. 

Κρούομεν τον κώδωνα του κινδύνου, ότι αν συνεχίσετε αυτή την τακτική των άδικων διωγμών και των αυθαιρεσιών, θα δημιουργήσετε νέο ρήγμα εντός της Εκκλησίας, έως και σχίσμα. 
Επιφυλλασόμεθα για περαιτέρω κινητοποιήσεις. 

Στώμεν καλώς 

Μετά βαθυτάτου σεβασμού

Οι 2500 χιλ. υπογράψαντες την επιστολή αγωνιώντες Ορθόδοξοι Χριστιανοί 


Κυριακή 20 Ιουνίου 2021

Συλλογή υπογραφών προς συμπαράσταση των διωκόμενων Αρχιερέων και ιερέων


 

Αγαπητοί πατέρες και εν Χριστώ αδελφοί.


Εν όψει του επικείμενου άδικου και πρωτοφανούς διωγμού που έχει εξαπολυθεί εναντίον συγκεκριμένων Αρχιερέων και των ιερέων σε όλη τη χώρα από τους μητροπολίτες τους και από την Σύνοδο αντίστοιχα επειδή τέλεσαν Ορθόδοξη Ανάσταση, αλλά και επειδή δεν ''συμμορφώνονται'' γενικότερα με τα Αντίχριστα κελεύσματα των ανόμων,  θα ετοιμάσουμε συν Θεώ επιστολή συμπαράστασης που θα συμπεριλαμβάνει επιπλέον όλα τα κακώς κείμενα που δυστυχώς διενεργούνται εις βάρος της Αγίας Εκκλησίας μας και θα σταλεί στην ΔΙΣ με συνοδεία την συλλογή ονομάτων.

Θα χρειαστεί το ονοματεπώνυμο, η ιδιότητα και η πόλη διαμονής του καθενός τα οποία μπορείτε να αποστείλετε στο email: ihsousxristosnika2@gmail.com

Τα ονόματα αυτά καθεαυτά δεν θα σταλούν στην ΔΙΣ, αλλά μόνο ο αριθμός των ατόμων που θα συμμετάσχουν. Δηλαδή δεν θα εμφανιστούν τα ονόματα των αδελφών στην ΔΙΣ, αλλά μόνο ο αριθμός των συμμετεχόντων στην επιστολή

Επιπλέον όσοι υπογράψατε τις προηγούμενες επιστολές προς ΔΙΣ, ΕΔΩ και ΕΔΩ δεν χρειάζεται να  ξαναστείλετε εκ νέου τα ονόματά σας. 

Ευχαριστούμε. Ο Θεός μεθ' ημών

9.Μακάριοι ἐστέ, ὅταν ὀνειδίσωσιν ὑμᾶς καί διώξωσιν ὑμᾶς καί εἴπωσι πᾶν πονηρόν ρῆμα καθ’ ὑμῶν ψευδόμενοι ἕνεκεν ἐμοῦ.

Χαίρετε καί ἀγαλλιάσθε, ὅτι ὁ μισθός ὑμῶν πολύς ἐν τοῖς οὐρανοῖς· οὕτω γάρ ἐδίωξαν τούς προφήτας τούς πρό ὑμῶν».


Ματθαίου κεφ. ε' - 9








Αγίου Ιωάννου της Κλίμακος – Λόγος 20-ος, περί Δειλίας.

 


ΟΣΙΟΥ ΙΩΑΝΝΟΥ ΤΟΥ ΣΙΝΑΪΤΟΥ – ΟΥΡΑΝΟΔΡΟΜΟΣ ΚΛΙΜΑΞ

ΛΟΓΟΣ ΕΙΚΟΣΤΟΣ

Περί δειλίας
(Δια την άνανδρον δειλίαν)

ΟΠΟΙΟΣ εργάζεται την αρετή, σε Κοινόβιο ή σε συνοδία, δεν είναι συνηθισμένο να πολεμήται από την δειλία. Εκείνος όμως που ευρίσκεται σε ησυχαστικώτερους τόπους, ας αγωνίζεται μήπως και τον κυριεύση το γέννημα της κενοδοξίας και η θυγατέρα της απιστίας, δηλαδή η δειλία.

2. Η δειλία είναι νηπιακή συμπεριφορά μιας ψυχής που εγήρασε στην κενοδοξία. Η δειλία είναι απομάκρυνσις της πίστεως, με την ιδέα ότι αναμένονται απροσδόκητα κακά.

3. Ο φόβος είναι κίνδυνος που προμελετάται. Ή διαφορετικά, ο φόβος είναι μία έντρομη καρδιακή αίσθησις, που συγκλονίζεται και αγωνιά από αναμονή απροβλέπτων συμφορών. Ο φόβος είναι μία στέρησις της εσωτερικής πληροφορίας. Η υπερήφανη ψυχή είναι δούλη της δειλίας. Έχοντας πεποίθησι στον εαυτόν της και όχι στον Θεόν, φοβείται τους κρότους των κτισμάτων και τις σκιές.

4. Όσοι πενθούν και όσοι καταπονούνται χωρίς να υπολογίζουν κόπους και πόνους, δεν αποκτούν δειλία. Πολλές φορές όσοι υποκύπτουν στην δειλία, χάνουν το
μυαλό τους. Και είναι φυσικό αυτό, διότι είναι δίκαιος Εκείνος που εγκαταλείπει τους υπερηφάνους, ώστε και οι υπόλοιποι να μάθωμε να μη υψηλοφρονούμε.

5. Όλοι όσοι φοβούνται είναι κενόδοξοι, αλλ’ όμως όλοι όσοι δεν φοβούνται, δεν σημαίνει ότι είναι ταπεινόφρονες, αφού και οι λησταί και οι τυμβωρύχοι δεν υποκύπτουν εύκολα στην δειλία.

6. Σε όποιους τόπους συνηθίζεις να φοβήσαι, μη διστάζης να πηγαίνης, όταν ακόμη δεν έχη ξημερώσει. Εάν δείξεις κάποια χαλαρότητα στο σημείο αυτό, τότε θα γηράση μαζί σου το νηπιακό και αξιογέλαστο τούτο πάθος. Ενώ βαδίζεις προς τα εκεί, οπλίζου με την προσευχή. Μόλις φθάσης σ ἐκείνους τους τόπους, ανύψωσε τα χέρια σου. Με το όνομα του Ιησού μάστιζε τους εχθρούς, διότι δεν υπάρχει ούτε στον ουρανό ούτε στην γη ισχυρότερο όπλο. Αφού απαλλαγής από την αρρώστεια αυτή, ας ανυμνήσης τον Λυτρωτή σου• διότι εάν τον ευγνωμονής, θα σε σκεπάζη παντοτινά.

7. Ποτέ δεν μπορείς δια μιας να γεμίσης την κοιλία. Παρόμοια βέβαια δεν μπορείς δια μιας να νικήσης την δειλία. Όταν έχωμε πολύ πένθος, θα υποχωρήση πιο γρήγορα: όταν όμως αυτό μας λείπη, θα παραμένουμε συνεχώς δειλοί. «Έφριξάν μου τρίχες και σάρκες» είπε ο Ελιφάζ (Ιώβ δ´ 15), περιγράφοντας την πανουργία
τούτου του δαίμονος.

8. Άλλωτε εδειλίασε πρώτα η ψυχή και άλλοτε το σώμα, και εν συνεχεία μεταβίβασε το ένα στο άλλο το πάθος. Αν συμβή να φοβηθή το σώμα, χωρίς όμως να εισδύση ο άκαιρος φόβος στην ψυχή, ευρισκόμεθα πλησίον στην θεραπεία. Όταν δε όλα τα δυσάρεστα και απροσδόκητα τα δεχώμεθα πρόθυμα, με συντριμμένη καρδιά, τότε ελευθερωθήκαμε πραγματικά από την δειλία.

9. Δεν ενισχύει τους δαίμονας εναντίον μας το σκότος και η ερημία των τόπων, αλλά η ακαρπία της ψυχής μας. Μερικές φορές όμως πρόκειται για οικονομική παίδευση, εκ μέρους του Θεού.

10. Εκείνος που έγινε δούλος του Κυρίου, θα φοβηθή μόνο τον ιδικό του Δεσπότη. Και εκείνος που δεν φοβείται ακόμη Αυτόν, φοβείται πολλές φορές την σκιά του.

11. Όταν πλησιάση αοράτως ένα πονηρό πνεύμα, φοβείται το σώμα. Όταν όμως πλησιάση κάποιος Άγγελος, αγάλλεται η ψυχή των ταπεινών. Γι αὐτό, μόλις από την ενέργεια αυτή αντιληφθούμε την παρουσία του, ας τρέξουμε γρήγορα στην προσευχή, διότι ήλθε να προσευχηθή μαζί μας ο αγαθός μας φύλαξ.

Όποιος ενίκησε την δειλία, είναι φανερό ότι ανέθεσε στον Θεόν και την ζωή και την ψυχή του.

ΠΗΓΗ:
Ιερά Μονή Παντοκράτορος Μελισσοχωρίου.
http://www.orp.gr/wordpress/?p=394


Παράβαλε και:
Αγίου Ιωάννου της Κλίμακος – Λόγος πρώτος, περί αποταγής.
Αγίου Ιωάννου της Κλίμακος – Λόγος 21-ος, περι κενοδοξίας.
Η μετάνοια κατά τον Άγιο Ιωάννη της Κλίμακος – ηχογραφημένη ομιλία του ομοτ. καθηγητού του Πανεπιστημίου Αθηνών, Ιωάννου Κορναράκη.
Κυριακή Δ. των νηστειών, Οσίου Ιωάννου της κλίμακος: Συναξάριον, Ακολουθία, Χαιρετισμοί, Παρακλητικός Κανών.

Σάββατο 19 Ιουνίου 2021

Το καλογεράκι, οι Επίσκοποι, το ταγκαλάκι και το μπόλι

 🕊️💠🕊️💠🕊️💠🕊️💠🕊️




 


                                                            Στο Άγιον όρος κάποτε
                                                            ένα καλογεράκι,
                                                            στο δάσος προσευχότανε
                                                            με το Κομποσχοινάκι..


Ξάφνου ακούει μία βουή
και φόβος τον επιάνει,
φωνές πολλές και ταραχή
αρχίζει και τα χάνει....

Προσεύχεται πιο δυνατά
 τότε το καλογέρι,
κατάλαβε πως ο εχθρός
πάει να του την φέρει...

Σε ένα ξέφωτο κοιτά
 και ακούει με απορία,
Χορό στήσαν οι δαίμονες
και κάνουν φασαρία.

Τα ταγκαλάκια σύναξη
έκαναν για να λύσουν,
το πρόβλημα με τους πιστούς,
το πως θα τους νικήσουν.

Άλλος την μέθη πρότεινε,
και άλλος την πορνεία,
τους χριστιανούς να ρίξουμε,
λένε στην αμαρτία...

Ένσταση λέει ο αρχηγός
ο δαίμων ο μεγάλος,
το πρόβλημα δεν λύνεται
και έγινε μέγα σάλος...

Μόλις εμείς τους ρίξουμε
αυτοί μετανοούνε,
και τρέχουνε στους ιερείς
να εξομολογηθούνε.

Και ο Φιλάνθρωπος Χριστός
όλους τους συγχωράει ,
Του αρκεί που μετανόησαν
γιατί τους αγαπάει...

Κάτι πρέπει να κάνουμε
οι τάγκαλοι φωνάζανε
και μέσα στην κακία τους,
την σκέψη τους την βάζανε.

Έχω ιδέα φοβερή,
λέει ένα απ'τα δαιμονάκια
γιατί να κουραζόμαστε,
με τα Χριστιανάκια ;

Ακούστε την ιδέα μου
δαίμονες και θαυμάστε,
σίγουρα θα νικήσουμε
αυτό να το θυμάστε.

Θα αρχίσουμε από ψηλά,
από τους δεσποτάδες,
και οι χριστιανοί θα πέφτουνε
στα χέρια μας αράδες.

Θα δείτε πως οι ιερείς
όλοι θα φοβηθούνε,
θα λένε στους χριστιανούς
πως να υποταχθούνε.

Το καλογέρι θαύμασε
δαιμόνων πανουργία,
στον γέροντα του έτρεξε
να πει την εμπειρία.

Και ο Γέρων αποφάνθηκε
και είπε στο καλογέρι,
το όραμα που είδες αληθές
μου φαίνεται, εν μέρη.

Μπορεί καιρός να πέρασε
μα ο μοναχός δεν ξέχασε
θυμάται το όραμα του
και ζωντανά κρατά στην μνήμη του, τα λόγια του γέροντα του.

Ακούει πως επίσκοποι, σπουδαίοι γεροντάδες,
με πάθος υποτάσσονται
στου σκότους αφεντάδες.
 

Ο Διάβολος τους μάζεψε
κάτω στο Κολυμπάρι
και εκεί τους απογύμνωσε,
απ'Του Χριστού την Χάρη.

Δέχτηκαν και τους Ουκρανούς,
παράνομους σχισματικούς,
όλοι τους υπακούνε,
τα αφεντικά ότι πούνε.

Τρέχουν να εμβολιαστούν παράδειγμα να δώσουν,
το ποίμνιο στον διάβολο
μάλλον να παραδώσουν.

Δεν θέλουν να ακούσουνε
αγίους που έχουν Χάρη,
πιστεύουν στον πρωθυπουργό
το δείχνουν με καμάρι.

Ούτε γιατρούς πιστεύουνε, 
που με πόνο αντιδρούνε,
με αποκαλύψεις φοβερές
μας προειδοποιούνε.

Ηγούμενοι και ασκητές
με πόνο μας μιλούνε,
άραγε τι τους έκανε
αυτούς να μην ακούνε?

Φωνάζει ο Παρθένιος
 απ'την  αγίου Παύλου,
φωνάζει και ο Φιλόθεος
από την Καρακάλου.

Φωνάζει ο π.Ευθύμιος
μέσα απ'την ψυχή του,
φωνάζει και ο γέρων Γαβριήλ μέσα απ'το κελί του.

Ο Σατανάς τους τύφλωσε
και έκλεισε τα αυτιά τους,
να μην ακούν οι Αρχιερείς
σκοτάδι η καρδιά τους.

Τρέξτε στον εμβολιασμό
είπαν οι δεσποτάδες..
και δώσανε πολύ χαρά
σε όλους τους σατανάδες.

Και έτσι τα κατάφερε ο εχθρός να υποτάξει, αρχιερείς και ιερείς, μαζί στην νέα τάξη.

Όσοι θελήσουν Τον Χριστό
να τον ευαρεστήσουν,
Μόρφου, Κυθήρων σταθερά,
με αγάπη να στηρίξουν.


🌿Τό καλογεράκι 🌿


Οι πατέρες της Εκκλησίας μας που είναι με τον Χριστό, αποφάνθηκαν για το εμβόλιο της νέας τάξης. Εμείς ποιούς θα ακούσουμε?

 Ο Χριστός μας, μας ενημερώνει δια των Αγίων του και των πνευματοφόρων πατέρων.

Αλλά ποιός ακούει?


1. «Τώρα πάλι παρουσιάσθηκε μία αρρώστια, για την οποία βρήκαν ένα εμβόλιο που θα είναι υποχρεωτικό και, για να το κάνει κανείς, θα τον σφραγίζουν». Β' τόμος ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗΣ ΑΦΥΠΝΙΣΗΣ σελ. 181 Άγιος Παίσιος https://www.youtube.com/watch?v=LWbbMCEXND4
2. Σεραφείμ Κυθήρων
α. https://www.youtube.com/watch?v=k9_ceDXazp0 β. https://www.youtube.com/watch?v=oY8kiMXn8Z8
3. Μόρφου Νεόφυτος
4. Γέρων Παρθένιος Αγιοπαυλίτης
7. π. Στέφανος Αναγνωστόπουλος
8. Γέρων Σάββας Αγιορείτης
9. π. Σάββας Αχιλλέως
10. Γέρων Γαβριήλ Κουτλουμουσιανός

Ο Μπίλ Γκέιτς από τον Μάρτιο του 2020 μιλούσε για ψηφιακά πιστοποιητικά εμβολιασμού…αυτή ακριβώς ήταν η σκέψη και η έκφραση του πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη…

Τετάρτη 16 Ιουνίου 2021

Το υποδόριο μικροτσίπ ως πιστοποιητικό εμβολιασμού και σφράγισμα ενδεχομένως είναι γεγονός

 


Σήμερα 300000 σφραγισμένοι με μικροτσίπ στην Γερμανία για πιστοποιητικό εμβολιασμού και ανέπαφες συναλλαγές.


Όποιος δεχθεί το εμβόλιο και το σημερινό ψηφιακό πιστοποιητικό εμβολιασμού, δεν θα μπορέσει να αρνηθεί και το υποδόριο μικροτσίπ-σφράγισμα, ή το σφράγισμα με ακτίνες λέιζερ, που είναι και ο τελικός σκοπός της νέας τάξης




«Τώρα πάλι παρουσιάσθηκε μία αρρώστια, για την οποία βρήκαν ένα εμβόλιο που θα είναι υποχρεωτικό και, για να το κάνει κανείς, θα τον σφραγίζουν».

Β' τόμος ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗΣ ΑΦΥΠΝΙΣΗΣ σελ. 181

Άγιος Παίσιος
---------------------------------------

Έλσα Σωτηριάδη. Η πρώτη Ελληνίδα που έλαβε το τσιπάκι-χάραγμα (RFID-CHIP) το 2016

                                https://www.youtube.com/watch?v=k16JDmDuCt4








Όλοι οι πνευματικοί σαλταδόροι έχουνε πιάσει τα πόστα.


 


Γράφει ο Δημήτρης Νατσιός


Να ζητήσω, εν πρώτοις,  συγγνώμη από τους αναγνώστες, γιατί θα αναφερθώ σε προσωπικό μου θέμα. Γράφω εδώ και τριάντα χρόνια και είναι η πρώτη φορά που θα «εμπλακώ» σε κείμενό μου.

Πριν όμως παραθέσω όσα με αφορούν μια επισήμανση. Όσοι έχουμε καύχημα και απαντοχή μας την πίστη στον Χριστό, ομολογούμε και διατρανώνουμε αυτήν την πίστη μας χωρίς φόβο, αλλά επαναλαμβάνω, με καμάρι. 

Έχω πάντοτε κατά νου, την φράση του Μακρυγιάννη «όταν μου πειράζουν την πατρίδα και θρησκεία μου, θα μιλήσω, θα ‘νεργήσω και ό,τι θέλουν ας μου κάμουν» ή όπως και ο αρχαίος λόγος, διά στόματος του Αριστοτέλη, συνηγορεί «οι μη οργιζόμενοι εφ΄οις δει ηλίθιοι δοκούντες είναι». Όσοι δεν οργίζονται, γι΄αυτά που πρέπει, είναι περίπου ηλίθιοι. 

Έρχεται η στιγμή που κάποτε αγανακτείς. Αν σιωπήσεις, θεωρείται αδυναμία και σε ποδοπατούν. Αν μιλήσεις, κάποιοι σου καταλογίζουν εγωισμό, έπαρση και φαρισαϊσμό. Έχω ακούσει πολλές φορές την αφόρητη κοινοτοπία, από κάποιους καθωσπρέπει τζιτζιφιόγκους, όταν αντιδράς έντονα, υπερασπιζόμενος όσια και ιερά: «Δεν το περίμενα από σένα, είσαι και χριστιανός. Είσαι υποκριτής» και λοιπές αξιοθρήνητες τιποτολογίες.

 Θυμάμαι σε κάποιον αριστερόμυαλο ερίφη -οι γραικύλοι που, κατά το συνήθειό τους, όλα τα δεινά της κοινωνίας τα ρίχνουν –βλασφήμως- στους «παπάδες», στην εκκλησία, στους ρατσιστές που το παίζουν πατριώτες- που του είπα κατά λέξη: «Αν δεν ήμουν χριστιανός, ήδη θα σε είχα πλακώσει στο ξύλο». (Ο άγιος Χρυσόστομος στον λόγο του «προς Ανδριάντας» προτρέπει, όταν κάποιος βλασφημεί τον Θεό, κατά λέξη «ράπισον αυτού την όψιν, σύντριψον το στόμα, αγίασόν σου την χείρα». 

Είναι ακόμη σύνηθες, εάν κάποιος στραφεί, μετανοών, στην εκκλησία και μετέχει στην μυστηριακή ζωή -  Θεία Κοινωνία, νηστείες, εκκλησιασμός όρθρου βαθέως - να ακούει από «φίλους» και οικείους ακόμη, ειρωνείες του τύπου «τι έγινες θεούσα», «θα βάλεις και ράσο»… Στον «Ευεργετινό» διαβάζουμε κάτι σχετικό. « Ο ορθώς μετανοών από ανόμων χλευάζεται και τούτο αυτό εστί τεκμήριον ευαρεστήσεως». Οι χλευασμοί είναι απόδειξη ουράνιας χαράς. «Χαρά έσται εν τω ουρανώ επί ενί αμαρτωλώ μετανοούντι» στο κατά Λουκάν Ευαγγέλιο).

Ας έρθουμε όμως στα καθ’ εαυτόν. Πριν φτάσω στο τωρινό θα παραθέσω δύο γεγονότα. Προ τριετίας εκδιώχθηκα κακήν-κακώς από τον τηλεοπτικό σταθμό 4Ε. Για δέκα χρόνια αφιλοκερδώς πάντοτε, όπως γίνεται στα περιφερειακά κανάλια, παρουσίαζα την εκπομπή «Γράμματα Σπουδάματα». Με είχε επιλέξει ο μακαριστός, σπουδαίος Γέροντας π. Θεόφιλος Ζησόπουλος, αιωνία του η μνήμη. 

Με την κοίμησή του, η διάδοχη κατάσταση, σταμάτησε την εκπομπή, με αστείες δικαιολογίες, όπως «η εκπομπή έκανε τον κύκλο της» ή, χειρότερα, «έληξε το συμβόλαιό του», υπονοώντας ότι ήμουν επί πληρωμή στο κανάλι. Δεν αντέδρασα, δεν έγραψα τίποτε γιατί «εμείς οι χριστιανοί δεχόμαστε καρτεροψύχως τις αδικίες». Τέλος πάντων, δόξα τω Θεώ.

Προ διετίας, ήμουν προσκεκλημένος σε μεγάλη ενορία της Μητροπόλεως Νεαπόλεως και Σταυρουπόλεως, για να μιλήσω για τα νέα βιβλία των Θρησκευτικών, τα νεοταξικά, προσηλυτιστικά, απαράδεκτα για την Ορθοδοξία μας, εγχειρίδια, τα οποία καταδικάστηκαν και από το Συμβούλιο Επικρατείας ως αντισυνταγματικά, προκαλώντας την μήνιν της τότε ασημαντότητας που υποδυόταν τον υπουργό Παιδείας,  Γαβρόγλου. Την παραμονή της εκδήλωσης με ενημερώνουν ότι ο επιχώριος Μητροπολίτης, ζήτησε -και συνέβη- την εξαίρεσή μου από τους ομιλητές. (Υποθέτω ότι ή συμφωνούσε με το περιεχόμενο των βιβλίων ή δεν ήθελε να δυσαρεστήσει τους τότε κυβερνώντες). Δεν μίλησα, δεν έγραψα, δεν αντέδρασα τότε. Τέλος πάντων, δόξα τω Θεώ.

Έρχομαι στο πρόσφατο συμβάν. (Γι΄ αυτό υπάρχουν επιστολές). Στις 8 Απριλίου του 2021, μετά και από τηλεφωνική επικοινωνία μου εστάλη επιστολή από τον Δήμο Βόλβης, διά της οποίας προσκλήθηκα να πραγματοποιήσω ομιλία για την μάχη της Ρεντίνας, στις 15 Ιουνίου του 1821, στην οποία πρωταγωνίστησε ο ήρωας Εμμανουήλ Παπάς, στα πλαίσια και του εορτασμού για τα 200 χρόνια της Εθνεγερσίας. Η ομιλία ήταν για 5 ή για 13 Ιουνίου. Δέχτηκα μετά χαράς

Παραθέτω και μια παράγραφο της επιστολής του Δήμου: «Η μοναδική μας επιφύλαξη για την μη πραγματοποίηση της εκδήλωσης είναι η κατάσταση της πανδημίας την συγκεκριμένη περίοδο. Σε περίπτωση που δεν επιτραπεί η εκδήλωση σε κλειστό χώρο, θα θέλαμε μετά χαράς και αν εσείς βέβαια επιθυμείτε να πραγματοποιηθεί η ομιλία σας την επόμενη Κυριακή 13 Ιουνίου 2021 σε υπαίθριο χώρο (δια ζώσης) κατά τον επίσημο εορτασμό της Μάχης της Ρεντίνας». Στις 26-4-2021, λαμβάνω επιστολή με την οποία ενημερώνομαι ότι ακυρώνεται η ομιλία. 

Επειδή το διαδίκτυο έχει και τα καλά του, διάβασα ανακοίνωση του Δήμου Βόλβης ότι θα γίνουν κανονικά οι επετειακές εκδηλώσεις με κεντρικό ομιλητή «τον κ. Κύριλλο Τσερμπάκ, καθηγητή-Σύμβουλο του Υπουργείου Παιδείας». Διάβασα «καθηγητή» και υπέθεσα ότι οι άνθρωποι έβαλαν κάποιον ειδικό ιστορικό, πανεπιστημιακό. Εξάλλου ένας δάσκαλος μάχιμος είμαι, χωρίς ακαδημαϊκές περγαμηνές. 

Από περιέργεια, έψαξα στο διαδίκτυο για τον καθηγητή Τσερμπάκ και… κάπνισαν τα μάτια μου από οργή. (Γι’ αυτό και το παρόν κείμενο). «Ξεδιπλώθηκε» μπροστά μου το πρωτοσέλιδο της εφημερίδας «ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ», στις 6-11-2014, με τίτλο «Θέλεις Εθνικό Ύμνο; Αποβάλλεσαι». Ο κ. καθηγητής Κ. Τσερμπάκ ήταν διευθυντής τότε του 2ου ΕΠΑΛ Κατερίνης, και απέβαλλε τον νεαρό μαθητή, γιατί, διαβάζω στην εφημερίδα, «τόλμησε να ζητήσει έπαρση σημαίας μια φορά την εβδομάδα». Και σε άλλες ιστοσελίδες, διαβάζω:

 «Το υψηλό εθνικό του φρόνημα και η μεγάλη του αγάπη για την πατρίδα του την Ελλάδα, οδήγησαν έναν μαθητή της 1ης τάξης του 2ου ΕΠΑΛ Κατερίνης, στην αποβολή! Το… σφάλμα του και η… αταξία του, που του στοίχισε την τιμωρία του, ήταν  να αξιώσει από τον διευθυντή του σχολείου, να υψώνεται η ελληνική σημαία μία φορά την εβδομάδα και να ακούγεται ο Εθνικός Ύμνος, όπως προβλέπεται από τον Νόμο Κ.Δ.Π. 223/97, παρ.33». (Βεβαίως επί ΣΥΡΙΖΑ καταργήθηκε και ο παραπάνω νόμος. Σήμερα ούτε έπαρση ούτε απαγγελία του Εθνικού μας Ύμνου γίνεται. Οι δε «νοικοκυραίοι και πατριώτες» της Νέας Δημοκρατίας ούτε λόγος για αλλαγή. Το κράτος και το ..παρακράτος έχει συνέχεια…).

Αυτά που προανέφερα δεν τα γράφω ούτε ως καημενολογίες ούτε επιζητώ φωτοστέφανα δήθεν αγωνιστή. Τούτος ο τόπος έχει ήρωες, πραγματικούς, που θυσιάστηκαν για Πίστη και Ελλάδα. Όμως, αναρωτιέμαι, μήπως πρέπει «όσοι ζωντανοί», να βάλουμε τέλος στην κατρακύλα; Ως πότε η πατρίδα μας θα βυθίζεται στην παρακμή, ελεγχόμενη από δυο-τρεις οικογένειες και τα έκγονά τους, που την διακυβέρνησή της δεν την βλέπουν ως θυσία και ακάνθινα στεφάνια, αλλά ως χόμπι και καλοπέραση;

Αυτή η περιρρέουσα ασχήμια ώθησε κάποτε και τον πράο και ευγενικό Κόντογλου να βροντοφωνάζει: «Καθαρίστε από την πνευματική πανούκλα την δυστυχισμένη την Ελλάδα, για να μπορέσουνε να δουλέψουνε οι άξιοι δουλευταράδες. Τα σκουλήκια, για να σώσουνε την τιποτένια ύπαρξή τους, δεν αφήνουνε καμμιά ψυχή άξια να ορθοποδήσει, από συμφέρον κι από φθόνο. Όλοι οι πνευματικοί σαλταδόροι έχουνε πιάσει τα πόστα. Και είναι δεμένοι μεταξύ τους, όπως είναι οι κάμπιες κολλημένες η μια πάνω στην άλλη. Μόλις τις χωρίσει κανένας ψοφάνε. Έτσι πρέπει να γίνει και με τις ανθρωποκάμπιες που μαραζώνουνε το ολόδροσο πνευματικό δέντρο της φυλής μας».

Δημήτρης Νατσιός

δάσκαλος-Κιλκίς

Σάββατο 12 Ιουνίου 2021

Ποιό σκοπό εξυπηρετεί η διαρκή αναφορά στον μητροπολίτη Κυθήρων κ. Σεραφείμ από τοπική εφημερίδα και τον ιδιοκτήτη της?

 

Κύριε Καλλίγερε.

Παρακολουθούμε την διαδικτυακή εφημερίδα σας ΚΥΘΗΡΑΙΚΑ για να διαβάσουμε, μια απάντηση, η έστω μια “συγνώμη” που οφείλετε, σε όλους μας, αλλά ειδικά στον Σεβασμιότατο Κυθήρων, για τα μη έγκυρα δημοσιεύματα σας, 1. με θέμα τον ανύπαρκτο Θεολόγο Παπαδάκη της δογματικής, και τον λίβελο κατά του Μητροπολίτη Κυθήρων.
Αντί αυτού με έκπληξη διαβάσαμε, να ασχολείστε 2. με την ζωή ιερέα από την Μυτιλήνη, και να αναφέρεστε σε ΜΗ ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΜΕΝΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ που έχετε.

Γιατί ασχολείστε με ΜΗ ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΜΕΝΕΣ ειδήσεις ; Γιατί δεν επικοινωνήσατε με τον Μητροπολίτη σας, να τις επιβεβαιώσετε, ή έστω με κάποιον εκπρόσωπο της Μητροπόλεως σας, αν δεν έχετε το σθένος να τον αντιμετωπίσετε και αν ίσχυαν, τότε να τις σηκώνατε;
Γιατί θέλετε να δημιουργείτε ψευδείς εντυπώσεις; Γιατί τόσο εμμονή?
Αλήθεια για αυτό το λάθος σας, με τον Ψευδο-Παπαδάκη,δεν έχετε τίποτα να απαντήσετε σε όλους εμάς, αλλά και στην επιστολή του Σεβασμιότατου, 3. που σαν απάντηση σας έστειλε και σηκώσατε; Και γιατί δεν αφαιρέσατε την ανάρτησή σας αυτή με τον ανύπαρκτο Παπαδάκη ακόμη? Ποιόν θέλετε να στοχοποιήσεται?
Αντί μιας συγνώμης συνεχίζετε με κείμενο ΜΗ ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΜΕΝΟ που ο ίδιος το παραδέχεστε , δημιουργώντας ερωτηματικά για τις προθέσεις σας.
Δε νομίζεται ότι έφθασε η ώρα να δώσετε απάντηση σε όσα σας ρωτάμε χωρίς υπεκφυγές και σιωπές.
https://www.kythiraika.gr/lesvos-se-argia-iereas-arnitis-toy-koronaioy-me-entoli-toy-mitropoliti/?fbclid=IwAR0wvEclAzLAUMUH4c_45Q1J8w8KoMTnqeW8_dl2AVeFQn4aVeNnQ1_zwUM

Παραλήπτες:
1. ΚΥΘΗΡΑΪΚΑ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΤΩΝ ΚΥΘΗΡΩΝ ΚΑΙ ΑΝΤΙΚΥΘΗΡΩΝ
2. https://www.imkythiron.gr/ / imkythiron@imkythiron.gr

3. Ομάδα από Radio FM Κύθηρα ΚΥΘΗΡΑ News των Κυθήρων 4. Τσιρίγο FM 105,6
4. ΤΣΙΡΙΓΟ FM 105,6


 



Παρασκευή 11 Ιουνίου 2021

«Υπάρχει μια ζυγαριά, για να ζυγίσετε Δεσποτάδες, παπάδες, και θεολόγους …»





Αγαπητοί, πρέπει να ομολογήσουμε μία πικρή αλήθεια. Οι πιστοί, που αγωνίζονται για να κρατήσουν την Ορθοδοξία, είναι ολίγοι.
Το ρεύμα το μεγάλο και το απέραντο είναι εκείνο που σιγά – σιγά έχουν απομακρυνθεί από την ορθόδοξο πίστη.
Θα πω ένα λόγο, που ποτέ δεν τον είπα.
Θα τον πείτε εγωιστικό, αλλά σας δίνω μια ζυγαριά, για να ζυγίσετε παπάδες, δεσποτάδες και όλο τον κλήρο και όλους τους θεολόγους.
Η ζυγαριά αυτή ποιά είναι; Ποιο είναι το γνώρισμα του παπά; Να μαζεύει πρόσφορα; Να κάνει ωραίες ακολουθίες; Να κηρύττει χαριτωμένα και να χρηστολογεί από του άμβωνος και να δακρύζουν τα μάτια μερικών δεσποιναρίων για τους στοχαστικούς του λογισμούς;
Ποιό είναι το γνώρισμα του παπά και του δεσπότη σ’ αυτά τα δύσκολα χρόνια;
Το γνώρισμα του δεσπότη και του παπά είναι η μαχητικότης, η παρρησία.
Είναι εκείνο που είπε ο απόστολος Παύλος, ότι «Οι θέλοντες ευσεβώς ζην εν Χριστώ Ιησού διωχθήσονται».
Αν δείτε παπά, αν δείτε θεολόγο, αν δείτε μητροπολίτη και αρχιεπίσκοπο,
που δεν διώκεται,
αλλά απολαύει της αγάπης και της εκτιμήσεως όλων,
τότε έχει εφαρμογή ο λόγος του Χριστού
«Ουαί όταν καλώς υμάς είπωσι πάντες οι άνθρωποι»,
να ξέρετε πολύ καλά ότι αυτός δεν βαδίζει καλώς.
Ή αν λέγεται ορθόδοξος και δεν θέλει να αντιμετωπίσει το ρεύμα, την χιονοστιβάδα αυτή που κατέρχεται για να διαλύσει τον κόσμο.
Ο παπάς ο ορθόδοξος πάει κόντρα με τα ρεύματα.
Ο Μέγας Αθανάσιος ένας ήτο, αλλά κράτησε στους ώμους του ως Άτλας ολόκληρη της Ορθοδοξία.
Ο Μάρκος ο Ευγενικός ένας ήτο, αλλά κράτησε στα χέρια του ολόκληρη της Ορθοδοξία.
Ο ιερός Φώτιος τα ίδια.
Ολίγοι είναι, αλλά δεν νικάει με τα νούμερα, νικάει με την πίστη.
Γιατί όσο αξίζει ένας πιστός παπάς, όσο αξίζει ένας πιστός επίσκοπος, όσο αξίζει ένας πιστός αρχιεπίσκοπος, όσο αξίζει ένας λαϊκός και μία γυναίκα δεν αξίζει ολόκληρος ο ντουνιάς.
Λοιπόν να μη πτοούμεθα διότι γίνεται αυτή η προδοσία της πίστεως μας δεξιά και αριστερά.
Ένα σας συνιστώ. Μη μου λέτε, ότι Αυτός είναι καλός, αυτός είναι θεολόγος σπουδαίος, αυτός κάνει διαλεκτική, αυτός άνοιξε ακαδημία του Πλάτωνος και άμα τον ακούσεις είναι θαύμα!..
Μέτρησε τον αν έχει μία σπίθα από το Μάρκο τον Ευγενικό, αν έχει μία σπίθα από τον ιερό Φώτιο, αν έχει μία σπίθα από τον Κηρουλάριο, αν έχει μία σπίθα από τον Παπουλάκο (ο αγράμματος αυτός στάθηκε απέναντι ολόκληρου του κόσμου).
Τα λέγω αυτά έχων επίγνωση της θέσεως μου ως Έλληνος και ως επισκόπου έχοντος τεράστια ευθύνας.
Είμεθα έτοιμοι τα πάντα να θυσιάσωμεν.
Τολμώ, ίσως για τελευταία φορά από του βήματος αυτού, να πω: Όσοι αγαπάτε το Χριστό, όσοι αγαπάτε την Εκκλησία, έχουμε την Παναγία μαζί μας, έχουμε μαζί με όλους εκείνους που αγωνίστηκαν και αγωνίζονται για την ορθόδοξο πίστη μας.
Όσοι είναι με το διάβολο, να κάτσουν κάτω, να κλείσουν τα στόματα τους.
Διότι διάβολος είναι η δειλία των,
διάβολος είναι η δελεαστικότης των,
διάβολος τα επιχειρήματα των,
που ζητούν να ψυχράνουν μια χούφτα ανθρώπων οι οποίοι βασανίζονται και τυραννιούνται και διώκονται για την πίστη του Χριστού μας.

+Ο ΦΛΩΡΙΝΗΣ ΑΥΓΟΥΣΤΙΝΟΣ ΚΑΝΤΙΩΤΗΣ

 πηγή