Κυριακή 15 Αυγούστου 2021

Οικουμενισμός η θρησκεία προ του Αντίχριστου




Παραμονή της εορτής της κοιμήσεως της Παναγίας μας 14 Αυγούστου 2021 ο κ. Βαρθολομαίος επέλεξε να τελέσει τον Μέγα εσπερινό σε Παπικό ναό στην Τραπεζούντα, με τους ακόλουθους Ορθόδοξους ιερείς να προσκυνούν το Παπικό Αλτάριο (θυσιαστήριο).
Ω της βλασφημίας! προφανώς έγινε η ένωση με τους Παπικούς και εμείς δεν το πήραμε χαμπάρι;
Χριστιανοί Ορθόδοξοι που έχουν στα χέρια τους το Φως της Ορθοδοξίας, να πηγαίνουν με το σκότος του Παπισμού!

/https://fosfanariou.gr/index.php/2021/08/14/patr-xorostasia-se-rwmaiokatholiko-nao-stin-trapezounta/






Θαύμα του Αγίου Σπυρίδωνος αποτρέπει να κτισθεί Παπικό Αλτάριο

https://proseuxi.gr/thauma-agiou-spiridonos-papiko-altario/



Δεν υπάρχουν πλέον Ορθόδοξες Επισκοπικές και Αγιορείτικες φωνές να πουν του Πατριάρχη μέχρι εδώ, στοπ δεν σε ακολουθούμε άλλο! Και όσοι από τους Επισκόπους και από τους ηγουμένους φημίζονται για αντιοικουμενστές, κατά περίεργο τρόπο δεν βγαίνουν πλέον  δημόσια να καυτηριάσουν την παναίρεση του Οικουμενισμού και να αφυπνίσουν το ποίμνιο, ξεχνώντας ότι η σιωπή είναι συνενοχή.



Αναρωτιώμαστε, που είναι αυτό το Άγιον όρος;


---------------------------------------------------------------------------------------------------------

Μία θρησκεία μόνο είναι. Η  Ορθόδοξος Χριστιανική θρησκεία. Και το πνεύμα αυτό το Ορθόδοξον είναι το αληθές. Τα άλλα πνεύματα είναι πνεύματα πλάνης και οι διδασκαλίες τους είναι μπερδεμένες. 
Άγιος Πορφύριος




Στο βιβλίο «Λόγοι Α΄. Με πόνο και αγάπη για τον σύγχρονο άνθρωπο» Αγίου Παϊσίου γράφονται τα εξής, τα οποία αποτελούν απάντηση στον διαθρησκειακό οικουμενισμό: «...Σήμερα δυστυχώς μπήκε η ευρωπαϊκή ευγένεια και πάνε να δείξουν τον καλό. Θέλουν να δείξουν ανωτερότητα και τελικά πάνε να προσκυνήσουν τον διάβολο με τα δύο κέρατα. ‘Μία θρησκεία, σου λένε, να υπάρχη’ και τα ισοπεδώνουν όλα. Ήρθαν και σ’ εμένα μερικοί και μου είπαν : Όσοι πιστεύουμε στον Χριστό να κάνουμε μία θρησκεία’. ‘Τώρα είναι σα να μου λέτε, τους είπα, χρυσό και μπακίρι (χαλκό) να τα κάνουμε ένα... Έγινε τόσος αγώνας για να λαμπικάρη το δόγμα’. Οι Άγιοι Πατέρες κάτι ήξεραν και απαγόρευσαν τις σχέσεις με αιρετικό. Σήμερα λένε: Όχι μόνο με αιρετικό, αλλά και με Βουδδιστή και με πυρολάτρη και με δαιμονολάτρη να συμπροσευχηθούμε. Πρέπει να βρίσκωνται στις συμπροσευχές τους και στα συνέδρια και οι Ορθόδοξοι. Είναι μια παρουσία’. Τί παρουσία; Τα λύνουν όλα με την λογική και δικαιολογούν τα αδικαιολόγητα.



Η ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΠΡΟ ΤΟΥ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟΥ - Ο ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΣ ΘΑ ΦΕΡΕΙ ΤΟΝ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟ


π. Αθανάσιος Μυτιληναίος

https://www.youtube.com/watch?v=qEOhHFvja4I&t=81s



Ο Οικουμενισμός φθονών το μεγαλείον της Ορθοδοξίας, η οποία παρέμεινεν παρθένος, αγνή, άμικτος από τα μιάσματα πλανών και αιρέσεων, ετεχνούργησεν το νέον τούτο σχήμα του Οικουμενισμού..
Υπό το πρόσχημα της αγάπης κρπύβεται ο Απατεών ο οποίος προτρέπει τους Ορθοδόξους να ανοίξουν τας θύρας και να δεχθούν και να εναγκαλισθούν όλους τους αιρετικούς και αλλόθρησκους ακόμη, και να γίνουν μία συναλοιφή.

+ Επίσκοπος Αυγουστίνος Καντιώτης








Σάββατο 14 Αυγούστου 2021

Τον Μάρκο παν στην εκκλησιά, τον Μάρκο παν στο μνήμα… Δημητρίου Νατσιού

  



Θρήνος μεγάλος γίνεται

Μέσα στο Μεσολόγγι.

Τον Μάρκο παν στην εκκλησιά

Τον Μάρκο παν στο μνήμα

 

 

Στο δρόμο για την τελευταία του μάχη, στο Κεφαλόβρυσο - είμαστε στις 9 Αυγούστου του 1823 -  σταμάτησε, ο Μάρκος Μπότσαρης, για λίγο στο ξακουστό μοναστήρι της Παναγίας της Προυσιώτισσας. Προσκύνησε την εικόνα, παρακαλώντας την Παναγία να ευλογήσει τον αγώνα. Έδωσε σε έναν καλόγερο ένα πουγκί με φλουριά, λέγοντάς του:

-Πάρτο και να τα μοιράσεις για την ψυχή του Μάρκου Μπότσαρη.

Ο καλόγερος που δεν είχε δει ποτέ του τον Μπότσαρη, ρώτησε απορημένος:

-Τι; Πέθανε ο Μάρκος Μπότσαρης;

 Και απαντά ο ήρωας:

-Όχι, αλλά πηγαίνει να πεθάνει.

(Από άρθρο του Γ. Παπαθανασόπουλου, στις 20 Φεβρουαρίου του 2021)

Όλη η ελληνική ιστορία, από την αρχαιότητα ως τις ημέρες μας, «φωλιάζει» στο προαναφερθέν απόσπασμα. Τον αθάνατο Μάρκο, ξεπροβοδίζουν και τον καρτερούν στο Συναξάρι του Γένους, όλοι οι κοσμοξάκουστοι καπεταναίοι και πολέμαρχοι. Ο Λεωνίδας που πολεμούσε κάτω από την σκιά που έφτιαχναν τα βέλη των «Περσιάνων». (Έτσι βροντοφώναζε στους Τούρκους, ο Νικηταράς, στην μάχη των Δολιανών, που έφευγαν νικημένοι: «Σταθείτε ωρέ Περσιάνοι να πολεμήσουμε!!).

Από την Βασιλεύουσα Πόλη, του γνέφει ο μαρμαρωμένος βασιλιάς μας, κρατώντας το αιματοβαμμένο κεφάλι του στα χέρια, σαν τον Αϊ- Γιάννη τον Πρόδρομο, 

«Έτσι καθώς εστέκονταν

ορθός μπροστά στην πύλη

Κι άπαρτος μες στην λύπη του», καθώς τραγουδά και ο Ελύτης, και να ψιθυρίζει, «πάντες αυτοπροαιρέτως» πεθαίνουμε εμείς οι Ρωμιοί για την Πίστη και την Πατρίδα. Αυτοπροαιρέτως και ο Μάρκος «πηγαίνει να πεθάνει»…

Αυτό το «αυτοπροαιρέτως», το οποίο αναβλύζει από τις αρχαίες αρτηρίες της γλώσσας μας, προσμένει και τον Παύλο Μελά στην Μακεδονία. «Σκοτώστε με παιδιά, πώς θα μ΄ αφήσετε στους Τούρκους;», ο Μελάς. «Δεν υπάρχει ένας χριστιανός να μου πάρει το κεφάλι;», ο Παλαιολόγος. Αυτοί δεν καταδέχονταν ούτε τα λείψανά τους να βρουν οι Τούρκοι. Είναι παλιά, αρχαία παράδοση. Ο νεκρός πολεμιστής με κανέναν τρόπο δεν πρέπει να πέσει στα χέρια των εχθρών, για να μην γίνει καύχημά τους και χλεύη για τον νεκρό. Γύρω από το νεκρό σώμα του Πάτροκλου γίνεται δεινή πάλη μεταξύ Αχαιών και Τρώων. Στα χρόνια της Τουρκοκρατίας, ο πληγωμένος καπετάνιος, προστάζει το κλεφτόπουλο, να κόψει το κεφάλι του για «να μη το πάρουν τα σκυλιά και μου το μαγαρίσουν!». Αυτό ζητά κι ο Παύλος Μελάς. Και έτσι έγινε. Το ίδιο έκανε και με τα άρματά του, πρόσταξε να δοθούν στο γιο του…
«Του αντρειωμένου τ’ άρματα
δεν πρέπει να πουλιώνται
μον’ πρέπει τους στην εκκλησιά
εκεί να λειτουργώνται»,
λέει το δημοτικό τραγούδι.
Και σύμφωνα με το κλέφτικο αυτό έθιμο κι ο Κίτσος Τζαβέλας, το άχρηστο πιο σπαθί εκεί το αφιερώνει.
Στη μάχη της Κλείσοβας στο Μεσολόγγι-του Ευαγγελισμού στα 1826- εχθρικό βόλι σπάζει στα δύο το σπαθί του Κίτσου Τζαβέλα, χωρίς να αγγίζει τον πολέμαρχο. Όλοι τότε είπαν πως ήταν θαύμα της Παναγίας. Κι ο Τζαβέλας αφήνοντας για μια στιγμή τη μάχη, πηγαίνει στην εκκλησία της Αγίας Τριάδος. Προσκυνά ευλαβικά το εικόνισμα της Ευαγγελίστριας και της αφιερώνει τα κομμάτια απ’ το σπαθί του λέγοντας:
-Παναγιά μου, σήμερα όπου σε γιορτάζουμε, σου αφιερώνω τούτο και βόηθα τα παλληκάρια να νικήσουμε τον εχθρό. Η Θεοτόκος έστερξε στην παράκληση του Τζαβέλα και του χάρισε δοξασμένη νίκη. (περ. «ΓΝΩΣΕΙΣ», τ.3, σελ. 81, Μάρτιος 1958). Οι αγωνιστές τιμούσαν τα άρματά τους. Ήταν για εκείνους τα άγια των αγίων και ξεχωριστά τα σπαθιά τους. Τα θεωρούσαν άρματα της παλληκαριάς. Το κλεφτόπουλο που ξεψυχάει, για στερνή χάρη ζητά απ’ τη μάνα του. «Φέρε μου το σπαθάκι μου, μάνα να το φιλήσω».

Και του Μάρκου Μπότσαρη το νεκρό σώμα, το σήκωσαν στους ώμους τους οι Σουλιώτες και θρηνώντας το πήγαν πρώτα στο μοναστήρι του Προυσού. Εκεί γιατροπορευόταν ο Καραϊσκάκης. Το έμαθε και πήγε σέρνοντας και φίλησε με δάκρυα τον νεκρό, λέγοντας:

-Άμποτε, ήρωα Μάρκο, κι εγώ από τέτοιο θάνατο να πάω. Και πήγε από τέτοιον θάνατο, που θάνατος δεν λογιέται…

 

Και όπως λέει και η εκκλησία μας την αγιότητα μόνο οι άγιοι την αναγνωρίζουν, έτσι και την αληθινή παλληκαροσύνη, μόνο τα πραγματικά παλληκάρια την κατανοούν και την αποθαυμάζουν. Στο πόλεμο της Μαράτης, κοντά στην Άρτα, κατά το 1821, γνωρίστηκε πρώτη φορά ο Καραϊσκάκης με τον Μάρκο Μπότσαρη. Βρέθηκε στο ίδιο ταμπούρι-πολεμίστρα και θαύμασε την παλικαριά του κι απόρησε τόσο πολύ, που αργότερα συνήθιζε να λέει πως δεν είδε άλλη φορά άνθρωπο γενναιότερο. «Σαν τον Μάρκο ήρωα, μάνα δεν ξαναγεννάει», έλεγε.

Και όταν η ρίζα είναι σουλιώτικη και τα κλωνάρια της γίνονται ωραία.  Όταν η γυναίκα τού Μάρκου έμαθε τον θάνατό του, έτυχε να χτενίζει τον γιο της, αγόρι έντεκα ετών. Άρχισε να μοιρολογεί το χαμένο ήρωά της. Ο μικρός δεν την άφηνε να κλαίει.

Ο πατέρας, έλεγε, σκοτώθηκε για την πατρίδα και η ψυχή του πάει στον παράδεισο. Μην κλαις! Να βγάλεις τα μαύρα και να μ’ αφήσεις να πάω στον θείο μου, (τον Νότη Μπότσαρη), να πολεμάω μαζί του. Να μου δώσεις άρματα και άλογο, μπορώ να τα κρατώ. Θέλω να πάρω το αίμα τού πατέρα μου….

Να κλείσω, τέτοιες μέρες που γιορτάζουμε το Ρόδον το Αμάραντον της Ορθοδοξίας, την Θεοτόκο, με την προσευχή του Κεφαλλονίτη Επισκόπου Κερνίτζης και Καλαβρύτων και Δασκάλου του Γένους,  Ηλία Μηνιάτη (1669-1714):

 «Έως πότε, πανακήρατε Κόρη, το τρισάθλιον γένος των Ελλήνων έχει να ευρίσκεται εις τα δεσμά μιας ανυποφέρτου δουλείας;.… Αχ! Παρθένε! Ενθυμήσου πως εις την Ελλάδα πρότερον, παρά εις άλλον τόπον, έλαμψε το ζωηφόρον φως της αληθινής πίστεως. Το ελληνικόν γένος εστάθη το πρώτον οπού άνοιξε τας αγκάλας και εδέχθη το θείον Ευαγγέλιον,… το πρώτον οπού αντεστάθη των τυράννων, οπού με μύρια βάσανα εγύρευαν να εξερριζώσωσιν από τας καρδίας των πιστών το σεβάσμιόν σου όνομα. Τούτο έδωσε εις τον κόσμον Διδασκάλους, οι οποίοι, με το φως της διδασκαλίας των εφώτισαν τας ημαυρωμένας διανοίας των ανθρώπων… Και αν ετούται μας αι φωναί δεν σε παρακινούσι εις σπλάγχνος, ας σε παρακινήσωσι τα πικρά δάκρυα, οπού μας πέφτουσιν από τα ομμάτιά μας…».

 

 

Δημήτρης Νατσιός

δάσκαλος- Κιλκίς

Η Κοίμηση της Θεοτόκου – Μετάβαση προς την Ζωή



 
Γέροντος Εφραίμ Φιλοθεΐτου


Κάθε φορά που εορτάζουμε την Κοίμηση της Θεοτόκου είναι σαν να έχουμε Πάσχα· το Πάσχα του καλοκαιριού. Πάσχα μάς ετοιμάζει η Κυρία Θεοτόκος. Διάβαση ένδοξη «εκ του θανάτου εις την ζωήν». Δεύτερο Πάσχα, άγιο, άμωμο, ζωοποιό για το ανθρώπινο γένος, γιατί πράγματι σήμερα «νενίκηνται της φύσεως οι όροι».

«Πώς η πηγή της ζωής πηγαίνει προς την ζωή περνώντας από τον θάνατο!», αναφωνεί ο άγιος Ιωάννης ο Δαμασκηνός. Ο θάνατος της «ζωαρχικής Μητρός» του Κυρίου υπερβαίνει την έννοια του θανάτου, ώστε δεν ονομάζεται κάν θάνατος, αλλά «κοίμησις» και «θεία μετάστασις» και εκδημία ή ενδημία προς τον Κύριο. Και αν ακόμη λεχθεί θάνατος, όμως είναι θάνατος ζωηφόρος, αφού μεταβιβάζει σε ουράνια και αθάνατη ζωή.

Η μετάσταση της Θεοτόκου ως ένα γεγονός αναμφισβήτητο, που διασώθηκε από την ιερά Παράδοση, έχει ενσωματωθεί στην διδασκαλία της Ορθοδόξου Εκκλησίας και δεν έχει σχέση με τις ευσεβιστικές δοξασίες των Δυτικών περί ασπόρου συλλήψεως και άνευ θανάτου ζωής της Θεοτόκου.


Η Παρθένος ήταν εκείνο το ιδιαίτερο δημιούργημα του Θεού που υπερέβη όλους τους ανθρώπους και αγγέλους. Αυτή μόνη από τους ανθρώπους έζησε βίο πανάμωμο, και το ακατάληπτο για όλα τα λογικά όντα, κατέστη Μητέρα του Θεού. Επειδή δεν είχε ποτέ αμαρτήσει, δεν υποχώρησε σε κάποιο φιλήδονο λογισμό δικαίως και δεν έζησε επί της γής με οδύνες της σαρκός, με ασθένειες. Αν και είχε σώμα ζωαρχικό εν τούτοις ως άνθρωπος υπέρχεται στην ασθένεια του θανάτου και πεθαίνει. Χωρίς όμως να χωρισθεί η ψυχή και το σώμα Της από τον Θεό· λύνεται προσωρινά ο σύνδεσμος που τα ενώνει μεταξύ τους, όπως είχε γίνει και με τον Χριστό. Μετά τον θάνατο η ψυχή Της ενώνεται αμέσως με τον Χριστό. Διότι ο Κύριος κατά την ώρα της Κοιμήσεως της Μητέρας Του συνοδευόμενος από τα υπερκόσμια τάγματα των αγγέλων και αγίων παίρνει την ιερά ψυχή Της όχι απλώς στον ουρανό, αλλά «έως αυτού του βασιλικού θρόνου Του, εις τα επουράνια Άγια των Αγίων», όπως αναφέρει ο άγιος Ιωάννης ο Δαμασκηνός. Ενώ το ζωαρχικό και θεοδόχο σώμα της Παναγίας μετά από τρεις ημέρες μετατίθεται στους υπερουρανίους χώρους, άφθαρτο, προς τον Μονογενή και αγαπημένο Υιό Της. Δηλαδή μπορούμε να μιλήσουμε και για εν σώματι ανάσταση της Θεοτόκου. Ανάσταση όμως που δεν ενεργήθηκε από την ίδια, αλλά από τον Υιό και Θεό Της.


Μάρτυρας αυτής της αναστάσεως-μεταστάσεως της Θεοτόκου είναι ο απόστολος Θωμάς, ο οποίος δεν παρευρισκόταν στην οσία ταφή Της, αλλά ερχόμενος καθυστερημένος ως συνήθως, μετά από τρεις ημέρες, και μετά από παράκλησή του ανοίγουν οι υπόλοιποι απόστολοι τον τάφο και δεν βρίσκουν το θεοδόξαστο εκείνο σώμα. Βλέπουν όμως την Θεοτόκο να ανεβαίνει στους ουρανούς και να παραδίδει στον απόστολο Θωμά την Τιμία και Αγία Της Ζώνη ως τεκμήριο της μεταστάσεώς Της, κάτι αντίστοιχο που είχε γίνει και με την ψηλάφηση του Κυρίου από τον ίδιο απόστολο.

Το σώμα της Παναγίας -όπως και το σώμα του Υιού Της- δεν υπέστη διαφθορά στον τάφο, δηλαδή δεν αλλοιώθηκε, δεν διαλύθηκε από τα υλικά στοιχεία που το συνέθεταν. Εξάλλου μετά την ανάσταση του Χριστού τα σώματα πολλών αγίων Του δεν διαφθείρονται και γίνονται μερικώς άφθαρτα λείψανα· πόσο μάλλον ήταν λογικό να μην φθαρεί και το «θεοδόχον σκήνωμα» της Μητέρας του Θεού.

Ο άγιος Ανδρέας Κρήτης λέγει ότι το αδιάφθορο της παρθενίας της Θεοτόκου κατά την γέννηση του Χριστού έχει ως φυσικό επακόλουθο και την μή διαφθορά του σώματός Της κατά την ώρα του θανάτου. «Ο τόκος διέφυγε την φθορά και ο τάφος δεν δέχτηκε την διαφθορά».

Η Παναγία Θεοτόκος μετά την κοίμησή Της καθίσταται η Μητέρα της νέας κτίσεως, της Εκκλησίας του Χριστού. Επειδή Αυτή είχε την κεντρική θέση στην οικονομία της σωτηρίας, αφού από Αυτήν σαρκώθηκε ο Κύριος που είναι η κεφαλή της Εκκλησίας, έχει τώρα στην επουράνιο Εκκλησία όλο το πλήρωμα της Χάριτος και δόξας και παρρησίας. Έγινε η ευεργέτιδα πάσης της φύσεως και κτίσεως, γι’ αυτό προσκυνείται από όλη την κτίση ως Κυρία και Δέσποινα και Βασίλισσα και Θεομήτορα.

Διά της Θεοτόκου και εξαιτίας Αυτής η ιστορία όλου του κόσμου εισήλθε σε νέα τροχιά, ασύγκριτα μεγαλειωδέστερη και ανώτερη απ’ ό, τι υπήρχε πριν από Αυτήν. Δεν μπορούσε και ούτε μπορεί κάποιο δημιούργημα να γίνει τελειότερο από Αυτήν, ούτε η ίδια μπορούσε να γίνει τελειότερη απ’ ό, τι είναι. Αλλά και σύμφωνα με τους Πατέρες τρία πράγματα δεν μπορούσε να κάνει τελειότερα ο παντοδύναμος Θεός. Την σάρκωση του Θεού Λόγου, την Παρθένο Θεοτόκο και την μακαριότητα που θα απολαμβάνουν οι σεσωσμένοι.

Η Παναγία μετά την ανάσταση του Χριστού ήταν το στήριγμα των αποστόλων και της νεοϊδρυθείσης Εκκλησίας του Χριστού. Αυτή δίδασκε τους νέους χριστιανούς, τους καθοδηγούσε, τους παρηγορούσε στις θλίψεις τους. Στον κατά πλάτος βίο Της διαβάζουμε ότι ο αρχάγγελος Γαβριήλ τρεις ημέρες πριν από την κοίμησή Της, την επισκέπτεται όπως και στον Ευαγγελισμό, και της αναγγέλει την ένδοξη μετάστασή Της από τον θάνατο στην ζωή. Κατόπιν το Άγιο Πνεύμα με τρόπο θαυματουργικό συγκέντρωσε όλους τους αποστόλους στην Γεθσημανή, στον οίκο της Θεοτόκου, για να παραστούν στην οσία ταφή Της και να πάρουν την ευλογία Της. Αφού εγκωμίασαν την υπερύμνητο Μητέρα του Θεού την παρακαλούσαν να τους πεί κάποια τελευταία διδαχή Της ως παρακαταθήκη. Τότε η Θεοτόκος τους λέγει μία παραβολή, στην οποία ο κόσμος τούτος παρομοιάζεται με μία εμποροπανήγυρη και όποιος κάνει την καλή εμπορία, όποιος δηλαδή κάνει την καλύτερη αγορά αυτός είναι και ο πιο κερδισμένος. Και στην συνέχεια τους εξηγεί ότι έτσι είναι και στα πνευματικά. Όποιος τηρήσει με μεγαλύτερο ζήλο και ακρίβεια τις εντολές του Χριστού, αυτός θα πετύχει το μεγαλύτερο κέρδος, θα δοξασθεί περισσότερο στην βασιλεία των ουρανών. Και τους προτρέπει να επιμένουν στον «καλόν αγώνα».

Πράγματι πόσο ευαρεστείται η Παναγία μας όταν βλέπει ότι αγωνιζόμαστε για την σωτηρία μας! Πόσο αναπαύεται! Και η ίδια όμως πόσο αγωνίστηκε επί της γής με αφανή τρόπο -ενώ ως αναμάρτητη δεν όφειλε να το κάνει- το έκανε όμως για να μας αφήσει παράδειγμα τελείας ασκήσεως. Στην Γεθσημανή εκεί που έμενε, μετά την κοίμησή Της, βρήκαν στις πλάκες όπου έκανε μετάνοιες να έχουν σχηματισθεί βαθουλώματα, λακκούβες από την πολλή χρήση και τριβή.



Ας μιμηθούμε και εμείς την άμεση υπακοή Της, την προσφιλή Της ταπείνωση, την μυστική εσωτερική Της πνευματική εργασία, την πυριφλεγή προσευχή Της, την συνεχή νήψη που ασκούσε, τον θείο έρωτά Της, τον πνευματικό πόνο που ως ρομφαία ένιωσε κάτω από τον Σταυρό του Υιού Της.

Σε όσους αγωνίζονται Αυτή γίνεται «υπέρμαχος σύμμαχος», ασχέτως αν πριν ζούσαν ασώτως. Ας θυμηθούμε ότι και για την οσία Μαρία την Αιγυπτία η Θεοτόκος έγινε η «Εγγυήτρια» για την μετάνοιά της. Και αφού η οσία Μαρία αναχώρησε στην έρημο, όπου εκεί αγωνιζόταν με απαράκλητο τρόπο, η ίδια η Παναγία την παρηγορούσε με τις θείες εμφανίσεις Της.

Η Θεοτόκος ως κουροτρόφος των μοναχών είναι και η χορηγός των θείων χαρίτων για τους μοναχούς και ιδιαίτερα για τους Αγιορείτες. Αυτή έδωσε το χάρισμα της νοεράς προσευχής στον άγιο Μάξιμο τον Καυσοκαλύβη, τον άγιο Γρηγόριο τον Παλαμά, τον άγιο Σιλουανό τον Αθωνίτη, αλλά και στον μακάριο Γέροντα Ιωσήφ τον Ησυχαστή, ο οποίος συνδέεται άμεσα με την συνοδία μας. Και κατά ένα λόγο περισσότερο η σημερινή ημέρα έχει ιδιαίτερη σημασία για εμάς τα πνευματικά εγγόνια του Γέροντος Ιωσήφ του Ησυχαστού, αφού σαν σήμερα, μετά την θεία Λειτουργία, κοιμήθηκε με οσιακό θάνατο το 1959. Αυτός που τόσο αγάπησε την Παναγία μας -τήν γλυκιά του Μανούλα καθώς την αποκαλούσε- ενώ πάμπολλες αντιλήψεις, θείες εμφανίσεις και χαρίσματα έλαβε από Αυτήν. Και πράγματι ένα ιδιαίτερο χαρακτηριστικό για τους οσίους Αθωνίτες Πατέρες ήταν η Θεοτοκοφιλία τους. Και στο άκουσμα του ονόματός Της δεν μπορούσαν να συγκρατήσουν τα δάκρυά τους, τα προερχόμενα από τον πάναγνο μητροπαρθενικό έρωτα. Μόνο που ακούγεται το όνομά Της η φιλόθεος ψυχή κινείται σε θαυμασμό, σε ευχαριστία και ευγνωμοσύνη. Έτσι και η μνήμη και μόνο της Θεοτόκου, δηλαδή η διανοητική ενασχόληση με το πρόσωπο της Παναγίας, αγιάζει αυτόν που την χρησιμοποιεί. Έλεγε ο μακαριστός π. Αθανάσιος ο Ιβηρίτης ότι η αγάπη προς την Θεοτόκο σώζει τον άνθρωπο και ας μην έχει έργα.

Ο σύγχρονος άνθρωπος θα πρέπει να αξιοποιήσει την μεσιτεία της Θεοτόκου, η οποία είναι σωστική. Σε κάθε θλίψη και πρόβλημά του να μην ξεχνά ότι υπάρχει «η των θλιβομένων βοηθός, η προστάτις, η αντιλήπτωρ, η παραμυθία των ολιγοψυχούντων» στην οποία μπορεί να προστρέχει και να βρίσκει παρηγορία, άμεση λύση και απάντηση. Ευχόμεθα η Κυρία Θεοτόκος, η οποία «μετέστη προς την Ζωήν», να δίδει πάντοτε την ευλογία Της σε όλους μας ώστε να περάσουμε την παρούσα ζωή όσο το δυνατόν αβλαβή και ακίνδυνο από τις πλάνες και μεθοδείες του πονηρού και να μάς αξιώσει της επουρανίου βασιλείας του Υιού Της.

Αμήν.



πηγή: www.pemptousia.gr

Τρίτη 10 Αυγούστου 2021

Τὸ μοναστήρι τῆς Σουρωτῆς «ἔπεσε»!!!

 

  

 

Νέοι Μοναχοί καί Μοναχές καί Πατέρες ἀντιδροῦν στόν ἐμβολιασμό καί οἱ ἄλλοι ἐκβιάζουν.

Σημείωση συντάξεως. Φίλοι μᾶς πληροφοροῦν ὅτι στόν ἀναγκαστικό ἐμβολιασμό στήν Σουρωτή ἀντέδρασαν ἔντονα πολλές ἀπό τίς μοναχές, κυρίως νεωτέρας ἡλικίας. Ἐρωτοῦμε καλόπιστα καί εὐγενικά. Ἀληθεύει ἤ ὀχι ἡ πληροφορία; Μέχρι ποίου σημείου ἔφθασε ὁ ἐκβιασμός καί ἡ πίεση καί ποιά τά ἀποτελέσματαΟἱ Ὀρθόδοξοι δέν κάνουν ποτέ διωγμό. ΝτροπήΚαθαρές κουβέντες. Πόσες ἀδελφές ἐμβολιάσθηκαν  ἑκουσίως, πόσες ἀναγκαστικῶς καί πόσες ἀρνήθηκαν μέχρι τέλους;

Ἀνάλογο καθεστώς καί ἀνάλογες ἐνέργειες ἐφαρμόσθηκαν στό ἄλλο μεγάλο μοναστήρι τῆς Βορείου Ἑλλάδος, στήν Ὀρμύλια Χαλκιδικῆς. Ἐπιμένουμε καί γιά αὐτή τήν μοναστική ἀδελφότητα, πόσες ναί, πόσες ὄχι, πόσες ἐκβιασθεῖσες καί πόσες ἔμειναν στό ὄχι μέχρι τέλους;

Οἱ πνευματικοί πατέρες καί μητέρες ὁλόκληρης τῆς Ἑλλάδος, ἀπό Κρήτη μέχρι Σουφλί, ἀπό Λέρο μέχρι Κέρκυρα, ἄς ἐνημερώσουν τόν πιστό λαό, γιά νά σταματήση ὁ ἰατρο-φασισμός καί στήν Ἑλλάδα καί φυσικά καί στούς Ἱερούς Ναούς καί στά Μοναστήρια μας.

 

Γράφει ὁ Μοναχός Ἀρσένιος, σκήτη Κουτλουμουσίου- Ἅγ. Ὄρος

Σημεῖα τῶν καιρῶν! Τὸ μοναστήρι τῆς Σουρωτῆς «ἔπεσε»!!! Οἱ καλόγριες τοῦ Ἁγίου Παισΐου προδώσανε τὴν ἱερὰ παρακαταθήκη ποὺ τοὺς εἶχε ἀφήσει ὁ Ἅγιος. Προχώρησαν καὶ ἔκαναν σχεδὸν ὅλες τὸ ἐμβόλιο τοῦ Ἀντίχριστου! Μὲ τὸ ἐμβόλιο ποὺ κάνανε οἱ καλόγριες εἶναι σὰν νὰ μᾶς λένε: ἐμεῖς θὰ κάνουμε ὅ,τι μᾶς λέει τὸ κράτος! Αὐτὰ ποὺ μᾶς εἶπε ὁ Ἅγιος Παΐσιος καὶ τὰ γράψαμε δὲν τοὺς δίνουμε πολλὴ σημασία! Θὰ μοῦ πεῖτε πὼς ὑπερβάλλω μὲ αὐτὰ ποὺ λέω. Δὲν νομίζω, διότι μεγάλος Ἰταλὸς ἐπιστήμονας εἶπε τὰ ἑξῆς: ἂς γνωρίζουν καλὰ ὅσοι ἔχουν ἐμβολιαστεῖ πὼς μέσα τους εἶναι ἤδη τσιπαρισμένοι! Καὶ ὅτι ὅσοι ἐμβολιαστοῦν δὲν θὰ μπορέσουν νὰ ἀρνηθοῦν τὸ σφράγισμα τοῦ Ἀντίχριστου. Ἀφοῦ τὸ ἐμβόλιο εἶναι τρόπον τινὰ σὰν ἕνας ἀρραβώνας πρὶν τὸ σφράγισμα ποὺ εἶναι ὁ γάμος. Καὶ γάμος σημαίνει ἕνωσις. Δηλαδὴ ἕνωσις μὲ τὸν ἀντίχριστο! Ἔτσι λοιπὸν ἔχουμε μεγάλο σκανδαλισμὸ πιστῶν ἀπὸ τὴ μεγάλη πτώση τῆς μονῆς Σουρωτῆς.

Ἀλήθεια τί ἦταν αὐτὸ ποὺ ὁδήγησε τὶς καλόγριες νὰ ἐμβολιαστοῦν; Καὶ γιατί εἶχαν τὸ μοναστήρι τους 8 μῆνες κλειστό; Τὸν πιστὸ λαὸ τοῦ Χριστοῦ ποὺ ἔπαιρνε παρηγοριὰ ἀπὸ τὴν προσκύνηση τῆς μονῆς, γιατί τὸν περιφρόνησαν; Ἂν ζοῦσε ὁ Ἅγιος Παΐσιος θὰ τολμοῦσαν νὰ κάνουν αὐτὰ ποὺ ἔκαναν; Ἔτσι λοιπὸν οἱ καλόγριες προτίμησαν νὰ δώσουν χαρὰ στὸν ἀφορισμένο Μητσοτάκη μὲ τὴν ἄνομη παρέα του παρὰ νὰ δώσουν χαρὰ στοὺς ἀληθινοὺς πιστούς τοῦ Χριστοῦ. Καὶ τώρα τί μέλλει γενέσθαι; Ποιὲς θὰ εἶναι οἱ συνέπειες ἀπὸ τὸν ἐμβολιασμὸ τῶν καλογριῶν; Ἐγὼ μόνο ἕνα θὰ τονίσω. Ἂς γνωρίζουν καλὰ οἱ καλόγριες πὼς στὰ μάτια τῶν ἀληθινὰ πιστῶν τοῦ Χριστοῦ ποὺ δὲν ἔχουν ἐμβολιαστεῖ ἔχασαν κάθε σεβασμὸ ποὺ προϋπῆρχε πρὶν αὐτὲς ἐμβολιαστοῦν! Γι’ αὐτοὺς πλέον εἶναι σὰν νὰ μὴ ὑπάρχουν οἱ καλόγριες τῆς Σουρωτῆς. Θὰ μοῦ πεῖτε σκληρὸς ὁ λόγος σου, πάτερ.

Ἀγαπητοί μου, ἡ ἀλήθεια εἶναι πάντα σκληρὴ σὲ ὅσους τὴν νοθεύουν καὶ δυστυχῶς οἱ καλόγριες νόθευσαν τὴν ἀλήθεια. Δηλαδὴ οἱ ἑταιρεῖες, ποὺ κατασκεύασαν τὰ ἐμβόλια παραδέχονται ὅτι τὰ ἐμβόλιά τους περιέχουν συστατικὰ ἀπὸ ὄργανα ἐκτρωθέντων ἐμβρύων. Ἀντιθέτως οἱ καλόγριες τῆς Σουρωτῆς τὸ ἀρνοῦνται αὐτὸ ἰσχυριζόμενες πὼς τὸ ψάξαν καλὰ καὶ δὲν ὑπάρχουν αὐτὰ τὰ συστατικὰ μέσα. Αὐτό μοῦ τὸ εἶπε τηλεφωνικὰ μία προϊσταμένη τῆς μονῆς Σουρωτῆς. Ἔτσι λοιπὸν οἱ καλόγριες ἀναπαύσανε ψεύτικα τὴ συνείδησή τους πὼς τὸ ἐμβόλιο εἶναι ἀθῷο. Ἐνῷ συγχρόνως παρασύρουν πολλοὺς πιστοὺς πρὸς αὐτὴν τὴν πλανεμένη κατάσταση.

Ἀγαπητοί μου, ὑπάρχει καὶ μία ἄλλη ἀληθινὴ πραγματικότητα ποὺ δὲν ἔχει ὑποθεῖ ἀπὸ κανένα. Ἕνα ἁπλὸ γεροντάκι τοῦ Ἁγίου Ὄρους ποὺ τὸ ἐργόχειρό του εἶναι μόνο ἡ προσευχή μοῦ εἶπε τὰ ἑξῆς φοβερὰ λόγια: «πάτερ μου, νὰ ξέρεις πὼς αὐτὰ τὰ ἐμβόλια τοῦ Ἀντίχριστου δὲν ἔχουν καμία σχέση μὲ τὴ νόσο COVID-19 οὔτε θεραπεύουν τὴ νόσο οὔτε κάνουν κάτι καλό. Ἡ ἀποστολὴ τῶν ἐμβολίων εἶναι νὰ προετοιμάσουν τὸν ἄνθρωπο νὰ δεχτεῖ τὸ σφράγισμα τοῦ Ἀντίχριστου. Αὐτὸς εἶναι ὁ πραγματικὸς στόχος καὶ γι’ αὐτὸ χρησιμοποιεῖται καὶ αὐτὴ ἡ φασιστικὴ βία ἀπ’ τὴν κυβέρνηση». Αὐτὰ μοῦ εἶπε τὸ ἁπλὸ γεροντάκι. Βλέπουμε λοιπὸν στὸ Ἰσραὴλ ποὺ ἔχουν ἐμβολιαστεῖ τὸ 70% καὶ ἔχουν χιλιάδες κρούσματα κορωνοϊοῦ τὴν ἡμέρα ! Ποῦ εἶναι λοιπὸν ἡ προστασία τῶν ἐμβολίων; Μὰ ἀγαπητοὶ μοῦ γίνεται πλέον ἐμφανὲς πὼς τὰ ἐμβόλια ἔχουν ἄλλο στόχο, ὅπως προείπαμε καὶ ἤδη ὅσοι ἐμβολιάζονται ἔχουν γίνει ἕνα εἶδος πομποῦ καὶ μεταδίδουν πληροφορίες στὰ ἀφεντικὰ τῶν ἐμβολίων. Αὐτὰ μᾶς τὰ ἐξηγοῦν παρὰ πολὺ καλὰ διακεκριμένοι ἐπιστήμονες.

Τί νὰ ποῦμε γιὰ τὴν διοικοῦσα Ἐκκλησία, ἐδῶ ἔγινε στὴν κυριολεξία ἕνα βατερλὸ ! Ἅπαντες ἱεράρχες-ἐκτὸς τῶν δύο μητροπολιτῶν Κυθήρων καὶ Αἰτωλίας- ἔχουν γίνει κράχτες τοῦ ἐμβολίου τοῦ Ἀντίχριστου! Εἶναι νὰ κλαίει κανεὶς μὲ μαῦρο δάκρυ γι’ αὐτοὺς τοὺς ἱεράρχες. Ἀλήθεια πῶς εἶναι δυνατὸν νὰ μὴ τοὺς πειράζει ἡ συνείδησή τους ποὺ τὸ ἐμβόλιο ἐμπεριέχει συστατικὰ ἀπὸ ἐκτρωθέντα ἔμβρυα; Πῶς εἶναι δυνατὸν νὰ ὀνομάζουν ἐλάχιστες παρενέργειες τοὺς θανάτους ἀπὸ τὰ ἐμβόλια καὶ τὶς παραλυσίες τόσων συνανθρώπων μας; Ἀγαπητοί μου, ἡ διοικοῦσα Ἐκκλησία καὶ ὅλη ἡ Ἱεραρχία ὑποτάχθηκε στὴν ἄνομη πολιτεία ἐκτελώντας στὸ ἀκέραιο τὶς ἐντολὲς τοῦ ἀφορισμένου Μητσοτακη.

Ὁ δὲ Πατριάρχης Βαρθολομαῖος ἐτίμησε τοὺς κατασκευαστὰς τῶν ἐμβολίων τοῦ Ἀντίχριστου! Ἐδῶ ἁρμόζει πλήρως τὸ ἁγιογραφικὸ ρητό: «οὐαὶ οἱ λέγοντες τὸ φῶς σκότος καὶ τὸ σκότος φῶς κ.λπ.» Ὁ κώδικας τῆς ἰατρικῆς λέει πὼς ἂν ἔστω καὶ ἕνας ἄνθρωπος πεθάνει ἀπὸ ἕνα ἐμβόλιο ἢ ἕνα φάρμακο αὐτὰ αὐτομάτως ἀποσύρονται. Τόσους θανάτους συνανθρώπων θρηνοῦμε ἀπὸ τὰ ἐμβόλια, γιατί δὲν ἔχουν ἀποσυρθεῖ ἀκόμη; Μὰ ἀγαπητοί μου, δὲν ἀποσύρονται, διότι δὲν εἶναι ἐμβόλιο ἀπὸ αὐτὰ ποὺ ἤξερε ἡ ἀνθρωπότητα ἀνὰ τοὺς αἰῶνες, ἀλλὰ εἶναι ὅπως προείπαμε ὁ ἀρραβώνας μὲ τὸν Ἀντίχριστο. Δηλαδὴ εἶναι τσιπάρισμα. Δὲν εἶναι ἐμβόλιο ὠφέλιμο. Ἔτσι λοιπὸν κάνω ἔκκληση σὲ ὅλους τοὺς Ἕλληνες νὰ γυρίσουν τὴν πλάτη τους πρὸς τὸ ἐμβόλιο τοῦ Ἀντίχριστου στοὺς δὲ Ἱεράρχες μας τί νὰ πῶ; Κρῖμα καὶ πάλι κρῖμα ποὺ διαστρέφουν τὴν ἀλήθεια καὶ παρασύρουν τὸ λαὸ τοῦ Θεοῦ πρὸς τὸ ἐμβολίου τοῦ Ἀντίχριστου. Ὁ Θεὸς νὰ τοὺς φωτίσει νὰ ἀλλάξουν ἔστω καὶ στὰ τελευταῖα τους. Ἀμήν.

Σημ. «Ο.Τ.»: «Κάλαμος γραμματέως ὀξυγράφου» ἡ πένα τοῦ π. Ἀρσενίου. Εἶναι ἀληθὲς ὅτι οἱ Ὀρθόδοξοι δὲν ἔχομεν προβληματισθῆ ἐπαρκῶς διὰ τὴν πορείαν αὐτῆς τῆς καταστάσεως, ἡ ὁποία ἤρχισε μὲ παῦσιν τῶν ἱ. μυστηρίων καὶ ἔφθασε πλέον εἰς τὴν λατρείαν τῆς ἐπιστήμης ἄνευ ἠθικῆς, ἐπειδὴ τὸ ἠθέλησαν οἱ μασόνοι πολιτικοί. Δὲν πρόκειται ἁπλῶς δι’ ἰατρικὸν θέμα, ἀλλὰ διά δαιμονιώδη κατάστασιν. Ἐπ’ αὐτοῦ ὀφείλει σύνολος ὁ μοναχισμὸς νὰ τοποθετηθῆ, ἐπειδὴ ἀποτελοῦν πρότυπον διὰ τὴν κοινωνίαν καὶ τοὺς πιστοὺς καὶ διὰ τοῦτο φέρουν μεγίστην εὐθύνην.



πηγή: https://orthodoxostypos.gr/

Σάββατο 7 Αυγούστου 2021

ΘΑΥΜΑΣΤΟΣ Ο ΘΕΟΣ ΕΝ ΤΟΙΣ ΑΓΙΟΙΣ ΑΥΤΟΥ - Η ΑΠΟΣΤΑΣΙΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΘΕΟ

 





*Εχθές το βράδυ πραγματοποιήθηκε λιτανεία με άγια λείψανα στο Προκόπι Ευβοίας, στον Άγιο Ιωάννη τον Ρώσο, στην οποία συμμετείχε όλο το χωριό, ενώ είχε δοθεί εντολή εκκένωσης και παρά την απαγόρευση που έχει επιβάλλει η κυβέρνηση για τις λιτανείες.

Σε λίγες ώρες ξέσπασε έντονη βροχόπτωση τα ξημερώματα σβήνοντας τις εστίες της φωτιάς κοντά στο χωριό. Τώρα, ξανά ηλιοφάνεια.
Τα εφόδια που μας δίνει η Εκκλησία μας πρέπει να τα χρησιμοποιούμε. Η πίστη μας είναι ζωντανή.
Να προσεύχεσθε αδελφοί μου να ξυπνήσουμε κι εμείς οι Ιερείς και οι Αρχιερείς μας από τον λήθαργο της ολιγοπιστίας και της εκκοσμίκευσης.

Πηγή π. Γεώργιος Χριστοδούλου

*Να σημειωθεί ότι είχε δοθεί εντολή εκκένωσης Άμεσα στο Προκόπι https://www.dailymotion.com/video/x83817f?fbclid=IwAR2zQthLeTBgE_qiUjzAYxY8m1yAcenZg9Dr7OCXyfaUWuVg-vrIHqdGdEk

Σχόλιο ιστολογίου Τι είπατε κύριοι πολιτικοί και θρησκευτικοί ''άρχοντες'', ότι απαγορεύονται οι λιτανείες με την επιβολή προστίμων και επιτιμίων?

Δεν όφειλε η διοικούσα εκκλησία και ο Αρχιεπίσκοπος να δώσουν αμέσως εντολή σε όλη την επικράτεια να αρχίσουν οι λιτανείες για να σβήσουν οι πυρκαγιές παντού σε όλη τη χώρα?

Είναι προφανές ότι το συνάθροισμα των πολλών ήδη πνευματικά ''σβηστών'' εκκλησιών, η υποταγή στους ανόμους πολιτικούς και η υπακοή σε αμαρτωλές και ανούσιες εντολές της διοικούσης εκκλησίας και η γενικότερη αποστασία κλήρου, αρχόντων και λαού δεν θα αποδώσει τίποτα χρήσιμο στους Ορθοδόξους. Αλλά αντίθετα θα τους παρασύρει σε πνευματική θολούρα μέχρι να δώσει ο Κύριος λύση. Στις ημέρες μας η πτώση των δήθεν "εκκλησιών" και της Ορθοδόξου Εκκλησίας έχει φτάσει σε δυσθεώρητα βάθη, εφ’ όσον ήδη δημιουργούνται γέφυρες μεταξύ μασόνων, Χριστομάχων, αιρετικών, άθεων, καμπαλιστών,  αποκρυφιστών, αφορισμένων και εκμοντερνισμένων Οικουμενιστών Χριστιανών. Αυτό μόνο δεινά θα επιφέρει στην πατρίδα μας.




Έρχεται το Πάσχα του καλοκαιριού των Ορθοδόξων. Η μεγαλύτερη Θεομητορική εορτή ο Δεκαπενταύγουστος. Ενώ οι παραλίες, οι ταβέρνες, οι καφετέριες, τα μπιτς μπαρ, τα μέσα μεταφοράς, είναι γεμάτα από κόσμο θα ισχύσουν και για την λιτανεία του επιταφίου της Παναγίας μας χωρίς μάσκες, τα ίδια μέτρα και σταθμά, ή θα ισχύσει πάλι ''τα του Καίσαρος τω Καίσαρι και τα του Θεού τω Καίσαρι?

1. https://www.naftemporiki.gr/story/1750825/prostimo-kai-parembasi-eisaggelea-gia-litaneia-tin-kozani 2. https://www.vimaorthodoxias.gr/nea/dekapentaygoystos-2020-me-maskes-kai-choris-litaneies-i-koimisi-tis-theotokoy-fek/ 3. https://www.liberal.gr/news/bima-piso-apo-ekklisia-gia-ta-theofaneia-choris-litaneies-alla-me-arithmo-piston-stous-naous/347141 4.https://orthodoxostypos.gr/%CE%B1%CF%80%CE%B1%CE%B3%CE%BF%CF%81%CE%B5%CF%8D%CE%BF%CE%BD%CF%84%CE%B1%CE%B9-%CE%BF%CE%B9-%CE%BB%CE%B9%CF%84%CE%B1%CE%BD%CE%B5%CE%AF%CE%B5%CF%82-%CE%BA%CE%B1%CE%B9-%CE%B7-%CE%B5%CF%80%CE%B9%CE%B4/ 5. https://orthodoxia.online/ekklisia/mataionetai-litaneia-stin-mitropoli-ierapytnis-kai-siteias/ 6. https://www.tanea.gr/2020/08/07/greece/koronaios-apagoreyontai-oi-litaneies-enopsei-dekapentaygoustou-kai-oi-orthioi-sta-mpar/





''Δεν μπορεί ο Αρχιεπίσκοπος η ένας Ηγούμενος να κάνει ότι θέλει. Φωτίζει ο Θεός τον έναν Ιεράρχη η προϊστάμενο για το ένα θέμα, τον άλλο για το άλλο. Βλέπεις, και οι τέσσερεις Ευαγγελιστές συμπληρώνουν ο ένας τον άλλον. Έτσι και εδώ λέει την γνώμη του ο καθένας, και όταν υπάρχει αντίθετη γνώμη, καταχωρίζεται στα πρακτικά. Γιατί, όταν πρόκειται για μια απόφαση αντίθετη με τις εντολές του Ευαγγελίου και ένας δεν συμφωνεί, αν δεν ζητήσει να καταχωριστή η γνώμη του, θα φαίνεται ότι συμφωνεί. Αν δεν συμφωνεί και υπογράψει, χωρίς να καταχωριστή η γνώμη του, κάνει κακό και φέρει ευθύνη, είναι ένοχος. Ενώ, αν πει την γνώμη του, και η πλειοψηφία να είναι αντίθετη, αυτός είναι εντάξει απέναντι στον Θεό. Αν στην Εκκλησία δεν λειτουργεί σωστά η Σύνοδος ή στα Μοναστήρια ή Σύναξη, τότε, ενώ μιλούμε για ορθόδοξο πνεύμα, έχουμε παπικό."
Άγιος Παΐσιος


Θαύμα με κατάσβεση φωτιάς

 

Το 1945, ξέσπασε μεγάλη πυρκαγιά στα δάση της Ιεράς Μονής των Ιβήρων. Ο άνεμος έπνεε δυνατός και η φωτιά μέσα σε λίγες ώρες έφθασε στην κορυφογραμμή που συνορεύουν τα Μοναστήρια Ιβήρων, Φιλοθέου και Ξηροποτάμου με το δικό μας δάσος (της Ιεράς Μονής Σίμωνος Πέτρας). Όλοι πιστεύανε ότι τα δάση θα καταστραφούν. Οι αδελφοί του Μοναστηριού μας, ειδοποιήθηκαν έγκαιρα και τρέξανε στον τόπο της πυρκαγιάς. Τότε οι αδελφοί ιερομόναχοι Νεόφυτος και Παντελεήμων, κινούμενοι από τη μεγάλη ευλάβεια που είχαν στο Λείψανο της Αγίας Μαρίας της Μαγδαληνής, το πήρανε μαζί τους. Κανένας δεν μπορούσε να πλησιάσει στην πυρκαγιά, γιατί ήταν φόβος να περικυκλωθεί από τη μανιασμένη φωτιά. Παρ' όλα αυτά, ω των Θαυμάτων Σου Χριστέ Βασιλεύ! Μόλις πλησιάσανε οι αδελφοί με τα Άγια Λείψανα μπροστά από τη φωτιά, αμέσως η φωτιά έκοψε το δρόμο και μέχρις ότου οι ιερείς τελειώσουν τον Αγιασμό και τον Παρακλητικό Κανόνα της Αγίας Μαρίας της Μαγδαληνής, η πυρκαγιά είχε τελείως σβήσει, σε μεγάλη έκπληξη των πατέρων που είχαν συγκεντρωθεί εκεί.

 

Πηγή: Χαρ. Βασιλόπουλου, Η ΑΓΙΑ ΜΑΡΙΑ Η ΜΑΓΔΑΛΗΝΗ, έκδοσις «Ορθόδοξος Τύπος», Αθήνα 1999, σσ. 42-45



Με σεβασμό και πόνο προς τους αδελφούς μας που έχασαν τις περιουσίες τους.



Παρασκευή 30 Ιουλίου 2021

ΕΞΗΓΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΨΕΥΔΕΣ & ΑΝΥΠΑΡΚΤΟ "ΚΑΤΗΓΟΡΗΤΗΡΙΟ" (ΙΕΡΑ ΜΗΤΡΌΠΟΛΗ ΚΥΘΗΡΩΝ ΠΡΟΣ ΤΟ ΧΡΙΣΤΕΠΩΝΥΜΟ ΠΛΗΡΩΜΑ)

 

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ
ΙΕΡΑ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΣ
ΚΥΘΗΡΩΝ & ΑΝΤΙΚΥΘΗΡΩΝ
Τ.Κ. 801 00 Κ Υ Θ Η Ρ Α
ΤΗΛ.:2736031202 & 2736038359
FAX :2736031202

                                                                                                          Ἐν Κυθήροις τῇ 30ῇ Ἰουλίου 2021

Ἀριθ. Πρωτ.: 231

Ἐξηγήσεις γιά τό ψευδές καί ἀνύπαρκτο «κατηγορητήριο»

Πρός
Τό Χριστεπώνυμο Πλήρωμα
τῆς Ἱερᾶς Μητροπόλεως Κυθήρων & Ἀντικυθήρων

Ἀγαπητοί μου Ἀδελφοί καί Συλλειτουργοί,
Ἀδελφοί μου Χριστιανοί, Τέκνα μου ἐν Κυρίῳ ἀγαπητά·
                                                       Εὐλογημένο   Δεκαπενταύγουστο!

  

Πρό μηνός περίπου περιῆλθε εἰς γνῶσιν σας ἕνα βαρύ κατηγορητήριο μέ ἕξ (6) βαρειές κατηγορίες, πού δῆθεν συνετάχθη ἀπό τήν Συνοδική Ἐπιτροπή ἐπί τῶν Νομοκανονικῶν καί Δογματικῶν θεμάτων εἰς βάρος ἐμοῦ τοῦ Μητροπολίτου σας καί τοῦ Σεβ. Μητροπολίτου Αἰτωλίας καί Ἀκαρνανίας κ.Κοσμᾶ μέ ἀφορμή τόν ἐφετεινό ἑορτασμό τῆς Ἀναστάσεως τοῦ Σωτῆρος μας Ἰησοῦ Χριστοῦ.

     Τό κατηγορητήριο πού περιεῖχε τίς κατηγορίες:

     1. διασπορά ψευδῶν εἰδήσεων,
    2. ἠθική αὐτουργία πρός ἀπειθαρχίαν τῶν πιστῶν πρός τάς ὑποδείξεις τῆς Ἐκκλησίας καί τῆς Πολιτείας εἰς βαθμόν ἐγκληματικόν καί κίνδυνον τῆς δημοσίας ὑγιείας,
     3. θεολογική πλάνη,
     4. καταφρόνηση τῆς προϊσταμένης ἐκκλησιαστικῆς ἀρχῆς,
     5. ἀπειθαρχία,
     6. βαρύτατον σκανδαλισμόν τῶν πιστῶν

    ..εἶναι ψευδές καί ἀνυπόστατο. Μέ τό ὑπ’ ἀριθ. 222/08-07-2021 ἔγγραφό μου πρός τήν Ἱεράν Σύνοδον τῆς Ἐκκλησίας τῆς Ἑλλάδος ἐζήτησα ἀπό τήν Ἀρχιγραμματείαν τῆς Ἱερᾶς Συνόδου νά μᾶς ἐνημερώσῃ διά τήν γνησιότητα ἤ μή τοῦ δημοσιεύματος αὐτοῦ, ἐάν προέρχεται ἤ μή ἀπό τήν Συνοδική Ἐπιτροπή ἐπί τῶν Νομοκανονικῶν καί Δογματικῶν θεμάτων. Ἡ Ἱερά Σύνοδος, κατόπιν διαταχθείσης ἐρεύνης, μᾶς ἀπέστειλε τό κάτωθι ὑπ’ ἀριθ. 1475/3004/21-7-2021 ἔγγραφό της, μέ τό ὁποῖο θεωρεῖ τό ἐν λόγῳ δημοσίευμα ὡς ξένο καί ἄσχετο μέ τήν ἐν θέματι Συνοδική Ἐπιτροπή ἐπί τῶν Νομοκανονικῶν καί Δογματικῶν θεμάτων.
     Τό ἔγγραφο αὐτό ἔχει ὡς ἑξῆς:




Καί ἐπειδή ὡρισμένοι ἀναγνῶστες τοῦ δημοσιεύματος αὐτοῦ, ἀνήκοντες στό ποίμνιο τῆς Ἱερᾶς ἡμῶν Μητροπόλεως Κυθήρων καί Ἀντικυθήρων, ἤ καί ἄλλοι ἐκτός Ἱερᾶς Μητροπόλεως, ἐνδεχομένως νά ἐπηρεάσθησαν ἀπό τό ὑποτιθέμενο αὐτό βαρύ κατηγορητήριο καί νά ἐσχημάτισαν τήν ἐντύπωσι τῆς ἀπειθαρχίας καί ἀσεβείας μου πρός τήν Προϊσταμένην μου Ἀνωτέραν Ἐκκλησιαστικήν Ἀρχήν, τήν Ἱεράν Σύνοδον τῆς Ἐκκλησίας τῆς Ἑλλάδος (βαρειά κατηγορία ἡ ὁποία θά μποροῦσε νά ἐπηρεάσῃ τούς νέους ἤ τούς ἄλλους συμπολίτες μας, δίνοντάς τους τό παράδειγμα τῆς ἀπειθαρχίας καί ἀσεβείας ἀπό τόν Ἐπίσκοπό τους) γι’ αὐτό στή συνέχεια δημοσιεύεται καί τό ὑπ’ἀριθ. 176/24-5-2021 ἀπολογητικόν μου ὑπόμνημα πρός τήν Διαρκῆ Ἱεράν Σύνοδον ὅπου δίδονται ἐπαρκεῖς ἐξηγήσεις, ἀναφορικῶς πρός τίς ἀποδιδόμενες αἰτιάσεις εἰς βάρος μου. Βεβαίως, τήν 25ην Αὐγούστου ἐ.ἔ. εὐσεβάστως θά παρουσιασθῶ ἐνώπιον τῆς Διαρκοῦς Ἱερᾶς Συνόδου διά νά δώσω τίς αἰτούμενες προφορικές ἐξηγήσεις.

Μετ’ εὐχῶν
Ὁ Μητροπολίτης

 †ὁ Κυθήρων καί Ἀντικυθήρων Σεραφείμ

 


Σχόλιο ιστολογίου: Eλπίζουμε στις 25 Αυγούστου που θα παρουσιαστεί ο Σεβασμιότατος στην Σύνοδο προς ''απολογία'' να μην υπάρξουν παράδοξα από την πλευρά της Συνόδου περί εμβολίων και λοιπών βλάσφημων πρακτικών εντός των ιερών ναών, απειλές και μομφές κατά του σεβασμιοτάτου Κυθήρων Σεραφείμ. Και μόνο που τον καλούν για προφορικές εξηγήσεις (απολογία) το θεωρούμε διωγμό



Κείμενο "ακατάλληλο" για ευσυγκίνητους ...

 

 

Εδώ και χρόνια, δεκαετίες ολόκληρες, αναμασούν οι διαβόητοι τηλεαναλυτές, αν μου επιτρέπεται ο νεολογισμός, ότι η Τουρκία μετακυλίει και εξάγει τα εσωτερικά της προβλήματα στα ελληνοτουρκικά, αποπροσανατολίζοντας τον λαό της.

Η Τουρκία ροκανίζει απροκάλυπτα την εναπομείνασα εθνική μας αξιοπρέπεια και οι ημέτεροι επιμένουν στην απύθμενης ανοησίας κοινοτοπία: «Ο Ερντογάν αντιμετωπίζει δυσκολίες, καταρρέει η οικονομία, γι’ αυτό επιδίδεται σε λεονταρισμούς κατά της πατρίδας μας». Αρμενίζουν οι τουρκικές αρμάδες στο Αιγαίο; Δεν είναι πρόβλημα δικό μας, αλλά του Ερντογάν. Καταλαμβάνει το Βαρώσι; Είναι γιατί στριμώχτηκε στο εσωτερικό.

Αστεία, αλλά πολύ επικίνδυνα πράγματα. «Λιθάρια στον τουρβά», ψιμυθιωμένα ψεύδη. Είναι το βολικό άλλοθι της εκάστοτε κυβέρνησης, για να μην αντιδρά δυναμικά, να κρύβει την ηττοπάθεια και τον φόβο, τα οποία βαπτίζει σωφροσύνη, διότι «το σώφρον του ανάνδρου πρόσχημα εστί». Οι δειλοί επικαλούνται την σωφροσύνη.

Η ζημία αυτής της ορνιθοειδούς στάσης είναι τεράστια. Εκτός του ότι μεταδίδεται και στον λαό ο φόβος, στέλνεται λάθος μήνυμα και στους καιροφυλακτούντες γείτονες και στις λεγόμενες «Μεγάλες Δυνάμεις». Δυνάμεις, οι οποίες συναγάγουν συμπεράσματα για την πολιτική τους, όχι με κριτήριο την «ετοιμότητα υποκλίσεων» και κατευνασμού του αντιπάλου, αλλά με κριτήριο την ισχύ των κρατών στις περιφέρειες, την ικανότητα και την αποφασιστικότητα των κυβερνήσεων να υπερασπίσουν τα εθνικά τους συμφέροντα πάση θυσία.

Αφήνιασε και πάλι ο συνεχώς «κατευνασμένος» Τούρκος και πώς αντέδρασε ο πρωθυπουργός της Ελλάδος; Διαβάζουμε: «Σκληρή γλώσσα Μητσοτάκη….». Αν βάλεις ως επικεφαλίδα, στο γνωστό «ψαχτήρι» του διαδικτύου, την προηγούμενη φράση, θα σκοντάψεις σε δεκάδες ειδήσεις που φέρουν ως τίτλο το «σκληρή γλώσσα Μητσοτάκη» κατά των Τούρκων.

Πρόχειρα αναφέρω κάποιες ημερομηνίες, που ράγισαν καρδιές από την σκληρότητα των δηλώσεων: 24-11-2018, 6-2- 2019, 24 -5- 2021 και λοιπά… Τόσες φορές που «σκλήρυνε» η γλώσσα του Μητσοτάκη, μεταμορφώθηκε σε πέτρα, απολιθώθηκε. Την ίδια «γλωσσική απολίθωση» συναντάμε και επί πρωθυπουργίας του προδότη Τσίπρα. Αυτός βέβαια που έχει το ρεκόρ στην «σκληρή γλώσσα» είναι ο τέως Πρόεδρος της Δημοκρατίας,  Προκόπης (Πάκης) Παυλόπουλος. Φόβος και τρόμος της Τουρκιάς, όταν άνοιγε «ο στόμας» του.

Για να νιώσουν και οι αναγνώστες τα ίδια ρίγη συγκινήσεως, μέχρι κλαυθμού, και εθνικής υπερηφάνειας, που αισθάνθηκε ο γράφων, διαβάζοντας παλαιότερες «σκληρές» δηλώσεις του τέως ΠτΔ, μεταφέρω μία από αυτές. Τον Δεκέμβριο του 2017, ο Ερντογάν επισκέπτεται την Αθήνα. Λίγο πριν «μαγαρίσει» το πόδι του την πρωτεύουσα, σε μια συνέντευξή του, αμφισβήτησε ευθέως την συνθήκη της Λωζάννης. Διαβάζω την αγέρωχη και πολύ, πάρα πολύ, σκληρή απάντηση του Παυλόπουλου και καταπώς λένε οι κολοκυθολογούντες των κεντρικών δελτίων ειδήσεων, όταν προβάλλονται «σκληρές σκηνές», όσοι έχουν ευαίσθητη καρδιά, είναι ευσυγκίνητοι, να αποφύγουν την ανάγνωσή της, να απομακρυνθούν από την οθόνη.

«Στο Διεθνές Δίκαιο δεν τίθενται θέματα επικαιροποίησης ή αναθεώρησης των συνθηκών, αλλά μόνον ερμηνείας τους…». Απ’ ότι ξέρω - αυτά δεν γράφονται επισήμως - στην Τουρκία, όταν τα διάβασαν, βρυγμός οδόντων, «έπεσαν κορμιά», δημιουργήθηκε πανικός, αλλόφρονες διπλωμάτες, με γοερές κραυγές τρόμου, επικαλούνταν τον Αλλάχ, «άλαλα τα χείλη των ασεβών».

Παρένθεση. Κάποτε, στα πρώτα χρόνια της βασιλείας του, ο Γεώργιος  ο Α’, επισκέπτεται το Μεσολόγγι. Άχνιζε ακόμη στα σοκάκια της Ιεράς Πόλης το αίμα των Ελεύθερων Πολιορκημένων. Τον συνόδευε ένας υπερόπτης Δανός, σύμβουλός του, ονόματι Σπόνεκ, κάθαρμα ολκής και τυχοδιώκτης, από αυτούς τους άθλιους «Ευρωπαίγους», που λέει και ο Μακρυγιάννης, που ήρθαν ξεβράκωτοι στην πατρίδα και έφυγαν με γερές αποζημιώσεις, το αίμα κυριολεκτικά του λαού μας. Αυτός αντικρίζοντας τα ερείπια των θρυλικών προμαχώνων, όσα απόμειναν από την Έξοδο, είπε με φράγκικη έπαρση και αλαζονεία.

-Εγώ, αν είχα 400 Δανούς, θα κυρίευα το Μεσολόγγι με μια μόνο έφοδο!!

Ο παριστάμενος Σουλιώτης, γερο-Νίκας, λείψανο του Αγώνα και υπερασπιστής κατά την πολιορκία, δεν βάσταξε την προσβολή και του είπε:

-Θα το πατούσες το Μεσολόγγι, λες, με μια μόνο έφοδο. Μπορεί. Αλλά θα έπρεπε και αυτοί που ήταν από μέσα να είναι Δανέζοι σαν και σένα. Και το «βούλωσε» ο τζιτζιφιόγκος… Αυτή είναι όντως μια σκληρή απάντηση, ρωμαίικη, αντάξια της ιστορίας μας και των αγώνων του έθνους για ελευθερία και αξιοπρέπεια.

Να θυμίσω και την απάντηση του Κολοκοτρώνη στον Χάμιλτον, όταν ο Άγγλος ναύαρχος του πρότεινε συμβιβασμό με τους Τούρκους.

«Εμείς, καπετάν Άμιλτον, δεν εκάμαμε ποτέ συμβιβασμό με τους Τούρκους. Άλλους σκλάβωσαν, άλλους έκοψαν με το σπαθί και άλλοι, καθώς εμείς, ζήσαμε ελεύθεροι από γενεά σε γενεά. Ο βασιλιάς μας εσκοτώθη, δεν έκαμε καμμιά συνθήκη με τους Τούρκους. Η φρουρά του είχε παντοτεινό πόλεμο με τους Τούρκους και δύο φρούρια ήσαν ανυπόταχτα.
Η φρουρά του είναι οι κλέφτες και τα φρούρια η Μάνη, το Σούλι και τα βουνά...».

Ο Ερντογάν μες στην χιτλερικού τύπου μεγαλομανία του, διοργανώνει γιορτές και πανηγύρια με αναπαραστάσεις της Άλωσης, υποχρεώνει κάτι γουρνόλυκους με φορεσιές γενιτσάρων, να αλαλάζουν και να βελάζουν σαν γελάδια, πιστεύει, ναι το πιστεύει, ότι ο θεός του, τον προορίζει για δεύτερο Μεχμέτ «Πορθητή», μιλά για «γαλάζιες πατρίδες», το Αιγαίο, συνεχείς προκλήσεις και απειλές. Και εμείς; Ως λεπτεπίλεπτοι και λεπτοστόμαχοι Ευρωπαίοι, τα γνωστά αβροδίαιτα μειράκια των Αθηνών, γιορτάζουμε την «αποκατάσταση της Δημοκρατίας», ένα σκηνοθετημένο τελετουργικό, μια κανονική επίδειξη μόδας. Παρακμή και άγνοια κινδύνου, θεατρίνοι, «κρυπτόμενοι υπό πορφύραν», αποκομμένοι από τον λαό, που στενάζει διχασμένος και αβοήθητος.

Ερωτώ; Φέτος που τιμάμε τα 200 χρόνια από την έναρξη της Παλιγγενεσίας, δεν θα έπρεπε να είναι αφιερωμένη σ΄ αυτήν η «αποκατάσταση»; Να κλιθούν απόγονοι ηρώων, να στολιστεί, το «κέντρο αποκατάστασης», με σημαίες, κάδρα ηρώων, να αναγνωστούν κείμενα, απομνημονεύματα αγωνιστών του Εικοσιένα, να πρωταγωνιστεί, τέλος πάντων, το εθνικό γεγονός;  

Έχει κυριολεκτικώς σιχαθεί η ψυχή μας τις προοδευτικότητές τους, τις διαφορετικότητές τους, τις πολιτικορθότητές τους. Λίγο άρωμα Ελλάδος θέλουμε, ευωδία από τα θυμιατά της αγίας μας Ορθοδοξίας ποθούμε, την αληθινή πατρίδα μας  νοσταλγούμε …

 

Νατσιός Δημήτρης

δάσκαλος-Κιλκίς