Σάββατο 24 Ιουλίου 2021

Ποιά η σχέση σας Σεβασμιότατε Μεσογαίας με τον αρχιμασώνο Μιχαήλ Ματτέ?

 

Ο ονομαζόμενος ''Μέγας διδάσκαλος της μεγάλης τεκτονικής στοάς της Ελλάδος'' και πρόεδρος του τεκτονικού ιδρύματος Μιχαήλ Ματτές φαίνεται ότι σας έχει αδυναμία σεβασμιότατε Μεσογαίας κ. Χατζηνικολάου και ευκαίρως ακαίρως εδώ και χρόνια σας προβάλει και διαφημίζει δημοσίως στο προφίλ του στο fb.  Βέβαια εσείς δεν χρειάζεστε διαφήμιση και προβολή, διότι είστε έτσι και αλλιώς δημόσιο πρόσωπο.

Αναρωτιόμαστε όμως εφόσον εκείνος ανήκει στη Μασονία που ως γνωστόν λατρεύουν τον ΜΑΤΣ (Μέγα Αρχιτέκτονα Του Σύμπαντος) δηλαδή τον Εωσφόρο (μας τα είχε πει και ο σεβασμιότατος Πειραιώς Σεραφείμ, πριν 5 χρόνια και πριν προσκυνήσει τη νέα τάξη δια του διαβολίου)
https://www.youtube.com/watch?v=2KJspEJNbjE&t=194s) και εσείς είστε ένας Ιεράρχης της Ορθοδόξου Εκκλησίας που λατρεύεται ο Αληθινός Τριαδικός Θεός η Αγία Τριάδα και επομένως αυτά τα δύο είναι δύο εκ διαμέτρου αντίθετα μεγέθη, πως γίνεται να υπάρχει συνύπαρξη?






Βεβαίως θα πείτε ότι είναι δικαίωμα του καθενός να έχει τις συμπάθειές του και να τις εκφράζει δημοσίως, ασχέτως αν λατρεύει διαφορετικό ''θεό'' από το πρόσωπο της συμπαθείας του. Και πάνω στον ενθουσιασμό του ανεβάζει κατά καιρούς και την προσωπικότητά σας Σεβασμιότατε και μάλιστα έχει και κρίση και άποψη περί αγίων της Ορθοδοξίας και σας κατατάσσει στους αγίους. 





Αν είστε γνωστοί, φίλοι, συνεργάτες, ή ευεργέτης με κάποιο τρόπο ο ένας του άλλου Σεβασμιότατε, τότε δικαιολογημένα σας προβάλει. Αλλά σε αυτή την  περίπτωση οφείλετε εξηγήσεις στο Χριστεπώνυμο πλήρωμα ως Ορθόδοξος Ιεράρχης.
Αν πάλι δεν είστε τίποτα από τα παραπάνω, τότε και πάλι οφείλετε εξηγήσεις στο Χριστεπώνυμο πλήρωμα. Γιατί πως και αυτά τα χρόνια που σας προβάλει και διαφημίζει ο συγκεκριμένος, δεν ξεχωρίσατε δημοσίως την θέση σας από τον μασόνο και δεν διαμαρτυρηθήκατε ότι ακουσίως και χωρίς την σύμφωνη γνώμη σας, σας προβάλει στο δημόσιο προφίλ του στο fb;  Εκτός πάλι, αν έχει την συγκατάθεσή σας και πάμε πάλι από την αρχή.  Ή εκτός και αν δεν το γνωρίζατε.






Και για να χρησιμοποιήσουμε δικά σας λόγια σεβασμιότατε περί της εποχής μας που ''παράγει διχασμούς και όχι ενότητα''  

Ερώτηση: ''Επειδή ζούμε σε εποχές διχασμών και αιρέσεων, θα σας ακουγόταν ως κάτι ανεδαφικό η επικοινωνία και - γιατί όχι; - η επανένωση όλων των χριστιανικών δογμάτων και η προοπτική της ένωσης και της αλληλοκατανοήσεως όλων των ανθρώπων;''

Απάντηση: ''..
Η ειρηνική όμως συνύπαρξη, η συνεργασία, η αμοιβαία κατανόηση είναι μεγάλη ευλογία..''

Ερώτηση: 
Πώς αντιμετωπίζετε το φαινόμενο της εργαλειοποίησης του θρησκευτικού φανατισμού με τα γνωστά σε όλους μας επακόλουθα;

Απάντηση: α. 
Κατ' αρχάς ο φανατισμός, ο εμπαθής ζηλωτισμός, η θρησκευτική εξαγρίωση, τι σχέση μπορεί να έχουν με τον Θεό της ειρήνης, την πνευματική απελευθέρωση του ανθρώπου, τη σωτηρία του από τα πάθη και το καταστροφικό εγώ του; 
β. Συνεπώς, κάθε εμπαθής φανατισμός είναι απορριπτέος. Οπως και ο συντηρητισμός, γιατί εμποδίζει την ψυχή να κινηθεί προς το καινούργιο, αντιστρατεύεται τον ανακαινισμό του, την υποδουλώνει, τη φυλακίζει στον τύπο, στη συνήθεια, στην ασφάλεια, στην άποψή του.


https://www.tanea.gr/2021/06/22/interviews/mesogaias-nikolaos-i-epoxi-mas-paragei-dixasmous-oxi-enotita/

Κανείς δεν είπε ότι αρνούμαστε την ειρηνική συνύπαρξη υπό φυσιολογικές συνθήκες σεβασμιότατε. Αλλά οι διχασμοί συνήθως παράγονται από αλλότριους και πονηρούς που έχουν δηλώσει ότι και με τον διάβολο θα συνεργαστούν, αρκεί να πάει ''η πατρίδα καλά''  τάχα τες..  Θα συνεργαστούμε και με μασόνους σεβασμιότατε?

Επιπλέον ''ειρηνική συνύπαρξη'' με ποιους σεβασμιότατε?

Ο Χριστός μας είπε «ουκ ήλθον βαλείν ειρήνην αλλά μάχαιραν»

Δηλαδή  δεν ήρθα να συμφιλιώσω την αλήθεια και το ψέμα, την σοφία και την βλακεία, το καλό και το κακό, το δίκαιο και την βία, την κτηνωδία και την ανθρωπιά, την αγνότητα και την ασωτία, το φως με το σκοτάδι, τον Θεό και τον μαμωνά αλλά έφερα το ξίφος για να κόψω το ένα από το άλλο, για να μην ανακατεύονται.
Με το ξίφος της αληθείας, με το ξίφος τού λόγου τού Θεού

Τούτο το ξίφος είναι σωτήριο για τον κόσμο, και όχι η ειρήνη τού καλού με το κακό. Και τότε και τώρα και πάντα και για πάντα.

Το ότι αυτή η αντίληψη είναι σωστή φαίνεται από τα παρακάτω λόγια τού Χριστού: «ήλθον γαρ διχάσαι άνθρωπον κατά του πατρός αυτού και θυγατέρα κατά της μητρός αυτής και νύμφην κατά της πενθεράς αυτής» (Ματθ. 10, 35)

Ο Χριστός φέρνει την ουράνια ειρήνη του σαν κάποιο ουράνιο βάλσαμο, σε εκείνους που ειλικρινά πιστεύουν σε Αυτόν. Αλλά δεν ήρθε να δημιουργήσει ειρήνη μεταξύ των υιών του φωτός και των υιών του σκότους.

Και πάλι αναρωτιόμαστε γιατί νιώσατε την ανάγκη σε αυτή σας την συνέντευξη να αναφερθείτε σε ''εμπαθή φανατισμό''. Από ότι  γνωρίζουμε δεν συνδιαλέγεστε με φανατισμένους ζηλωτές παλαιοημερολογίτες.
Μήπως αναφέρεστε στους Ορθοδόξους που είναι εντός της Εκκλησίας και αντιστέκονται στα άνομα κελεύσματα των πολιτικών και των ιεραρχών και αρνούνται τις ανούσιες και αμαρτωλές υπακοές που δυστυχώς πολλοί από τους Επισκόπους προσπαθούν να επιβάλουν στο ποίμνιό τους και ειδικότερα το εμβόλιο της νέας τάξης?
Και όταν αναφέρεστε στον ''συντηρητισμό'' που εμποδίζει την ψυχή να κινηθεί προς το καινούργιο και την φυλακίζει, μήπως εννοείτε την πατερική Θεολογία σεβασμιότατε? Η οποία πατερική Θεολογία χρήζει ανανέωσης και αλλαγής για κάποιους δυστυχώς, με την λεγόμενη μεταπατερική και δυτικόφερτη Θεολογία.

Σε κάθε περίπτωση σεβασμιότατε κ. Χατζηνικολάου οφείλετε μία δημόσια τοποθέτηση περί της σχέσης σας, ή όχι με τον αρχιμασώνο Μιχαήλ Ματτέ, (ο οποίος όπως ήταν αναμενόμενο, είναι υπέρμαχος των εμβολίων) όπως δημόσια δήλωση κάνατε π.χ. για τα εμβόλια, αλλά σε εκείνη την περίπτωση μετά πλήρους βεβαιότητας σας λέμε, ότι δεν μας είπατε την αλήθεια.
Από άγνοια ή συνειδητά, εσείς και ο Θεός το γνωρίζετε. Όμως άγνοια σεβασμιότατε ή δεν είχαμε χρόνο όπως χαρακτηριστικά είπατε σε τέτοια σοβαρά θέματα που αφορούν εκκατομύρια ανθρώπων, μάλλον δεν σας δικαιολογούν.

Α. Κυτταρικές σειρές από εκτρωμένα έμβρυα υπάρχουν στα εμβόλια, βάση των αρχείων του Βατικανού. (σε άλλα ακολουθούμε τον Πάπα και σε άλλα όχι?)  1. https://simerini.sigmalive.com/article/2020/12/23/batikano-balte-to-embolio-esto-kai-an-proerkhetai-apo-kuttarike-seira-ektroseon/?fbclid=IwAR1kwbq51Y3vow14JcyZK0UG4WhXoRtWzrw64puaSGEdHFB3j8OIwLcqqD4





Β. Από το Ευρωπαϊκό Ινστιτούτο Βιοηθικής (Ινστιτούτο Charlotte Lozier)
https://www.ieb-eib.org/nl/nieuws/biomedisch-onderzoek/medisch-onderzoek/coronavirusvaccins-en-het-gebruik-van-cellen-van-geaborteerde-foetussen-stand-van-zaken-1926.html?backto=search



Γ. Αλλά και από την ένορκη κατάθεση του Stanley Plotkin πρώην συμβούλου της Moderna, Pfizer, Sanofi κλπ από τον Αμερικανό δικηγόρο Aaron Siri τον Ιανουάριο του 2018 όπου εκεί αποκάλυψε ότι εκτρώνονται και κατατεμαχίζονται έμβρυα προκειμένου να παραχθούν εμβόλια. Ο ίδιος ομολογεί ότι σε μία μόνο περίπτωση χρησιμοποίησε στο εργαστήριό του 76 εκτρωμένα έμβρυα ηλικίας τουλάχιστον τριών ενδομήτριων μηνών.
2. http://salpismazois.blogspot.com/2021/03/stanley-plotkin.html?m=1

Και ναι Σεβασμιότατε, υπάρχει ηθικό μέγα ζήτημα για εμάς τους Ορθοδόξους Χριστιανούς τους βαπτισμένους εις το όνομα της Αγίας Τριάδος.

Αναμένουμε την δημόσια απάντησή σας.











«Oυδείς δύναται δυσί κυρίοις δουλεύειν· ή γάρ τον ένα μισήσει καί τον έτερον αγαπήσει, ή ενός ανθέξεται καί του ετέρου καταφρονήσει. ου δύνασθε Θεώ δουλεύειν και μαμωνά» (Mατθ. 6, 24)


Παρασκευή 23 Ιουλίου 2021

Το κράτος - σκαντζόχοιρος…

 

 

Η λέξη σκαντζόχοιρος παράγεται ετυμολογικώς από την «άκανθα», το αγκάθι και τον «χοίρο». Αν τον πιάσεις, πληγώνεσαι και πονάς. Είναι σχεδόν άτρωτος. Εχθρός του τρομερός είναι η πονηρή αλεπού. Πώς κατορθώνει όμως και  τον καταβροχθίζει; Διαβάζω στην ωραία και στρωτή «καθαρεύουσα» του εγκυκλοπαιδικού λεξικού του «Ηλίου» του 1948: «Όταν συναντήση ακανθόχοιρον πλησίον ύδατος, ωθεί αυτόν διά των ποδών της και τον ρίπτει εντός ύδατος, όπου ούτος κινδυνεύων από ασφυξίαν ανοίγει και τότε η αλώπηξ τον συλλαμβάνει από του ρύγχους και τον κατατρώγει». Ωραία μέχρι εδώ. Αν δεν υπάρχει ύδωρ κοντά τότε τι γίνεται; Η λύση είναι πολύ έξυπνη και νόστιμη. «Τον ραντίζει η αλώπηξ με το ούρος της, όπερ (=το οποίο), έχει τα αυτά αποτελέσματα». 

(Ας μου συγχωρεθεί το φαιδρό ύφος, αλλά πως αλλιώς να ερμηνεύσεις την περιρρέουσα παράνοια; «Κάνε μια κρούστα τρέλας γύρω από το μυαλό σου, αλλιώς δεν θα αντέξεις», λέει ο ποιητής).

Η ιστορία του ακανθόχοιρου είναι διδακτικότατη. Θα μπορούσε το νεοελληνικό κράτος να έχει ως έμβλημα το συμπαθές τετράποδο. Ζούμε σε κράτος «σκαντζόχοιρο». Όπου και να το ακουμπήσεις πονάς και πληγώνεσαι. Ένα κράτος γεμάτο φαρμακερές άκανθες.

Αγκάθι δηλητηριώδες η παιδεία του. Φέρνει νομοσχέδια ο σκαντζόχοιρος, με κεντρικό σύνθημα την «αξιολόγηση των εκπαιδευτικών», που καταπώς υποστηρίζει θα λύσει τα προβλήματα. Μάλιστα προβλέπονται συνέπειες για όποιον δεν συμμετέχει, οι οποίες θα είναι, κατά την χαριτόβρυτο κ. υπουργό «η μη μισθολογική εξέλιξη και η παρακράτηση του μισθού για περίοδο έως και ενός μηνός». Η αξιολόγηση, κατ’ εμέ, είναι το δελεαστικό καρύκευμα για να «κρυφτεί» το αληθινό και μόνιμο πρόβλημα της Παιδείας. Υπέρ της αξιολόγησης - μνημονιακή εξάλλου απαίτηση - είναι όλη η κοινωνία και οι όποιες αντιδράσεις μόνο την περιφρόνηση του κόσμου επιφέρει εις βάρος ημών των δασκάλων. Οι δε απειλές για όσους την αρνηθούν είναι η «νέα μορφή διακυβέρνησης» Ο σκαντζόχοιρος επιτίθεται σε όλα τα μέτωπα, εξαπολύει τα αγκάθια του: Ανεμβολίαστος; μετάταξη ή απόλυση. Αρνείσαι την αξιολόγηση; Παρακράτηση μισθού. Και έπονται και άλλα… Ωραία δημοκρατία, αγγελικά πλασμένη. Το πρόβλημα στην Παιδεία, για να επανέλθω, που ουδείς υπουργός το θίγει, είναι ένα: ότι δεν έχει ιθαγένεια, είναι εθνομηδενιστική, που τρανεύει παιδιά χωρίς τις ανοξείδωτες αρετές μας. Είναι μια παιδεία που δεν συναντάς στα βιβλία της, λέξεις ριζιμιές, όπως πατρίδα, έθνος, Παναγία, φιλότιμο, λεβεντιά, θυσία. Παιδεία που απροκάλυπτα την ονομάζω σύγχρονο παιδομάζωμα.  Θα το ξαναγράψω κι ας γίνομαι κουραστικός. Μόνο η Παιδεία που αρδεύεται από την Παράδοση του Γένους μπορεί να μας σώσει!! Αυτή η Παιδεία θα οδηγήσει στον επαναγνισμό μας. Όμως δεν θέλουμε ανθρώπους με ήθος και αρετή. Θέλουμε μάζες ικανές για κάθε παλιανθρωπιά. Ανθρώπους χωρίς μνήμη. Και χωρίς μνήμη, για να θυμηθούμε τον Όμηρο, μεταμορφώνεσαι σε χοίρο, λησμονείς την πατρίδα, ξεχνάς ποιος είσαι. Η Κίρκη είναι παρούσα στο ελληνικό σχολείο…

Κεντρί φαρμακωμένο του κράτους-σκαντζόχοιρου είναι η εθνική του άμυνα. Στην Κύπρο, ο μεμέτης «γκρίζος λύκος», σταμάτησε τον χρόνο και επαναλαμβάνει, συνεχίζει το έργο του «Αττίλα» τον Ιούλιο του 1974. Πώς αντιδρά ο σκαντζόχοιρος; κρύβει το κεφάλι του, «συσφαιρούται», όπως λέει το λεξικό.( Έτοιμος είμαι να γράψω κάτι για το «ούρος» και τις συνέπειές του, αλλά σέβομαι τους αναγνώστες). Να θυμίσω ποια χώματα και ιερά κόκαλα είναι θαμμένα σ’ αυτά, που απειλεί ανατολίτικη κτηνωδία. Στα «Φυλακισμένα Μνήματα», είναι θαμμένος ο Γρηγόρης Αυξεντίου, ο οποίος υπηρέτησε ως έφεδρος αξιωματικός του ελληνικού στρατού και στο χωριό Ακρίτας του Κιλκίς γύρω στο 1952. Προσπάθησε να μπει στη σχολή Ευελπίδων, αλλά απορρίφθηκε λόγω… ορθογραφίας! Δεν γνώριζε την καθαρεύουσα γλώσσα. Ήξερε άλλη γλώσσα… Δεν φωτίζει με τον λόγο του, αλλά με το κορμί του. Δεν λέει λόγια εμπρηστικά, γίνεται ο ίδιος λαμπάδα. «Βγες έξω, παραδώσου να σωθείς», του φώναζαν 1000 Άγγλοι έξω από το κρησφύγετό του κοντά στη Μονή Μαχαιρά. «Μολών λαβέ» αποκρινόταν. Τον έκαψαν και έγινε ολοκαύτωμα. Οι Άγγλοι δολοφόνοι και κατακτητές, καλούν τον Πιερή Αυξεντίου – τον πατέρα του Γρηγόρη Αυξεντίου, του θρυλικού αητού του Μαχαιρά – στις Κεντρικές Φυλακές της Λευκωσίας, για να αναγνωρίσει δήθεν τον νεκρό γιό του. Ήθελαν να τον δουν να λυγίζει. Ο τραγικός πατέρας δεν λύγισε. Αντικρίζει αγέρωχα το λαμπαδιασμένο λείψανο του μοναχογιού του και απαγγέλει τους παρακάτω αυτοσχέδιους στίχους, που μοσχοβολούν και κρύβουν στις φυλλωσιές τους όλες τις ηρωικές σελίδες της ελληνικής ιστορίας:

Δεν κλαίω που σε έχασα

που σ’ είχα για καμάρι

Κλαίω που δεν έχω άλλο γιο

τη θέση σου να πάρει!

Γιορτή Δημοκρατίας (ή Δειμοκρατίας, «δείμος» σημαίνει φόβος στα αρχαιοελληνικά), γιόρτασε το κράτος-σκαντζόχοιρος τις προάλλες. Κάλεσε και «πρόσφυγες και μετανάστες» η κεφαλή. Σαφές το μήνυμα, το φαρμακερό αγκάθι που μας ματώνει: «Τούτη την πατρίδα δεν την έχομεν όλοι μαζί» οι Έλληνες. Την μοιραζόμαστε πια με τους μωαμεθανούς. Αχνίζει ακόμη το αίμα των αγωνιστών που θυσιάστηκαν να γλιτώσουμε από το Ισλάμ. Έδιωξε το κράτος –σκαντζόχοιρος ίσως και 800.000 «Ελληνάκια», που λέει και ο Ελύτης, και τα αντικαθιστά με εκατομμύρια οπαδών της σαρίας και του «ιερού πολέμου».  (Αν δεν απαλλαχθούμε από τους προσκυνημένους σκαντζόχοιρους, να ετοιμαζόμαστε για ιστορική ευθανασία. Έφυγε ο ανθός της πατρίδας, μια κανονική «λεηλασία εγκεφάλων», που με αίμα και δάκρυα σπούδασαν οι γονιοί τους και μας ήρθαν Σομαλοί, Αλγερινοί, Πακιστανοί και Αφγανοί που τα κράτη τους, είναι εχθρικά, μας μισούν και συμμαχούν με την Τουρκιά. Έρχονται δηλητηριασμένοι, χωρίς ίχνος ευγνωμοσύνης για την φιλοξενία. Παράνοια απερίγραπτη. Εσχάτη ώρα εστί!!).

 Ο στόχος, όσοι Έλληνες απομείναμε στο αλίκτυπο αυτό γαλάζιο ακρωτήρι της Μεσογείου, πρέπει να είναι ένας: «Να βουλιάξουμε»  τον σκαντζόχοιρο, να «φαγωθεί» η κεφαλή του. Τα διλήμματα αριστεροί ή δεξιοί σκαντζόχοιροι είναι για τους αφελείς ή τους ιδιοτελείς.

 Μόνο έτσι θα γιορτάσει ο Ελληνισμός την ΝΙΚΗ του.  

 

Δημήτρης Νατσιός

δάσκαλος-Κιλκίς

Πέμπτη 15 Ιουλίου 2021

Μωραίνει Κύριος ον βούλεται απολέσαι




Ο σεβασμιότατος μητροπολίτης Πειραιώς κ. Σεραφείμ μας έχει συνηθίσει τον τελευταίο χρόνο να ''διψάει η αυλή του για νερό (το ποίμνιο) και αυτός αλλού ποτίζει!'' 


https://www.youtube.com/watch?v=oN5IlpYeL9I

Κάποτε έβγαινε στα κανάλια ως Λέων ωρυόμενος κατά της μασονίας και του Σιωνισμού και τώρα βγαίνει στα νεοταξίτικα κανάλια σαν δαρμένο γατάκι και υποστηρίζει το εμβόλιο των νεοταξιτών, προδρόμων του Αντιχρίστου.


Κάποιος να πει του σεβασμιότατου ότι δεν μας πείθει πλέον, καλύτερα να σταματήσει να βγαίνει στα βοθροκάναλα και να παίζει θέατρο, αυτό που του υπαγορεύουν τα αφεντικά του, γιατί αφενός γίνεται ρεζίλι, αφετέρου ξεφτιλίζει την Αρχιεροσύνη.

Και επιπλέον κάποιος να πει του σεβασμιότατου ότι η διαδήλωση στις πόλεις όπου έγινε, δεν ήταν υπέρ του κορονοϊού, αλλά κατά της αντισυνταγματικής υποχρεωτικότητας του εμβολίου και κατά της δικτατορίας των Χριστομάχων πολιτικών που καταργούν με το έτσι θέλω την ελευθερία και το αυτεξούσιο του ανθρώπου. Αυτές τις δωρεές που μας χάρισε ο Θεός.

Όσο για τον μητροπολίτη Δωδώνης Χρυσόστομο, μία από τα ίδια

https://www.ertnews.gr/roi-idiseon/mitropolitis-dodonis-chrysostomos-sto-proto-tragikes-kai-aparadektes-oi-eikones-echthes-stis-sygkentroseis-audio/




Κυριακή 11 Ιουλίου 2021

ΕΠΕΙΓΟΝ! Οι Ιερείς και οι πιστοί προειδοποιούν την Σύνοδο "Μην τολμήσετε τρομοκρατικώ τω τρόπω να επιβάλετε τον ὑποχρεωτικό εμβολιασμό στην Εκκλησία.

 


ΕΠΕΙΓΟΝ!

Ανάστατος ο πιστός κλήρος και Λαός, φόβος για ρήγματα στην Εκκλησία. «Μην τολμήσετε! οι Εκκλησίες θα κλείσουν για τους προδότες»

Οι Ιερείς και οι πιστοί προειδοποιούν  την Σύνοδο "Μην τολμήσετε  τρομοκρατικώ τω τρόπω να  επιβάλετε τον ὑποχρεωτικό εμβολιασμό στην Εκκλησία. 

 Θα παύσουμε την μνημόνευση και θα αποδοκιμάσουμε τους προσκυνημένους δεσποτάδες με το ΑΝΑΞΙΟΣ !!!

Δεν θα δεχθούμε τετελεσμένα της Νέας Τάξεως Πραγμάτων και των οργάνων της."


======================
Εκπρόσωπος Ιεράς Συνόδου: «Την Τρίτη αποφασίζουμε για τον υποχρεωτικό εμβολιασμό των κληρικών»
Ακολουθεί τις εντολές του Κ.Μητσοτάκη η Εκκλησία



https://www.youtube.com/watch?v=CL8VqPUk5ds&feature=emb_logo

Την Τρίτη αναμένεται να αποφασίσει η Ιερά Σύνοδος για τους υποχρεωτικούς εμβολιασμούς των κληρικών, σύμφωνα με όσα είπε ο Εκπρόσωπος Τύπου της Ιεράς Συνόδου, Σεβ. Μητροπολίτης Ιλίου, Αχαρνών και Πετρουπόλεως κ. Αθηναγόρας.

Συγκεκριμένα σε ερώτηση για το αν θα συζητηθεί ο υποχρεωτικός εμβολιασμός των Ιερέων στην Ιερά Σύνοδο της Τρίτης ο Σεβασμιώτατος απάντησε:

«Νομίζω πως την Τρίτη θα γνωρίζουμε, την Τρίτη θα πρέπει να το συζητήσουμε αυτό, αφού θα έρθει και ο υπουργός Υγείας και αφού θα έχουμε ενημερωθεί από τον Μακαριώτατο θα πρέπει να συζητηθεί την Τρίτη για να έχουμε μία απόφαση. Εμείς θα συμβάλλουμε στο μέτρο που μπορούμε».


Ουσιαστικά η Εκκλησία ετοιμάζεται να ακολουθήσει τις εντολές του πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη, ο οποίος σε πρόσφατη συνάντηση του με τον Αρχιεπίσκοπο Ιερώνυμο, του ζήτησε οι ιερείς να κάνουν μέχρι και κήρυγμα υπέρ του εμβολίου.

Ο Σεβασμιώτατος είπε επίσης πως η Διοίκηση της Εκκλησίας συμπαραστάθηκε στην Πολιτεία από την αρχή της πανδημίας και τώρα με τους εμβολιασμούς.

Ενώ πρόσθεσε πως «χρειάζεται μία σωστή ενημέρωση ώστε να αντιληφθούμε ότι όταν έχουμε μία δύσκολη κατάσταση αφενός την περνάμε όλοι ενωμένοι, αφετέρου δε υπάρχει μία συνεργασία ανάμεσα στους ιατρούς, στην Πολιτεία που αποφασίζει και εφόσον μας ζητηθεί, και της Εκκλησίας»

Σε άλλο σημείο ο κ. Αθηναγόρας συμπλήρωσε: «Η επιδίωξη της Ιεράς Συνόδου από την αρχή ήταν η ενημέρωση των Μητροπολιτών και με αυτούς των Ιερέων, έστω και αυτών που αντιδρούν για κάποιους υπερβολικά θα έλεγα θρησκευτικούς λόγους, δεν ανταποκρίνονται όλα αυτά που λένε στην πραγματικότητα και στην θρησκευτική πραγματικότητα. Έτσι λοιπόν να ενημερωθούν και να πεισθούν, δεν έχουμε άλλο τρόπο στον χώρο της Εκκλησίας, παρά μόνο την πειθώ».

Ερωτηθείς για το αν εμβολιάζονται οι Ιερείς και σε τι ποσοστό ο Σεβασμιώτατος απάντησε πως: «Στην δική μου περιφέρεια εμβολιάζονται. Δεν έχω κάποιο ποσοστό και δεν θα ήθελα να το ανακοινώσω, είναι αρκετά μεγάλο. Θα μπορούσε να είναι και καλύτερα. Κι εγώ έχω εμβολιαστεί όπως και οι περισσότεροι από τους Μητροπολίτες να ξέρετε».

Για τις φοβίες όσων δεν έχουν πάει να εμβολιαστούν ο κ. Αθηναγόρας σημείωσε πως: «Αυτό που ζητούν είναι ότι ο εμβολιασμός τους δεν θα έχει παρενέργειες στην ζωή τους. Εκείνο που εξηγείται είναι ότι θα πρέπει να ρωτήσουν τον ιατρό τους, ο οποίος γνωρίζει τα της υγείας τους και πως θα πρέπει να συμπεριφερθούν. Και μετά, ότι κάθε εμβόλιο έχει και τις παρενέργειες του. Εδώ κάποιος μπορεί να πάρει ένα χάπι και να πάθει μία αναφυλαξία ή κάτι που μπορεί να του δημιουργήσει προβλήματα. Πολύ δε περισσότερο ένα εμβόλιο που έχει φτιαχτεί σε σύντομο χρονικό διάστημα και έχει σκοπό την ανοσία.»

 πηγή
https://www.pronews.gr/ 

ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ  π. ΗΛΙΑΣ

https://agonasax.blogspot.com/2021/07/blog-post_89.html

Ο Οικουμενισμός είναι η μεγαλύτερη και επικινδυνότερη πολυαίρεση

 





Ὡς δογματολόγος τῆς Ὀρθόδοξης Ἐκκλησίας, ἔχω τήν βαθύτατη πεποίθηση, ὅτι ὁ Οἰκουμενισμός εἶναι ἡ μεγαλύτερη ἐκκλησιολογική αἵρεση, ἀλλά καί ἡ ἐπικινδυνότερη πολυαίρεση, πού ἐμφανίστηκε ποτέ στήν Ἱστορία τῆς Ἐκκλησίας. Καί τοῦτο, γιατί ὁ Οἰκουμενισμός, ἐξαιτίας τοῦ συγκρητιστικοῦ χαρακτῆρα του, συνιστᾶ τήν πιό δόλια ἀμφισβήτηση τῆς πίστεως τῆς Ἐκκλησίας, ἀλλά καί τήν πιό σοβαρή νόθευσή της. Ἀμβλύνει σέ ἀπαράδεκτο βαθμό τήν δογματική συνείδηση τοῦ πληρώματος τῆς Ἐκκλησίας καί δημιουργεῖ σύγχυση γύρω ἀπό τήν ταυτότητα τῆς Πίστεώς μας. Κενώνει πονηρά τήν ἀκεραιότητα τῆς σώζουσας Πίστεως τῆς Ἐκκλησίας -πρᾶγμα πού ἔχει ὀλέθριες σωτηριολογικές συνέπειες- μέ τό νά θεωρεῖ ὅλες τίς θρησκευτικές πίστεις νόμιμες σωτηριολογικῶς, ὅταν ὑποστηρίζει, ὅτι ὅλες οἱ ἑτερόδοξες καί ἑτερόθρησκες πίστεις εἶναι ὁδοί, πού ὁδηγοῦν στήν ἴδια σωτηρία.


Δημήτριος Τσελεγγίδης


Σύντομη αποτίμηση της ''Αγίας και Μεγάλης Συνόδου στο Κολυμπάρι της Κρήτης
https://www.impantokratoros.gr/F57F5331.el.aspx


Τολμούν οι Οικουμενιστές να παρουσιάζουν ακόμη και σήμερα την ψευτοσύνοδο του Κολυμπαρίου
https://www.youtube.com/watch?v=94ufJ-tmPhc

Πέμπτη 8 Ιουλίου 2021

Ανοιχτή επιστολή προς ΔΙΣ - Ο ποιμήν ο καλός

8/7/21

ΑΝΟΙΧΤΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΠΡΟΣ ΔΙΣ ΚΑΙ ΜΗΤΡΟΠΟΛΕΙΣ



Μακαριώτατε Αρχιεπίσκοπε κ. Ιερώνυμε, Άγιοι Αρχιερείς της Διαρκούς Ιεράς Συνόδου

Περιμέναμε μετά από την περσινή πνευματική πτώση της αποδοχής από εσάς τους ποιμένες, των κλειστών ιερών ναών του 2020, εφέτος εν όψει της Αγίας και Μεγάλης Τεσσαρακοστής και της Ανάστασης του Κυρίου ημών Ιησού Χριστού  πνεύμα θυσιαστικής αγάπης και καταλλαγής με το ποίμνιό σας. Περιμέναμε να δούμε ομολογία και ανδρεία για του Χριστού την πίστη την Αγία.

Σας είχαμε αποστείλει δύο επιστολές με 2370 υπογραφές από όλη τη χώρα, για τις οποίες δεν λάβαμε ποτέ απάντηση. Την από 15/02/21 εφ’ όλης της ύλης περί κλειστών ναών, χρήση της μάσκας εντός των ναών και γενικότερα περί όλων των βλάσφημων πρακτικών εντός των ναών και για την χωρίς στοιχεία απόφαση της συνοδικής επιτροπής Βιοηθικής της Εκκλησίας υπέρ των εμβολίων και την από 15/03/21 επιστολή περί κλειστών – ανοιχτών ιερών ναών εν όψει της φετινής Αγίας και Μεγάλης Τεσσαρακοστής.
Κοινή διαπίστωση όλων ημών που υπογράψαμε τις δύο επιστολές ήταν η πλήρης απαξίωση και περιφρόνηση από εσάς την διοικούσα Εκκλησία, τους υποτίθεται ποιμένες του Χριστού, προς όλους εμάς, το Χριστεπώνυμο πλήρωμα που υπογράψαμε.
Εφέτος λοιπόν περιμέναμε και ελπίζαμε στην αλλαγή πλεύσης από εσάς, αλλά δυστυχώς μας απογοητεύσατε και μας πικράνατε και πάλι.


Ανοίξατε τους ναούς αλλά με βλάσφημες πρακτικές: χρήση μάσκας, τήρηση υπερβολικών δυσανάλογων μέτρων απόστασης μεταξύ των πιστών, τέλεση της εορτής της Αναστάσεως το Μ. Σάββατο βράδυ και όχι την Κυριακή του Πάσχα κ.λ.π.

Ευτυχώς κάποιοι Μητροπολίτες μετρημένοι στα δάχτυλα του ενός χεριού και κάποιοι ιερείς προς τιμήν τους, με ευθύνη για την αποστολή τους,  τέλεσαν Ορθοδόξως την Αναστάσιμη Θεία ακολουθία την Τρίτη ημέρα κατά τας γραφάς, δηλαδή την Κυριακή του Πάσχα.

Για αυτό τον λόγο αντί να επαινεθούν για το Ορθόδοξο και πατερικό τους φρόνημα, εδιώχθησαν από τις μητροπόλεις τους, είτε με απειλές και με αργίες, με διακοπή του μισθού τους επ’ αόριστον σε κάποιες περιπτώσεις, με αφαίρεση πνευματικής πατρότητας ή οφικκίων και δυσμενείς μεταθέσεις. 
Σταματήστε τις διώξεις και κάντε άρση των ποινών των άξιων και πιστών ιερέων μας εδώ και τώρα.

Στη δε περίπτωση των δύο Επισκόπων Κυθήρων και Αντικυθήρων Σεραφείμ και Αιτωλοακαρνανίας Κοσμά, οι οποίοι τέλεσαν Ορθόδοξη Ανάσταση στις Μητροπόλεις και ενορίες αυτών, μετά βαθείας λύπης μας αναγνώσαμε στις 5 και 6/7/21 από τα  ιστολόγια 1. https://ageliaforos.com/apokleistiko-gia-apeitharchia-se-apofaseis-tis-i-s-tis-ekklisias-ellados-gia-ton-covid-19-egkaloyntai-oi-kythiron-amp-aitoloakarnanias/   και
2.
http://aktines.blogspot.com/2021/07/covid-19.html#more τις λίαν επιεικώς εξωφρενικές, άδικες και ανυπόστατες κατηγορίες για: 1.  Διασπορά ψευδών ειδήσεων 2. Ηθική αυτουργία για απειθαρχία των πιστών  3. Θεολογική πλάνη
4. Καταφρόνηση της προϊσταμένης εκκλησιαστικής αρχής 5. Απειθαρχία 6. Και για σκανδαλισμό των πιστών.
Αν αναλύσουμε θεολογικώς αλλά και νομικώς τις αστείες αυτές κατηγορίες εναντίων των δύο ομολογητών ιεραρχών, σας διαβεβαιώνουμε σεβαστοί Αρχιερείς της ΔΙΣ ότι θα εκτεθείτε.
Σας καλούμε να σταματήσετε τον αδικαιολόγητο διωγμό των δύο Αρχιερέων οι οποίοι δεν παρέβησαν κανένα Ιερό κανόνα,  αλλά και τον διωγμό των ιερέων μας σε όλη τη χώρα που τέλεσαν Ορθόδοξη Ανάσταση και δεν επιβάλουν στους πιστούς τη βλάσφημη χρήση της μάσκας εντός των ιερών ναών.

Λυπούμαστε που έχετε αφήσει απροστάτευτο το ποίμνιό σας, βορά στους αιμοδιψείς λύκους της Νέας Τάξης.
Δεν διαβάζετε τους λόγους του Χριστού μας, που απευθύνει τον λόγο κυρίως στους ποιμένες, παράδειγμα προς μίμηση;
‘’ἐγώ εἰμι ὁ ποιμὴν ὁ καλός. ὁ ποιμὴν ὁ καλὸς τὴν ψυχὴν αὐτοῦ τίθησιν ὑπὲρ τῶν προβάτων·  ὁ μισθωτὸς δὲ καὶ οὐκ ὢν ποιμήν, οὗ οὐκ εἰσὶ τὰ πρόβατα ἴδια, θεωρεῖ τὸν λύκον ἐρχόμενον καὶ ἀφίησι τὰ πρόβατα καὶ φεύγει· καὶ ὁ λύκος ἁρπάζει αὐτὰ καὶ σκορπίζει τὰ πρόβατα.  ὁ δὲ μισθωτὸς φεύγει, ὅτι μισθωτός ἐστι καὶ οὐ μέλει αὐτῷ περὶ τῶν προβάτων’’. 
(Ιω. Ι’ 11-13)
Υπακοή θα κάνουμε σε εσάς από εδώ και στο εξής, εφόσον και εσείς κάνετε υπακοή στις Συνόδους, στους Ιερούς Κανόνες και στην Ιερά παράδοση της Εκκλησίας μας και ομολογείτε Χριστό. Όταν δεν ομολογείτε Χριστό, δεν μπορούμε να κάνουμε υπακοή σε εσάς.

Σε καιρό διωγμών οι Χριστιανοί έκαναν κατακόμβες, κατ’ οίκον Εκκλησίες. Θα γίνει ανασύσταση και επαναδημιουργία και πάλι των κατακομβών με ό,τι συνεπάγεται αυτό. Όχι δεν θα κάνουμε παρασυναγωγή, ούτε θα απομακρυνθούμε από το καράβι της Εκκλησίας μας. Θα παραμείνουμε εντός της Εκκλησίας και θα συνεχίσουμε τον αγώνα με ανασύσταση και επαναδημιουργία των κατακομβών.
Όμως εφόσον και εάν συνεχίσετε τους διωγμούς και επιπλέον συνεχίσετε να φέρεστε και να άγεστε ως υπάλληλοι και εξυπηρετητές των ανόμων και Χριστομάχων πολιτικών, θα σταματήσουμε να σας θεωρούμε ποιμένες μας. Δεν είναι τυχαίο ούτε κρυφό ότι όσοι Αρχιερείς είναι φίλα προσκείμενοι στον Οικουμενισμό, έχουν υποταχθεί άνευ όρων στα αντίχριστα κελεύσματα των πολιτικών.

Περιμένουμε από εσάς το σύνολο των Ιεραρχών της διοικούσης Εκκλησίας να αποδείξετε ότι είστε ποιμένες Χριστού και διακονητές του Χριστεπώνυμου πληρώματος και να αποκηρύξετε εν Συνόδω, ή και μεμονομένα το θηρίο της παναίρεσης του Οικουμενισμού και την Μασονία όπως έπραξαν όλοι οι Άγιοι και πνευματοφόροι Πατέρες της Εκκλησίας 
μας.

Και επιτέλους σταματήστε να διαφημίζετε το εμβόλιο της νέας τάξης, δεν αρμόζει σε Αρχιερείς να μετατρέπονται σε ντίλερ των φαρμακευτικών εταιριών και των χρηματοδοτών τους και συνεργάτες-συνένοχοι των πολιτικών. Εμείς θέλουμε να σας σεβόμαστε, σεβαστείτε τον εαυτό σας πρωτίστως και έπειτα όλους εμάς το Χριστεπώνυμο πλήρωμα.

‘’Ὁ Ἀρχιερεὺς δὲν ἐξαναγκάζεται, δὲν ἐκβιάζεται. Ὁδηγεῖται εἰς μαρτύριον. Ἀρχιερεὺς ὑποκύπτων εἰς ἐκβιασμούς, καθίσταται διὰ μόνον τὸν λόγον αὐτὸν ἀνάξιος τοῦ λειτουργήματός του.’’

Ἄρθρα, Μελέται, Ἐπιστολαί, τόμος Γ΄ Ἀρχιμανδρίτου Ἐπιφανίου Ἰ. Θεοδωροπούλου
                      ---------------------------------------------------------------------------------
Ὅσιος Θεόδωρος ὁ Στουδίτης ἐπισημαίνει τά ἑξῆς: ‘’Τά σχίσματα καί τίς ταραχές στην Ἐκκλησία, , τά δημιουργοῦν αὐτοί οἱ ὁποῖοι ἔχουν διεστραμμένη πίστη καί ἡ ζωή τους εἶναι ἀντίθετη στούς Ἱερούς Κανόνες καί τήν Ἱερά Παράδοση’’.

Μετά βαθυτάτου σεβασμού

Πανελλήνια Κοινότητα Ορθοδόξων Χριστιανών ‘’ΙΗΣΟΥΣ ΧΡΙΣΤΟΣ ΝΙΚΑ’’

Την επιστολή υπογράφουν 2500 χιλ. Ορθόδοξοι Χριστιανοί και το  Ορθόδοξο σωματείο ''Ορθόδοξη Μαρτυρία'' 
Μεταξύ αυτών πολλοί ιερείς, μοναχοί και μοναχές, αδελφότητες, Θεολόγοι, επιστήμονες, νομικοί, στρατιωτικοί, φοιτητές, μαθητές και απλός κόσμος από όλη τη χώρα.
Θα σας αποστείλουμε τον αριθμό των συμμετεχόντων με συμβολαιογραφικό έγγραφο.

 



1. https://ihsousxristosnika.blogspot.com/2021/03/blog-post_25.html
ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑΣ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΔΙΑΡΚΗ ΙΕΡΑ ΣΥΝΟΔΟ ΜΕ 1900 ΥΠΟΓΡΑΦΕΣ - "ΖΗΤΟΥΜΕ ΤΑ ΤΟΥ ΟΙΚΟΥ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΝΑ ΡΥΘΜΙΖΟΝΤΑΙ

2. https://ihsousxristosnika.blogspot.com/2021/04/blog-post.html
Δεύτερη Ανοικτή Επιστολή προς την Δ.Ι.Σ της Εκκλησίας της Ελλάδος Περί Κλειστών Ιερών Ναών

Πέμπτη 1 Ιουλίου 2021

Αλλαγές στην Παιδεία: «ασκιά μ’ αγέρα και κούφια καρύδια»


 

 «Ουδέν καινόν και όλα κενά»

Μ. Χάκκας

 

Στα τριάντα περίπου χρόνια που είμαι δάσκαλος μάχιμος, «με την κιμωλία στο χέρι», πέρασαν από το πολύπαθο υπουργείο Παιδείας δεκάδες υπουργοί, υφυπουργοί, «γραμματείς και Φαρισαίοι» ων ουκ έστιν αριθμός. Από την μεταπολίτευση και έως σήμερα υπολογίζονται σε καμμιά τριανταριά, διπλάσιοι οι υφυπουργοί, όλοι τους μεταρρυθμιστές, ανακαινιστές, αναπτερωτές και στο τέλος… «μηδέν στο πηλίκιο» που θα έλεγε και ο ΓΑΠ, που διετέλεσε και αυτός, δύο φορές μάλιστα, υπουργός στο πιο κρίσιμο κυβερνητικό πόστο, μετά τον πρωθυπουργό.

Μια παρένθεση. Ένα ανέκδοτο που δημοσιεύτηκε σε αθηναϊκό περιοδικό το 1878, υποδηλώνει την αναξιοκρατία, την τιποτοκρατία καλύτερα, τις ποταπές συναλλαγές και την, αναρριχητικώ τω τρόπω, άνοδο της ασημαντότητας. Ο σουλτάνος διόρισε βεζύρη -(υπουργό) - έναν άνθρωπό του, εντελώς αστοιχείωτο και κακοήθη, Χασάνης το όνομά του. Αρρωσταίνει βαριά ο πατέρας του Χασάνη, καλεί τον γιο του, τον ασπάζεται και του λέει:

-Παιδί μου. Τώρα που θα πάω στον Κάτω Κόσμο, αν με ρωτήσουν πώς πάει το δοβλέτι (=κράτος), τι να πω;

-Πες τους ότι ο Χασάνης έγινε βεζύρης και θα καταλάβουν!...

Μπαλτάς, Γαβρόγλου, Σπηλιωτόπουλος, Γιαννάκου, Φίλης, ΓΑΠ, Σημίτης από τον ένα Χασάνη στον άλλο η έρμη η Παιδεία, άνθρωποι ανίδεοι, ανονήρευτοι, άγευστοι του μεγαλείου που κομίζει η παράδοσή μας, μετριότητες που ο καθένας τους έμπηγε και από ένα καρφί στο φέρετρο της, πάλαι ποτέ, ανθρωποποιού, Ελληνικής Παιδείας.

Επιστρατεύτηκε και η λέξη που συνοδεύει το νέο νομοσχέδιο: αναβάθμιση. Μάλιστα. Ως συνήθως η πρόθεση «ανά» καρυκεύει το εγχείρημα και «διασκεδάζει» την δυσοσμία. Έχει χρησιμοποιηθεί πολλάκις. Ανακαίνιση, αναγέννηση, αναπτέρωση, αναμόρφωση, ανανέωση και ανατίναξη ή  ανασκόλπιση(=παλούκωμα), που θα ήταν πιο ταιριαστά.

Μελετώ τις αλλαγές που δημοσίευσε το υπουργείο, για «αναβάθμιση του σχολείου και ενδυνάμωση των εκπαιδευτικών», συνοδευόμενες από έναν «οδηγό 17 σημείων», που θα «απογειώσουν» το σχολείο και θα ενδυναμώσουν εμάς τους εκπαιδευτικούς, γιατί όντως αισθανόμαστε και υποφέρουμε από αδυναμία. Παρελαύνουν και πάλι οι ηχηρές «αναβαθμίσεις». Η αξιολόγηση, η αυτονομία του σχολείου, το πολλαπλό βιβλίο, η ενταξιακή εκπαίδευση, επιλογές στελεχών, κληρικοί πτυχιούχοι και λοιπά. Διαβάζω την απάντηση στην ερώτηση «ποια είναι η βασική φιλοσοφία του νομοσχεδίου». «Στόχος είναι η δημιουργία ενός ακόμη καλύτερου σχολείου για τα παιδιά μας, που εξασφαλίζει όλα τα απαραίτητα εφόδια για το παρόν και το μέλλον τους…». Ψάχνω εναγωνίως στα κείμενά τους να εντοπίσω κάπου την φράση «ελληνική παιδεία», κάτι που να ξεφεύγει από τις τετριμμένες, αφόρητες και κουραστικές φλυαρίες, κάτι που να έχει άρωμα και ευωδία Ρωμιοσύνης, που να έχει φως εν μέσω της ζοφερής αμάθειας και απαιδευσίας. Τίποτε.

Και ρωτώ: Ποια είναι αυτά τα απαραίτητα εφόδια που εξασφαλίζουν το παρόν και το μέλλον των μαθητών μας; Το πολλαπλό βιβλίο; Τι λογής θα είναι αυτά τα βιβλία; Απαντώ. Βιβλία «πανέρια με οχιές» θα μας προτείνουν, που θα ψάχνεις κείμενα με ιθαγένεια ελληνική. Αξιολόγηση εκπαιδευτικών χρειάζεται ή να εκπαραθυρωθούν από τα παιδαγωγικά τμήματα όλοι οι εθνομηδενιστές καθηγητές τους, που μας στέλνουν στα σχολεία νέους δασκάλους γεμάτους δηλητήρια κατά των ιερών και οσίων μας, σχολές αιχμάλωτες από την κάθε Ρεπούση, που συνεχίζει να διακινεί τους «συνωστισμούς» της,  ή, άλλοι ομοφρονούντες της, με τις αντιρατσιστικές τσιρίδες τους και την προώθηση της διαστροφής-«διαφορετικότητας»; Γιατί λείπει η πατρίδα και τα τζιβαϊρικά της από το σχέδιο αναβάθμισης της Παιδείας; Δεν έχουν αντιληφθεί ότι η τωρινή εκπαίδευση αφήνει τα παιδιά έκθετα σε κάθε κίνδυνο και απειλή, άρριζα, έτοιμα να πέσουν με το πρώτο φύσημα του ανέμου; Γιατί δεν μας λένε τι είδους άνθρωπο θέλουν σήμερα; Με τις νέες τεχνολογίες, με τις ξένες γλώσσες, με την σεξουαλική αγωγή από το νηπιαγωγείο, θα λάβουν τα εφόδια για το μέλλον; Αυτό είναι Παιδεία; Δεν έχουν καταλάβει ότι τα παιδιά αισθάνονται ναυτία από όλον αυτόν τον πνευματικό υποσιτισμό και τις ακαθαρσίες τύπου «Μέγας Αλέξανδρος και Κοκκινοσκουφίτσα»; Ποιος τους είπε και πού το βρήκαν γραμμένο ότι τα παιδιά μας «φιλοδοξούν» να γίνουν εξαρτήματα της ετοιμόρροπης μηχανής τους, που τα πολτοποιεί, τα μετατρέπει σε ανδράποδα; Αφού το σχολείο τους είναι καλό και θα γίνει καλύτερο, γιατί δραπετεύει, κυριολεκτικά, στο εξωτερικό η «χρυσή νεολαία», όπως την ονόμαζαν κάποτε, μια πραγματική λεηλασία εγκεφάλων;

Είναι δυνατόν να διακονείς την Παιδεία από το υψηλότερο  αξίωμα, υπουργός, να παρουσιάζεις εν χορδαίς και οργάνοις το νέο νομοσχέδιο αναβάθμισης της ελληνικής, επαναλαμβάνω ελληνικής Παιδείας, και να μην αναφέρεις ότι στόχος της Παιδείας είναι να μορφώσει τον αυριανό Έλληνα πολίτη, οπλισμένο με τις αειθαλείς αρετές του λαού μας, την φιλοπατρία, την πίστη, την ακεραιότητα του χαρακτήρα, το χιλιοτραγουδισμένο φιλότιμο, το σέβας στον ιερό θεσμό της οικογένειας, την τελευταία Μεγάλη του Γένους Σχολή; Καμμιά αναβάθμιση ή μεταρρύθμιση δεν θα αναστήσει το άταφο πτώμα της Παιδείας, όσο έχουμε υπουργούς και πρωθυπουργούς «Χασάνηδες», τυφλούς σαν εκείνους τους οικιστές της Χαλκηδόνας, που δεν έβλεπαν απέναντί τους την πανώρια περιοχή που έμελλε να γίνει η Βασιλεύουσα Πόλη της οικουμένης. «Πόλη» για μας είναι τα αδαπάνητα κοιτάσματα της εξαίσιας Παράδοσής μας.

Η μόνη λύση είναι μία: Να συσταθούν σε όλη την Ελλάδα «Φροντιστήρια Ελληνικής Παιδείας». Ας μην περιμένουν οι γονείς από το κράτος ότι θα «εφοδιαστούν» τα παιδιά τους. Τα μόνα «εφόδια» που λαμβάνουν είναι ακαταστασία, εξάρτηση από τις νέες τεχνολογίες, αποαθωποίηση, αφιλοπατρία και αθεϊα.

Όπως, λοιπόν, υπάρχουν φροντιστήρια ιδιωτικά ξένων γλωσσών ή σχολές μουσικής, έτσι να ιδρυθούν και φροντιστήρια όπου θα διδάσκονται τρία μαθήματα που προσφέρουν ταυτότητα και καλλιεργούν τα γερά και τρανά γράμματα του έθνους: Γλώσσα, Ιστορία και Θρησκευτικά. Υπάρχουν δάσκαλοι και καθηγητές συνταξιούχοι, πραγματικά διαμάντια, έμπειροι και μορφωμένοι, αλλά κυρίως με αναφορά στην Πίστη και την Πατρίδα. Αυτούς να «ξετρυπώσουμε» και όσους νέους, αδιόριστους δασκάλους, κάνουν τον σταυρό τους και «δακρύζουν», όταν υψώνεται η γαλανόλευκη σημαία μας. Για να σωθεί η μαγιά του Μακρυγιάννη, για να ζήσει η Ελλάδα.

 

Δημήτρης Νατσιός

δάσκαλος-Κιλκίς

 

Κυριακή 27 Ιουνίου 2021

Ο νόμος και ο… υπόνομος Δ. Νατσιός

 



Αρκεί να παρακολουθήσεις ή να διαβάσεις ένα δελτίο ειδήσεων στα αφηνιασμένα Μέσα Μαζικής Εκχαυνώσεως (ΜΜΕ) και να μαυρίσει η ψυχή σου, να απελπιστείς , να τρομοκρατηθείς. Πρώτη ύλη τους, η βία, το έγκλημα, ο βόρβορος των σεξουαλικών διαστροφών. Ανοίγει η καταπακτή και εισπνέεις τις αναθυμιάσεις του κοινωνικού υπονόμου.

Πρώτη είδηση, ο λεγόμενος «πιλότος», έτσι τον αποκαλούν, και όχι δολοφόνο , γιατί είναι «κοντινός» τους, ευπαρουσίαστος, καλοπερασάκιας, ένα ανισόρροπο κάθαρμα.

Δεύτερη είδηση, ο βιασμός μια κοπέλας, εγκύου, με νοητική καθυστέρηση, από τους προσφιλείς τους «πρόσφυγες και μετανάστες», αυτούς που «λιάζονταν» καταπώς μας έλεγε η Τασία του ΣΥΡΙΖΑ. Ανθρωπόμορφα κτήνη, Πακιστανοί και Αφγανοί λαθρομετανάστες, συρφετώδεις στρατιές νεαρών μωαμεθανών, που μεταφέρουν τα αήθη και αηδή ήθη τους, την κτηνωδία τους, στην πατρίδα μας, γιατί όλη αυτή η ανάξια λόγου νεοταξική λέπρα, που μας κυβερνά, αποφάσισε να μας εξαφανίσει, να μας μετατρέψει σε πακιστανικό ή σομαλικό εμιράτο.

Τρίτη είδηση, ο απαραίτητος καθημερινά παιδοβιαστής, που «ψαρεύει» μικρά παιδιά, τέρατα δαιμονικά, ακροβολισμένα στα σκοτάδια του διαδικτύου, λύκοι ωρυόμενοι, έτοιμοι να κατασπαράξουν δροσερές ψυχές και ζωές.

Τέταρτη, Πέμπτη… είδηση εγκλήματα, φόνοι, βιασμοί, ληστείες, απάτες, ανομίες… η σύγχρονη Ελλάδα. Και το κοινό – θεατές, ακροατές αναγνώστες- υποκύπτει μοιρολατρικά στην φορά των πραγμάτων, στο «τίποτε πια δεν με εκπλήσσει» και αποχαυνωμένο, «παιδαγωγείται» στην ευτέλεια, απολαμβάνοντας, πολλές φορές, τα διαδραματιζόμενα και ανυπομονώντας για την συνέχεια. Ο σκοπός, ανεπαισθήτως, επιτυγχάνεται. Ανοχή, μοιρολατρία, «να μάθουμε να ζούμε με τον κίνδυνο», είναι φυσιολογική εξέλιξη, κλειστείτε μέσα, με την τηλεόραση και το ψυγείο αγκαλιά. Να «βοσκούμε τα πάθη μας», έτσι θα γλιτώσουμε και από τον ιό εξάλλου. (Ένα ευφυές ρητό λέει: «Αν θέλεις να δεις την Ελλάδα του μέλλοντος επισκέψου την σημερινή Αμερική». Διαφωνεί κάποιος; Στις ΗΠΑ διαβάζαμε ή βλέπαμε στις κινηματογραφικές ταινίες, για απροσπέλαστα «γκέτο» λόγω εγκληματικότητας, για μαζικές, κατά συρροήν», δολοφονίες, για εγκλήματα σε «πολυσύχναστα μέρη», σκηνές «φαρ ουέστ» θα μας πει η όλο «λάμψη και γοητεία»… κυραΣία. Μόνο που τώρα φτάσαμε κι εμείς σ’ αυτό το σημείο. Το ρητό πλέον δεν ισχύει).

Το κρίσιμο όμως ερώτημα είναι το γιατί μεταβάλλεται η πατρίδα σε «παράδεισο» του εγκλήματος; Γιατί τέτοια και τόσα εγκλήματα που, κατά την τρέχουσα κοινοτοπία, αφήνουν «άφωνη την Κοινή Γνώμη»;

Εν πρώτοις, εισαγωγικά, θα παραθέσω έναν μύθο, που φέτος «έπεσε» και στις Πανελλήνιες Εξετάσεις. Είναι ο περίφημος μύθος που αναφέρει ο Πλάτων στον «Πρωταγόρα». Εκεί διαβάζουμε πως, όταν ο Δίας έφτιαξε τον κόσμο, προίκισε τα ζώα με διάφορα χαρακτηριστικά (φτερά, νύχια, δύναμη, ταχύτητα). Όμως τον άνθρωπο τον άφησε ανεφοδίαστο (κυρίως χωρίς την πολιτική τέχνη, την ικανότητα συμβίωσης). Οι άνθρωποι όμως εξοντώνονταν από τα θηρία. Τότε ο Ζεύς, επειδή φοβήθηκε για το γένος μας μην ξεκληριστεί, στέλνει τον Ερμή να φέρει στους ανθρώπους την Αιδώ και την Δίκη (την ντροπή και την δικαιοσύνη). Έτσι θα διακανονιζόταν η αρμονία των σχέσεων στις πολιτείες. Τον ρώτησε ο Ερμής, με ποιο τρόπο να τις κατανείμει. Σε λίγους, όπως σε άλλες τέχνες, ή σε όλους τους ανθρώπους; «Σε όλους να τις μοιράσεις», λέει ο Δίας, «και όλοι ας μετέχουν σ’ αυτά τα δύο… Και βάλε νόμο, από εμένα διαταγμένο, όποιος δεν μπορεί να μετέχει στην Αιδώ και στην Δίκη να τον σκοτώνουν ως αρρώστια της πόλης». («Και νόμον θες παρ’ εμού, τον μη δυνάμενον αιδούς και δίκης μετέχειν, κτείνειν ως νόσον της πόλεως» , Πρωταγόρας ΧΙΙ). Ο πλατωνικός μύθος είναι σαφής. Οι αναιδείς, οι αδιάντροποι και οι άδικοι είναι νόσοι μιας κοινωνίας και πρέπει να «σκοτώνονται», δηλαδή να τιμωρούνται αυστηρότατα και όχι με τον νόμο Παρασκευόπουλου και της σάπιας πολιτείας. (Οι δύο, δηλαδή, «ηθικοί αυτουργοί» των εγκλημάτων).

Γιατί, λοιπόν, τα τόσα εγκλήματα;

Πρώτον: Αρχή και ρίζας της εγκληματικότητας είναι η ατιμωρησία και ας αφήσουμε τα σαλιαρίσματα περί δικαίου επιείκειας και τις αερόπλαστες διακηρύξεις, τις «χαζομάρες» περί ανθρωπίνων δικαιωμάτων, σωφρονισμού και λοιπές ηχηρές ανοησίες. (Δεν είμαι νομικός και ζητώ συγγνώμη για την ορολογία). Αυτό το κατανοούν όλοι τους και δεν έχει καμμιά αξία να παραθέσω, το πόσα εγκλήματα, φρικαλέα και αποτρόπαια, έγιναν από «ευεργετημένους» λόγω του νόμου Παρασκευόπουλου. Τι σκέφτεται ο απλός κόσμος; Αν σάπιζαν στην φυλακή, έβγαιναν μόνο στο φέρετρο, οι ποικιλώνυμοι φονιάδες, τα κτήνη που βιάζουν, οι παιδοβιαστές, οι ναρκέμποροι, θα τολμούσαν με περισσή ευκολία κάποιοι να εγκληματίσουν; Ο «πιλότος» τους, τα μωαμεθανικά ταγκαλάκια που μαγάριζαν και κακοποιούσαν ένα αβοήθητο πλάσμα του Θεού, ο Βούλγαρος που κτηνωδώς βίαζε επί ώρες –αισχρόν εστί και λέγειν-μια γυναίκα που έβγαζε το ψωμί της, σκουπίζοντας τις βρομιές του, ο κάθε «βλαμμένος» Κουφοντίνας που μας κουνάει το δάκτυλο, θα τολμούσαν να το πράξουν, αν ήξεραν ότι θα βγουν από τη φυλακή, πηγαίνοντας, όχι στο σπίτι, αλλά στο νεκροταφείο, όπου θα βρει η αηδία την τελευταία της κατοικία; (Και γράφω για ανθρώπους που δεν δείχνουν και καμμιά μεταμέλεια για τις πράξεις τους. Ούτε ίχνος ενοχής).

Δεύτερον: Γιατί, η φερόμενη ως κυβέρνηση, δεν νομοθετεί την ισόβια κυριολεκτικά κάθειρξη; Το «ευρωπαϊκό κεκτημένο» φταίει; Κάποτε ο Μακρυγιάννης, όταν ο Γκούρας ήθελε καπετανελίκια και πρωτοκαθεδρίες, του είπε: «Να την χέσω τέτοια λευτεριά, όπου θα κάνω εσένα πασιά!!». Το υιοθετώ, βάζοντας στην θέση του Γκούρα, την Ευρώπη. Μήπως, και αυτό είναι πιο πιστευτό, μας θέλουν τρομοκρατημένους; Από την μια η Σκύλλα του κορονοϊού από την άλλη η Χάρυβδη της εγκληματικότητας και στην μέση ο παραιτημένος πολίτης, ο θολωμένος ιδιώτης.

Τρίτον: Η ατιμωρησία και η αναίδεια, ξεκινούν εξ απαλών ονύχων, από το νηπιαγωγείο κιόλας. (Παραπέμπω σε παλαιότερο άρθρο μου με τίτλο: «Αναίδεια και ατιμωρησία: Οι γάγγραινες της πατρίδας»). Θα πω κάτι πολύ απλό. Βρίζουν, αθυροστομούν κάποιοι μαθητές στο διάλειμμα. (Δημοτικό, Γυμνάσιο, Λύκειο). Τους ακούει ο δάσκαλος ή ο καθηγητής. Και ρωτώ την υπουργό Παιδείας, που ο καημός της είναι η εισαγωγή της σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης από το νηπιαγωγείο κιόλας, για να «ξεπατωθεί», και η τελευταία Μεγάλη του Γένους Σχολή, η οικογένεια. Πώς αντιδρά ο εκπαιδευτικός; Τι μπορεί να κάνει; Ως δάσκαλος μάχιμος απαντώ. Τίποτε απολύτως. Οι περισσότεροι κάνουν ότι δεν ακούν, δεν βλέπουν και δεν καταλαβαίνουν. Μήπως κάνω λάθος; Όχι.

Υπάρχει ελπίδα. Ναι. Μόνον αν ξεκουμπιστούν από τον σβέρκο μας, οι προσκυνημένοι, οι φερόμενοι ως κυβερνήτες…

Δημήτρης Νατσιός

δάσκαλος-Κιλκίς



Σάββατο 26 Ιουνίου 2021

Πως να δραπετεύσετε από την φυλακή που σας έχουν επιβάλει.


Μα μου είπαν ότι υπάρχει θανατηφόρα πανδημία!

Μου είπαν ότι για να είμαι συνειδητοποιημένος πολίτης πρέπει να προστατέψω τον εαυτό μου και τους άλλους φορώντας μάσκα.

Με εκπαίδευσαν πως να φορώ την μάσκα.

Μου είπαν δεν αρκεί η μία μάσκα και πρέπει να φορώ και δεύτερη για σιγουριά.

Και μετά από όσα μου έμαθαν, ήρθε μία ημέρα που:

Μου είπαν ότι τώρα που εμβολιάσθηκαν πολλοί και ελαττώθηκαν τα κρούσματα και οι εισαγωγές στις ΜΕΘ μπορώ να κυκλοφορώ έξω χωρίς μάσκα. 

Αλλά εγώ φοβάμαι ακόμη. Δεν νοιώθω ασφάλεια χωρίς την μάσκα μου. Την νοιώθω σαν ένα κομμάτι από τον εαυτό μου. Κάτι μου λείπει όταν δεν την φορώ. Την έχω συνηθίσει και δεν μπορώ να κυκλοφορήσω χωρίς αυτή.  
Και αν κολλήσω κορονοιό? Και αν είμαι φορέας και τον μεταδώσω σε άλλους?




26//06/21 Είναι η τρίτη ημέρα που οι πολίτες θα έπρεπε να κυκλοφορούν χωρίς φίμωτρο στον δρόμο και σε εξωτερικούς χώρους. Και όμως οι περισσότεροι κυκλοφορούν με την μάσκα ακόμη.
Ενώ είναι όλο τον χρόνο γαντζωμένοι στην αγαπημένη τους τηλεόραση για να ακούσουν τα ''καλά'' νέα, τώρα που άκουσαν ότι απαλλάσσονται από την υποχρεωτικότητα της χρήσης της μάσκας  αρνούνται να την αποχωριστούν!  Λυπηρό το φαινόμενο..

Βέβαια αυτή είναι μία εικονική και προσωρινή ελευθερία. Η οποία σε λίγο καιρό θα ανακληθεί με νέα μέτρα. Αλλά αν αρνούμαι ακόμα και αυτή, τότε πως θα μπορέσω να διεκδικήσω την πραγματική ελευθερία που μπορεί να μας την παρέχει μόνο ο Χριστός;
Πως θα μπορέσω να εμπιστευθώ τον Χριστό;
Πως θα μπορέσω να εφαρμόσω στη ζωή μου το ''Εαυτούς και αλλήλους και πάσαν την ζωήν ημών Χριστώ τω Θεώ παραθώμεθα;

Μήπως τελικά δεν την αξίζουμε την ελευθερία μας?

https://www.pronews.gr/ygeia/997294_o-poy-zitei-tin-epistrofi-ton-maskon-akoma-kai-stoys-exoterikoys-horoys-logo-metallaxis

                               --------------------------------------------------------------
Είναι σαν κάποιος φυλακισμένος που έχει αποφυλακιστεί μετά από κάποια χρόνια φυλακή και δεν νοιώθει ασφάλεια έξω από αυτή. Νοιώθει σαν ψάρι έξω από τα νερά του. Έχει φοβίες, δεν μπορεί να διαχειριστεί την ελευθερία του. Είχε μάθει να ζει στην σκλαβιά και είχε συμβιβαστεί. Δεν είχε αξιώσεις ως άνθρωπος, έμαθε να σκύβει το κεφάλι και να σωπαίνει. Εκτός και αν πρέπει να πάρει τη "δόση" του για να μπορεί να κυκλοφορεί και να λειτουργεί ''φυσιολογικά''

Εν προκειμένω την πρώτη και την δεύτερη δόση του εμβολίου της νέας τάξης!




Άνθρωποι αποτινάξτε τον φόβο και την δειλία από πάνω σας και τον ζυγό της δικτατορίας που θέλουν να σας επιβάλλουν και αποθέστε την ζωή σας στον Κύριο. 
Κλείστε τα αυτιά σας στις Σειρήνες της δήθεν ''υπακοής'' από όποιο χώρο και αν προέρχονται. Κυρίως από τον Εκκλησιαστικό, ο οποίος λειτουργεί δυστυχώς ως Δούρειος Ίππος.


''Εκείνος που έγινε δούλος του Κυρίου, θα φοβηθεί μόνο τον ιδικό του Δεσπότη. Και εκείνος που δεν φοβείται ακόμη Αυτόν, φοβείται πολλές φορές την σκιά του.

Όποιος ενίκησε την δειλία, είναι φανερό ότι ανέθεσε στον Θεόν και την ζωή και την ψυχή του''

Αγίου Ιωάννου της Κλίμακος – Λόγος 20-ος, περί Δειλίας.








Παρασκευή 25 Ιουνίου 2021

Συλλογική αμαρτία και τα αποτελέσματα αυτής

 


Διάφορα πράγματα στην ζωή μας συνδέονται μεταξύ τους. Είναι αυτό που λέμε "συλλογική αμαρτία" : Ότι όλοι φταίμε, δηλαδή οι αμαρτίες μας φταίνε για όσα συμβαίνουν. Δεν είμαστε άμοιροι ευθυνών.


Αν είμαστε χριστιανοί ορθόδοξοι, τότε δεν πρέπει να πηγαίνουμε ημίγυμνοι σε παραλίες στις οποίες θα λερώσουμε τα μάτια μας από την γύμνια των άλλων, και ταυτόχρονα θα λερώσουμε τα μάτια των άλλων εξαιτίας της δικής μας γύμνιας.


Ο Μέγας Βασίλειος έλεγε να προσέχουμε να μην φοράμε μαλακά ενδύματα που διαγράφουν τις καμπύλες του σώματος, επειδή γινόμαστε αιτία σκανδαλισμού των άλλων. Κι εμείς ξεγυμνωνόμαστε ? Πόσο πολύ έχουμε ξεφύγει από το δρόμο του Θεού ! Πόσο πολύ έχουμε χάσει το φρόνημα της εκκλησίας, επειδή το αντικαταστήσαμε με το φρόνημα του κόσμου ! Αυτό ακριβώς είναι η εκκοσμίκευση !


Μα είναι αμαρτία το μπάνιο στη θάλασσα?  Όχι. Αμαρτία είναι το ξεγύμνωμα μπροστά σε άλλους, αμαρτία είναι να κοιτάμε την γύμνια των άλλων, αμαρτία είναι να σκανδαλίζουμε τους άλλους με την δική μας γύμνια.


Συνεπώς, ας σκεφτούμε : πόσες φορές σκανδαλίσαμε τους άλλους ? Πόσες φορές σκανδαλίσαμε τα ίδια μας τα παιδιά με την δική μας γύμνια και την γύμνια των άλλων ? Ήτοι, πόσες φορές δώσαμε δικαιώματα στον διάβολο για να μας πειράξει ? 


Σκανδαλιζόμαστε με την σεξουαλική αγωγή στα σχολεία (και καλά κάνουμε), αλλά σκεφτόμαστε κατά πόσο οι αμαρτίες μας συνετέλεσαν στο να έρθει αυτή η αγωγή ?


Μα να μην αγωνιστούμε εναντίον αυτής της αγωγής ? Φυσικά και θα αγωνιστούμε εναντίον της με όσα ανθρώπινα μέσα διαθέτουμε. Κυρίως, όμως, να προσευχηθούμε με μετάνοια για τις δικές μας αμαρτίες που μας οδήγησαν εδώ. Να πούμε στο Θεό : "Εγώ φταίω Χριστέ μου για όλα αυτά. Οι προσωπικές μου αμαρτίες έδωσαν δικαίωμα στο διάβολο για όλα αυτά.. 


Σε παρακαλώ, συγχώρεσέ με και ελέησέ μας.

π. Βασίλειος Μαυρίδης  Ξάνθη