Σάββατο 26 Ιουνίου 2021

Πως να δραπετεύσετε από την φυλακή που σας έχουν επιβάλει.


Μα μου είπαν ότι υπάρχει θανατηφόρα πανδημία!

Μου είπαν ότι για να είμαι συνειδητοποιημένος πολίτης πρέπει να προστατέψω τον εαυτό μου και τους άλλους φορώντας μάσκα.

Με εκπαίδευσαν πως να φορώ την μάσκα.

Μου είπαν δεν αρκεί η μία μάσκα και πρέπει να φορώ και δεύτερη για σιγουριά.

Και μετά από όσα μου έμαθαν, ήρθε μία ημέρα που:

Μου είπαν ότι τώρα που εμβολιάσθηκαν πολλοί και ελαττώθηκαν τα κρούσματα και οι εισαγωγές στις ΜΕΘ μπορώ να κυκλοφορώ έξω χωρίς μάσκα. 

Αλλά εγώ φοβάμαι ακόμη. Δεν νοιώθω ασφάλεια χωρίς την μάσκα μου. Την νοιώθω σαν ένα κομμάτι από τον εαυτό μου. Κάτι μου λείπει όταν δεν την φορώ. Την έχω συνηθίσει και δεν μπορώ να κυκλοφορήσω χωρίς αυτή.  
Και αν κολλήσω κορονοιό? Και αν είμαι φορέας και τον μεταδώσω σε άλλους?




26//06/21 Είναι η τρίτη ημέρα που οι πολίτες θα έπρεπε να κυκλοφορούν χωρίς φίμωτρο στον δρόμο και σε εξωτερικούς χώρους. Και όμως οι περισσότεροι κυκλοφορούν με την μάσκα ακόμη.
Ενώ είναι όλο τον χρόνο γαντζωμένοι στην αγαπημένη τους τηλεόραση για να ακούσουν τα ''καλά'' νέα, τώρα που άκουσαν ότι απαλλάσσονται από την υποχρεωτικότητα της χρήσης της μάσκας  αρνούνται να την αποχωριστούν!  Λυπηρό το φαινόμενο..

Βέβαια αυτή είναι μία εικονική και προσωρινή ελευθερία. Η οποία σε λίγο καιρό θα ανακληθεί με νέα μέτρα. Αλλά αν αρνούμαι ακόμα και αυτή, τότε πως θα μπορέσω να διεκδικήσω την πραγματική ελευθερία που μπορεί να μας την παρέχει μόνο ο Χριστός;
Πως θα μπορέσω να εμπιστευθώ τον Χριστό;
Πως θα μπορέσω να εφαρμόσω στη ζωή μου το ''Εαυτούς και αλλήλους και πάσαν την ζωήν ημών Χριστώ τω Θεώ παραθώμεθα;

Μήπως τελικά δεν την αξίζουμε την ελευθερία μας?

https://www.pronews.gr/ygeia/997294_o-poy-zitei-tin-epistrofi-ton-maskon-akoma-kai-stoys-exoterikoys-horoys-logo-metallaxis

                               --------------------------------------------------------------
Είναι σαν κάποιος φυλακισμένος που έχει αποφυλακιστεί μετά από κάποια χρόνια φυλακή και δεν νοιώθει ασφάλεια έξω από αυτή. Νοιώθει σαν ψάρι έξω από τα νερά του. Έχει φοβίες, δεν μπορεί να διαχειριστεί την ελευθερία του. Είχε μάθει να ζει στην σκλαβιά και είχε συμβιβαστεί. Δεν είχε αξιώσεις ως άνθρωπος, έμαθε να σκύβει το κεφάλι και να σωπαίνει. Εκτός και αν πρέπει να πάρει τη "δόση" του για να μπορεί να κυκλοφορεί και να λειτουργεί ''φυσιολογικά''

Εν προκειμένω την πρώτη και την δεύτερη δόση του εμβολίου της νέας τάξης!




Άνθρωποι αποτινάξτε τον φόβο και την δειλία από πάνω σας και τον ζυγό της δικτατορίας που θέλουν να σας επιβάλλουν και αποθέστε την ζωή σας στον Κύριο. 
Κλείστε τα αυτιά σας στις Σειρήνες της δήθεν ''υπακοής'' από όποιο χώρο και αν προέρχονται. Κυρίως από τον Εκκλησιαστικό, ο οποίος λειτουργεί δυστυχώς ως Δούρειος Ίππος.


''Εκείνος που έγινε δούλος του Κυρίου, θα φοβηθεί μόνο τον ιδικό του Δεσπότη. Και εκείνος που δεν φοβείται ακόμη Αυτόν, φοβείται πολλές φορές την σκιά του.

Όποιος ενίκησε την δειλία, είναι φανερό ότι ανέθεσε στον Θεόν και την ζωή και την ψυχή του''

Αγίου Ιωάννου της Κλίμακος – Λόγος 20-ος, περί Δειλίας.








Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλούμε τα σχόλιά σας να μην είναι υβριστικά και προσβλητικά έναντι άλλων.

Το ''ΙΗΣΟΥΣ ΧΡΙΣΤΟΣ ΝΙΚΑ'' επιτρέπει τον ελεύθερο σχολιασμό, διατηρεί όμως το δικαίωμα διαγραφής σε σχόλια που περιέχουν υβριστικό ή προσβλητικό περιεχόμενο.

Το ιστολόγιο δεν συντάσσεται απαραιτήτως με τα σχόλια των αναγνωστών