Κυριακή 21 Νοεμβρίου 2021

Η ΑΠΟΣΤΑΣΙΑ ΤΗΣ ΔΙΟΙΚΟΥΣΑΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ

 Η Επίδειξη αρνητικού τεστ rapid για να εισέλθω σε Ορθόδοξο ναό, είναι βλασφημία λένε οι εν ζωή πνευματοφόροι πατέρες. Και φυσικά αυτό θα επεκταθεί και στο μυστήριο του γάμου, σε βαπτίσεις και σε εξόδιες ακολουθίες των κοιμηθέντων αδελφών Το θα δείξω κατ οικονομία το τεστ για να εκκλησιαστώ, δεν είναι δικαιολογία.

Μακριά από ναούς που θα σας ζητούν τεστ και μάσκα για να σας επιτραπεί η είσοδος. Δεν θα εξομοιώσουμε τους ιερούς ναούς μας με τα Σούπερ Μάρκετ και τα χασάπικα αδελφοί.

Δεν είναι του Χριστού αυτός ο ναός που θα σας ζητηθεί πιστοποιητικό ''καθαρότητας'' και ας έχει όλα τα χαρακτηριστικά ενός Ορθόδοξου ναού.

Ψάξτε να βρείτε πραγματικούς Ορθόδοξους ναούς όπου θα μπορείτε να εισέλθετε ελεύθερα χρησιμοποιώντας το δώρο που μας έκανε ο Δημιουργός μας, το αυτεξούσιο και μην υποκύπτετε στους Αντίχριστους εκβιασμούς πολιτικών και ιεραρχών.
Ακόμα και πρόστιμο και φυλάκιση να δεχθούμε για την ομολογία στον Χριστό μας αδελφοί.

Όσοι ναοί θα υποκύψουν στα Αντίχριστα κελεύσματα έχουν υποταχθεί στους προδρόμους του Αντιχρίστου. Στην ουσία στον ίδιο τον αρχηγό και πατέρα των ανόμων, τον διάβολο.


Ο ίδιος ο Κύριος μας ζήτησε την ομολογία:
''Πᾶς οὖν ὅστις ὁμολογήσει ἐν ἐμοὶ ἔμπροσθεν τῶν ἀνθρώπων, ὁμολογήσω κἀ­γὼ ἐν αὐτῷ ἔμπροσθεν τοῦ πατρός μου τοῦ ἐν οὐρα­νοῖς· 33 ὅστις δ᾿ ἂν ἀρνήσηταί με ἔμπροσθεν τῶν ἀνθρώπων, ἀρνήσομαι αὐτὸν κἀγὼ ἔμ­προσθεν τοῦ πατρός μου τοῦ ἐν οὐρανοῖς.''  Ματθ. ι΄ 32-33

«Μη αποβάλητε ουν την παρρησίαν υμών, ήτις έχει μισθαποδοσίαν μεγάλην» (Εβρ. ι 35).

Δηλαδή, προσέξατε να μη χάσετε την άφοβη και γεμάτη από θάρρος πίστη και πεποίθησή σας, η οποία έχει μεγάλο μισθό.





Ο Άγιος Ιωάννης ο Χρυσόστομος στην ομιλία του πριν από την εξορία τονίζει:
«Είναι πολλά τα κύματα και φοβερή η τρικυμία. Αλλά δεν φοβόμαστε μήπως καταποντισθούμε, γιατί στεκόμαστε πάνω στην πέτρα. Ας μαίνεται η θάλασσα, δεν μπορεί να διαλύση την πέτρα. Ας σηκώνωνται τα κύματα, το πλοίο του Ιησού δεν μπορούν να το βυθίσουν. Τι φοβόμαστε; Τον θάνατο; «Για μένα ζωή σημαίνει Χριστός και θάνατος σημαίνει κέρδος». Θα με στείλουν στην εξορία; «Στον Κύριο ανήκει η γη και το καθετί πάνω της». Θα μου πάρουν τα υπάρχοντα; «Τίποτα δεν φέραμε στον κόσμο κι είναι φανερό ότι τίποτα δεν μπορούμε να πάρουμε μαζί μας». Και τα φοβερά του κόσμου μου είναι ευκαταφρόνητα και τα ευχάριστα καταγέλαστα. Δεν φοβάμαι την φτώχεια, δεν επιθυμώ τον πλούτο. Δεν φοβάμαι τον θάνατο, δεν εύχομαι να ζήσω παρά μόνο για την δική σας προκοπή. Γι’ αυτό σας παρακαλώ να έχετε θάρρος.'' Σχόλιο ιστολογίου
Δόξα τω Θεώ που το γεγονός των Εισοδίων της Θεοτόκου δεν συνέβη στην παρούσα εποχή.
Αν δεν είχαν πιστοποιητικό εμβολιασμού ή αρνητικό rapid test οι γέροντες γονείς της Παναγίας μας, δεν θα μπορούσαν να εισέλθουν εντός του ναού του Θεού!


Δευτέρα 25 Οκτωβρίου 2021

Η αγέραστη Ελλάδα του 1940 και η παρανοϊκή χώρα του 2021.




 

Στον πανηγυρικό λόγο που εκφώνησε ο Στρατής Μυριβήλης αναφέρει και ένα ωραίο επεισόδιο. Ο σπουδαίος λογοτέχνης μας είχε εξασφαλίσει άδεια από το Γενικό Επιτελείο για να ανεβεί τις παγωμένες αετοράχες της Πίνδου και να παρευρεθεί θεατής στον πανεθνικό συναγερμό του Σαράντα. Είδε πολλά και θαυμαστά. Διαβάζω: «Ένας φαντάρος έπιασε αιχμάλωτο έναν Ιταλό λοχία, την ώρα που ο λόχος του δέχτηκε στα σκοτεινά την αιφνιδιαστική επίθεση. Ο Ιταλός ετοιμαζόταν να τον μαχαιρώσει στα μουλωχτά με την ξιφολόγχη του. Έπιασε το χέρι του, το δάγκωσε και τον αφόπλισε.

-“Πώς σου ήρθε και δεν τον σκότωσες μες στην νύχτα;”, τον ρώτησα.

-“Να σας πω” μου είπε. “Εκείνη την ώρα, έτσι που με ξάφνιασε, ετοιμαζόμουν να του την φέρω. Οι σύντροφοί του, που μας είχαν κάνει τον αιφνιδιασμό, το ‘βαλαν στα πόδια και τον άφησαν. Όπου τόνε κοίταξα στη φέξη της φωτιστικής ρουκέτας. Ήταν όμορφο παλληκάρι. Λυπήθηκα να τον χαλάσω”. Και γέλασε σαν παιδί για την αδυναμία του.

Φαντάζομαι πως μόνο ένας Έλληνας πολεμιστής, ανάμεσα σε όλους τους πολεμιστές του κόσμου, μπορούσε να κάνει κάτι τέτοιο. Και η φράση που μεταχειρίστηκε ήταν τόσο ωραία. Είπε “λυπήθηκα να τον χαλάσω”. Υπάρχουν ευτυχισμένες στιγμές , που ένα άτομο, ξαφνικά συγκεντρώνει και εκφράζει την ευγένεια ενός λαού, μιας ολάκερης φυλής». (Ακαδημία Αθηνών, «Πανηγυρικοί λόγοι ακαδημαϊκών», σελ. 319).

Αυτά τω καιρώ εκείνω, την 28η Οκτωβρίου του 1940, που «κοιμηθήκαμε άνθρωποι και ξυπνήσαμε έθνος». Όταν ήμασταν αληθινοί Έλληνες και όχι ασκέρι αδέσποτο.

Διαβάζω για τις σημερινές προκοπές της «άλκιμης» νεολαίας μας. 23 Οκτωβρίου 2021. «Λίγο μετά τα μεσάνυχτα ομάδα 100 περίπου κουκουλοφόρων βγήκε από το ΑΠΘ και επιτέθηκε με βόμβες μολότοφ σε διμοιρία των ΜΑΤ. Οι αστυνομία απώθησε τους νεαρούς, οι οποίοι επέστρεψαν στο ΑΠΘ, για να επιτεθούν εκ νέου λίγα λεπτά αργότερα…

Να σημειωθεί ότι εντός του πανεπιστημιακού χώρου, βρισκόταν σε εξέλιξη πάρτυ οικονομικής ενίσχυσης φυλακισμένων και διωκομένων αντεξουσιαστών». (Από τον ιστότοπο «εφημερίδα»).

Μάλιστα. Στο πρώτο κείμενο αναπνέεις. Ανάσες λευτεριάς, ηρωισμού και ευγένειας. Στο δεύτερο πιάνεις την μύτη σου από τις αναθυμιάσεις. Δυσωδία, παρακμή και μίσος. Η αγέραστη Ελλάδα του ’40 και η ετοιμοθάνατη Ελλάδα του 2021.

Στο προλογικό κείμενο, ένα νέο παιδί, στρατιώτης στο μέτωπο, από κάποιο χωριό της πατρίδας, με λίγα ή καθόλου γράμματα, που πριν ανέβει στα διάσελα της ιστορίας, πάλευε με τη γη των προγόνων του, την καλλιεργούσε. Δεν ήταν χώμα απλό, ήταν αγκαλιά γι’ αυτόν. Έπαιρνα τον ιδρώτα του και του έδινε καρπούς. Έπαιρνε την ζωή του και του έδινε μνήμη, ευλάβεια, σέβας στα χώματα που ήταν θαμμένοι οι γεννήτορες. Ήταν η πατρίδα του έννοια και αξία σεπτή, αγία. Και άγια έπραξε και δεν χάλασε τον αιχμάλωτο εχθρό. Έρρεε η ιστορία του Γένους στις αρτηρίες του.

Κάποτε τα παλληκάρια του αετού της Ρούμελης, του Καραϊσκάκη, συνέλαβαν ένα δειλό, έναν κιοτή, σαπιοκοιλιά που έλεγε ο στρατηγός. Τον έφεραν μπροστά του. Η ποινή γι’ αυτόν ήταν ο θάνατος. Τον ρώτησαν τι να τον κάνουν, αρπάζοντας τα γιαταγάνια. «Αν τον σκοτώσετε θα πράξετε δίκαια», τους λέει. «Αν του χαρίσετε την ζωή, θα πράξετε άγια». Και του χάρισαν την ζωή, γιατί και αυτός είχε το «φύσημα του Θεού» μέσα του που θα έλεγε και ο Μακρυγιάννης.

Έξω από το πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης. Ελληνόπουλα κι αυτά. Με μόρφωση και ξένες γλώσσες. Μπουκωμένα από μεταπτυχιακά και διδακτορικά χαρτιά. Μεγαλωμένα με χειρότερη τιμωρία που καταδικάσαμε τα παιδιά μας. Να μην τους λείπει τίποτε. Με τα θαυμάσια παιδικά δωμάτια, σκαρφαλωμένα σε κάποιον όροφο πολυκατοικίας. Μοσχοαναθρεμμένες μοναχοκόρες και μοναχογιοί οι περισσότεροι. Με την, καταπώς λένε τα τελευταία χρόνια, «κλασσική Ελληνίδα μαμά», δούλα του και υπηρέτρια.

Παρένθεση. Όχι, δεν είναι αυτή η κλασσική Ελληνίδα μητέρα. Αυτή είναι το κακέκτυπό της. Διαβάζω στην τότε, του 1940, εφ. «Πρωία», μια επιστολή μιας μάνας, χήρας από το Μέγαρα, που μόλις είχε λάβει τον πολεμικό σταυρό ανδρείας του σκοτωμένου γιου της. «Ο Δημητρός μου, ο μοναχογιός μου, ο προστάτης των τριών κοριτσιών μου, έπεσε υπέρ πίστεως και πατρίδος. Χαλάλι της πατρίδας ο Δημητρός μου. Ας ήτανε να πέθαινα κι εγώ πολεμώντας μαζί του. Ζήτω η Ελλάς». (Από τον τόμο «ο τύπος στον αγώνα»).
Αυτή είναι Ελληνίδα μάνα και όχι κάποια  «κλασσική» μαμά του σήμερα, που, με το κινητό στο χέρι, ανατρέφει τον αυριανό «ανδρείο» κουκουλοφόρο γιο της.

Έβγαιναν οι λόχοι των… κουκουλοφλώρων από τα απόρθητα και άσυλα ορμητήριά τους στο ΑΠΘ. Και ποιους στόχευαν με τις βόμβες τους; Την αστυνομία. Πώς λέγεται αυτό, χωρίς να τα μπογιατίζουμε με αριστερόμυαλες ανοησίες και ιδεοληψίες; Εμφύλιες διαμάχες. Ποιος τρίβει τα χέρια του; Ο λύκος απέναντι. Ποιος λάκκο σκάβουμε; Τον δικό μας. Ποιος φταίει; Ας γράψει ο καθένας μας την απάντηση.

Μόνο να σκεφτούμε πολύ προς τα πού θα στρέψουμε τον δείκτη του χεριού μας.  (Η παράνοια είναι χωρίς όρια. Ενώθηκαν ορδές κουκουλοφόρων με ρομάδες, απειλώντας για αντίποινα. Όταν έπεφτε νεκρό ένα παιδάκι στην αυλή του σχολείου του, στην Αθήνα, από αεροντουφεκιές των ρομάδων, πού ήταν οι κουκουλοφόροι να διαμαρτυρηθούν; Και το έγκλημα παραμένει ανεξιχνίαστο. Τι να πει κανείς;).

Πίσω πάλι στα «μεγάλα χρόνια», στην Ελλάδα που ήξερε να αντιστέκεται, στην τρανή πατρίδα που είχε τα μάτια της στραμμένα στον ουρανό. Ο συγγραφέας Χρ. Ζαλοκώστας στο βιβλίο του «Το περιβόλι των θεών», (σελ. 135), περιγράφει την επίσκεψη του πρωθυπουργού Μεταξά στο στρατιωτικό νοσοκομείο «Ευαγγελισμός» και την στιχομυθία με πληγωμένο στρατιώτη:
«-Πού πληγώθηκες εσύ, παιδί μου;
-Στο Ιβάν!
-Ε, το Ιβάν το τιμωρήσαμε! Έπεσε χθες το βράδυ.
 -Ναι, έπεσε κ. Πρόεδρε. Θα μπορούσε όμως να είχε πέσει εδώ και πέντε μέρες. Όταν βρήκαμε την πρώτη αντίσταση, έπρεπε να μας θυσιάσει ο συνταγματάρχης μας. Θα το παίρναμε από τότε».

Ας τιμήσουμε μεθαύριο κατά την επέτειο του ΟΧΙ, κάποιους  «κλασσικούς Έλληνες» που ήξεραν να πουν γιατί, εδώ και εικοσιπέντε αιώνες, ο Αισχύλος, θέλησε να του γράψουν στον τάφο του επιτύμβιο, όχι πως στάθηκε ο ποιητής της «Ορέστειας», αλλά ότι πολέμησε στον Μαραθώνα.

Δημήτρης Νατσιός

δάσκαλος-Κιλκίς

Κυριακή 17 Οκτωβρίου 2021

Μήπως και μια απεργία για να αποκτήσουμε Παιδεία εθνική;

 




«Σήμερα φορτώνουν τα παιδιά ένα σωρό και τα μπερδεύουν. Τα μπουχτίζουν στα γράμματα χωρίς πνευματικό αντιστάθμισμα. Στα σχολεία τα παιδιά πρέπει πρώτα να μαθαίνουν τον φόβο Θεού. Μικρά παιδιά να πάνε να μάθουν αγγλικά, γαλλικά, γερμανικά-ενώ Αρχαία να μην μάθουν-μουσική, το ένα, το άλλο… Τι να πρωτομάθουν; Όλο γράμματα και αριθμούς και εκείνα που είναι να μάθουν, για την Πατρίδα τους, δεν τα μαθαίνουν. Ούτε πατριωτικά τραγούδια ούτε

να τίποτε...

-Και οι απεργίες, Γέροντα, τι κακό κάνουν!
Ολόκληρο μήνα χωρίς μαθήματα τα παιδιά, να γυρίζουν στους δρόμους!
-Εγώ λέω τους δασκάλους ποτέ να μην κάνουν απεργία, εκτός αν πάνε καταργήσουν τα θρησκευτικά, την προσευχή ή να κατεβάσουν τον σταυρό από την σημαία. Τότε πρέπει να διαμαρτυρηθούν….».
(Αγίου Παϊσίου Αγιορείτου, Λόγοι Α΄, «Με πόνο και αγάπη για τον σύγχρονο άνθρωπο», εκδ. «Ιερόν Ησυχαστήριον Ευαγγελιστή Ιωάννου του Θεολόγου», σελ. 297).

Αυτά ειπώθηκαν πριν από 50-60 χρόνια από τον άγιο. Σαν τους παλαιούς προφήτες μάς προειδοποίησε για την επερχόμενη λαίλαπα της αθεΐας και της αφιλοπατρίας, που ξεβράζονται στον χώρο της παιδείας.

«Κατέβηκε», ως είθισται να λέγεται, πρόσφατα, ο κλάδος των εκπαιδευτικών σε απεργία με κυρίαρχο αίτημα την κατάργηση της αξιολόγησης. (Αν δεν κάνω λάθος είναι μνημονιακή υποχρέωση και επιταγή, οπότε εφ’ όσον είμαστε χώρα μειωμένης κυριαρχίας και αξιοπρέπειας και ένα χρόνο να απεργήσουμε τίποτε δεν θα καταφέρουμε. Η ΕΕ, δηλαδή το γερμανικό κοινοβούλιο λαμβάνει τις αποφάσεις. Τα άλλα είναι για τους αφελείς που νομίζουν ότι ζουν την δεκαετία του ’80, τότε κυβερνούσαν οι συνδικαλιστές με τα τρωκτικά των κλαδικών). Προσωπικώς δεν έλαβα μέρος. Αυτό δεν σημαίνει επ’ ουδενί ότι υποτιμώ όσους συναδέλφους απήργησαν. Σέβομαι ιδιαιτέρως τους μάχιμους δασκάλους, που αγωνίζονται με αυταπάρνηση μες στις αίθουσες για να μάθουν γράμματα στα παιδιά του λαού μας. Και είναι σίγουρο πως, αν το υπουργείο, που ευφημιστικώς ονομάζεται Παιδείας, μας άφηνε ήσυχους και δεν μας βομβάρδιζε ο εκάστοτε «παιδοσωτήρας» υπουργός με τις επαναλαμβανόμενες μεταρρυθμίσεις, αναγεννήσεις, δεξιότητες και επανεκκινήσεις του, θα ήταν πολύ καλύτερα τα εκπαιδευτικά δρώμενα και τα σχολεία θα είχαν λιγότερα προβλήματα.

Τις απεργίες τις προκηρύσσουν οι συνδικαλιστικές ηγεσίες. Ο κλάδος των δασκάλων εκπροσωπείται από την Διδασκαλική Ομοσπονδία Ελλάδος (ΔΟΕ). Το Διοικητικό Συμβούλιο αποτελείται από συνδικαλιστές, εκπαιδευτικούς που ξέχασαν πότε πάτησαν το πόδι τους τελευταία φορά σε αίθουσα για να διδάξουν. Είναι περίπου επαγγελματίες, ανήκουν σε κόμματα και απολαμβάνουν περίοπτα προνόμια.

Ουδείς εχέφρων πολίτης αυτής της χώρας διαφωνεί ότι ο συνδικαλισμός είναι από τα καρκινώματα, τις πυορροούσες πληγές της ελληνικής κοινωνίας. Είναι συνένοχος στην οικονομική και κοινωνική αποσύνθεση της πατρίδας. (Ορθώς έχει ειπωθεί ότι οι κοινωνίες, τα κράτη πρώτα αποσυντίθενται και μετά πεθαίνουν σε αντίθεση με τους ζωντανούς οργανισμούς που πρώτα πεθαίνουν και μετά αποσυντίθενται).

Είναι γνωστό ότι τα στελέχη των συνδικάτων, εξαιτίας της ένταξης τους σε κόμματα, κατέχουν ενίοτε και υψηλά αξιώματα στους μηχανισμούς των πολιτικών παρατάξεων. Σκέπτονται και ενεργούν, όχι ως εκπρόσωποι των εργαζομένων, αλλά ως εντολοδόχοι του αρχηγού. Είναι δεκάδες τα παραδείγματα συνδικαλιστών που διαρρήγνυαν τα ιμάτιά τους για τα δικαιώματα των εργαζομένων, οι οποίοι «επιβραβεύτηκαν» και με υπουργικές θέσεις, προφανώς γιατί υπονόμευαν τους αγώνες και τους ενδιέφερε μόνο η προσωπική αναρρίχηση.

Ο συνδικαλισμός, όπως τον γνωρίσαμε, είναι πια πτώμα τυμπανιαίο, εκφυλίστηκε σε ομοίωμα, σε αντίγραφο των κομμάτων εξουσίας, υπόδουλος, ετερόφωτος εξαρτημένος. Και μακάρι να συσταθεί κάτι άλλο, από δασκάλους που ούτε σε κομματικές παρατάξεις θα ανήκουν, αλλά, το κυριότερο, θα είναι δάσκαλοι της τάξης. (Προσωπικώς έχω διαγραφεί από την ΔΟΕ εδώ και πολλά χρόνια. Αιτία ήταν η δήλωση του τότε προέδρου της, ονόματι Μπράτης-τώρα διαβάζω είναι Γενικός Γραμματέας της ΑΔΕΔΥ-ότι συμφωνεί να κατεβούν οι εικόνες του Χριστού από τις σχολικές αίθουσες).

Έχω γράψει και άλλοτε πόσο ωραίο θα ήταν και τι υγιή αντίκτυπο θα είχε στην ελληνική κοινωνία μια απεργία των δασκάλων με θέμα το είδος της παρεχόμενης Παιδείας. Μια απεργία για τα ακατάλληλα σχολικά βιβλία, για την κατάργηση του Εθνικού Ύμνου στα διδακτήρια ή τον περιορισμό μαθημάτων όπως τα Θρησκευτικά ή η Γεωγραφία. Μια απεργία για την εισαγωγή πονηρευμάτων όπως η σεξουαλική αγωγή από το νηπιαγωγείο κιόλας, την οποία επιβάλλουν με το καρύκευμα των λεγόμενων «δεξιοτήτων». Μια απεργία, τέλος πάντων, που δεν θα ενδιαφέρει αποκλειστικά τον κλάδο μας, αλλά τον λαό μας, τα παιδιά του και το τι γράμματα μαθαίνουν. Θα μας προσπόριζε κύρος μια τέτοια απεργία και θα κερδίζαμε σε υπόληψη και εκτίμηση του απλού κόσμου. Αυτά όμως με τέτοια συνδικαλιστική ηγεσία, ανθρώπους ανίδεους από διδασκαλία ή επαγγελματίες των ποικιλώνυμων συνιστωσών, δεν γίνονται.

Παρέθεσα στον πρόλογο κάποιες από τις, «με πόνο και αγάπη», συμβουλές του αγίου Παϊσίου για την παιδεία. Ουσιαστικά αυτό που μας κανοναρχεί ο όσιος είναι να ξαναγίνει η παιδεία μας, εθνική. Παιδεία πατριδογνωσίας. Ξέρω, κάποιοι χαμογελούν με συγκατάβαση, άλλοι ίσως ειρωνευτούν σκεπτόμενοι ότι αυτά είναι λόγια ενός καλογέρου, είμαστε στον 21ο αιώνα, στην Ευρώπη, ο κόσμος πάει μπροστά, άλλαξε ή, χειρότερα, είναι σκοταδιστικά και λοιπά και λοιπά.

Θα παραπέμψω στο βιβλίο του Αλέξανδρου Δελμούζου (1880-1956), «Μελέτες και πάρεργα». Ο Δελμούζος, με σημερινούς όρους, θα χαρακτηριζόταν προοδευτικός, αριστερός, αντιφασίστας, οι γνωστές ταμπέλες που κραδαίνουν οι ημιμαθείς για να εξοντώσουν «διά της γραφικότητος» τους αντιπάλους τους, οι οποίες ταμπέλες τους απαλλάσσουν και από την βάσανο της σκέψης και της σοβαρής επιχειρηματολογίας. Μία μόνο φράση από το βιβλίο του ερανίζομαι: «Δεν μπορεί η Παιδεία να αρνηθεί την εθνική μόρφωση και να γίνει αχρωμάτιστη παιδεία εκτός τόπου και χρόνου». (σελ. 42). Ενώ στο βιβλίο του «το κρυφό σχολειό», στο κεφάλαιο για τον σκοπό της παιδείας, μιλά απροκάλυπτα για «αγωγή με εθνικό χρώμα». (σελ. 359). Σε τι διαφέρει η προτροπή του αγίου Παϊσίου «να μαθαίνουν τα παιδιά για την πατρίδα», από τις υποθήκες του Δελμούζου για «εθνική μόρφωση»; Ως πότε θα υπομένουμε τους επικίνδυνους πειραματισμούς του κάθε άγευστου από Ρωμιοσύνη πολιτικού;  Τι κακό είναι αυτό; Να έχεις στα χέρια σου χρυσάφι, την ανθρωποποιό ελληνική παιδεία, και να καταφεύγεις στα εισαγόμενα χαρούπια;

Δημήτρης Νατσιός

δάσκαλος-Κιλκίς

Σχόλιο ιστολογίου: Tα σημερινά σχολεία έχουν μεταμορφωθεί σε  ''μηχανές'' παραγωγής γενίτσαρων. Επιθυμούμε να γίνει ανασύσταση εκ θεμελίων της Ελληνορθόδοξης υπόστασής μας, αυτής που έχουν αλλοιώσει βάση σκοτεινού σχεδίου εδώ και δεκαετίες.

Κυριακή 10 Οκτωβρίου 2021

Δίωξη της Ορθοδοξίας μέσα στην Ελλάδα; Με απόντα τον Άρειο Πάγο;

Δίωξη της Ορθοδοξίας μέσα στην Ελλάδα; Με απόντα τον Άρειο Πάγο;


των Μιχαήλ Α. Βιδάλη, Ph.D.  και Αντωνίου Ανδρεάτου, Ph.D., Μελών I.H.A.

Ανησυχητικές διαστάσεις προσλαμβάνει το φαινόμενο διαφόρων περιστατικών βίας κατά Ορθόδοξων στόχων μέσα στην Ελλάδα.

Η Ελληνική Ορθόδοξη Εκκλησία αποτελεί τον κυριότερο στόχο θρησκευτικής βίας και εκδήλωσης θρησκευτικού μίσους στη χώρα μας με 504 περιστατικά (βανδαλισμοί εικόνων και εκκλησιών, διαρρήξεις, κλοπές, ιεροσυλίες, νεκροσυλίες, ληστείες, τοποθέτηση εκρηκτικών μηχανισμών και άλλα) το 2019, έναντι 564 καταγεγραμμένων περιστατικών μέσα στο έτος 2018.

Δύο μέλη του ΙΗΑ, ο Μιχαήλ Α. Βιδάλης και ο Αντώνιος Σ. Ανδρεάτος, καθώς και η Δικηγόρος Παρ’ Αρείω Πάγω Ζωή Π. Σπυροπούλου, απέστειλαν επιστολή προς τον αξιότιμο εισαγγελέα του Αρείου Πάγου κ. Β. Πλιώτα ζητώντας την παρέμβαση του με σχετική ενημέρωση εντός των προθεσμιών που καθορίζει ο νόμος. Το πλήρες κείμενο της επιστολής που απεστάλη έχει ως εξής:

«Αξιότιμε κύριε Εισαγγελέα:

Με μεγάλη έκπληξη διαπιστώσαμε ότι το έτος 2018 στην Ελλάδα, έλαβαν χώρα 564 καταγεγραμμένα περιστατικά βίας κατά Ορθοδόξων στόχων.  Ήτοι, το 95% του συνόλου των περιστατικών για το συγκεκριμένο έτος. Ενημερωτικά, μόλις δύο (2) περιστατικά θρησκευτικής βίας καταγράφηκαν κατά Μουσουλμανικών στόχων και είκοσι (20) κατά Ιουδαϊκών στόχων. Η λέξη-κλειδί είναι “καταγεγραμμένα”, καθώς η έκταση του συγκεκριμένου φαινομένου θρησκευτικού μίσους, εύλογα μας προϊδεάζει για περισσότερα περιστατικά τα οποία πιθανότατα δεν δηλώθηκαν επισήμως.


Ανατρέχοντας σε επίσημα στατιστικά στοιχεία άλλων ετών, διαπιστώνουμε ένα διαχρονικό modus operandi κατά των πιστών της Ελληνικής Ορθοδόξου Εκκλησίας. Ενδεικτικά, σύμφωνα με την Έκθεση περιστατικών εις βάρος χώρων θρησκευτικής σημασίας στην Ελλάδα για το έτος 2019, καταγράφηκαν 504 περιστατικά κατά Ορθοδόξων στόχων, πέντε (5) κατά Μουσουλμανικών στόχων και πέντε (5) κατά Ιουδαϊκών στόχων. Το 96% του συνόλου αφορά την Ορθόδοξη εκκλησία.

Από τα παραπάνω είναι προφανές ότι η Ορθόδοξη Εκκλησία είναι σταθερά ο κυριότερος αποδέκτης της θρησκευτικής βίας και εκδήλωσης θρησκευτικού μίσους στη χώρα μας. Για να κατανοηθεί η έκταση και η δριμύτητα του προβλήματος, ας σημειωθεί ότι το θρησκευτικό μίσος εκδηλώθηκε με τις εξής πράξεις: Βανδαλισμούς, διαρρήξεις, κλοπές, ιεροσυλίες, νεκροσυλίες, ληστείες, τοποθετήσεις εκρηκτικών μηχανισμών και λοιπές βεβηλώσεις.

Θυμίζουμε το πρόσφατο συμβάν (11/03/2021) θρησκευτικού μίσους στο κέντρο της Αθήνας, όταν κύριος επιβαίνων σε μηχανή μικρού κυβισμού, προπηλακίστηκε γιατί μετέφερε εικόνα της Παναγίας σε κάδρο, η δε εικόνα βεβηλώθηκε πολυποίκιλα από “αγέλη” αριστερών και αναρχικών υπό τις ιαχές «Η Ελλάδα να πεθάνει, να ζήσουμε εμείς. Στο διάολο η οικογένεια, στο διάολο και η Πατρίς». Το συμβάν τεκμηριώθηκε επαρκώς σε βίντεο που εντοπίζεται στο Διαδίκτυο, όπου διακρίνονται ευκρινώς οι συμμετέχοντες με πρωταγωνίστρια γνωστή γυναίκα.

Συνακόλουθα, εύλογα προκύπτουν τα ακόλουθα ερωτήματα. Οι συγκεκριμένες πράξεις δεν αποτελούν προσβολή και εξύβριση των Θείων συγκεκριμένου δόγματος, ήτοι, τεκμηριωμένη εκδήλωση θρησκευτικού μίσους;

Επενέβησαν αυτεπάγγελτα ο Εισαγγελέας του Αρείου Πάγου, ή άλλη αρμόδια αρχή, ως όφειλαν; Τουλάχιστον αυτό δεν συνέβη, καθ’ όσον γνωρίζουμε.

Η Δικαιοσύνη επεμβαίνει άμεσα μόνον όταν θίγονται σπανιότερα, Μουσουλμανικοί ή Ιουδαϊκοί στόχοι; Μήπως οι Χριστιανοί στη χώρα θεωρούνται πολίτες “δεύτερης κατηγορίας” εφ’ όσον ο Εισαγγελέας του Αρείου Πάγου δεν έχει τα ίδια αντανακλαστικά όπως όταν θίγονται άλλα θρησκευτικά δόγματα, αλλοδαποί ή αριστεροί;

Όπως πέρυσι έτσι και φέτος, η «Ένωση Αθέων» προκλητικά προσκάλεσε τα μέλη της σε συνεστιάσεις κρεατοφαγίας. Μάλιστα φέτος λόγω της «πανδημίας Covid-19» έλαβε χώρα μέσω τηλεδιάσκεψης. Η πρόσκληση της Οργάνωσης είναι η ακόλουθη:

«Πλησιάζουν οι ανοιξιάτικες διακοπές και ο SARS COV-2 παραμένει μέρος της ζωής μας. Σε αντίθεση με την εκκλησία που τον αντιμετωπίζει με ξόρκια και προσευχές ή με τους πιστούς που κατεβάζουν τις μάσκες προστασίας για να μεταλάβουν κόντρα σε κάθε λογική, προσαρμοζόμαστε στην πραγματικότητα και τηρούμε τα μέτρα ασφαλείας.

Σας προσκαλούμε λοιπόν για δεύτερη φορά σε Φανερό Τηλε-Δείπνο, μια ανοιχτή τηλεδιάσκεψη όπου θα ξαναβρεθούμε με παλιούς φίλους, θα γνωρίσουμε νέους και θα μιλήσουμε για την Ένωση Αθέων και τις δραστηριότητές της.

Ελάτε να γιορτάσουμε τον αναμενόμενο θρίαμβο της ζωής και της ανθρώπινης επιστήμης, που μας έχει ήδη δώσει εμβόλια χάρη στα οποία ελπίζουμε σύντομα να βρεθούμε ξανά και από κοντά.

Την Παρασκευή 30-04-2021 (γνωστή και με το ψευδώνυμο «Μεγάλη») στις 20:00 στο https://us02web.zoom.us/j/83006433330…

Φέτος η εκδήλωση περιλαμβάνει Διαγωνισμό Φανερού Εδέσματος με δύο κατηγορίες:

– Πιάτα με βάση κρέας/ψάρι/πουλερικά,

– Χορτοφαγικά πιάτα».

(Οι υπογραμμίσεις είναι των συντακτών της επιστολής).

Κάθε άνθρωπος έχει στο νομικό πολιτισμό μας το δικαίωμα να είναι άθεος ή ένθεος, όχι όμως να προσβάλλει, λοιδορεί και προκαλεί την αντίθετη άποψη και δη με τέτοιο παρανόμως φασιστικό modus-operandi. Οι Ορθόδοξοι Χριστιανοί λοιδορούνται και προσβάλλονται χυδαία από την Ένωση Αθέων («ξόρκια», «Ψευδώνυμο Μεγάλη» Παρασκευή, «Φανερό Τηλε-Δείπνο», κ.ο.κ.), διότι απλά γνωρίζουν ότι δεν θα διωχθούν από την Ελληνική Δικαιοσύνη.  Είναι ευνόητο ότι δεν θα αποτολμούσαν κάτι ανάλογο με την Μουσουλμανική νηστεία κατά την εορτή του Ραμαντάν. Δεν θα ενεργήσετε επιτέλους προκειμένου να τηρηθεί το Σύνταγμα και η νομιμότητα; Σας προσφέραμε όλα τα σχετικά στοιχεία, συνακόλουθα, πως προτίθεστε να αντιδράσετε;

Ισχύει ο νέος αντιρατσιστικός νόμος 4285/2014 ή μήπως και αυτός εφαρμόζεται επιλεκτικά; («Τιμωρείται όποιος δημόσια, προφορικά ή διά του Τύπου, μέσω του διαδικτύου ή με οποιοδήποτε άλλο μέσο ή τρόπο, παροτρύνει, προκαλεί ή διεγείρει, σε βιαιοπραγίες ή μίσος κατά προσώπων ή ομάδες προσώπων που προσδιορίζονται με βάση τη φυλή, το χρώμα, τη θρησκεία, τις γενεαλογικές καταβολές, την εθνική ή εθνοτική καταγωγή, τον γενετήσιο προσανατολισμό, την ταυτότητα φύλων».)

Η μη επέμβαση της Δικαιοσύνης, δεν τεκμηριώνει το ατιμώρητο τέτοιων έκνομων πράξεων μίσους, γεγονός που θα συμβάλλει στη διαιώνιση της συγκεκριμένης θρησκευτικής βίας ή μίσους, και στη γενεσιουργία επιθετικότερων παραβατικών συμπεριφορών, συμπεριλαμβανομένης της απώλειας ανθρώπινης ζωής;

Δεν πρέπει να διερευνηθεί ενδελεχώς το φαινόμενο που λαμβάνει επιδημικές διαστάσεις και από την αντιτρομοκρατική υπηρεσία, για ευνόητους λόγους; Οδεύουμε προς τη «Λιβανοποίηση» της χώρας μας;

Δεν καταστρατηγείται το Σύνταγμα που υποθετικά εγγυάται τη θρησκευτική ελευθερία (Άρθρο 13) και δη σε μία χώρα όπου επικρατούσα θρησκεία είναι η Χριστιανική (Άρθρο 3);

Γιατί κωφεύει η Δικαιοσύνη στη συστηματική και με δόλο καταστρατήγηση του Συντάγματος τα τελευταία έτη που τεκμηριώνεται και από επιφανείς νομικούς (Συνταγματολόγος Γεώργιος Κασιμάτης, παραιτηθείς Καθηγητής Νομικής ΔΠΘ Κωνσταντίνος Βαθιώτης,  Ειρηνοδίκης Αργυρώ Τέγουτζικ [σσ: η τελευταία σπεύδει να ξεκαθαρίσει ότι εκφράζει προσωπική άποψη], κ.ά.); Ποιοι είναι τελικά υπόλογοι και νομικά έκθετοι;

Το συγκεκριμένο status quo θεωρείται αποδεκτό για μία Δυτική “δημοκρατία”; Ή μήπως η «προοδευτικότητα» των κυβερνήσεων των τελευταίων ετών, που διαχρονικά αγνοεί τους πολίτες ή είναι σε δυσαρμονία με το λαϊκό αίσθημα, προϋποθέτει την αποδυνάμωση ή υποταγή του κυρίαρχου θρησκευτικού συναισθήματος χάριν των ολίγων άθεων, αναρχικών ή ακαδημαϊκών διεθνιστών; Αυτό τεκμαίρεται και από το γεγονός ότι η Κυβέρνηση στοχοποίησε και λοιδόρησε ιδιαίτερα τους Ορθοδόξους Χριστιανούς κατά την αποκαλούμενη πανδημία, κλείνοντας τους ιερούς ναούς επί μήνες, και στοχοποιώντας ποικιλοτρόπως ιερείς και πιστούς, όταν κατά το ίδιο χρονικό διάστημα, οι άνθρωποι ήταν μάγουλο με μάγουλο στο μετρό, στριμωγμένοι σε super market, στη λαϊκή αγορά, κ.ο.κ. Ειρωνικά, δεν προβλέφθηκε κωδικός sms για εκκλησιασμό και απαγορεύτηκαν οι επισκέψεις στα κοιμητήρια που είναι αχανείς εκτάσεις σε εξωτερικούς χώρους. Όπως εύστοχα παρατηρεί και τεκμηριώνει ο Καθηγητής Ιωάννης Μάζης σε διάλεξη του, η Νέα Τάξη Πραγμάτων επιθυμεί να υποτάξει τον Χριστιανισμό και να αναδείξει τον Ισλαμισμό, ως βολικό όχημα προς επίτευξη των στόχων της. (Η παρούσα τοποθέτηση είναι διαθέσιμη στο Διαδίκτυο.)

Προκλητικό θεωρείται το γεγονός ότι τα Μέσα Μαζικής Επικοινωνίας (ΜΜΕ) και ιδιαίτερα το δημοφιλές διαδίκτυο, έχουν αναδείξει κατά καιρούς το ανησυχητικό φαινόμενο του θρησκευτικού μίσους, συνεπώς, η Δικαιοσύνη δεν είναι υπόλογη για παράβαση καθήκοντος στο πλαίσιο του Συντάγματος;

Τέλος, ας αναφερθεί και το ακόλουθο ανησυχητικό συμβάν. Μία νεαρή “κυρία” καταγράφηκε ευκρινώς σε βίντεο, ανήμερα της επετείου των διακοσίων ετών της Ελληνικής παλιγγενεσίας και συγκεκριμένα το βράδυ, να σκίζει με μίσος αναρτημένη Ελληνική σημαία, να επιβιβάζεται σε όχημα μετά αυτής, και να αποχωρεί. Και αυτό το βίντεο κάνει το γύρο του διαδικτύου. Εν τέλει, λειτουργεί η Δικαιοσύνη στην Ελλάδα;

Όπως υποστηρίζει η κοινωνιολογία, όταν η Δικαιοσύνη σε μία κοινωνία δεν αντιδράει, προκύπτουν νομοτελειακά δύο τινά. Πρώτον, οι πολίτες χάνουν την εμπιστοσύνη τους στους θεσμούς. Και δεύτερον, οι Χριστιανοί θα πάρουν το νόμο στα «χέρια τους», προκειμένου να προστατεύσουν τόσο τον εαυτό τους όσο και να διασφαλίσουν το κατ’ επίφαση συνταγματικά κατοχυρωμένο δικαίωμα της ασφαλούς και ανεμπόδιστης συμμετοχής στην οργανωμένη συλλογική λατρεία.

Παρενθετικά, σύμφωνα με το δείκτη των «Δημοσιογράφων Χωρίς Σύνορα» η Ελλάδα κατατάσσεται στην 24η  θέση από τα 27 κράτη της Ε.Ε. στην ελευθεροτυπία, κατά την περίοδο της αποκαλούμενης πανδημίας. Τα τελευταία έτη η εξουσία είναι σε πλήρη δυσαρμονία με το λαϊκό αίσθημα, οι δε Έλληνες πολίτες αρχίζουν να χάνουν την εμπιστοσύνη τους στο θεσμό της Δικαιοσύνης.

Όπως γνωρίζετε, είσαστε ο Εισαγγελέας του Αρείου Πάγου από το 2019. Ενώ κατά την περίοδο 2013 – 2016, Εισαγγελέας του Αρείου Πάγου ήταν η κυρία Ευτέρπη Κουτζαμάνη. Εν κατακλείδι, μήπως ο όποιος Εισαγγελέας του Αρείου Πάγου διαχρονικά, de facto επιδεικνύει προκλητική άγνοια, ανοχή ή αδράνεια απέναντι στην τεκμηριωμένη επιδημία του θρησκευτικού μίσους και της θρησκευτικής βίας κατά Ορθοδόξων Χριστιανικών στόχων στην Ελλάδα;

Παρακαλούμε για τις δικές σας ενέργειες και την ενημέρωση ημών στα εκ του νόμου προβλεπόμενα χρονικά διαστήματα».

Ας ευχηθούμε να υπάρξει επιτέλους η οφειλόμενη αντίδραση της Δικαιοσύνης για την αποτελεσματική αντιμετώπιση του φαινομένου, διαφορετικά, οι διεθνείς θεσμοί θα κληθούν να παρέμβουν…

Υ.Γ:  Η Δικαιοσύνη δεν έχει απαντήσει μέχρι τώρα στους προαναφερόμενους συγγραφείς.



ΚΑΤΗΧΗΤΙΚΑ – ΚΡΥΦΑ ΣΧΟΛΕΙΑ

 

ΕΛΛΗΝΟΡΘΟΔΟΞΗ ΠΟΡΕΙΑ
ΕΧΘΕΣ, ΣΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΑΥΡΙΟ





 

Ο Άγιος Κοσμάς ο Αιτωλός ίδρυσε 250 σχολεία, δηλαδή ένα άτυπο και καλά οργανωμένο Ελληνικό Υπουργείο Παιδείας μέσα στην Οθωμανική αυτοκρατορία.

Στα 400 χρόνια της σκλαβιάς, από τους 1500 δασκάλους που δίδαξαν τα Ελληνόπουλα, οι 1000 ήταν κληρικοί!




Αυτός είναι ο πραγματικός Ελληνικός  διαφωτισμός, γεμάτος Φως Χριστού και πνεύμα Ελευθερίας...

 Τα σημερινά σχολεία έγιναν βάση σκοτεινού σχεδίου, μηχανές παραγωγής γενίτσαρων.

Είναι μέγιστη ανάγκη να δημιουργηθούν κατηχητικά-κρυφά σχολειά παντού σε όλη τη χώρα



Για την ανασύσταση εκ θεμελίων της Ελληνορθόδοξης υπόστασής μας, αυτής που έχει αλλοιωθεί εδώ και δεκαετίες σε μέγιστο βαθμό βάση σχεδίου, από τους εχθρούς της πίστης και της πατρίδος μας, σε συνεργασία με τους εγχώριους αποδομητές και συνεργάτες τους, πολιτικούς και εκκλησιαστικούς παράγοντες.

 

''…Κρατώντας τό Σταυρό, ὡς ὃπλο ἀήττητο ἒναντι τοῦ διαβόλου καί τῶν φρικτῶν κατακτητῶν, ὁ Ἃγιος Κοσμᾶς ὁ Αἰτωλός, περιόδευσε χῶρες καί χωριά διδάσκοντας τίς ἀλήθειες τῆς πίστεώς μας, ἐμποδίζοντας τούς ἐξισλαμισμούς, κτίζοντας σχολεῖα, ἀγωνιζόμενος γιά τήν διατήρηση τῆς Ἑλληνικῆς γλώσσας καί τῆς Ἑλληνορθόδοξης παράδοσής μας.


Τήν ὁμολογία του καί τήν, μέ παρρησία, μαρτυρία του γιά τόν Ἰησοῦ Χριστό καί τήν Ἑλλάδα τήν ἐπεσφράγισε μέ τό μαρτύριό του. Τό αἷμα του ἒγινε ποτάμι καί ἒπνιξε τή σκλαβιά, ἀρδεύοντας τόν τίμιο ἀγρό τῆς Ἐλευθερίας, ὣστε νά ἐξανθίσῃ καί νά χαροποιήσῃ τά βασανισμένα ἐπί τόσους αἰῶνες παιδιά της.

Αὐτοί οἱ πατέρες καί διδάσκαλοι, αὐτοί οἱ ἀγωνιστές, αὐτοί οἱ ἣρωες καί μάρτυρες, αὐτοί οἱ γνήσιοι Ἓλληνες, αὐτοί οἱ βαθειά Ὀρθόδοξοι ποιμένες τῆς Ρωμηοσύνης, ἒσωσαν τό Γένος καί τή φυλή μας.



Σ’ αὐτούς χρωστᾶμε τό ὃτι παραμείναμε Ἓλληνες καί μιλᾶμε τήν γλῶσσα τῶν Πατέρων μας. Σ’ αὐτούς χρωστᾶμε τήν Πίστη μας καί τήν Ἐλευθερία μας. Καί συντελόντ’ εἰπεῖν, σ’ αὐτούς χρωστᾶμε ὃ,τι εἲμαστε σήμερα.

Σέ χρόνους τωρινούς, δύσκολους καί φρικτούς γιά τήν Πίστη μας καί τήν Πατρίδα μας, πού λυσσαλέα πολεμοῦνται τά ἱερά καί τά ὃσιά μας ἀπό ἐξωτερικούς ἐχθρούς καί ἐσωτερικούς μειοδότες, τέτοιοι κήρυκες διαπρύσιοι μᾶς χρειάζονται, πνευματικοί πυρπολητές τῶν καρδιῶν καί ἐθνεγέρτες, ὣστε νά ἀφυπνισθῇ ὁ Λαός μας καί νά πάρῃ στά χέρια του τίς πνευματικές εὐθύνες ἀγωνιζόμενος γιά τήν πνευματική ἀτίμητη περιουσία του, γιά ὃ,τι παρέλαβε ἀπό τούς μάρτυρες προγόνους του, οἱ ὁποῖοι ἀπό τῆς ἀρχῆς καί μέχρι τῶν ἐσχάτων ἒδωσαν αἷμα καί πνεῦμα γιά τήν Ἐλευθερία καί τίς πανανθρώπινες ἀξίες.




…Συνέχισε τρισμακάριε πάτερ καί διδάσκαλε, νά κηρύττῃς λαμπρᾶ τῇ φωνῇ σήμερα, τώρα στούς Ἓλληνες, στά πνευματικά σου ἒκγονα. Συνέχισε νά πυρπολῇς καρδιές καί νά ἀφυπνίζῃς συνειδήσεις. Συνέχισε νά σαλπίζῃς με ἦχο δυνατό τήν σωτήρια ἀλήθεια,«Χριστός καί Ἑλλάδα σᾶς χρειάζονται».

Ναί ἀδελφοί μου, «Χριστός καί Ἑλλάδα μᾶς χρειάζονται.


Ἔτσι, μόνο ἒτσι θά σταθοῦμε στά πόδια μας, θά ἀντιμετωπίσωμε τίς προκλήσεις τῶν προαιωνίων καί νεωτέρων ἐχθρῶν μας, θά σώσωμε τήν πνευματική μας ἰδιοπροσωπία καί θά ἀντέξωμε ὡς Λαός γιά τήν ἓως τῆς συντελείας τοῦ αἰῶνος πορεία μας, με την βοήθεια του Χριστού μας, τις μεσιτείες της Παναγίας μητέρας του και όλων των Αγίων μας.''


Αμήν





πηγή α' : https://ihsousxristosnika.blogspot.com/

πηγή β' https://www.thebest.gr


Δευτέρα 13 Σεπτεμβρίου 2021

«Με τι να αρχίσουμε την νέα σχολική χρονιά; Με την τουαλέτα κυρία»


 

 Νέα σχολική χρονιά. Με μάσκες, με υγειονομικό έλεγχο άδειας εισόδου σε δασκάλους και μαθητές, με την ακολουθία του «Αγιασμού» σε λίγους μαθητές που θα παραστούν στον προαύλιο χώρο. «Άκρα του τάφου σιωπή» και φόβος. (Η πρωινή προσευχή, όπως και η έπαρση της σημαίας μας με ταυτόχρονη απαγγελία του Εθνικού μας Ύμνου είναι πια παρελθόν.


Επιτέλους, θα μονολογήσει η εθνομηδενιστική κακοήθεια, γλιτώσαμε από τα σκοταδιστικά κατάλοιπα. 

Το σχολείο όσο περνά ο καιρός τους μοιάζει. Ούτε ιερότητα αναδίδει ούτε «συλλαβίζουν» οι μαθητές τα πολυτίμητα μαθήματα τους Γένους. Ούτε ελληνικά  γράμματα, ούτε του Θεού τα πράματα, μόνο θεάματα και παιδεία για… κλάματα). Πρώτη μέρα στο σχολείο και θυμήθηκα παλαιότερό μου κείμενο. (Του 2010). Το μεταφέρω τροποποιημένο.


 «Η πρώτη μέρα στο σχολείο» τιτλοφορείται κι ένα κείμενο που περιέχεται στο «Ανθολόγιο Λογοτεχνικών Κειμένων Α΄ και Β΄ Δημοτικού», σελ. 30-31. Στο κείμενο αυτό «προσφέρονται», ανεπιγνώστως προφανώς από τους συγγραφείς, όλα τα τρέχοντα ιδεολογήματα και τα κενοεπή στοιχεία που χαρακτηρίζουν το «νέο σχολείο».


Ένας μικρός μαθητής, πρωτάκι, διηγείται τις εντυπώσεις του από την πρώτη μέρα στο σχολείο. Μετά τις γνωστές αγωνίες, τον φόβο του αγνώστου, τη σπαραξικάρδιες «απαγκιστρώσεις» εκ της μητρικής αγκάλης και τα συναφή της παρθενικής «ακαδημαϊκής» σταδιοδρομίας, διαβάζουμε στον επίλογο: «Η δασκάλα μας ήταν η κυρία Μεταξά. Ήθελε να τη φωνάζουμε Γεωργία και κυρίως όχι δασκάλα. Ο Κυριάκος που καθόταν δίπλα μου, είπε: – Δασκάλα, μπορώ… Σταμάτησε. Η δασκάλα μας χαμογέλασε. Μετά είπαμε όλοι τα ονόματά μας. Φανή, Γιάννης, Ιουλία, Αναστασία…. Με τι θέλετε να αρχίσουμε; ρώτησε η κυρία μας.

Ο Κωστής σήκωσε το χέρι.

– Με την τουαλέτα κυρία».


Τι αχνοφέγγει πίσω από τις χαζοχαρούμενες αυτές αράδες, οπωσδήποτε α(κατα)νόητες για νεοεισερχόμενο στο σχολείο μαθητή, απαξιωτικές και προσβλητικές για τον δάσκαλο; Εδώ έχουμε μια «προοδευτικιά» δασκάλα, που αποποιείται την αποστολή της. Εφ’ όσον απορρίπτει τον σεβασμό που περιέχει η προσφώνηση «κυρία», προκρίνει την «κακή» οικειότητα, η οποία συνήθως παρερμηνεύεται από τους μαθητές και καταντά η μητέρα της καταφρονήσεως και της απειθαρχίας


Πολλοί εκπαιδευτικοί πράττουν το ίδιο, έχοντας θολά εντυπωμένη στο νου τους την θεωρία της αντιαυταρχικής ή αντιαυθεντικής αγωγής. Καλλιεργούν με τους μαθητές τους δήθεν φιλική σχέση. Όμως όταν ο εκπαιδευτικός παρουσιάζεται υπερβολικά επιεικής σημαίνει ή ότι δεν μπορεί να διαδραματίσει σωστά τον ηγετικό ρόλο του ή ότι δεν ενδιαφέρεται για τα παιδιά. Στις περιπτώσεις αυτές η επιείκεια αποτελεί την χειρότερη μορφή αδιαφορίας. (Κάτι παρόμοιο ισχύει και με τους γονείς, που προσπαθώντας να κερδίσουν την εκτίμηση των παιδιών τους, διαβάζοντας και κάποια «βίπερ», περί «δημοκρατικής» οικογενειακής αγωγής, που κυκλοφορούν και σε μπακάλικα, λένε στα παιδιά τους: «Μην με βλέπεις σαν πατέρα. Εγώ θέλω να είμαι φίλος σου». Σ’ αυτήν την περίπτωση και ο γονέας είναι ένα ανώριμο παιδί που παραιτείται από την πατρική ή την μητρική του ευθύνη και δημιουργεί στο παιδί αίσθημα ανασφάλειας, που θα φτάσει ως τον πανικό. Τα παιδιά θα βρουν ευκαιρίες στην ζωή τους ν’ αποκτήσουν φίλους, είναι όμως αμφίβολο αν θα βρουν κάποιον άλλο πατέρα ή άλλη μητέρα). 


Η δασκάλα του κειμένου, που ήθελε να την προσφωνούν οι μαθητές της – και μάλιστα της πρώτης τάξης – Γεωργία (ή, γιατί όχι, Γωγώ ή Τζόρτζια), αυτοακυρώνεται και ταυτόχρονα, εξ απαλών ονύχων, «διδάσκει» στα παιδιά ότι δεν υπάρχει αυτή η ευλογημένη απόσταση μεταξύ δασκάλου και μαθητή, το μυστικό υφάδι που συνέχει αυτή τη σχέση, που ονομάζεται σέβας. Με τα καλοπιάσματα και τις κολακείες δεν βγάζεις γερούς μαθητές.


Δάσκαλος, σημαίνει ελευθερία και σοφία, μαθητής, σημαίνει άσκηση, σεβασμός και υπακοή. Η σχέση δασκάλου και μαθητή είναι κατάκτηση, που θα έπρεπε να την προσέχουμε ως κόρην οφθαλμού.

«Δει δ’ αυτούς μηδέ τοις εγκωμίοις επαίρειν και φυσάν∙ χαυνούνται γαρ ταις υπερβολαίς των επαίνων και θρύπτονται», δηλαδή, πρέπει να μην παινεύουμε υπερβολικά και φουσκώνουμε τα παιδιά με τα εγκώμια, γιατί με τις υπερβολές των επαίνων γίνονται ματαιόδοξα και κακομαθημένα». (Πλούταρχος, «περί παίδων αγωγής», εκδ. «Κάκτος», σελ. 69).


Και ο άγιος γέροντας Πορφύριος ο Καυσοκαλυβίτης, επόμενος τοις θείοις πατράσι, έλεγε κάτι σημαντικό: «Στα παιδιά ο έπαινος κάνει κακό. Τι λέει ο λόγος του Θεού; «Λαός μου οι μακαρίζοντες υμάς πλανώσιν υμάς και την τρίβον των ποδών υμών ταράσσουσιν». 

Όποιος μας επαινεί, μας πλανάει και μας χαλάει τους δρόμους της ζωής μας. Πόσο σοφά είναι τα λόγια του Θεού! Ο έπαινος δεν προετοιμάζει τα παιδιά για καμιά δυσκολία στη ζωή. Και βγαίνουν απροσάρμοστα και τα χάνουν και τελικά αποτυγχάνουν. Τώρα ο κόσμος χάλασε. Στο μικρό παιδάκι λένε όλο επαινετικά λόγια. Μην το μαλώσουμε, μην του εναντιωθούμε, μην το πιέσουμε το παιδί. Μαθαίνει, όμως, έτσι και δεν μπορεί να αντιδράσει σωστά και στην πιο μικρή δυσκολία. Μόλις κάποιος του εναντιωθεί, τσακίζεται, δεν έχει σθένος.


Οι γονείς ευθύνονται πρώτοι για την αποτυχία των παιδιών στη ζωή και οι δάσκαλοι και καθηγητές μετά. Τα επαινούν διαρκώς. Τους λένε εγωιστικά λόγια. Δεν τα φέρνουν στο Πνεύμα του Θεού. Τ’ αποξενώνουν απ’ την Εκκλησία. Όταν μεγαλώσουν λίγο τα παιδιά και πάνε στο σχολείο μ’ αυτό τον εγωισμό, φεύγουν απ’ τη θρησκεία και την περιφρονούν, χάνουν το σεβασμό προς το Θεό, προς τους γονείς, προς όλους. Γίνονται ατίθασα και σκληρά κα άπονα, χωρίς να σέβονται ούτε τη θρησκεία, ούτε τον Θεό. Βγάλαμε στη ζωή εγωιστές και όχι χριστιανούς».(Γέροντος Πορφυρίου, «Βίος και Λόγοι»», εκδ. Ι.Μ. Χρυσοπηγής, σελ. 427).


Το κείμενο του σχολικού βιβλίου τελειώνει με την ομορφότατη και παιδαγωγικότατη «επιθυμία» του μαθητή να αρχίσει η σχολική χρονιά, η διδαχή, με την… τουαλέτα. Σαφές το μήνυμα, ελήφθη. Εύγε στους ιθύνοντες, τα σαΐνια του αμαρτωλού Παιδαγωγικού Ινστιτούτου. Παιδεία, αγωγή, σμίλευση ψυχών, προσιδιάζουσα… στις τουαλέτες. 


Αυτό το μνημειώδες κείμενο βρήκαν, για να υποδεχτούν τους νιόφερτους μαθητές στο γοητευτικό ταξίδι της γνώσης. Αντί για οσμή πνευματικής ευωδίας, ένα κείμενο από τα μυρίπνοα άνθη της παράδοσής μας, η δυσωδία του βόθρου. Κατά τα άλλα οι σεξουαλικές αγωγές από το νηπιαγωγείο μας μάραναν…

 

Δημήτρης Νατσιός

δάσκαλος-Κιλκίς

Πέμπτη 2 Σεπτεμβρίου 2021

Συγχαρητήρια στην ΔΙΣ και στους ιεράρχες που συνέβαλαν με τον τρόπο τους στην ανεργία του ποιμνίου

 







Πάνω από πενήντα εργαζόμενοι στο Νοσοκομείο Χαλκίδας μπαίνουν από σήμερα σε καθεστώς αναστολής. Ανάμεσά τους είναι γιατροί, νοσηλευτές, λοιπό προσωπικό και αποκλειστικές γυναίκες. Η απόφασή τους, όπως δηλώνουν, έγκεινται στο ότι είναι ένα εμβόλιο για το οποίο κανείς δεν αναλαμβάνει την ευθύνη, βρίσκεται σε πειραματικό στάδιο και έχει πάρει άδεια μόνο ειδικού σκοπού. Θεωρούν πως αν γινόταν τεστ αντισωμάτων σε όσους έχουν κάνει το εμβόλιο και όσους δεν το έχουν κάνει σε συνδυασμό με την τήρηση όλων των μέτρων προστασίας του υγειονομικού πρωτοκόλλου η κατάσταση θα ξεκαθάριζε και δεν θα χρειαζόταν καμία υποχρεωτικότητα.


Συγχαρητήρια στην ΔΙΣ και στους ιεράρχες που αντί να εναντιωθούν στην πρωτοφανή δικτατορία της κυβέρνησης να επιβάλουν δια της βίας στους ανθρώπους το εμβόλιο και αντί να αγκαλιάσουν και προστατέψουν το ποίμνιο, αυτοί προτίμησαν να συνεργαστούν με τους Χριστομάχους και αφορισμένους και επιπλέον να προωθήσουν το διαβόλιο ως σωτήριο για τους ανθρώπους απειλώντας μάλιστα ιερείς και πιστούς, να μη τολμήσουν να αντιδράσουν στα Αντίχριστα κελεύσματα. Ο τέλειος διχασμός που σκέφτηκαν οι πρόδρομοι του Αντίχριστου, πολιτικοί και εκκλησιαστικοί παράγοντες.


Γράψτε το covid ανάποδα δηλαδή dicov και κάντε μετάφραση στα Εβραϊκά. Θα σας βγάλει την λέξη ''διχασμός''  Τυχαίο?  Μπορεί.




Τρίτη 31 Αυγούστου 2021

Σεξουαλική Διαπαιδαγώγηση! ΓΟΝΕΙΣ, πάρτε την υπόθεση στα χέρια σας!

 ΓΟΝΕΙΣ, πάρτε την υπόθεση στα χέρια σας !

Αγαπητοί γονείς,

Το Πανελλήνιο Κίνημα «Μαμά Μπαμπάς και Παιδιά», το οποίο έχει στόχο την ανάδειξη, την υπεράσπιση και την προώθηση των αξιών και των ιδανικών της Ελληνορθόδοξης Οικογένειας, με αφορμή την επιβολή του μαθήματος της «Ολοκληρωμένης ή Συμπεριληπτικής» Σεξουαλικής Διαπαιδαγώγησης στα σχολεία, από το Υπουργείο Παιδείας, σας καλεί…   

Να πάρετε την υπόθεση στα χέρια σας!

  • Ενημερωθείτε για τα «Ολοκληρωμένα ή Συμπεριληπτικά Προγράμματα Σεξουαλικής Διαπαιδαγώγησης» από την ιστοσελίδα μας «Μαμά Μπαμπάς και Παιδιά» (https://mumdadandkids.gr) και το έντυπο φυλλάδιο (θα το βρείτε στο κάτω μέρος της ανάρτησης) που έχουμε φιλοτεχνήσει ειδικά για το σκοπό αυτό.
  • Ζητείστε από το σχολείο την ύλη που θα διδαχθεί το παιδί σας και ελέγξτε εάν συμφωνεί με τις οικογενειακές σας αρχές. Μην ξεχνάτε! Ως γονείς έχετε κατοχυρωμένο δικαίωμα το παιδί σας να λάβει μόρφωση που σέβεται τις αρχές της δικής σας οικογένειας, τη θρησκευτική σας πίστη και την πολιτισμική σας ταυτότητα!
  • Δηλώστε κατά την κρίση σας, τις αντιρρήσεις σας, με κάθε έννομο μέσο, μαζί και με άλλους γονείς στον οικείο σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων, στη Διεύθυνση του σχολείου και στο Υπεύθυνο Γραφείο Εκπαίδευσης της περιοχής ή της περιφέρειάς σας.
  • Αναλάβετε εσείς οι γονείς υπεύθυνα την σεξουαλική διαπαιδαγώγηση των παιδιών σας με βάση τις αρχές της οικογένειάς σας! Το «Μαμά Μπαμπάς και Παιδιά» είναι δίπλα σας και με το βιβλίο «Καλύτερα ένα χρόνο νωρίτερα παρά πέντε λεπτά αργότερα» από τις εκδόσεις Έαρ, (https://mumdadandkids.gr/vivliothiki/kalytera-ena-xrono-noritera-para-pente-lepta-argotera), παρέχοντάς σας τις βασικές κατευθυντήριες οδηγίες σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης! Θα χαρείτε να δείτε τα παιδιά σας ενημερωμένα, ψυχικά και σωματικά υγιή, εγκρατή ως το γάμο και ικανά να κάνουν μια ευτυχισμένη, σταθερή και ικανοποιητική ετερόφυλη σχέση!   

Όλοι μαζί μπορούμε να αλλάξουμε αυτή την απόφαση, του Υπουργείου Παιδείας, που σκοπό έχει να μολύνει ηθικά, πνευματικά και να καταστρέψει εκατοντάδες χιλιάδες παιδικών ψυχών.

 

Δήλωση απαλλαγής για το μάθημα

(Η δήλωση απαλλαγής ΕΔΩ σε εκτυπώσιμη μορφή)