Τετάρτη 16 Ιουνίου 2021

Όλοι οι πνευματικοί σαλταδόροι έχουνε πιάσει τα πόστα.


 


Γράφει ο Δημήτρης Νατσιός


Να ζητήσω, εν πρώτοις,  συγγνώμη από τους αναγνώστες, γιατί θα αναφερθώ σε προσωπικό μου θέμα. Γράφω εδώ και τριάντα χρόνια και είναι η πρώτη φορά που θα «εμπλακώ» σε κείμενό μου.

Πριν όμως παραθέσω όσα με αφορούν μια επισήμανση. Όσοι έχουμε καύχημα και απαντοχή μας την πίστη στον Χριστό, ομολογούμε και διατρανώνουμε αυτήν την πίστη μας χωρίς φόβο, αλλά επαναλαμβάνω, με καμάρι. 

Έχω πάντοτε κατά νου, την φράση του Μακρυγιάννη «όταν μου πειράζουν την πατρίδα και θρησκεία μου, θα μιλήσω, θα ‘νεργήσω και ό,τι θέλουν ας μου κάμουν» ή όπως και ο αρχαίος λόγος, διά στόματος του Αριστοτέλη, συνηγορεί «οι μη οργιζόμενοι εφ΄οις δει ηλίθιοι δοκούντες είναι». Όσοι δεν οργίζονται, γι΄αυτά που πρέπει, είναι περίπου ηλίθιοι. 

Έρχεται η στιγμή που κάποτε αγανακτείς. Αν σιωπήσεις, θεωρείται αδυναμία και σε ποδοπατούν. Αν μιλήσεις, κάποιοι σου καταλογίζουν εγωισμό, έπαρση και φαρισαϊσμό. Έχω ακούσει πολλές φορές την αφόρητη κοινοτοπία, από κάποιους καθωσπρέπει τζιτζιφιόγκους, όταν αντιδράς έντονα, υπερασπιζόμενος όσια και ιερά: «Δεν το περίμενα από σένα, είσαι και χριστιανός. Είσαι υποκριτής» και λοιπές αξιοθρήνητες τιποτολογίες.

 Θυμάμαι σε κάποιον αριστερόμυαλο ερίφη -οι γραικύλοι που, κατά το συνήθειό τους, όλα τα δεινά της κοινωνίας τα ρίχνουν –βλασφήμως- στους «παπάδες», στην εκκλησία, στους ρατσιστές που το παίζουν πατριώτες- που του είπα κατά λέξη: «Αν δεν ήμουν χριστιανός, ήδη θα σε είχα πλακώσει στο ξύλο». (Ο άγιος Χρυσόστομος στον λόγο του «προς Ανδριάντας» προτρέπει, όταν κάποιος βλασφημεί τον Θεό, κατά λέξη «ράπισον αυτού την όψιν, σύντριψον το στόμα, αγίασόν σου την χείρα». 

Είναι ακόμη σύνηθες, εάν κάποιος στραφεί, μετανοών, στην εκκλησία και μετέχει στην μυστηριακή ζωή -  Θεία Κοινωνία, νηστείες, εκκλησιασμός όρθρου βαθέως - να ακούει από «φίλους» και οικείους ακόμη, ειρωνείες του τύπου «τι έγινες θεούσα», «θα βάλεις και ράσο»… Στον «Ευεργετινό» διαβάζουμε κάτι σχετικό. « Ο ορθώς μετανοών από ανόμων χλευάζεται και τούτο αυτό εστί τεκμήριον ευαρεστήσεως». Οι χλευασμοί είναι απόδειξη ουράνιας χαράς. «Χαρά έσται εν τω ουρανώ επί ενί αμαρτωλώ μετανοούντι» στο κατά Λουκάν Ευαγγέλιο).

Ας έρθουμε όμως στα καθ’ εαυτόν. Πριν φτάσω στο τωρινό θα παραθέσω δύο γεγονότα. Προ τριετίας εκδιώχθηκα κακήν-κακώς από τον τηλεοπτικό σταθμό 4Ε. Για δέκα χρόνια αφιλοκερδώς πάντοτε, όπως γίνεται στα περιφερειακά κανάλια, παρουσίαζα την εκπομπή «Γράμματα Σπουδάματα». Με είχε επιλέξει ο μακαριστός, σπουδαίος Γέροντας π. Θεόφιλος Ζησόπουλος, αιωνία του η μνήμη. 

Με την κοίμησή του, η διάδοχη κατάσταση, σταμάτησε την εκπομπή, με αστείες δικαιολογίες, όπως «η εκπομπή έκανε τον κύκλο της» ή, χειρότερα, «έληξε το συμβόλαιό του», υπονοώντας ότι ήμουν επί πληρωμή στο κανάλι. Δεν αντέδρασα, δεν έγραψα τίποτε γιατί «εμείς οι χριστιανοί δεχόμαστε καρτεροψύχως τις αδικίες». Τέλος πάντων, δόξα τω Θεώ.

Προ διετίας, ήμουν προσκεκλημένος σε μεγάλη ενορία της Μητροπόλεως Νεαπόλεως και Σταυρουπόλεως, για να μιλήσω για τα νέα βιβλία των Θρησκευτικών, τα νεοταξικά, προσηλυτιστικά, απαράδεκτα για την Ορθοδοξία μας, εγχειρίδια, τα οποία καταδικάστηκαν και από το Συμβούλιο Επικρατείας ως αντισυνταγματικά, προκαλώντας την μήνιν της τότε ασημαντότητας που υποδυόταν τον υπουργό Παιδείας,  Γαβρόγλου. Την παραμονή της εκδήλωσης με ενημερώνουν ότι ο επιχώριος Μητροπολίτης, ζήτησε -και συνέβη- την εξαίρεσή μου από τους ομιλητές. (Υποθέτω ότι ή συμφωνούσε με το περιεχόμενο των βιβλίων ή δεν ήθελε να δυσαρεστήσει τους τότε κυβερνώντες). Δεν μίλησα, δεν έγραψα, δεν αντέδρασα τότε. Τέλος πάντων, δόξα τω Θεώ.

Έρχομαι στο πρόσφατο συμβάν. (Γι΄ αυτό υπάρχουν επιστολές). Στις 8 Απριλίου του 2021, μετά και από τηλεφωνική επικοινωνία μου εστάλη επιστολή από τον Δήμο Βόλβης, διά της οποίας προσκλήθηκα να πραγματοποιήσω ομιλία για την μάχη της Ρεντίνας, στις 15 Ιουνίου του 1821, στην οποία πρωταγωνίστησε ο ήρωας Εμμανουήλ Παπάς, στα πλαίσια και του εορτασμού για τα 200 χρόνια της Εθνεγερσίας. Η ομιλία ήταν για 5 ή για 13 Ιουνίου. Δέχτηκα μετά χαράς

Παραθέτω και μια παράγραφο της επιστολής του Δήμου: «Η μοναδική μας επιφύλαξη για την μη πραγματοποίηση της εκδήλωσης είναι η κατάσταση της πανδημίας την συγκεκριμένη περίοδο. Σε περίπτωση που δεν επιτραπεί η εκδήλωση σε κλειστό χώρο, θα θέλαμε μετά χαράς και αν εσείς βέβαια επιθυμείτε να πραγματοποιηθεί η ομιλία σας την επόμενη Κυριακή 13 Ιουνίου 2021 σε υπαίθριο χώρο (δια ζώσης) κατά τον επίσημο εορτασμό της Μάχης της Ρεντίνας». Στις 26-4-2021, λαμβάνω επιστολή με την οποία ενημερώνομαι ότι ακυρώνεται η ομιλία. 

Επειδή το διαδίκτυο έχει και τα καλά του, διάβασα ανακοίνωση του Δήμου Βόλβης ότι θα γίνουν κανονικά οι επετειακές εκδηλώσεις με κεντρικό ομιλητή «τον κ. Κύριλλο Τσερμπάκ, καθηγητή-Σύμβουλο του Υπουργείου Παιδείας». Διάβασα «καθηγητή» και υπέθεσα ότι οι άνθρωποι έβαλαν κάποιον ειδικό ιστορικό, πανεπιστημιακό. Εξάλλου ένας δάσκαλος μάχιμος είμαι, χωρίς ακαδημαϊκές περγαμηνές. 

Από περιέργεια, έψαξα στο διαδίκτυο για τον καθηγητή Τσερμπάκ και… κάπνισαν τα μάτια μου από οργή. (Γι’ αυτό και το παρόν κείμενο). «Ξεδιπλώθηκε» μπροστά μου το πρωτοσέλιδο της εφημερίδας «ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ», στις 6-11-2014, με τίτλο «Θέλεις Εθνικό Ύμνο; Αποβάλλεσαι». Ο κ. καθηγητής Κ. Τσερμπάκ ήταν διευθυντής τότε του 2ου ΕΠΑΛ Κατερίνης, και απέβαλλε τον νεαρό μαθητή, γιατί, διαβάζω στην εφημερίδα, «τόλμησε να ζητήσει έπαρση σημαίας μια φορά την εβδομάδα». Και σε άλλες ιστοσελίδες, διαβάζω:

 «Το υψηλό εθνικό του φρόνημα και η μεγάλη του αγάπη για την πατρίδα του την Ελλάδα, οδήγησαν έναν μαθητή της 1ης τάξης του 2ου ΕΠΑΛ Κατερίνης, στην αποβολή! Το… σφάλμα του και η… αταξία του, που του στοίχισε την τιμωρία του, ήταν  να αξιώσει από τον διευθυντή του σχολείου, να υψώνεται η ελληνική σημαία μία φορά την εβδομάδα και να ακούγεται ο Εθνικός Ύμνος, όπως προβλέπεται από τον Νόμο Κ.Δ.Π. 223/97, παρ.33». (Βεβαίως επί ΣΥΡΙΖΑ καταργήθηκε και ο παραπάνω νόμος. Σήμερα ούτε έπαρση ούτε απαγγελία του Εθνικού μας Ύμνου γίνεται. Οι δε «νοικοκυραίοι και πατριώτες» της Νέας Δημοκρατίας ούτε λόγος για αλλαγή. Το κράτος και το ..παρακράτος έχει συνέχεια…).

Αυτά που προανέφερα δεν τα γράφω ούτε ως καημενολογίες ούτε επιζητώ φωτοστέφανα δήθεν αγωνιστή. Τούτος ο τόπος έχει ήρωες, πραγματικούς, που θυσιάστηκαν για Πίστη και Ελλάδα. Όμως, αναρωτιέμαι, μήπως πρέπει «όσοι ζωντανοί», να βάλουμε τέλος στην κατρακύλα; Ως πότε η πατρίδα μας θα βυθίζεται στην παρακμή, ελεγχόμενη από δυο-τρεις οικογένειες και τα έκγονά τους, που την διακυβέρνησή της δεν την βλέπουν ως θυσία και ακάνθινα στεφάνια, αλλά ως χόμπι και καλοπέραση;

Αυτή η περιρρέουσα ασχήμια ώθησε κάποτε και τον πράο και ευγενικό Κόντογλου να βροντοφωνάζει: «Καθαρίστε από την πνευματική πανούκλα την δυστυχισμένη την Ελλάδα, για να μπορέσουνε να δουλέψουνε οι άξιοι δουλευταράδες. Τα σκουλήκια, για να σώσουνε την τιποτένια ύπαρξή τους, δεν αφήνουνε καμμιά ψυχή άξια να ορθοποδήσει, από συμφέρον κι από φθόνο. Όλοι οι πνευματικοί σαλταδόροι έχουνε πιάσει τα πόστα. Και είναι δεμένοι μεταξύ τους, όπως είναι οι κάμπιες κολλημένες η μια πάνω στην άλλη. Μόλις τις χωρίσει κανένας ψοφάνε. Έτσι πρέπει να γίνει και με τις ανθρωποκάμπιες που μαραζώνουνε το ολόδροσο πνευματικό δέντρο της φυλής μας».

Δημήτρης Νατσιός

δάσκαλος-Κιλκίς

Σάββατο 12 Ιουνίου 2021

Ποιό σκοπό εξυπηρετεί η διαρκή αναφορά στον μητροπολίτη Κυθήρων κ. Σεραφείμ από τοπική εφημερίδα και τον ιδιοκτήτη της?

 

Κύριε Καλλίγερε.

Παρακολουθούμε την διαδικτυακή εφημερίδα σας ΚΥΘΗΡΑΙΚΑ για να διαβάσουμε, μια απάντηση, η έστω μια “συγνώμη” που οφείλετε, σε όλους μας, αλλά ειδικά στον Σεβασμιότατο Κυθήρων, για τα μη έγκυρα δημοσιεύματα σας, 1. με θέμα τον ανύπαρκτο Θεολόγο Παπαδάκη της δογματικής, και τον λίβελο κατά του Μητροπολίτη Κυθήρων.
Αντί αυτού με έκπληξη διαβάσαμε, να ασχολείστε 2. με την ζωή ιερέα από την Μυτιλήνη, και να αναφέρεστε σε ΜΗ ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΜΕΝΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ που έχετε.

Γιατί ασχολείστε με ΜΗ ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΜΕΝΕΣ ειδήσεις ; Γιατί δεν επικοινωνήσατε με τον Μητροπολίτη σας, να τις επιβεβαιώσετε, ή έστω με κάποιον εκπρόσωπο της Μητροπόλεως σας, αν δεν έχετε το σθένος να τον αντιμετωπίσετε και αν ίσχυαν, τότε να τις σηκώνατε;
Γιατί θέλετε να δημιουργείτε ψευδείς εντυπώσεις; Γιατί τόσο εμμονή?
Αλήθεια για αυτό το λάθος σας, με τον Ψευδο-Παπαδάκη,δεν έχετε τίποτα να απαντήσετε σε όλους εμάς, αλλά και στην επιστολή του Σεβασμιότατου, 3. που σαν απάντηση σας έστειλε και σηκώσατε; Και γιατί δεν αφαιρέσατε την ανάρτησή σας αυτή με τον ανύπαρκτο Παπαδάκη ακόμη? Ποιόν θέλετε να στοχοποιήσεται?
Αντί μιας συγνώμης συνεχίζετε με κείμενο ΜΗ ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΜΕΝΟ που ο ίδιος το παραδέχεστε , δημιουργώντας ερωτηματικά για τις προθέσεις σας.
Δε νομίζεται ότι έφθασε η ώρα να δώσετε απάντηση σε όσα σας ρωτάμε χωρίς υπεκφυγές και σιωπές.
https://www.kythiraika.gr/lesvos-se-argia-iereas-arnitis-toy-koronaioy-me-entoli-toy-mitropoliti/?fbclid=IwAR0wvEclAzLAUMUH4c_45Q1J8w8KoMTnqeW8_dl2AVeFQn4aVeNnQ1_zwUM

Παραλήπτες:
1. ΚΥΘΗΡΑΪΚΑ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΤΩΝ ΚΥΘΗΡΩΝ ΚΑΙ ΑΝΤΙΚΥΘΗΡΩΝ
2. https://www.imkythiron.gr/ / imkythiron@imkythiron.gr

3. Ομάδα από Radio FM Κύθηρα ΚΥΘΗΡΑ News των Κυθήρων 4. Τσιρίγο FM 105,6
4. ΤΣΙΡΙΓΟ FM 105,6


 



Παρασκευή 11 Ιουνίου 2021

«Υπάρχει μια ζυγαριά, για να ζυγίσετε Δεσποτάδες, παπάδες, και θεολόγους …»





Αγαπητοί, πρέπει να ομολογήσουμε μία πικρή αλήθεια. Οι πιστοί, που αγωνίζονται για να κρατήσουν την Ορθοδοξία, είναι ολίγοι.
Το ρεύμα το μεγάλο και το απέραντο είναι εκείνο που σιγά – σιγά έχουν απομακρυνθεί από την ορθόδοξο πίστη.
Θα πω ένα λόγο, που ποτέ δεν τον είπα.
Θα τον πείτε εγωιστικό, αλλά σας δίνω μια ζυγαριά, για να ζυγίσετε παπάδες, δεσποτάδες και όλο τον κλήρο και όλους τους θεολόγους.
Η ζυγαριά αυτή ποιά είναι; Ποιο είναι το γνώρισμα του παπά; Να μαζεύει πρόσφορα; Να κάνει ωραίες ακολουθίες; Να κηρύττει χαριτωμένα και να χρηστολογεί από του άμβωνος και να δακρύζουν τα μάτια μερικών δεσποιναρίων για τους στοχαστικούς του λογισμούς;
Ποιό είναι το γνώρισμα του παπά και του δεσπότη σ’ αυτά τα δύσκολα χρόνια;
Το γνώρισμα του δεσπότη και του παπά είναι η μαχητικότης, η παρρησία.
Είναι εκείνο που είπε ο απόστολος Παύλος, ότι «Οι θέλοντες ευσεβώς ζην εν Χριστώ Ιησού διωχθήσονται».
Αν δείτε παπά, αν δείτε θεολόγο, αν δείτε μητροπολίτη και αρχιεπίσκοπο,
που δεν διώκεται,
αλλά απολαύει της αγάπης και της εκτιμήσεως όλων,
τότε έχει εφαρμογή ο λόγος του Χριστού
«Ουαί όταν καλώς υμάς είπωσι πάντες οι άνθρωποι»,
να ξέρετε πολύ καλά ότι αυτός δεν βαδίζει καλώς.
Ή αν λέγεται ορθόδοξος και δεν θέλει να αντιμετωπίσει το ρεύμα, την χιονοστιβάδα αυτή που κατέρχεται για να διαλύσει τον κόσμο.
Ο παπάς ο ορθόδοξος πάει κόντρα με τα ρεύματα.
Ο Μέγας Αθανάσιος ένας ήτο, αλλά κράτησε στους ώμους του ως Άτλας ολόκληρη της Ορθοδοξία.
Ο Μάρκος ο Ευγενικός ένας ήτο, αλλά κράτησε στα χέρια του ολόκληρη της Ορθοδοξία.
Ο ιερός Φώτιος τα ίδια.
Ολίγοι είναι, αλλά δεν νικάει με τα νούμερα, νικάει με την πίστη.
Γιατί όσο αξίζει ένας πιστός παπάς, όσο αξίζει ένας πιστός επίσκοπος, όσο αξίζει ένας πιστός αρχιεπίσκοπος, όσο αξίζει ένας λαϊκός και μία γυναίκα δεν αξίζει ολόκληρος ο ντουνιάς.
Λοιπόν να μη πτοούμεθα διότι γίνεται αυτή η προδοσία της πίστεως μας δεξιά και αριστερά.
Ένα σας συνιστώ. Μη μου λέτε, ότι Αυτός είναι καλός, αυτός είναι θεολόγος σπουδαίος, αυτός κάνει διαλεκτική, αυτός άνοιξε ακαδημία του Πλάτωνος και άμα τον ακούσεις είναι θαύμα!..
Μέτρησε τον αν έχει μία σπίθα από το Μάρκο τον Ευγενικό, αν έχει μία σπίθα από τον ιερό Φώτιο, αν έχει μία σπίθα από τον Κηρουλάριο, αν έχει μία σπίθα από τον Παπουλάκο (ο αγράμματος αυτός στάθηκε απέναντι ολόκληρου του κόσμου).
Τα λέγω αυτά έχων επίγνωση της θέσεως μου ως Έλληνος και ως επισκόπου έχοντος τεράστια ευθύνας.
Είμεθα έτοιμοι τα πάντα να θυσιάσωμεν.
Τολμώ, ίσως για τελευταία φορά από του βήματος αυτού, να πω: Όσοι αγαπάτε το Χριστό, όσοι αγαπάτε την Εκκλησία, έχουμε την Παναγία μαζί μας, έχουμε μαζί με όλους εκείνους που αγωνίστηκαν και αγωνίζονται για την ορθόδοξο πίστη μας.
Όσοι είναι με το διάβολο, να κάτσουν κάτω, να κλείσουν τα στόματα τους.
Διότι διάβολος είναι η δειλία των,
διάβολος είναι η δελεαστικότης των,
διάβολος τα επιχειρήματα των,
που ζητούν να ψυχράνουν μια χούφτα ανθρώπων οι οποίοι βασανίζονται και τυραννιούνται και διώκονται για την πίστη του Χριστού μας.

+Ο ΦΛΩΡΙΝΗΣ ΑΥΓΟΥΣΤΙΝΟΣ ΚΑΝΤΙΩΤΗΣ

 πηγή

Πέμπτη 10 Ιουνίου 2021

Όταν ο π. Νεκτάριος Μουλατσιώτης παρουσίαζε βιβλίο του Μάξιμου Βάρβαρη ''Η ΑΝΑΛΑΜΠΗ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ''

 




Και για να τα πάρουμε με τη σειρά.

1. Σύμφωνα με τις υπ΄ αριθμόν 4938/2846/27-12-2007 και υπ' αριθμ. 3221/2328/23-10-2008 αποφάσεις της Διαρκούς Ιεράς Συνόδου της Εκκλησίας της Ελλάδος ο Μάξιμος Βάρβαρης δεν είναι ούτε μοναχός, ούτε ηγούμενος.. 
Για την απόφαση δείτε εδώ:  
http://www.ecclesia.gr/greek/Dioceses/Dioceses.asp?mitra_id=38&id=748


2. Μετά από έξι χρόνια από την πρώτη δυσμενή και τελεσίδικη απόφαση της ΔΙΣ για τον Μάξιμο Βάρβαρη και συγκεκριμένα  στις 20 Ιανουαρίου του 2013 στο ξενοδοχείο ''OSCAR'' ο π. Νεκτάριος Μουλατσιώτης παρουσιάζει το βιβλίο του πλανεμένου Μάξιμου Βάρβαρη ''Η ΑΝΑΛΑΜΠΗ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ''
Για την παρουσίαση δείτε εδώ: https://www.youtube.com/watch?v=qibI2wSKPIk

Παρατήρηση: Στο παραπάνω βίντεο του 2013 διαπιστώνουμε ότι ο π. Νεκτάριος αγνόησε επιδεικτικά την απόφαση της Εκκλησίας της Ελλάδος.


3. Μετά από οκτώ χρόνια στις 10 Ιουνίου του 2021 ο π. Νεκτάριος Μουλατσιώτης μας ζητάει να κάνουμε το εμβόλιο για να ''σωθούμε''
https://www.youtube.com/watch?v=lisU3m_pvP0

Παρατήρηση: Στο παραπάνω βίντεο του 2021 διαπιστώνουμε ότι ο π. Νεκτάριος Μουλατσιώτης κόπτεται για την απόφαση της Εκκλησίας να μπολιαστούμε με το μπόλι της νέας τάξης.

Τα συμπεράσματα δικά σας!

Προσωπικά θα ευχηθούμε στον π. Νεκτάριο καλή φώτιση και καλή μετάνοια.

Σχόλιο ιστολογίου: 
Ο π. Νεκτάριος τότε το 2013 δεν είχε προστεθεί στους καταλόγους των προς αρχιερατείαν υποψηφίων. Σήμερα όμως είναι μέσα στον κατάλογο. Ο νοών νοείτω..


















Ο πιστός λαός και το Συνοδικό σύστημα


 

".. «η άποψη ότι η διατήρηση της γνήσιας Ορθοδόξου πίστεως διασφαλίζεται μόνον δια του συνοδικού συστήματος ως του μόνου αρμοδίου και εσχάτου κριτού των θεμάτων της πίστεως, έχει δόση υπερβολής και εκφεύγει της αληθείας, καθότι στην εκκλησιαστική ιστορία, πολλές σύνοδοι εδίδαξαν και ενομοθέτησαν λανθασμένα και αιρετικά δόγματα και ο πιστός λαός τις απέρριψε και διαφύλαξε την ορθόδοξη πίστη και εθριάμβευσε την Ορθόδοξη ομολογία»..


Δημήτριος Τσελεγγίδης καθηγητής δογματικής


πηγή

ΥΠΑΚΟΗ ΚΑΝΟΥΜΕ ΜΟΝΟ ΣΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΠΑΤΕΡΕΣ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΜΑΣ

 


Η έννοια της υπακοής έχει πολύ παρεξηγηθεί και αυτό το εκμεταλεύονται κληρικοί κατώτερων και ανώτερων βαθμίδων. Υπακοή κάνουμε μόνο στον Χριστό και στους πατέρες της Εκκλησίας μας

Δημήτριος Τσελεγγίδης

https://www.youtube.com/watch?v=63i9tIXhhZY


https://averoph.wordpress.com/2016/11/29/%CE%B4%CE%B7%CE%BC%CE%AE%CF%84%CF%81%CE%B9%CE%BF%CF%82-%CF%84%CF%83%CE%B5%CE%BB%CE%B5%CE%B3%CE%B3%CE%AF%CE%B4%CE%B7%CF%82-%CE%B7-%CE%AD%CE%BD%CE%BD%CE%BF%CE%B9%CE%B1-%CF%84%CE%B7%CF%82-%CF%85%CF%80/

Τετάρτη 9 Ιουνίου 2021

Η ''πανδημία'' είναι κατασκευασμένη με απώτερο σκοπό να μας εμβολιάσουν. Γέρων Φιλόθεος Καρακαλληνός




Ο γέρων Φιλόθεος ηγούμενος στην Ιερά Μονή Καρακκάλου Αγίου Όρους, μας εφιστά την προσοχή και στηρίζει την αντίσταση των ανθρώπων στο εμβόλιο του διαβόλου.

''Γίνεται προετοιμασία του σφραγίσματος με δικτατορικό τρόπο και με πλύση εγκεφάλου από τα κανάλια και τους δημοσιογράφους.
Βλέπουμε του διαβόλου την ενέργεια μέσα από αυτή την μεθοδικότητα..
Ελπίζουμε στο Θεό και στην καλοπροαίρετη διάθεση πολλών Χριστιανών και νοημόνων ανθρώπων που το βλέπουν αυτό, διαισθάνονται και αντιστέκονται.
Πολλά πράγματα θα τα φανερώσει η χάρη του Θεού''

Δείτε το βίντεο
https://www.youtube.com/watch?v=_z1K8BBF2DI




Τρίτη 8 Ιουνίου 2021

Ἄν δέν φυλάξη ὁ Θεός, τί μποροῦν νά κάνουν τά ἐμβόλια καί τά φάρμακα; Γέρων Ευθύμιος

 



... Εἶναι ἀταίριαστος αὐτός ὁ φόβος γιά τούς χριστιανούς πού ἐμπνέονται ἀπό τό παράδειγμα τοῦ Θεανθρώπου καί ἀπό τούς Μάρτυρες τῆς πίστεώς μας.

Ἀπό πολλούς ἀναμένεται ἐναγωνίως ἡ νίκη τοῦ κορονοϊοῦ μέ τήν ἐφεύρεση τοῦ ἐμβολίου, τό ὁποῖο θά εἶναι ὑποχρεωτικό γιά ὅλους.
Ἐμεῖς ἀρνούμαστε νά κάνωμε τό ἐμβόλιο.
Ὅποιος φοβᾶται, ἄς κάνη ὅσα ἐμβόλια θέλει, ἀλλά νά γνωρίζη ὅτι μπορεῖ νά ἔχη ἀπρόβλεπτες βαρειές παρενέργειες, ὅπως εἶχαν τά ἐμβόλια πού ἔκαναν στά παιδιά πρίν λίγα χρόνια γιά τήν νόσο τῶν πτηνῶν καί πολλά παρέλυσαν.
Ὅπως ἐπίσης ἔπαθαν σκλήρυνση κατά πλάκας πολλοί πού ἔκαναν τό ἐμβόλιο τῆς ἡπατίτιδας Β’ καί τό ἴδιο συμβαίνει καί μέ ἄλλα ἐμβόλια. Ἄν δέν φυλάξη ὁ Θεός, τί μποροῦν νά κάνουν τά ἐμβόλια καί τά φάρμακα...;

Μέ πόνο ψυχῆς

καί εἰλικρινή φιλαδελφία.

Ἱερομόναχος Εὐθύμιος

Καλύβη Ἀναστάσεως – Καψάλα

Ἅγιον Ὄρος

01-14 / 04 / 2020


https://enromiosini.gr/arthrografia/kyrie-soson-laon-apegnosmenon/

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Πάλι κάποια για να δικαιολογήσει τον δικό της εμβολιασμό προέβη σε δημόσια ψευδή δήλωση στην προσωπική της σελίδα στο fb ότι δήθεν πήρε ευλογία από τον γέροντα Ευθύμιο της Καψάλας για να κάνει το εμβόλιο. Επιπλέον Τόλμησε να βάλει λόγια στο στόμα του γέροντα που δεν είπε και δεν υπήρχε περίπτωση να πεί, συμπαρασύροντας ίσως κάποιους αδελφούς σε λανθάνουσα και ίσως μοιραία απόφαση εμβολιασμού. Εμείς θα ευχηθούμε στην δυστυχισμένη αυτή ύπαρξη καλή φώτιση, να μετανοήσει και να εξομολογηθεί αυτή την αμαρτία του ψεύδους, αλλά και της συκοφαντίας κατά του γέροντος Ευθυμίου.
Επιπλέον την διαβεβαιώνουμε ότι κανείς δεν ασχολείται μαζί της όσον αφορά το εμβόλιο, εκτός ίσως από τους οικείους της. 






Παρασκευή 4 Ιουνίου 2021

ΑΠΑΝΤΗΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΣΕΒΑΣΜΙΟΤΑΤΟΥ ΚΥΘΗΡΩΝ ΣΕ ΣΥΚΟΦΑΝΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΣΕ ΚΥΘΗΡΑΙΚΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ

 


Ἀγαπητέ κ. Διευθυντά,

Χαίρετε ἐν Χριστῷ Ἀναστάντι!

Πρό 10ημέρου εἶδα στά Κυθηραϊκά τήν ἐπιτιμητική καί ἐπικριτική ἐπιστολή τοῦ κ. Νικολάου Ἐμμ. Παπαδάκη, Θεολόγου, Διδάκτορος Δογματικῆς, μέ τόπο διαμονῆς τά Ἰωάννινα.

Πρώτη μου κίνησις ἦταν νά πληροφορηθῶ, μέσῳ συνεργατῶν μου, τά ἀκριβῆ στοιχεῖα καί τήν διεύθυνση τοῦ ἐπιστολογράφου, ὄχι γιά νά κινήσω δικαστική διαδικασία γιά τό λιβελλογράφημά του αὐτό, ἀλλά γιά νά ἐπικοινωνήσω διά ζώσης μέ τόν ἄγνωστο σέ μένα θεολόγο-Διδάκτορα τῆς Δογματικῆς. Ἤθελα νά τοῦ συστήσω νά μελετήσῃ, ἄν ἤθελε, τά Θεολογικοῦ καί Ἁγιοπατερικοῦ Φιλοκαλικοῦ περιεχομένου συγγράμματα τῆς ἐλαχιστότητός μου, τά Ὑμνογραφικά ποιήματα, τά «Μηνύματα τῆς Κυριακῆς», πού εἶναι Ἁγιογραφικά κηρύγματα καταχωρημένα στό Youtube κ.ἀ., γιά νά μᾶς εἰπῇ ὡς δογματολόγος ποῦ ὑπάρχουν θεολογικές καί δογματικές ἐκτροπές, γιατί μέσα στόν καταιγισμό καί καταιονισμό τῶν ἀπομειωτικῶν ἐκφράσεων «ἀρχίζει νά ἀμφιβάλῃ καί γιά τίς θεολογικές μου γνώσεις».

Δυστυχῶς ἡ ἐπιμελημένη ἔρευνα τῶν συνεργατῶν μου ἀπέβη ἄκαρπος. Γιατί τό πρόσωπον αὐτό, πού φέρεται ὡς ἐπιστολογράφος, εἶναι ἀνύπαρκτο. Ἀναζητήθηκε τηλεφωνικά στό 11880 καί 11888, καί δέν ὑπάρχει αὐτό τό ὄνομα στά Ἰωάννινα. Δέν ὑπάρχει οὔτε σταθερό οὔτε κινητό του τηλέφωνο, ἐκτός ἐάν τό ἔχῃ ἀπόρρητο. Ἐπίσης, δέν εἶναι γνωστός στούς ἐκκλησιαστικούς κύκλους τῶν Ἰωαννίνων, οὔτε ὑπάρχει στό διαδίκτυο κανένα ἄλλο ἄρθρο πού νά ὑπογράφῃ ὁ Νικόλαος Ἐμμ. Παπαδάκης, Θεολόγος, Διδάκτωρ Δογματικῆς. Ἀλλά οὔτε καί ὅ,τιδήποτε ἄλλο μέ καταχώρηση ὡς Παπαδάκης Νικόλαος, Θεολόγος. Ὅποια ἄλλη καταχώρηση μέ αὐτό τό ὄνομα εἶναι ἐντελῶς ἄλλου γνωστικοῦ ἀντικειμένου. Ἀκόμη δέν ὑπάρχει διδακτορική διατριβή Δογματικῆς μέ τό ὄνομα αὐτό στό ἀρχεῖο διδακτορικῶν διατριβῶν. Ὁ κάτοχος διδακτορικοῦ ὑπογράφει συνήθως ὡς Διδάκτωρ Θεολογίας τοῦ Α.Π.Θ., ἤ Διδάκτωρ Δογματικῆς Θεολογίας τοῦ Ε.Κ.Π.Α., καί ὄχι μόνον Διδάκτωρ Δογματικῆς.

Ἐάν ἐσεῖς, κ. Διευθυντά, ἔχετε ἀκριβῆ στοιχεῖα τοῦ ἐπιστολογράφου σας, νά μᾶς τά γνωρίσετε. Εἰ δ ̓ ἄλλως, τί νά ὑποθέσουν οἱ ἀναγνῶστες σας; Μετά τήν ἔρευνα αὐτή καί τά ἀποτελέσματά της, μοῦ ἔρχεται ἕνα ἐρώτημα: Ἄν ἕνα ἄλλο παρόμοιο λιβελλογράφημα ἀφοροῦσε ἐσᾶς προσωπικά, ἤ τήν ἐφημερίδα σας, ἤ ἕνα ἀπό τά δικά σας πολιτικά ἤ μή πρόσωπα, τά ὁποῖα ἐμφανῶς στηρίζετε καί προβάλλετε, θά τό ἀνεβάζατε στήν ἠλεκτρονική σας ἐφημερίδα, μέ τήν ἴδια ἄνεσι καί εὐκολία, ἤ θά ἐρευνούσατε ὅλα τά παραπάνω στοιχεῖα, γιά νά βεβαιωθῆτε ἄν ὑπάρχῃ ἤ δέν ὑπάρχει; Τί ὁρίζει γι ̓ αὐτό ἡ δημοσιογραφική δεοντολογία;

Φιλοξενήσατε καί τήν ἀπάντηση στήν ἀνοιχτή ἐπιστολή τοῦ κ. Ν. Παπαδάκη τοῦ κ. Ἀναστασίου Ὁμ. Πολυχρονιάδη, διδάκτορος Θεολογίας Α.Π.Θ., τόν ὁποῖον δέν γνωρίζω προσωπικά. Ἁπλῶς, μοῦ τηλεφώνησε αὐτές τίς ἠμέρες γιά νά μοῦ συμπαρασταθῇ στόν ἀγῶνα γιά τίς ἀνοικτές ’Εκκλησίες, γιά τήν τελετή καί τήν Θεία Λειτουργία τῆς Ἀναστάσεως κ. ἄ., ὅπως καί πολλοί ἄλλοι τό κάμνουν συχνά ἀπό ὅλη τήν Ἐλλάδα καί τό ἐξωτερικό, γιά τόν ἴδιο σκοπό, καί τόν ἐρώτησα ἄν γνωρίζῃ τόν ἐν λόγῳ ἐπιστολογράφο (πού τοῦ εἶναι ἄγνωστος) καί μαθαίνοντας γιά τήν ἐπιστολή αὐτή, τήν ἀνεζήτησε στήν ἱστοσελίδα σας καί μέ δική του πρωτοβουλία ἀπάντησε.

Ὁ κ. Πολυχρονιάδης, μέ ἐκκλησιαστικό ἦθος καί φρόνημα καί μέ σωστή θεολογική κατάρτισι, διορθώνει τόν ὑποτιθέμενο Διδάκτορα τῆς Δογματικῆς καί τοποθετεῖ τά θιγόμενα θέματα στήν σωστή θεολογική τους θέση.

Ὁ ὑποτιθέμενος ἐπιστολογράφος σάν νά ὁμιλεῖ ἐξ ὀνόματος τῆς Ἱερᾶς ἡμῶν Συνόδου, τῶν Ἀδελφῶν Ἀρχιερέων καί τοῦ Ποιμνίου μου, ἀλλά καί τοῦ Οἰκουμενικοῦ Πατριαρχείου, συμβουλεύει, κρίνει, ἐπικρίνει τόν ὑποφαινόμενο γιά τήν ποιμαντική του διακονία, καταλογίζει σκληρότητα καί ἀκαμψία ἔναντι προβληματικῶν περιπτώσεων ἀνθρώπων τοῦ ποιμνίου μου, ἀπειλεῖ· καί τί ἄλλο δέν κάμνει; Ἀναμιγνύει πολλά θέματα, πού γιά να ἀπαντηθοῦν θέλουν πολλή μελάνη.

Σέ τρία-τέσσερα θέματα θά ἀναφερθῶ σύντομα «πετῶντι καλάμῳ», διότι ἴσως θά ἤθελαν οἱ ἀναγνῶστες σας μία ἀπάντηση.

1. «Τά λιβελλογραφήματα τοῦ ἁγίου Κυθήρων». Ποιά καί πότε ἐκυκλοφόρησαν; Ἄς ἀναφέρει ὁ κάθε ἐπικριτής μου ἕνα, μόνον ἕνα, ἄν μπορῇ. Εἶναι ἄλλο οἱ θεολογικές, ἐκκλησιολογικές καί ἀπολογητικές πραγματεῖες, πού ἀναπτύσσουν τά καίρια καί ἀκανθώδη θεολογικά, ἐκκλησιολογικά καί δογματικά θέματα (ὅπως τό Οὐκρανικό ζήτημα, ἡ περί Μιᾶς, Ἁγίας, Καθολικῆς καί Ἀποστολικῆς Ἐκκλησίας δογματική διδασκαλία καί αἱ παρεκκλίσεις ἀπό τά δόγματα καί τούς Ἱερούς Κανόνες τῆς Ἐκκλησίας μέ τήν κοινωνία καί συμπροσευχή μέ αἱρετικούς, κακοδόξους καί σχισματικούς) καί ἄλλο νά συντάσσῃς λιβελλογραφήματα κατά προσώπων.

2. Μέ τό ὀξύτατο Οὐκρανικό ζήτημα καί μέ τίς συμπροσευχές ἐν ὥρᾳ Θείας Λατρείας μέ ἀκοινωνήτους, ἑτεροδόξους, κακοδόξους, αἱρετικούς καί ἑτεροθρήσκους, τίς ὁποῖες ἀπαγορεύουν ρητῶς οἱ Θεῖοι καί Ἱεροί Κανόνες, ὑπάρχει διαφωνία ὄχι μόνον ἐμοῦ, ἀλλά καί πολλῶν Αὐτοκεφάλων Ὀρθοδόξων Ἐκκλησιῶν μέ τό Οἰκουμενικό Πατριαρχεῖο.

Σέβομαι τόν θεσμό τοῦ Πρωτοθρόνου τῶν Ὀρθοδόξων Πατριαρχείου, προσεύχομαι ὑπέρ τοῦ Παναγ. Οἰκουμενικοῦ Πατριάρχου κ. Βαρθολομαίου, ἀποστέλλω ἑόρτιες εὐχές πρός Αὐτόν, κατά τά ὀνομαστήρια καί τίς μεγάλες ἑορτές τῆς Χριστιανοσύνης (παρ ̓ ὅτι, ἀφ ̓ ὅτου ἀνέκυψε τό Οὐκρανικό ζήτημα, δέν λαμβάνω ἀπαντήσεις ἀπό τό Οἰκουμενικό Πατριαρχεῖο). Καί ἄν διευθετηθῇ ἱεροκανονικῶς καί Ἁγιοπνευματικῶς τό φλέγον θέμα τῆς Κανονικῆς Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας τῆς Οὐκρανίας ἐν Πανορθοδόξῳ Ἱερᾷ Συνόδῳ, τότε ἡ Παναγία ἡ Μυρτιδιώτισσα, τό πανελλήνιο αὐτό καί παγκόσμιο προσκύνημα, ὄχι μόνον τόν Παναγιώτατο Οἰκουμενικό Πατριάρχη, ἀλλά καί ὅλους τούς Μακ. Προκαθημένους τῶν Αὐτοκεφάλων Ὀρθοδόξων Ἐκκλησιῶν θά δεχθῇ πανευφροσύνως διά πανηγυρικό Πατριαρχικό Συλλείτουργο.

3. Ἡ ποιμαντική φροντίδα εἶναι «τέχνη τεχνῶν καί ἐπιστήμη ἐπιστημῶν» καί ἀποτελεῖ τήν προτεραιότητα ἐμοῦ καί τῶν Ἱερέων μας, πρωτίστως δέ καί κυρίως, ἡ μέριμνα γιά τήν χειραγώγηση τῆς νεολαίας μας, πού εἶναι δύσκολο ἐγχείρημα στήν ἐποχή μας. Εἶναι ἀνυπόστατο νά μᾶς καταλογίζεται ὅτι ἀπωθοῦμε τούς νέους, τά παιδιά μας μέ ἕνα ὕφος στυγνό καί αὐστηρό. Δέν εἶναι αὐτή ἡ ἀλήθεια. Τά ὀνόματα μαθητῶν καί μαθητριῶν Γυμνασίου καί Λυκείου τά μνημονεύουμε ὅλο τόν χρόνο στίς Θεῖες Λειτουργίες. Ὁ καϋμός μας εἶναι, πού γιά διαφόρους λόγους δέν ἔχουμε κοντά μας, ὅπως θά θέλαμε, τά παιδιά μας.

Εἶναι ἀπέραντη ἡ χαρά μας, ὅταν μερικά ξεχωρίζουν καί κοσμοῦν μέ τήν παρουσία τους τούς ἱερούς ναούς μας καί τίς ἄλλες ἐκδηλώσεις τῆς Τοπικῆς μας Ἐκκλησίας γιά τούς νέους μας (Κατηχητικά, χορωδία, χορευτικά, γιορτές κατηχητικῶν, συναντήσεις νέων).

Ὅσο γιά τούς συνανθρώπους μας πού ἔχουν πνευματικά καί ἠθικά προβλήματα, ἐνῶ δέν ἀπορρίπτουμε κανένα, συμβουλεύουμε, ὅταν ἔρχωνται κοντά μας, σύμφωνα μέ τήν ἠθικές καί πνευματικές παραινέσεις τῆς Ἐκκλησίας καί ἀναμένουμε ὅπως ὁ ἀγαθός Πατέρας τόν γιό του, στήν παραβολή τοῦ Ἀσώτου, γιά νά δεχθοῦμε μέ μετάνοια τόν ταλαιπωρημένο ἄνθρωπο στήν ἀγκαλιά τῆς Ἐκκλησίας. Δέν εἴμαστε κήνσορες καί ἀνακριτές, καί

4. Ἐμβόλια καί μάσκες. Μᾶς ἐπικρίνει ὁ ἐπιστολογράφος ἀλλά καί ἄλλοι τινές, ὅτι ἀσχολούμαστε μέ τά ἐμβόλια, χωρίς νά εἴμαστε γιατροί. Στούς ἱερεῖς μας λέμε νά ἀφήνουν ἐλεύθερους τούς ἐνορίτες νά ἀποφασίζουν γιά τήν ὑγεία τους, ἄν θά κάνουν ἤ δέν θά κάνουν τό ἐμβόλιο.

Προσωπικά ἐγώ, ὁ Ἐπίσκοπός σας, ὡμίλησα μία φορά σέ Ἱερά Παράκλησι στήν Παναγία μας τήν Μυρτιδιώτισσα (27 Δεκεμβρίου 2020, στόν Ἱερό Μητροπολιτικό Ναό τοῦ Ἐσταυρωμένου Χώρας Κυθήρων) γιά τά ἐμβόλια, τότε πού στήν Αὐστραλία οἱ τρεῖς θρησκευτικοί ἡγέτες ἀπευθύνθηκαν στόν πρωθυπουργό τῆς χώρας καί ἐξέφρασαν τήν ἐπιφύλαξή τους γιά τά ἐμβόλια, λέγοντας ὅτι ἔχουν πληροφορίες ὅτι ἐμπεριέχουν προϊόν ἀπό νεκρωμένα ἔμβρυα. (Ὁ Ὀρθόδοξος Ἀρχιεπίσκοπος μετά ταῦτα ἐδήλωσε ὅτι δέν ὑπάρχει πρόβλημα καί ἔκαμε τό ἐμβόλιο). Τό ἴδιο πρόβλημα εἶχαν καί τά ἑκατομμύρια τῶν Ρωμαιοκαθολικῶν. Ἀπευθύνθηκαν στό Βατικανό καί ὁ Πάπας ἀπάντησε:«Βάλτε τό ἐμβόλιο, ἔστω καί ἄν προέρχεται ἀπό κυτταρικές σειρές ἐκτρώσεων».

Τότε εἶπα, ἐάν ἔτσι ἔχουν τά πράγματα γιά τά ἐμβόλια, ὑπάρχει καί ἠθικό ζήτημα. Καί ἄν αὐτό εἶναι ἀληθές, προσωπικά δέν θά κάνω τό ἐμβόλιο. Ὅσο γιά τίς μάσκες πιστεύω ὅτι δέν εἶναι ἀπαραίτητες ἐντός τοῦ Ἱεροῦ Ναοῦ. Βέβαια, οἱ Κ.Υ.Α. τίς κάνουν ὑποχρεωτικές καί μάλιστα νά φοριένται διπλές. Ὅμως, ἡ παράδοσις τῆς Ἁγίας μας Ἐκκλησίας (καί ὄχι τῶν ἀνθρώπων) ποτέ στό παρελθόν δέν γνώρισε τέτοια προστατευτικά μέτρα ἐντός τῶν καθαγιασμένων καί καθιερωμένων Ἱερῶν Ναῶν, ὅπου τούς ἐπισκιάζει ἡ ἄκτιστη Χάρις, καί σέ βαρύτερες ἀπό τόν κορωνοϊό ἐπιδημίες καί λοιμικές ἀσθένειες. Δέν κινδυνεύουμε ἐκκλησιαζόμενοι ἀπό τήν Θεία Κοινωνία, οὔτε ἀπό τόν ἀσπασμό τῶν Ἁγίων Λειψάνων καί τῶν Ἱερῶν Εἰκόνων, ἀπό τόν Ἁγιασμό καί τήν Ἀρτοκλασία, ἀπό τό Ἀντίδωρο καί τήν εὐλογία τοῦ Ἱερέως. «Ὅσοι πιστοί!». Βεβαίως, ὁ Ἱερός Ναός κινδυνεύει ἀπό πυρκαϊές πού προέρχονται ἀπό ἀνθρώπινη εὐθύνη καί ἀπροσεξία. Καί ἀπό σεισμό, ὅταν τόν παραχωρήσῃ ὁ Θεός διά τάς ἁμαρτίας μας. «Τά θυσιαστήρια Σου κατέσκαψαν καί τούς προφήτας Σου ἀπέκτειναν», γράφει ἡ Παλαιά Διαθήκη. Ἄλλο τί γίνεται μέ τήν εὐθύνη καί ὑπαιτιότητα τῶν ἀνθρώπων καί ἄλλο πῶς ἐνεργεῖ ἡ πανσθενουργός Χάρις τοῦ Θεοῦ.

Ἐάν τό τελευταῖο διάστημα παρετηρήθησαν θάνατοι ἀδελφῶν Ἀρχιερέων, Ἱερέων καί Μοναχῶν, αὐτό δέν σημαίνει ὅτι συνέβησαν ἐν ὥρᾳ Θείας Λατρείας ἐν τῷ Ἱερῷ Ναῷ, ἀλλά αὐτές οἱ περιπτώσεις πού γνωρίζουμε, δέν ἐμολύνθησαν ἀπό τόν ἰό «ἐν Ἐκκλησίαις».

Αὐτά, ἀγαπητέ κ. Ἐμμ. Καλλίγερε, σχετικά μέ τό ψευδώνυμο δημοσίευμα.

Μέ τιμή καί εὐχές, ὁ Μητροπολίτης,

† ὁ Κυθήρων καί ἈντικυθήρωνΣεραφείμ.

Πηγή: https://www.kythiraika.gr/apo-ton-sevasmiotato-pros-tin-efimerida-kythiraika-eis-apantisin-dimosieymatos-peri-aytoy/

 

α. Για την συκοφαντική και κακοήθη επιστολή εναντίον του κυθήρων Σεαραφείμ πατήστε Εδώ


β. Απάντηση στην συκοφαντική και κακοήθη επιστολή από τον κ. Ομ. Πολυχρονιάδη Dr. Θεολογίας ΑΠΘ πατήστε Εδώ

γ. Υποστήριξη προς τον Σεβασμιότατο Κυθήρων Σεραφείμ αδελφού ιστολογίου
https://agonasax.blogspot.com/2021/06/blog-post_11.html
(Οι πιστοί δεν θα επιτρέψουν να πλήξουν τον Αγωνιστή Ιεράρχη Σεβασμιώτατο π. ΣΕΡΑΦΕΙΜ ΚΥΘΗΡΩΝ κατευθυνόμενα συνοδικά ὄργανα)

δ. π. Αντώνιος Στυλιανάκης περί της επιστολής του Σεβασμιοτάτου προς την ΔΙΣ για την ημέρα της Ανάστασης και τον διωγμό των αδελφών ιερέων από τους μητροπολίτες πατήστε Εδώ
                                                    ------------------------------------
Σχόλιο δικό μας προς συκοφάντη Παπαδάκη και προς τον ιδιοκτήτη της εφημερίδας ''ΚΥΘΗΡΑΪΚΑ''  https://www.kythiraika.gr/ κύριο Καλλίγερο:

(Να λοιπόν ο θρασύς και ασεβής τυφλοπόντικας που ακούει στο όνομα Νικόλαος Εμμ. Παπαδάκης Θεολόγος Dr Δογματικής από τα Ιωάννινα δεν υπάρχει. Η μάλλον υπάρχει, αλλά προτιμά τα ψευδώνυμα και τους δανεικούς τίτλους. Και είναι εμφανέστατο το άδικο μένος κατά του Σεβασμιοτάτου..
Κύριε Καλλίγερε δε νομίζετε ότι έχετε ευθύνη όταν φιλοξενείτε τέτοιες κακοήθεις επιστολές από ανύπαρκτους στην εφημερίδα σας? Και ότι έτσι θίγετε το προσωπικό σας κύρος, αλλά και της εφημερίδα σας? 
Μήπως ως κίνηση καλής θέλησης να δίνατε τα στοιχεία του αποστολέα (π.χ. email ) στον Σεβασμιότατο και επιπλέον να του ζητούσατε ένα δημόσιο ειλικρινές συγνώμη?)





Πέμπτη 3 Ιουνίου 2021

Άπλωσε, δάσκαλε, «την της αγάπης σαγήνην»


 


 


«Εσύ που πήρες την απόφαση να γίνεις δάσκαλος, έτσι κι έτσι έχεις δώσει, ως τώρα, πολλές εξετάσεις. Θυμήσου, προτού ν’ αρχίσεις την δουλειά σου, να κάμεις και μια τελευταία εξέταση, όχι μπροστά σε επιτροπές και καθηγητές, παρά μονάχος, ολομόναχος με τον εαυτό σου.

Ρίξε μια ματιά στην ψυχή σου και κοίταξε: Καίει εκεί μέσα άσβηστη κι ασάλευτη η λαχτάρα για τον άνθρωπο; Τότε πάει καλά κι ευλογημένη η απόφασή σου. Αν όμως βρεις πως όλος ο πόθος σου είναι πότε να ελευθερωθείς απ’ αυτόν και συλλογίζεσαι μόνον πως και πότε θα πλουτίσεις, τότε άλλαξε το ταχύτερο απόφαση, εν όσο είσαι ακόμη νέος, γιατί βρίσκεσαι σε στραβό δρόμο.

Ό,τι ελπίζεις, δεν θα σου το φέρει το επάγγελμά σου. Κι ο ίδιος το βλέπεις, η Πολιτεία δεν είναι γενναία στους μισθούς της… Αν όμως η ψυχή σου μοιάζει κάπως με την ψυχή της Μάνας, που κι όταν το γεννήσει το παιδί εξακολουθεί, με την αδιάκοπη τρεμούλα και λαχτάρα, ολοένα να το δημιουργεί και να το φτιάχνει, τότε να είσαι βέβαιος, πως δεν θα γκρεμισθείς από τα ύψη, που ανέβασες τον εαυτό σου με την απόφασή σου να γίνεις δάσκαλος και τη ζωή σου θα περάσεις ανθρωπινά…

Σαν την ψυχή της Μάνας πρέπει κι η δική σου ψυχή να είναι υπό αδιάκοπη λαχτάρα φλογισμένη. Τότε πήγαινε με θάρρος μπροστά, αλλιώς γύρισε πίσω, επειδή η ζωή σου θα είναι πάντα δυστυχισμένη». Το ωραίο και ρομαντικό αυτό κείμενο ανήκει στον φιλόλογο και κριτικό Γιάννη Αποστολάκη και γράφτηκε πριν από 80 περίπου χρόνια.

 Πανελλήνιες εξετάσεις σε λίγες ημέρες. Ο Γολγοθάς των παιδιών και των οικογένειών τους τελειώνει. Συζητούσα πρόσφατα με έναν υποψήφιο, κατασταλαγμένο παιδί, που επιθυμεί να ακολουθήσει το διδασκαλικό επάγγελμα. Του είπα όσα τόσα χρόνια έμαθα και διδάχτηκα.
 Το επάγγελμα του δασκάλου έχει όμως μια υψοποιό ιδιαιτερότητα. Προϋποθέτει ένα προσόν, το οποίο δεν ανιχνεύεται στις εξετάσεις: η αγάπη προς το παιδί, «η ασάλευτη και άσβηστη λαχτάρα για τον άνθρωπο», όπως σημείωνε ο Αποστολάκης.

Έχω γράψει κι άλλοτε πως κατ’ αντίθεση προς τους υπόλοιπους εργαζόμενους, που δίνουν ό,τι έχουν, οι δάσκαλοι δίνουν (διδάσκουν) ό,τι είναι. Και αυτό είναι που μεταβάλλει το επάγγελμα του δασκάλου σε λειτούργημα, γι’ αυτό και ονομάστηκε το άγειν άνθρωπο, η αγωγή, «τέχνη τεχνών και επιστήμη επιστημών».

Ο άγιος Ιωάννης ο Χρυσόστομος , ο οποίος αφιέρωσε την χριστομίμητο ζωή του στην παιδαγωγία της νεότητας, έγραφε: «Τούτο διδασκάλου αρίστου, το δι’ εαυτού παιδεύειν α λέγει», αυτό είναι το χαρακτηριστικό του άριστου δασκάλου, το να διαπαιδαγωγεί, επιβεβαιώνοντας τα όσα διδάσκει με το προσωπικό του παράδειγμα. Για να σημειώσει κάπου αλλού «και επί την αγάπην κατάφευγε συνεχώς, συσκιάζων το φορτικόν των ειρημένων», να καταφεύγει, δηλαδή, ο δάσκαλος συνεχώς στην αγάπη, για να ελαφρύνει το φορτίο της διδασκαλίας.

Καημό το έχω να διεξαχθεί κάποτε ένα παιδαγωγικό σεμινάριο με θέμα συμβουλές των Τριών Ιεραρχών στους δασκάλους. Τα αγιασμένα λόγια τους, γεμάτα αγάπη για τον πλησίον, είναι απαγορευμένα από την «Νέα Εποχή» της Παιδείας. Ένα τέτοιο όμως σεμινάριο θα προκαλούσε τα ειρωνικά μειδιάματα των δήθεν προοδευτικών. Πώς να ακουστούν λόγια σαν τα παρακάτω: «Ο δάσκαλος πρέπει να διακρίνεται και όταν μιλάει και όταν σιωπά («φθεγγόμενον και σιγώντα») και όταν τρώει και όταν κάνει οτιδήποτε άλλο, και από το βάδισμά του και από το βλέμμα του και από την εμφάνισή του και από όλα γενικά». Τα μάτια των μαθητών στρέφονται άγρυπνα πάνω μας και ή μιμούνται ή απωθούνται.

Η παλαμική ρήση «σχολείο ίσον δάσκαλος» ισχύει διαχρονικά. Σήμερα αυτό που εισπράττουμε από την Πολιτεία και τους εκπροσώπους της είναι απειλές για αξιολόγηση (από ποιούς;), φοβέρες για δικές της παραλείψεις, επικρίσεις, γιατί παραμένουμε απροσάρμοστοι στις νέες τεχνολογίες και άλλα ηχηρά και ανθηρά αερολογήματα. Έχω την αίσθηση ότι οι νέοι που μπαίνουν στην εκπαίδευση με αποκλειστικό κίνητρο την εξασφάλιση του δημοσίου, θα απωλέσουν, η μάλλον θα παραχωρήσουν, πολλά από αυτά που χαρακτηρίζουν ένα σχολείο ελεύθερο και δημοκρατικό. «Αν συλλογίζεσαι μόνο πότε θα πλουτίσεις, άλλαξε απόφαση», πράγμα αδύνατο βέβαια.

Για άλλους παιδαγωγία είναι λειτούργημα και για άλλους απλώς δουλειά η και… δουλεία. Ίσως η λέξη δάσκαλος να προέρχεται από το αρχαίο ρήμα δάω, που σημαίνει φωτίζω (εξού και δάδα-δαδί), το οποίο με ενεστωτικό αναδιπλασιασμό γίνεται δαδάσκω, διδάσκω= διδάσκαλος=δάσκαλος.

Την περίοδο της Τουρκοκρατίας οι Δάσκαλοι του Γένους ονομάζονταν φωτιστές. Η αμάθεια ισοδυναμούσε με το σκοτάδι. Σήμερα, την περίοδό της… τιποτοκρατίας και του νεο-ραγιαδισμού, χρειάζονται δάσκαλοι, φωτιστές, οι οποίοι τιμούν το λειτούργημά τους και όχι φωταδιστές, που διαχέουν προκλητικά την δουλεία τους και προβάλλουν τα νεφελώδη ιδεολογήματά τους. Ας απομνημονεύσουν οι υποψήφιοι δάσκαλοι και το αριστούργημα του Παλαμά για τον δάσκαλο, που αν το υπουργείο ήταν όντως εθνικής Παιδείας, θα επέβαλλε να είναι αναρτημένο σε κάθε αίθουσα διδασκαλίας.

Το παραθέτω:

 «Σμίλεψε πάλι, δάσκαλε, ψυχές!
Κι ό,τι σ’ απόμεινε ακόμη στη ζωή σου,
Μην τ’ αρνηθείς! Θυσίασέ το ως τη στερνή πνοή σου!
Χτίσ’ το παλάτι, δάσκαλε σοφέ!

Κι αν λίγη δύναμη μές στο κορμί σου μένει,
Μην κουρασθείς. Είν’ η ψυχή σου ατσαλωμένη.

Θέμελα βάλε τώρα πιο βαθιά,
Ο πόλεμος να μην μπορεί να τα γκρεμίσει.

Σκάψε βαθιά. Τι κι αν πολλοί σ’ έχουνε λησμονήσει;

Θα θυμηθούνε κάποτε κι αυτοί
Τα βάρη που κρατάς σαν Άτλαντας στην πλάτη,
Υπομονή! Χτίζε, σοφέ, της κοινωνίας το παλάτι!».

Δεν θα ξεχάσω ποτέ αυτό που μου είπε σοφός, πολιός πια, πνευματικός Γέροντας, που πριν γίνει ιερέας, υπήρξε δάσκαλος, μάθημα που το σκέφτομαι ολοζωής.

«Ο Θεός, παιδί μου, μπορεί να σε έκανε δάσκαλο, για ένα μόνο παιδί. Το παιδί αυτό θα το συναντήσεις κάποια στιγμή, μες στην αίθουσά σου. Ίσως είναι από τα ζωηρά, τα παιδιά που πολλές φορές αντιπαθούμε για την συμπεριφορά τους. Πρόσεξε! Αυτό το παιδί θα σε κρίνει. Ή θα το “σώσεις” ή θα το σπρώξεις στην απώλεια”. 
Και μου επανέλαβε τα χρυσά λόγια του αγίου Χρυσοστόμου: «
Έκτεινον την της αγάπης σαγήνην, ίνα μη το χωλόν εκτραπή, ιαθή δε μάλλον», άπλωσε τα δίχτυα της αγάπης, για όλους τους μαθητές σου.
 Ιδίως για όσους έχουν πρόβλημα. Με την αγάπη σου θα θεραπευτεί, αλλιώς θα «εκτραπή». Ίσως εδώ χωλαίνουμε οι περισσότεροι δάσκαλοι, στην «σαγήνην της αγάπης»…

 

Δημήτρης Νατσιός

δάσκαλος-Κιλκίς

Που είναι η νεολαία σήμερα;;; Ορθοδόξου ιερέως



 


Απορία..περί των νέων σήμερα ..

Βρε.... Που είναι η παλιά νεολαία... δυναμική, επαναστατική, θαρραλέα ... τρελή... ανατρεπτική έστω και με επιπόλαιο τρόπο.
Αντικαταστάθηκε απο τους υποταγμένους και φοβισμένους συμβιβασμένους και Μασκοφόρους νέους της εποχής μας.

Άραγε αν τώρα στα 15 προσκυνάνε στα 70 τι θα κάνουν;

Αν βέβαια ζήσουν μέχρι τότε με τα νεκροεμβόλια.

Από την αρχή αυτής της ιστορίας κοροϊδίας ..είχα πάντα αυτήν την απορία...δεν μπορούσα να εξηγήσω τον συμβιβασμό και την συμπόρευση των επαναστατικών νέων ..υποτίθεται ..όλα τα κατανόησα ...όλων την προδοσία την εξήγησα ...αυτή η νωθρότητα των νέων...που υποτίθεται δεν έχουν τίποτε να χάσουν και βράζει το αίμα τους ..δεν μπορούσα ..να εξηγήσω μέσα μου ..ακόμη και αυτό το ευτελές να πάνε να διασκεδάζουν τα βράδια που τους το έκοψαν.

Πώς το δέχθηκαν; Φοβάμαι πως υπάρχει και σε αυτό μια απάντηση συντριπτική και απογοητευτική . Οι νέοι μας καλοζωισμένοι έμαθαν να μην θέλουν να στερούνται τίποτε από ανέσεις ..βολεύτηκαν στα χρήματα του μπαμπά και στη χωρίς κόπο και μόχθο ζωή στις καφετέριες .και τα μπαρ...αυτό γίνεται τώρα τα τελευταία  30 χρόνια τουλάχιστον ..σπουδαγμένοι νέοι μακρυά όμως από τον κόπο του χωραφιού . Τον ιδρώτα και τον πόνο του σώματος.

Έγιναν νέοι του διαδικτύου ..όπου εκεί εξαντλούν κάθε αντίδραση και επαναστατική διάθεση που τους έχει απομείνει .. ιντερνετικά αγαπούν..ιντερνετικά.  Δουλεύουν ..ιντερνετικά σπουδάζουν ..ιντερνετικά επαναστατούν...όλα δυστυχώς ψεύτικα ..προσομοίωση της πραγματικότητας ...δεν γνωρίζουν πως να αντιδράσουν σε μια πραγματική απειλή της ελευθερίας και της προσωπικότητάς τους.

Νομίζουν ...ότι έχουν δεύτερη ζωή.  Σαν στα ηλεκτρονικά  παιχνίδια ..νομίζουν ότι θα εμφανιστεί κάποιος από ένα παράθυρο και θα τους ελευθερώσει. ...δεν κατανοούν πως πρέπει οι ίδιοι να αγωνιστούν ..ούτε το θέλουν .. προτιμούν όπως κλείνουν τον υπολογιστή ..να γυρίσουν αδιάφορα στην ψεύτικη αίσθηση που ζουν και να παραμυθιάσουν τον εαυτό τους ότι όλα είναι υπό τον έλεγχο μας...αρκεί να έχουμε διαδίκτυο και κοινωνικά σάιτ ..αρκεί να πούμε δυο τρεις αερολογίες σαν και εμένα καλή ώρα στο ίντερνετ.  

Έχω την αίσθηση ότι οι νέοι μας αν ποτέ αντιδράσουν θα είναι μόνο εάν τους κλείσουν το ίντερνετ.   Πράγμα βέβαια που δεν θα το κάνουν γιατί ξέρουν αυτοί που τα χειρίζονται πόσο αποχαυνώνονται οι νέοι μας...είναι εργαλείο το ίντερνετ χειραγώγησης και αποβλάκωσης ..όργανο με στόχο την ανελευθερία και τον ολοκληρωτισμό. Όλα θα τα απωλέσουμε...μόνο το ίντερνετ θα μείνει ..παρά μόνο όταν πλέον έχουν πετύχει το στόχο ...μόνο τότε θα το κλείσουν και αυτό. . βοήθεια μας.

Με πόνο και αγάπη...

Ένας ιερεύς

π. Β. Μ.






Σχόλιο ιστολογίου: Εδώ και δεκαετίες βάση σκοτεινού σχεδίου, τα σχολεία έχουν μεταλλαχθεί σε  ''μηχανές'' παραγωγής γενίτσαρων. Τα δε κατηχητικά (εκτός εξαιρέσεων) σε πολλές Μητροπόλεις έχουν καταργηθεί και αλλού λειτουργούν ως ''προτεσταντικές'' αγαπουλίστικες παραφυάδες και αναλόγως το φρόνημα του Μητροπολίτη και του ιερέως, που δεν έχει καμία σχέση με το Ορθόδοξο πατερικό πνεύμα.. Και φθάσαμε στο σήμερα.
Ευθύνη μεγάλη έχουμε και εμείς ως γονείς, δάσκαλοι, ιερείς

Τετάρτη 2 Ιουνίου 2021

..καὶ ἔσται ἡ ἐσχάτη πλάνη χείρων τῆς πρώτης...




Ο π. Χριστόδουλος  Αγγελόγλου δυστυχώς επανήλθε δριμύτερος εμμένοντας (στην πρώτη πλάνη) με δεύτερο βίντεο. Κατονομάζει τους πατέρες (επίσκοπους, καθηγούμενους, πνευματικούς, μοναχούς) που αναφέρθηκαν στους λόγους του Αγίου, ως συνομοσιολόγους χωρίς αγάπη και με αρρωστημένο φρόνημα. Ενώ στο πρώτο βίντεο αναλώθηκε στην συκοφαντία των μοναζουσών και της Ηγουμένης της Ιεράς Μονής του Αγίου Ιωάννου Θεολόγου της Σουρωτής, ότι είναι υπεύθυνες κατά την προσωπική του άποψη, για την δήθεν σύγχυση και παρερμηνεία των λόγων του Αγίου Παϊσίου περί εμβολίου και σφραγίσματος στον Β' τόμο του βιβλίου ''Πνευματική αφύπνιση'' σελ 181..
Και επιπλέον άκουσον άκουσον, ότι είναι υπεύθυνες για τον θάνατο πολλών από τον κορονοϊό από το κακογραμμένο όπως το χαρακτηρίζει επίμαχο σημείο στο βιβλίο. 

Για το πρώτο βίντεο του πατήστε ΕΔΩ

                                          ------------------------------------

Για το Έιτζ που αναφέρει ο π. Χριστόδουλος, δεν υπήρξε κανένα εμβόλιο και μάλιστα υποχρεωτικό όπως αναφέρει ρητά ο Άγιός μας. Άρα κατά την ταπεινή μας άποψη, ο Άγιος Παίσιος δεν αναφερόταν στο Έιτζ σε αυτό του τον λόγο, αλλά σε μία άλλη ασθένεια που θα ερχόταν στο μέλλον.

Επιπλέον ο π. Χριστόδουλος συντάσσετε με τους ανόμους κυβερνήτες σε όλα τα Αντίχριστα μέτρα, (υπέρ των μασκών και απολυμάνσεων εντός του ναού και των εμβολίων).

Οφείλουμε να ευχηθούμε στον π. Χριστόδουλο καλή φώτιση και καλή μετάνοια και σε όλους μας βεβαίως.




                                         https://www.youtube.com/watch?v=qpOYJkpeT0A


Ο Χριστός μας ενημερώνει δια των πνευματοφόρων πατέρων και Αγίων του.
Αλλά ποιός ακούει?
1. Άγιος Παίσιος Β' τόμος ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗΣ ΑΦΎΠΝΙΣΗΣ σελ. 181
«Τώρα πάλι παρουσιάσθηκε μία αρρώστια, για την οποία βρήκαν ένα εμβόλιο που θα είναι υποχρεωτικό και, για να το κάνει κανείς, θα τον σφραγίζουν».
2. Γέρων Παρθένιος
3. π. Στέφανος Αναγνωστόπουλος
6. Γέρων Σάββας Αγιορείτης
7. π. Σάββας Αχιλλέως
9. Άγιος Παίσιος για εμβόλιο


Σχόλιο αναγνώστη που μας εστάλη στο email


Αναίρεση λεχθέντων του π. Χριστοδούλου Αγγελόγλου

Δυστυχώς, ο π. Χριστόδουλος δεν διαστρέβλωσε μόνο τα λόγια του Αγίου Παϊσίου αλλά και της ίδιας της Γραφής, με μόνο στόχο να στηρίξει την πλάνη που βιώνουμε αυτό το διάστημα.
Στον παρακάτω σύνδεσμο θα βρείτε ένα κείμενο όπου αναιρούνται 13 εσφαλμένες θέσεις του πατρός Χριστοδούλου ώστε, όσοι θέλουν, να έχουν ορθή αντίληψη περί των όσων επικαλείται από τη Γραφή -και όχι μόνο- και να μην πλανώνται.

Στέφανος Παναγόπουλος

Πατήστε τον σύνδεσμο

https://drive.google.com/file/d/1IK8pjBOQE53QTyiv4GctmHEUHtDslimr/view