Δευτέρα 13 Σεπτεμβρίου 2021

«Με τι να αρχίσουμε την νέα σχολική χρονιά; Με την τουαλέτα κυρία»


 

 Νέα σχολική χρονιά. Με μάσκες, με υγειονομικό έλεγχο άδειας εισόδου σε δασκάλους και μαθητές, με την ακολουθία του «Αγιασμού» σε λίγους μαθητές που θα παραστούν στον προαύλιο χώρο. «Άκρα του τάφου σιωπή» και φόβος. (Η πρωινή προσευχή, όπως και η έπαρση της σημαίας μας με ταυτόχρονη απαγγελία του Εθνικού μας Ύμνου είναι πια παρελθόν.


Επιτέλους, θα μονολογήσει η εθνομηδενιστική κακοήθεια, γλιτώσαμε από τα σκοταδιστικά κατάλοιπα. 

Το σχολείο όσο περνά ο καιρός τους μοιάζει. Ούτε ιερότητα αναδίδει ούτε «συλλαβίζουν» οι μαθητές τα πολυτίμητα μαθήματα τους Γένους. Ούτε ελληνικά  γράμματα, ούτε του Θεού τα πράματα, μόνο θεάματα και παιδεία για… κλάματα). Πρώτη μέρα στο σχολείο και θυμήθηκα παλαιότερό μου κείμενο. (Του 2010). Το μεταφέρω τροποποιημένο.


 «Η πρώτη μέρα στο σχολείο» τιτλοφορείται κι ένα κείμενο που περιέχεται στο «Ανθολόγιο Λογοτεχνικών Κειμένων Α΄ και Β΄ Δημοτικού», σελ. 30-31. Στο κείμενο αυτό «προσφέρονται», ανεπιγνώστως προφανώς από τους συγγραφείς, όλα τα τρέχοντα ιδεολογήματα και τα κενοεπή στοιχεία που χαρακτηρίζουν το «νέο σχολείο».


Ένας μικρός μαθητής, πρωτάκι, διηγείται τις εντυπώσεις του από την πρώτη μέρα στο σχολείο. Μετά τις γνωστές αγωνίες, τον φόβο του αγνώστου, τη σπαραξικάρδιες «απαγκιστρώσεις» εκ της μητρικής αγκάλης και τα συναφή της παρθενικής «ακαδημαϊκής» σταδιοδρομίας, διαβάζουμε στον επίλογο: «Η δασκάλα μας ήταν η κυρία Μεταξά. Ήθελε να τη φωνάζουμε Γεωργία και κυρίως όχι δασκάλα. Ο Κυριάκος που καθόταν δίπλα μου, είπε: – Δασκάλα, μπορώ… Σταμάτησε. Η δασκάλα μας χαμογέλασε. Μετά είπαμε όλοι τα ονόματά μας. Φανή, Γιάννης, Ιουλία, Αναστασία…. Με τι θέλετε να αρχίσουμε; ρώτησε η κυρία μας.

Ο Κωστής σήκωσε το χέρι.

– Με την τουαλέτα κυρία».


Τι αχνοφέγγει πίσω από τις χαζοχαρούμενες αυτές αράδες, οπωσδήποτε α(κατα)νόητες για νεοεισερχόμενο στο σχολείο μαθητή, απαξιωτικές και προσβλητικές για τον δάσκαλο; Εδώ έχουμε μια «προοδευτικιά» δασκάλα, που αποποιείται την αποστολή της. Εφ’ όσον απορρίπτει τον σεβασμό που περιέχει η προσφώνηση «κυρία», προκρίνει την «κακή» οικειότητα, η οποία συνήθως παρερμηνεύεται από τους μαθητές και καταντά η μητέρα της καταφρονήσεως και της απειθαρχίας


Πολλοί εκπαιδευτικοί πράττουν το ίδιο, έχοντας θολά εντυπωμένη στο νου τους την θεωρία της αντιαυταρχικής ή αντιαυθεντικής αγωγής. Καλλιεργούν με τους μαθητές τους δήθεν φιλική σχέση. Όμως όταν ο εκπαιδευτικός παρουσιάζεται υπερβολικά επιεικής σημαίνει ή ότι δεν μπορεί να διαδραματίσει σωστά τον ηγετικό ρόλο του ή ότι δεν ενδιαφέρεται για τα παιδιά. Στις περιπτώσεις αυτές η επιείκεια αποτελεί την χειρότερη μορφή αδιαφορίας. (Κάτι παρόμοιο ισχύει και με τους γονείς, που προσπαθώντας να κερδίσουν την εκτίμηση των παιδιών τους, διαβάζοντας και κάποια «βίπερ», περί «δημοκρατικής» οικογενειακής αγωγής, που κυκλοφορούν και σε μπακάλικα, λένε στα παιδιά τους: «Μην με βλέπεις σαν πατέρα. Εγώ θέλω να είμαι φίλος σου». Σ’ αυτήν την περίπτωση και ο γονέας είναι ένα ανώριμο παιδί που παραιτείται από την πατρική ή την μητρική του ευθύνη και δημιουργεί στο παιδί αίσθημα ανασφάλειας, που θα φτάσει ως τον πανικό. Τα παιδιά θα βρουν ευκαιρίες στην ζωή τους ν’ αποκτήσουν φίλους, είναι όμως αμφίβολο αν θα βρουν κάποιον άλλο πατέρα ή άλλη μητέρα). 


Η δασκάλα του κειμένου, που ήθελε να την προσφωνούν οι μαθητές της – και μάλιστα της πρώτης τάξης – Γεωργία (ή, γιατί όχι, Γωγώ ή Τζόρτζια), αυτοακυρώνεται και ταυτόχρονα, εξ απαλών ονύχων, «διδάσκει» στα παιδιά ότι δεν υπάρχει αυτή η ευλογημένη απόσταση μεταξύ δασκάλου και μαθητή, το μυστικό υφάδι που συνέχει αυτή τη σχέση, που ονομάζεται σέβας. Με τα καλοπιάσματα και τις κολακείες δεν βγάζεις γερούς μαθητές.


Δάσκαλος, σημαίνει ελευθερία και σοφία, μαθητής, σημαίνει άσκηση, σεβασμός και υπακοή. Η σχέση δασκάλου και μαθητή είναι κατάκτηση, που θα έπρεπε να την προσέχουμε ως κόρην οφθαλμού.

«Δει δ’ αυτούς μηδέ τοις εγκωμίοις επαίρειν και φυσάν∙ χαυνούνται γαρ ταις υπερβολαίς των επαίνων και θρύπτονται», δηλαδή, πρέπει να μην παινεύουμε υπερβολικά και φουσκώνουμε τα παιδιά με τα εγκώμια, γιατί με τις υπερβολές των επαίνων γίνονται ματαιόδοξα και κακομαθημένα». (Πλούταρχος, «περί παίδων αγωγής», εκδ. «Κάκτος», σελ. 69).


Και ο άγιος γέροντας Πορφύριος ο Καυσοκαλυβίτης, επόμενος τοις θείοις πατράσι, έλεγε κάτι σημαντικό: «Στα παιδιά ο έπαινος κάνει κακό. Τι λέει ο λόγος του Θεού; «Λαός μου οι μακαρίζοντες υμάς πλανώσιν υμάς και την τρίβον των ποδών υμών ταράσσουσιν». 

Όποιος μας επαινεί, μας πλανάει και μας χαλάει τους δρόμους της ζωής μας. Πόσο σοφά είναι τα λόγια του Θεού! Ο έπαινος δεν προετοιμάζει τα παιδιά για καμιά δυσκολία στη ζωή. Και βγαίνουν απροσάρμοστα και τα χάνουν και τελικά αποτυγχάνουν. Τώρα ο κόσμος χάλασε. Στο μικρό παιδάκι λένε όλο επαινετικά λόγια. Μην το μαλώσουμε, μην του εναντιωθούμε, μην το πιέσουμε το παιδί. Μαθαίνει, όμως, έτσι και δεν μπορεί να αντιδράσει σωστά και στην πιο μικρή δυσκολία. Μόλις κάποιος του εναντιωθεί, τσακίζεται, δεν έχει σθένος.


Οι γονείς ευθύνονται πρώτοι για την αποτυχία των παιδιών στη ζωή και οι δάσκαλοι και καθηγητές μετά. Τα επαινούν διαρκώς. Τους λένε εγωιστικά λόγια. Δεν τα φέρνουν στο Πνεύμα του Θεού. Τ’ αποξενώνουν απ’ την Εκκλησία. Όταν μεγαλώσουν λίγο τα παιδιά και πάνε στο σχολείο μ’ αυτό τον εγωισμό, φεύγουν απ’ τη θρησκεία και την περιφρονούν, χάνουν το σεβασμό προς το Θεό, προς τους γονείς, προς όλους. Γίνονται ατίθασα και σκληρά κα άπονα, χωρίς να σέβονται ούτε τη θρησκεία, ούτε τον Θεό. Βγάλαμε στη ζωή εγωιστές και όχι χριστιανούς».(Γέροντος Πορφυρίου, «Βίος και Λόγοι»», εκδ. Ι.Μ. Χρυσοπηγής, σελ. 427).


Το κείμενο του σχολικού βιβλίου τελειώνει με την ομορφότατη και παιδαγωγικότατη «επιθυμία» του μαθητή να αρχίσει η σχολική χρονιά, η διδαχή, με την… τουαλέτα. Σαφές το μήνυμα, ελήφθη. Εύγε στους ιθύνοντες, τα σαΐνια του αμαρτωλού Παιδαγωγικού Ινστιτούτου. Παιδεία, αγωγή, σμίλευση ψυχών, προσιδιάζουσα… στις τουαλέτες. 


Αυτό το μνημειώδες κείμενο βρήκαν, για να υποδεχτούν τους νιόφερτους μαθητές στο γοητευτικό ταξίδι της γνώσης. Αντί για οσμή πνευματικής ευωδίας, ένα κείμενο από τα μυρίπνοα άνθη της παράδοσής μας, η δυσωδία του βόθρου. Κατά τα άλλα οι σεξουαλικές αγωγές από το νηπιαγωγείο μας μάραναν…

 

Δημήτρης Νατσιός

δάσκαλος-Κιλκίς

Πέμπτη 2 Σεπτεμβρίου 2021

Συγχαρητήρια στην ΔΙΣ και στους ιεράρχες που συνέβαλαν με τον τρόπο τους στην ανεργία του ποιμνίου

 







Πάνω από πενήντα εργαζόμενοι στο Νοσοκομείο Χαλκίδας μπαίνουν από σήμερα σε καθεστώς αναστολής. Ανάμεσά τους είναι γιατροί, νοσηλευτές, λοιπό προσωπικό και αποκλειστικές γυναίκες. Η απόφασή τους, όπως δηλώνουν, έγκεινται στο ότι είναι ένα εμβόλιο για το οποίο κανείς δεν αναλαμβάνει την ευθύνη, βρίσκεται σε πειραματικό στάδιο και έχει πάρει άδεια μόνο ειδικού σκοπού. Θεωρούν πως αν γινόταν τεστ αντισωμάτων σε όσους έχουν κάνει το εμβόλιο και όσους δεν το έχουν κάνει σε συνδυασμό με την τήρηση όλων των μέτρων προστασίας του υγειονομικού πρωτοκόλλου η κατάσταση θα ξεκαθάριζε και δεν θα χρειαζόταν καμία υποχρεωτικότητα.


Συγχαρητήρια στην ΔΙΣ και στους ιεράρχες που αντί να εναντιωθούν στην πρωτοφανή δικτατορία της κυβέρνησης να επιβάλουν δια της βίας στους ανθρώπους το εμβόλιο και αντί να αγκαλιάσουν και προστατέψουν το ποίμνιο, αυτοί προτίμησαν να συνεργαστούν με τους Χριστομάχους και αφορισμένους και επιπλέον να προωθήσουν το διαβόλιο ως σωτήριο για τους ανθρώπους απειλώντας μάλιστα ιερείς και πιστούς, να μη τολμήσουν να αντιδράσουν στα Αντίχριστα κελεύσματα. Ο τέλειος διχασμός που σκέφτηκαν οι πρόδρομοι του Αντίχριστου, πολιτικοί και εκκλησιαστικοί παράγοντες.


Γράψτε το covid ανάποδα δηλαδή dicov και κάντε μετάφραση στα Εβραϊκά. Θα σας βγάλει την λέξη ''διχασμός''  Τυχαίο?  Μπορεί.




Τρίτη 31 Αυγούστου 2021

Σεξουαλική Διαπαιδαγώγηση! ΓΟΝΕΙΣ, πάρτε την υπόθεση στα χέρια σας!

 ΓΟΝΕΙΣ, πάρτε την υπόθεση στα χέρια σας !

Αγαπητοί γονείς,

Το Πανελλήνιο Κίνημα «Μαμά Μπαμπάς και Παιδιά», το οποίο έχει στόχο την ανάδειξη, την υπεράσπιση και την προώθηση των αξιών και των ιδανικών της Ελληνορθόδοξης Οικογένειας, με αφορμή την επιβολή του μαθήματος της «Ολοκληρωμένης ή Συμπεριληπτικής» Σεξουαλικής Διαπαιδαγώγησης στα σχολεία, από το Υπουργείο Παιδείας, σας καλεί…   

Να πάρετε την υπόθεση στα χέρια σας!

  • Ενημερωθείτε για τα «Ολοκληρωμένα ή Συμπεριληπτικά Προγράμματα Σεξουαλικής Διαπαιδαγώγησης» από την ιστοσελίδα μας «Μαμά Μπαμπάς και Παιδιά» (https://mumdadandkids.gr) και το έντυπο φυλλάδιο (θα το βρείτε στο κάτω μέρος της ανάρτησης) που έχουμε φιλοτεχνήσει ειδικά για το σκοπό αυτό.
  • Ζητείστε από το σχολείο την ύλη που θα διδαχθεί το παιδί σας και ελέγξτε εάν συμφωνεί με τις οικογενειακές σας αρχές. Μην ξεχνάτε! Ως γονείς έχετε κατοχυρωμένο δικαίωμα το παιδί σας να λάβει μόρφωση που σέβεται τις αρχές της δικής σας οικογένειας, τη θρησκευτική σας πίστη και την πολιτισμική σας ταυτότητα!
  • Δηλώστε κατά την κρίση σας, τις αντιρρήσεις σας, με κάθε έννομο μέσο, μαζί και με άλλους γονείς στον οικείο σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων, στη Διεύθυνση του σχολείου και στο Υπεύθυνο Γραφείο Εκπαίδευσης της περιοχής ή της περιφέρειάς σας.
  • Αναλάβετε εσείς οι γονείς υπεύθυνα την σεξουαλική διαπαιδαγώγηση των παιδιών σας με βάση τις αρχές της οικογένειάς σας! Το «Μαμά Μπαμπάς και Παιδιά» είναι δίπλα σας και με το βιβλίο «Καλύτερα ένα χρόνο νωρίτερα παρά πέντε λεπτά αργότερα» από τις εκδόσεις Έαρ, (https://mumdadandkids.gr/vivliothiki/kalytera-ena-xrono-noritera-para-pente-lepta-argotera), παρέχοντάς σας τις βασικές κατευθυντήριες οδηγίες σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης! Θα χαρείτε να δείτε τα παιδιά σας ενημερωμένα, ψυχικά και σωματικά υγιή, εγκρατή ως το γάμο και ικανά να κάνουν μια ευτυχισμένη, σταθερή και ικανοποιητική ετερόφυλη σχέση!   

Όλοι μαζί μπορούμε να αλλάξουμε αυτή την απόφαση, του Υπουργείου Παιδείας, που σκοπό έχει να μολύνει ηθικά, πνευματικά και να καταστρέψει εκατοντάδες χιλιάδες παιδικών ψυχών.

 

Δήλωση απαλλαγής για το μάθημα

(Η δήλωση απαλλαγής ΕΔΩ σε εκτυπώσιμη μορφή)
 

Τρίτη 24 Αυγούστου 2021

Πες μου τον φίλο σου να σου πω ποιος είσαι. Αρχίζει ο διωγμός των ελεύθερων ανεμβολίαστων πολιτών

 

Η χούντα του αφορισμένου ξεκινά σήμερα μεγάλο διωγμό κατά των ελευθερων Ελλήνων από τα διαβόλια



 

Το καθεστώς του δικτατορίσκου προωθεί στρατηγική επιβολής των εμβολιασμών, μέσω σκληρών μέτρων και απαγορεύσεων, η οποία έχει ήδη αρχίσει να ξεδιπλώνεται

Επί ποδός βρίσκεται το καθεστώς και οι υποτιθέμενοι ειδικοί. Ο πρώην μπασκεμπολίστας που βάλανε για υπουργό, θα προβεί στις 12 το μεσημέρι σε ανακοινώσεις για τα τιμωρητικά μέτρα που αφορούν σε ανεμβολίαστους ελεύθερους πολίτες.

Τα τιμωρητικά μέτρα που έρχονται

Κατά την ενημέρωση των πολιτικών συντακτών, ο εκπρόσωπος του καθεστώτος, Γιάννης Οικονόμου, τόνισε πως «με δεδομένη τη δυνατότητα ασφαλούς, γρήγορου και αποτελεσματικού εμβολιασμού και με δεδομένη την αναβάθμιση του ΕΣΥ, είμαστε έτοιμοι να περάσουμε με τολμηρότερο και ασφαλέστερο βηματισμό στην προσπάθεια περαιτέρω αποκατάστασης της ζωής». Το άσπρο - μαύρο δηλαδή για να δικαιολογίσουν τον φασισμό τους.

Όπως ανέφεραν το Σάββατο κυβερνητικές πηγές, το επιτελείο του καθεστώτος δεν προτίθεται να αλλάξει τη θέση του σχετικά με την πρόσβαση σε κλειστούς χώρους εστιατορίων, καφέ, μπαρ, θέατρα και κινηματογράφους, οι οποίοι θα παραμείνουν αμιγείς. Το ίδιο ισχύει και για τα γήπεδα.

Αυτό σημαίνει ότι, καθώς οι καιρικές συνθήκες θα επιδεινώνονται, οι ελεύθεροι ανεμβολίαστοι Έλληνες, δεν θα έχουν δυνατότητα να εισέλθουν σε χώρους ψυχαγωγίας, ενώ αντίθετα, οι μπολιασμένοι θα μπορούν να μπουν απρόσκοπτα, επιδεικνύοντας το σχετικό ψηφιακό πιστοποιητικό και την ταυτότητά τους.

Το χειρότερο όμως είναι ότι το τυραννικό καθεστώς τιμωρεί με 160 ευρώ το μήνα τους εργαζόμενους σε δημόσιο και ιδιωτικό τομέα, ελεύθερους Έλληνες που αρνούνται το μπόλι, με το να τους υποχρεώνει να υποβάλονται δύο φορές ανά εβδομάδα σε εργαστηριακό τεστ (PCR ή Rapid), με αγορά του εργαζομένου.

Οι μαθητές θα πρέπει να προσκομίζουν το αποτέλεσμα αυτοδιαγνωστικού τεστ, το οποίο επίσης παρέχεται δωρεάν (μαθητές 12 ετών και άνω μπορούν επίσης να εμβολιαστούν και να φέρουν πιστοποιητικό εμβολιασμού).

Ως εκ τούτου η νέα τυραννική ρύθμιση εξετάζει την κατάργηση του δωρεάν self test και κάνει υποχρεωτικό το rapid test (20 ευρώ) με επιβάρυνση του εργαζόμενου.

Τέλος, στο πλέγμα μέτρων που θα ενεργοποιηθεί για το φετινό χειμώνα περιλαμβάνεται αρχικά η επιστροφή της μάσκας σε όλους τους εξωτερικούς χώρους


 


πηγή κειμένου:  http://yiorgosthalassis.blogspot.com/


Σχόλιο ιστολογίου. Φοβερές συμπτώσεις! Ο Μιχαήλ Ματτέ ο λεγόμενος 
«Μέγας Διδάσκαλος» της Μεγάλης Στοάς της Ελλάδος (Μ.Σ.Τ.Ε.) έχει μεγάλη συμπάθεια στον Μητροπολίτη Μεσογαίας κ. Νικόλαο Χατζηνικολάου, ο οποίος ως γνωστόν ως πρόεδρος της Εκκλησιαστικής Επιτροπής Βιοηθικής, έβγαλε απόφαση υπέρ των εμβολίων εντελώς αβασάνιστα χωρίς εμπεριστατωμένη έρευνα. 
Και βεβαίως τρέφει τα ανάλογα αισθήματα για τον υπουργό υγείας Κικίλια Βασίλειο, ο οποίος μαζί με τους υπολοίπους της δικτατορικής κυβέρνησης είναι υπέρμαχος των εμβολίων με το στανιό και με την βία σε πολίτες που δεν επιθυμούν να εμβολιαστούν!
Να τους χαιρόμαστε!


Κυριακή 22 Αυγούστου 2021

Το πιστοποιητικό του κορονοϊού και οι παρενέργειές του

 



 


Την είδαμε στην παγερή πλατεία
Μ’ ένα αριθμό στο άσπρο της το χέρι
Με κίτρινο άστρο στην καρδιά
Ι. Καμπανέλλης “Μαουτχάουζεν

 


 

Το υποχρεωτικό πιστοποιητικό εμβολιασμού. Τα προσωπικά δεδομένα των ασθενών.


(Το υποχρεωτικό πιστοποιητικό εμβολιασμού) Προσπάθησα πολλές φορές, έχοντας στο ιατρείο μου κάποιον ασθενή ο οποίος δε θυμάται τα φάρμακα που παίρνει, μέσω της εφαρμογής της συνταγογράφησης να δω το ιστορικό του και την πλήρη φαρμακευτική του αγωγή. Στην προσπάθειά μου αυτή συνάντησα μια αυστηρή προειδοποίηση ότι κάτι τέτοιο απαγορεύεται διότι αποτελούν προσωπικά δεδομένα των ασθενών που μόνο με την έγκρισή τους μπορούν να γίνουν γνωστά σε κάποιο ιατρό πέραν αυτού που τα συνταγογράφησε. Είναι λοιπόν προσωπικά δεδομένα τα φάρμακα που λαμβάνει ο καθένας μας.

Ένας ασθενής που χειρουργείται απαγορεύεται να ελεγχθεί αν είναι θετικός για τον ιό HIV του AIDS χωρίς τη δική του έγκριση. Αυτό σημαίνει ότι ο χειρουργός και όλοι οι συμμετέχοντες στο χειρουργείο δε μπορούν να γνωρίζουν το βαθμό του κινδύνου που θα εκτεθούν αν τρυπηθούν σε κάποιο χειρισμό γιατί το αν είναι θετικός κάποιος στον ιό του AIDS είναι προσωπικό του δεδομένο.

Το υποχρεωτικό πιστοποιητικό εμβολιασμού.Η εξαίρεση για τα  προσωπικά δεδομένα…

Θα μπορούσα συνεχίζοντας την αναφορά να περιγράψω πάμπολες περιπτώσεις που ο νόμος εμποδίζει την πρόσβαση σε πολύ σημαντικά για την άσκηση της ιατρικής δεδομένα διότι προέχει η προστασία των προσωπικών δεδομένων του πολίτη ο οποίος μόνο με δική του επιλογή μπορεί να αποκαλύπτει κάποια από αυτά. Με μία εξαίρεση. Το πιστοποιητικό  εμβολιασμού ή νόσησης από κορονοϊό. Στην περίπτωση αυτή μπορεί ο ναύτης της εισόδου του πλοίου, ο μπράβος του νυκτερινού κέντρου, ο εργοδότης της οποιασδήποτε εργασίας, ο υπάλληλος της αεροπορικής εταιρείας μπορούν να γνωρίζουν πότε και με ποιο εμβόλιο εμβολιαστήκαμε, πότε νοσήσαμε και αν έχουμε ή όχι θετική γνώμη για τα εμβόλια.

Το υποχρεωτικό πιστοποιητικό εμβολιασμού.Ο εμβολιασμένος και νοσεί και μεταδίδει.

Ανωτέρα βία θα πείτε. Ας δούμε λοιπόν τι εξυπηρετεί αυτό το πιστοποιητικό που πανηγύρισε μάλιστα η πολιτική μας ηγεσία ότι ήταν δική της έμπνευση η έκδοσή  του. Όπως πια έχει εμπεδώσει φαντάζομαι και ο πιο φανατικός, ο εμβολιασμένος και νοσεί και μεταδίδει τη νόσο.  Κάποιος λοιπόν που έχει εμβολιστεί και είναι καθηγητής σε σχολείο λόγω του ότι κατέθεσε το πιστοποιητικό του εμβολιασμού του στο διευθυντή του σχολείου του μπορεί να διδάσκει χωρίς να υποβάλλεται σε test κορονοϊού.

Αντίθετα ο μη εμβολιασμένος, τιμωρούμενος από ένα εκδικητικό κράτος για την επιλογή του αυτή, υποβάλλεται δύο φορές την εβδομάδα σε rapid test  με δικά του μάλιστα έξοδα. Ο εμβολιασμένος λοιπόν καθηγητής έρχεται σε επαφή με κρούσμα και αρχίζει να νοσεί μεταδίδοντας στους μαθητές και συναδέλφους του τη νόσο. Αν μάλιστα έχει ήπια συμπτώματα και δε θέλει να διακόψει τη δραστηριότητά του μπορεί να προσέχεται στην εργασία του χωρίς να ελέγχεται.

Έχει καταθέσει πιστοποιητικό εμβολιασμού. Αν πάλι ελεγχθεί και είναι θετικός όσοι εμβολιασμένοι συνάδελφοί του ή μαθητές ήρθαν σε επαφή μαζί του μπορούν να συνεχίζουν να προσέρχονται στο σχολείο χωρίς να υποχρεώνονται να μπουν σε καραντίνα.

Ο υποχρεωτικός εμβολιασμός για τους υγειονομικούς.Η στοχοποίηση των μη-εμβολιασμένων.

Πως σας φαίνεται αν αυτό το μεταφέρουμε σε ένα νοσοκομείο όπου μάλιστα είναι υποχρεωτικός ο εμβολιασμός; Ο εμβολιασμένος υγειονομικός που μεταδίδει γίνεται μια πραγματική υγειονομική βόμβα για συναδέλφους και ασθενείς. Όμως κινείται ελεύθερα γιατί είναι εμβολιασμένος και κανείς δε μπορεί να τον υποχρεώσει σε έλεγχο. Έτσι το πιστοποιητικό γίνεται όχι μόνο ένα άχρηστο χαρτί αλλά μεταβάλλεται σε κάτι επικίνδυνο για όλους. Μα γιατί τότε όλα αυτά;

Αφού μας έκλεισαν οριζόντια δύο χρόνια για το φόβο του ιού τώρα εφαρμόζουν το αντίθετο. Καραντίνα για κανένα,  ούτε για τους νοσούντες ή τις στενές επαφές τους γιατί είναι εμβολιασμένοι. Τη συνταγή χαλάνε όσοι δεν εμβολιάστηκαν αλλά αυτούς τους έχουμε στοχοποιήσει και έτσι τους έχουμε καταστήσει διάτρητους στη συνείδηση της κοινής γνώμης και μπορούμε να τους στερούμε το μισθό, να τους απολύουμε χωρίς αποζημίωση, να τους προπηλακίζουμε. Αυτοί είναι ανεμβολίαστοι.

Η απογύμνωση του ατόμου από κάθε προστασία, ιδιωτικότητα και σεβασμό.

Μέσα λοιπόν σε ένα τέτοιο σκηνικό σαρώνουμε κάθε προσωπικό δεδομένο  και κάθε σεβασμό στην ελευθερία του ανθρώπου. Η κατάσταση έκτακτης ανάγκης επιβάλλει την απογύμνωση του ατόμου από κάθε προστασία, ιδιωτικότητα και σεβασμό. Εμπνευστές βέβαια αυτής της κατάστασης δεν είναι οι κρατούντες του 21ου αιώνα. Τους πρόλαβε ο Αδόλφος του 20ου αιώνα. Αυτός ήταν πιο απλός. Για λόγους εθνικού συμφέροντος κάθε Εβραίος πρέπει να έχει το άστρο του Δαβίδ σε εμφανές σημείο. Έτσι θα προστατεύσομε την κοινωνία. Μα γιατί; Τι έκανε. Γεννήθηκε Εβραίος. Μόνο όσοι δεν έχουν το αστέρι μπορούν να θεωρούνται υγιείς. Οι άλλοι είναι μιάσματα.




Το  πιστοποιητικό εμβολιασμού είναι ένα επικίνδυνο έγγραφο.

Ας προσέξουμε. Είμαι απόλυτα πεπεισμένος ότι το πιστοποιητικό εμβολισμού είναι ένα επικίνδυνο έγγραφο. Πρώτον γιατί δεν έχει κάποια υγειονομική αξία αντιθέτως μπορεί να συγκαλύπτει το πρόβλημα και να οδηγεί σε διασπορά της νόσου. Γι’ αυτό γράψαμε και πρόσφατα. Δεύτερον γιατί ακόμη και αν το εμβόλιο εμπόδιζε τη μετάδοση δεν ξέρουμε πόσο κρατάει η διάρκειά του. Οι υπερήλικες και οι υγειονομικοί που εμβολιάστηκαν τον Ιανουάριο είναι καλυμμένοι; Πρέπει να εμβολιστούν με το ίδιο εμβόλιο ή κάποιο άλλο; Αν δεν κυκλοφορεί το εμβόλιο που πρωτοεμβολιάστηκαν πρέπει να ξεκινήσουν από την αρχή τον εμβολισμό. Είναι αλήθεια ότι οι τηλεαστέρες επιστήμονες έχουν πρόχειρες απαντήσεις για όλα. Αλλά προσέξτε: πρόχειρες. Και η προχειρότητα σκοτώνει.

Πιστοποιητικό εμβολιασμού,προσωπικά δεδομένα και ασφαλιστικές εταιρίες.

Όμως η πανδημία θα τελειώσει. Αλλά η προστασία των προσωπικών δεδομένων θα έχει υποστεί τεράστιο πλήγμα. Οι ασφαλιστικές εταιρείες που ήδη από παράθυρα διεισδύουν στις ζωές μας, για λόγους υγειονομικούς συμφέροντος πάντα, θα μπορούν πιο εύκολα να επιλέγουν ποιόν θέλουν να καλύψουν ασφαλιστικά.

Πως θα σας φαινόταν αν οι ασφαλιστικές εταιρείες ανακοίνωναν άμεσα ότι θέλουν να τους προσκομίσουν οι πελάτες τους πιστοποιητικό εμβολιασμού προκειμένου να δουν αν θα καλύψουν νοσηλείες και εξετάσεις που θεωρούν ότι σχετίζονται με τις επιπλοκές του κορονοϊού; Και βέβαια αύριο γιατί να μην καθιερωθούν διάφορα πιστοποιητικά χωρίς τα οποία δε θα ασφαλίζονται οι άνθρωποι;

«Οι ανεμβολίαστοι να μη νοσηλεύονται ή να μην εισάγονται στη ΜΕΘ»

Ήδη πολλοί θερμοκέφαλοι κραυγάζουν. «Οι ανεμβολίαστοι να μη νοσηλεύονται ή να μην εισάγονται στη ΜΕΘ». Άλλοι ανόητοι πιέζουν οι μη εμβολισμένοι να μην προσλαμβάνονται στο δημόσιο ή άλλες εργασίες. Αύριο λοιπόν αν επικρατήσουν αυτές οι ακρότητες μπορεί να μη νοσηλεύονται οι καπνιστές, οι παχύσαρκοι, να μην προσλαμβάνονται όσοι έχουν περάσει έμφραγμα, όσοι έχουν συγγενείς (εκ γενετής) καρδιοπάθειες κλπ..

Ο ασκός του Αιόλου άνοιξε και οι αέρηδες αρχίζουν να φυσούν. Ας προσέξουμε γιατί όσα κερδίσαμε αιώνες στο πεδίο του  σεβασμού του ανθρώπου θα τα χάσουμε σε μια στιγμή. Ήδη ο Δούρειος Ίππος είναι εδώ.

Νικόλαος Παναγιωτόπουλος
Καρδιολόγος Μαρούσι

Καρδιολόγος Μαρούσι



πηγή: https://www.cardiodoctor.gr

Νέα σχολική χρονιά; Τα "όπλα", στις επάλξεις και αγώνες για την ελληνική παιδεία…

 

 

Η πιο άχαρη σχολική χρονιά πλησιάζει. Είναι η πρώτη φορά, μετά από τρεις δεκαετίες διδασκαλίας, που νιώθω, και πολλοί συνάδελφοι το συμμερίζονται, αγωνία, ακεφιά, «ακηδία» θα την ονόμαζα, χρησιμοποιώντας μια λέξη της νηπτικής θεολογίας. ( Η λέξη ακηδία παράγεται από το άλφα το στερητικό και το ρήμα κήδω-κήδομαι, που σημαίνει φροντίζω, μεριμνώ. Από δω και ο κηδεμών και η κηδεία. Ακηδία σημαίνει αμέλεια, αφροντισία. Κατά την «Κλίμακα» του αγίου Ιωάννου του Σιναϊτου, «ακηδία εστί πάρεσις ψυχής και νοός έκλυσις, ολιγωρία ασκήσεως, μίσος του επαγγέλματος…». Δηλαδή, παράλυση της ψυχής και ατονία του νου, αδιαφορία για την άσκηση και μίσος για τις υποσχέσεις που έδωσες…).

Από την μια το πυρίκαυστο καλοκαίρι. Οι φωτιές που «μαύρισαν» και τον τόπο και τις ψυχές μας. Μόνο αυτό έλειπε εν μέσω της φοβερής οικονομικής κρίσης. Και η καταστροφή χτυπάει και πονά τον απλό λαό, που το μέλλον του έγινε τέφρα και αποκαϊδια...

Από την άλλη η βοή των πλησιαζόντων γεγονότων. Τα σκοτάδια του Ισλάμ, ξεχύνονται και πάλι προς  την Δύση. Είναι τρομερό. Ό,τι  κακό συμβεί στην Ασία, στις χώρες του Μωαμεθανισμού, θα ξεβραστούν οι χειρότερες συνέπειές του στην πατρίδα μας. Αλληλοσκοτώνονται οι Αφγανοί, λιανίζουν οι Ταλιμπάν τους αντιφρονούντες; Τρέμει η Ελλάς. Διαλύουν οι Αμερικανοί το Ιράκ ή την Συρία; Πανικός στην χώρα μας; (Πληρώνουμε την «εξαγωγή δημοκρατίας» των ΗΠΑ και των προθύμων παρακεντέδων τους. Αυτοί εξάγουν δημοκρατία και ερείπια και εμείς εισάγουμε λαθρομετανάστες και ισλαμικά γκέτο. Στην παρούσα συγκυρία προθυμοποιήθηκαν οι Αλβανοί και οι Σκοπιανοί να φιλοξενήσουν Αφγανούς. Οι καημένοι… ας  ρωτούσαν τους Έλληνες πολιτικούς!! Διαπρέπουν στον τομέα αυτό. Τόσες δεκαετίες υποτέλεια, προστασία και εξάρτηση, εντολοδόχοι των «Δυνάμεων» - με το αζημίωτο- αλλά η πατρίδα «πικραμένη, εντροπαλή», στο τελευταίο σκαλί. Δεν έμαθαν ότι τα αφεντικά τους γλοιώδεις δούλους πρώτα μαστιγώνουν και ταπεινώνουν. Με κάτι τέτοια εμετικά προσκυνήματα στους Αμερικανούς, παίρνουμε θάρρος και γελάει το αχείλι μας, αν και με τους Αλβανούς υπάρχει φόβος για την ελληνική μειονότητα).

Και αυτό το κακό, η λαθρομετανάστευση, θα συνεχιστεί. Ξηρασίες, ανομβρίες, πείνες και ασθένειες, πόλεμοι, συμβάντα που ωθούν σε μετακινήσεις λαών, θα πολιορκούν πρωτίστως την χώρα μας. Άλλοι κατηγορούν την γεωγραφία ή την ιστορία, άλλοι την Τουρκία ή την λεγόμενη ευφημιστικώς ΕΕ. Τις πταίει; «Οι ανίκανοι κυβερνήται της Ελλάδος έπλασαν τα ερείπια», που θα έλεγε και ο Παπαδιαμάντης.

Θα το πω πολύ απλά. Αν ήμουν αφγανός ή πακιστανός θα προσπαθούσα να φτάσω στην πιο ανοιχτή, μακροθυμούσα και γενναιόδωρη χώρα της Ευρώπης. Στην χώρα που προσφέρει, δωρεάν, φως, νερό, τηλέφωνο, κλιματιστικό, επιδόματα και μια στρατιά χρήσιμων ηλιθίων- που αυτοπροσδιορίζονται προοδευτικοί – οι οποίοι προστατεύουν τους μωαμεθανούς εποίκους από τον ρατσισμό των κακόψυχων, «ελληναράδων» γηγενών. Και θα περνούσα τα σύνορα, σίγουρα κάποια στιγμή…

Το ότι ακυρώθηκε η επανάσταση του Εικοσιένα, αυτό ουδόλως ενδιαφέρει, γιατί μια ολόκληρη γενιά Ελλήνων, ανατράφηκε μπουκωμένη από τα δηλητήρια της αφιλοπατρίας και του αντιχριστιανισμού. Και είναι τόσοι πολλοί οι αφασιακοί Βαλκάνιοι που κατοικούν στην Ελλάδα, ώστε εκπροσωπούνται και από κόμματα εξουσίας. Φευ!!

Ας επανέλθω στην νέα σχολική χρονιά. Τι μας περιμένει, αν περάσουμε βεβαίως τα μπλόκα;

Πάλι μάσκες και κρυμμένα πρόσωπα ό,τι χειρότερο για σχολική αίθουσα, που μοιάζει με χειρουργικό θάλαμο. Και να επικρέμεται και η καραντίνα. Ίσως δεν έχουμε αντιληφθεί πόση ζημιά έγινε τα δύο προηγούμενα χρόνια με την καθήλωση μικρών παιδιών μπροστά από τον υπολογιστή. Ο εθισμός, ύπουλα και αθόρυβα, εισχώρησε στις ψυχές των άγουρων παιδιών. Η «ψηφιακός εαυτός» τούς είναι πολύ πιο ευχάριστος από τον «πραγματικό εαυτό». Το διαδίκτυο λειτουργεί όπως ακριβώς τα ναρκωτικά. Ο ανώριμος χρήστης αισθάνεται κυρίαρχος του κόσμου, γι’ αυτό και σύμφωνα με έρευνες οι ηθικές αναστολές όσων το  χρησιμοποιούν αμβλύνονται.

(Ρώτησα κάποιους μαθητές μου το εξής απλό: Αυτά που βλέπετε στο διαδίκτυο, θα μπορούσατε να τα δείτε με τους γονείς σας παρέα; Απάντηση; Αμηχανία και ένοχα βλέμματα). Η δε μελέτη, το αναντικατάστατο θεμέλιο της γερής παιδείας, είναι πια το καθημερινό βάσανο των οικογενειών. Ψάχνουν οι γονείς χίλιους τρόπους μήπως και φιλοτιμήσουν τα παιδιά τους και στρωθούν στο διάβασμα. Μόνο μία είναι η απάντηση: «Παράδειγμα τοις τέκνοις παρέχειν». (άγιος Χρυσόστομος).

Από φέτος, μετά βαϊων και κλάδων, εγκαινιάζεται η αξιολόγηση. Πολύς θόρυβος για το τίποτε. Τυπική διαδικασία θα καταντήσει. Αξιολόγηση αυστηρή-πέλεκυς πρέπει να πέσει- απαιτείται στις πανεπιστημιακές σχολές, ιδίως σ’ αυτές που σπουδάζουν οι εκπαιδευτικοί. Να ξεριζωθούν όλα τα εθνομηδενιστικά, νεοσταλινικά απολειφάδια, που μαγαρίζουν, που μολύνουν με τα ανθελληνικά τους δηλητήρια, εδώ και δεκαετίες τους αυριανούς δασκάλους και καθηγητές.

Μόνο έτσι θα ανασάνει η παιδεία. Γι’ αυτό και πρέπει να ιδρυθούν ιδιωτικά πανεπιστήμια, όπου θα κληθούν να διδάξουν άνθρωποι που έχουν ιθαγένεια ελληνική και πραγματική επιστημονική κατάρτιση και όχι κομματικά διαπιστευτήρια, που ισοπεδώνουν διδακτορικά και περγαμηνές αξιοζήλευτες στην αλλοδαπή.

Άλλη… ιλιγγιώδης καινοτομία, έτσι εξαγγέλθηκε, είναι το πολλαπλό βιβλίο. Κάποιος που δεν γνωρίζει, θα υποθέσει ότι μπορώ εγώ ο δάσκαλος, να διδάξω φέτος, για παράδειγμα, κείμενα από παλαιότερα ανθολόγια ή να προσφύγω στους άριστους του ελληνικού λόγου από την αρχαιότητα ως σήμερα. Καλό και άγιο αυτό. (Προσωπικώς το πράττω εδώ και χρόνια). Όμως τα πράγματα δεν είναι έτσι. Θα υπάρχει το Μητρώο Διδακτικών Βιβλίων, τα εγκεκριμένα δηλαδή από το υπουργείο βιβλία και από αυτά θα διδάσκεις. Και έσται η εσχάτη πλάνη χείρων της πρώτης… Ξέρουμε τι βιβλία θα εγκρίνει το νεοταξικό υπουργείο. Θα δουν πολλά τα μάτια μας…

Και βέβαια από φέτος, αυτό κι αν προκαλεί καύχηση και υπερηφάνεια στον λαό μας, εισάγεται και η σεξουαλική διαπαιδαγώγηση, από το νηπιαγωγείο κιόλας. Το διαβάζεις και μονολογείς; Αυτό ήταν. Λύθηκε το πρόβλημα της παιδείας. Θα ισορροπήσουν οι οικογένειες. Ο άνεργος πατέρας ή αναγκεμένη μητέρα, θα βρει παρηγοριά και ελπίδα όταν τα βλαστάρια τους, 5 ή 6 ετών,  θα τους ιστορούν την σεξουαλική διαδικασία. Πώς και δεν το σκέφτηκαν εδώ και αιώνες οι μεγάλοι δάσκαλοι και επιστήμονες; Ιδού η απορία… Νέα σχολική χρονιά; Τα "όπλα", στις επάλξεις και αγώνες για την ελληνική παιδεία…

 

Δημήτρης Νατσιός

δάσκαλος-Κιλκίς

Κυριακή 15 Αυγούστου 2021

Οικουμενισμός η θρησκεία προ του Αντίχριστου




Παραμονή της εορτής της κοιμήσεως της Παναγίας μας 14 Αυγούστου 2021 ο κ. Βαρθολομαίος επέλεξε να τελέσει τον Μέγα εσπερινό σε Παπικό ναό στην Τραπεζούντα, με τους ακόλουθους Ορθόδοξους ιερείς να προσκυνούν το Παπικό Αλτάριο (θυσιαστήριο).
Ω της βλασφημίας! προφανώς έγινε η ένωση με τους Παπικούς και εμείς δεν το πήραμε χαμπάρι;
Χριστιανοί Ορθόδοξοι που έχουν στα χέρια τους το Φως της Ορθοδοξίας, να πηγαίνουν με το σκότος του Παπισμού!

/https://fosfanariou.gr/index.php/2021/08/14/patr-xorostasia-se-rwmaiokatholiko-nao-stin-trapezounta/






Θαύμα του Αγίου Σπυρίδωνος αποτρέπει να κτισθεί Παπικό Αλτάριο

https://proseuxi.gr/thauma-agiou-spiridonos-papiko-altario/



Δεν υπάρχουν πλέον Ορθόδοξες Επισκοπικές και Αγιορείτικες φωνές να πουν του Πατριάρχη μέχρι εδώ, στοπ δεν σε ακολουθούμε άλλο! Και όσοι από τους Επισκόπους και από τους ηγουμένους φημίζονται για αντιοικουμενστές, κατά περίεργο τρόπο δεν βγαίνουν πλέον  δημόσια να καυτηριάσουν την παναίρεση του Οικουμενισμού και να αφυπνίσουν το ποίμνιο, ξεχνώντας ότι η σιωπή είναι συνενοχή.



Αναρωτιώμαστε, που είναι αυτό το Άγιον όρος;


---------------------------------------------------------------------------------------------------------

Μία θρησκεία μόνο είναι. Η  Ορθόδοξος Χριστιανική θρησκεία. Και το πνεύμα αυτό το Ορθόδοξον είναι το αληθές. Τα άλλα πνεύματα είναι πνεύματα πλάνης και οι διδασκαλίες τους είναι μπερδεμένες. 
Άγιος Πορφύριος




Στο βιβλίο «Λόγοι Α΄. Με πόνο και αγάπη για τον σύγχρονο άνθρωπο» Αγίου Παϊσίου γράφονται τα εξής, τα οποία αποτελούν απάντηση στον διαθρησκειακό οικουμενισμό: «...Σήμερα δυστυχώς μπήκε η ευρωπαϊκή ευγένεια και πάνε να δείξουν τον καλό. Θέλουν να δείξουν ανωτερότητα και τελικά πάνε να προσκυνήσουν τον διάβολο με τα δύο κέρατα. ‘Μία θρησκεία, σου λένε, να υπάρχη’ και τα ισοπεδώνουν όλα. Ήρθαν και σ’ εμένα μερικοί και μου είπαν : Όσοι πιστεύουμε στον Χριστό να κάνουμε μία θρησκεία’. ‘Τώρα είναι σα να μου λέτε, τους είπα, χρυσό και μπακίρι (χαλκό) να τα κάνουμε ένα... Έγινε τόσος αγώνας για να λαμπικάρη το δόγμα’. Οι Άγιοι Πατέρες κάτι ήξεραν και απαγόρευσαν τις σχέσεις με αιρετικό. Σήμερα λένε: Όχι μόνο με αιρετικό, αλλά και με Βουδδιστή και με πυρολάτρη και με δαιμονολάτρη να συμπροσευχηθούμε. Πρέπει να βρίσκωνται στις συμπροσευχές τους και στα συνέδρια και οι Ορθόδοξοι. Είναι μια παρουσία’. Τί παρουσία; Τα λύνουν όλα με την λογική και δικαιολογούν τα αδικαιολόγητα.



Η ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΠΡΟ ΤΟΥ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟΥ - Ο ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΣ ΘΑ ΦΕΡΕΙ ΤΟΝ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟ


π. Αθανάσιος Μυτιληναίος

https://www.youtube.com/watch?v=qEOhHFvja4I&t=81s



Ο Οικουμενισμός φθονών το μεγαλείον της Ορθοδοξίας, η οποία παρέμεινεν παρθένος, αγνή, άμικτος από τα μιάσματα πλανών και αιρέσεων, ετεχνούργησεν το νέον τούτο σχήμα του Οικουμενισμού..
Υπό το πρόσχημα της αγάπης κρπύβεται ο Απατεών ο οποίος προτρέπει τους Ορθοδόξους να ανοίξουν τας θύρας και να δεχθούν και να εναγκαλισθούν όλους τους αιρετικούς και αλλόθρησκους ακόμη, και να γίνουν μία συναλοιφή.

+ Επίσκοπος Αυγουστίνος Καντιώτης








Σάββατο 14 Αυγούστου 2021

Τον Μάρκο παν στην εκκλησιά, τον Μάρκο παν στο μνήμα… Δημητρίου Νατσιού

  



Θρήνος μεγάλος γίνεται

Μέσα στο Μεσολόγγι.

Τον Μάρκο παν στην εκκλησιά

Τον Μάρκο παν στο μνήμα

 

 

Στο δρόμο για την τελευταία του μάχη, στο Κεφαλόβρυσο - είμαστε στις 9 Αυγούστου του 1823 -  σταμάτησε, ο Μάρκος Μπότσαρης, για λίγο στο ξακουστό μοναστήρι της Παναγίας της Προυσιώτισσας. Προσκύνησε την εικόνα, παρακαλώντας την Παναγία να ευλογήσει τον αγώνα. Έδωσε σε έναν καλόγερο ένα πουγκί με φλουριά, λέγοντάς του:

-Πάρτο και να τα μοιράσεις για την ψυχή του Μάρκου Μπότσαρη.

Ο καλόγερος που δεν είχε δει ποτέ του τον Μπότσαρη, ρώτησε απορημένος:

-Τι; Πέθανε ο Μάρκος Μπότσαρης;

 Και απαντά ο ήρωας:

-Όχι, αλλά πηγαίνει να πεθάνει.

(Από άρθρο του Γ. Παπαθανασόπουλου, στις 20 Φεβρουαρίου του 2021)

Όλη η ελληνική ιστορία, από την αρχαιότητα ως τις ημέρες μας, «φωλιάζει» στο προαναφερθέν απόσπασμα. Τον αθάνατο Μάρκο, ξεπροβοδίζουν και τον καρτερούν στο Συναξάρι του Γένους, όλοι οι κοσμοξάκουστοι καπεταναίοι και πολέμαρχοι. Ο Λεωνίδας που πολεμούσε κάτω από την σκιά που έφτιαχναν τα βέλη των «Περσιάνων». (Έτσι βροντοφώναζε στους Τούρκους, ο Νικηταράς, στην μάχη των Δολιανών, που έφευγαν νικημένοι: «Σταθείτε ωρέ Περσιάνοι να πολεμήσουμε!!).

Από την Βασιλεύουσα Πόλη, του γνέφει ο μαρμαρωμένος βασιλιάς μας, κρατώντας το αιματοβαμμένο κεφάλι του στα χέρια, σαν τον Αϊ- Γιάννη τον Πρόδρομο, 

«Έτσι καθώς εστέκονταν

ορθός μπροστά στην πύλη

Κι άπαρτος μες στην λύπη του», καθώς τραγουδά και ο Ελύτης, και να ψιθυρίζει, «πάντες αυτοπροαιρέτως» πεθαίνουμε εμείς οι Ρωμιοί για την Πίστη και την Πατρίδα. Αυτοπροαιρέτως και ο Μάρκος «πηγαίνει να πεθάνει»…

Αυτό το «αυτοπροαιρέτως», το οποίο αναβλύζει από τις αρχαίες αρτηρίες της γλώσσας μας, προσμένει και τον Παύλο Μελά στην Μακεδονία. «Σκοτώστε με παιδιά, πώς θα μ΄ αφήσετε στους Τούρκους;», ο Μελάς. «Δεν υπάρχει ένας χριστιανός να μου πάρει το κεφάλι;», ο Παλαιολόγος. Αυτοί δεν καταδέχονταν ούτε τα λείψανά τους να βρουν οι Τούρκοι. Είναι παλιά, αρχαία παράδοση. Ο νεκρός πολεμιστής με κανέναν τρόπο δεν πρέπει να πέσει στα χέρια των εχθρών, για να μην γίνει καύχημά τους και χλεύη για τον νεκρό. Γύρω από το νεκρό σώμα του Πάτροκλου γίνεται δεινή πάλη μεταξύ Αχαιών και Τρώων. Στα χρόνια της Τουρκοκρατίας, ο πληγωμένος καπετάνιος, προστάζει το κλεφτόπουλο, να κόψει το κεφάλι του για «να μη το πάρουν τα σκυλιά και μου το μαγαρίσουν!». Αυτό ζητά κι ο Παύλος Μελάς. Και έτσι έγινε. Το ίδιο έκανε και με τα άρματά του, πρόσταξε να δοθούν στο γιο του…
«Του αντρειωμένου τ’ άρματα
δεν πρέπει να πουλιώνται
μον’ πρέπει τους στην εκκλησιά
εκεί να λειτουργώνται»,
λέει το δημοτικό τραγούδι.
Και σύμφωνα με το κλέφτικο αυτό έθιμο κι ο Κίτσος Τζαβέλας, το άχρηστο πιο σπαθί εκεί το αφιερώνει.
Στη μάχη της Κλείσοβας στο Μεσολόγγι-του Ευαγγελισμού στα 1826- εχθρικό βόλι σπάζει στα δύο το σπαθί του Κίτσου Τζαβέλα, χωρίς να αγγίζει τον πολέμαρχο. Όλοι τότε είπαν πως ήταν θαύμα της Παναγίας. Κι ο Τζαβέλας αφήνοντας για μια στιγμή τη μάχη, πηγαίνει στην εκκλησία της Αγίας Τριάδος. Προσκυνά ευλαβικά το εικόνισμα της Ευαγγελίστριας και της αφιερώνει τα κομμάτια απ’ το σπαθί του λέγοντας:
-Παναγιά μου, σήμερα όπου σε γιορτάζουμε, σου αφιερώνω τούτο και βόηθα τα παλληκάρια να νικήσουμε τον εχθρό. Η Θεοτόκος έστερξε στην παράκληση του Τζαβέλα και του χάρισε δοξασμένη νίκη. (περ. «ΓΝΩΣΕΙΣ», τ.3, σελ. 81, Μάρτιος 1958). Οι αγωνιστές τιμούσαν τα άρματά τους. Ήταν για εκείνους τα άγια των αγίων και ξεχωριστά τα σπαθιά τους. Τα θεωρούσαν άρματα της παλληκαριάς. Το κλεφτόπουλο που ξεψυχάει, για στερνή χάρη ζητά απ’ τη μάνα του. «Φέρε μου το σπαθάκι μου, μάνα να το φιλήσω».

Και του Μάρκου Μπότσαρη το νεκρό σώμα, το σήκωσαν στους ώμους τους οι Σουλιώτες και θρηνώντας το πήγαν πρώτα στο μοναστήρι του Προυσού. Εκεί γιατροπορευόταν ο Καραϊσκάκης. Το έμαθε και πήγε σέρνοντας και φίλησε με δάκρυα τον νεκρό, λέγοντας:

-Άμποτε, ήρωα Μάρκο, κι εγώ από τέτοιο θάνατο να πάω. Και πήγε από τέτοιον θάνατο, που θάνατος δεν λογιέται…

 

Και όπως λέει και η εκκλησία μας την αγιότητα μόνο οι άγιοι την αναγνωρίζουν, έτσι και την αληθινή παλληκαροσύνη, μόνο τα πραγματικά παλληκάρια την κατανοούν και την αποθαυμάζουν. Στο πόλεμο της Μαράτης, κοντά στην Άρτα, κατά το 1821, γνωρίστηκε πρώτη φορά ο Καραϊσκάκης με τον Μάρκο Μπότσαρη. Βρέθηκε στο ίδιο ταμπούρι-πολεμίστρα και θαύμασε την παλικαριά του κι απόρησε τόσο πολύ, που αργότερα συνήθιζε να λέει πως δεν είδε άλλη φορά άνθρωπο γενναιότερο. «Σαν τον Μάρκο ήρωα, μάνα δεν ξαναγεννάει», έλεγε.

Και όταν η ρίζα είναι σουλιώτικη και τα κλωνάρια της γίνονται ωραία.  Όταν η γυναίκα τού Μάρκου έμαθε τον θάνατό του, έτυχε να χτενίζει τον γιο της, αγόρι έντεκα ετών. Άρχισε να μοιρολογεί το χαμένο ήρωά της. Ο μικρός δεν την άφηνε να κλαίει.

Ο πατέρας, έλεγε, σκοτώθηκε για την πατρίδα και η ψυχή του πάει στον παράδεισο. Μην κλαις! Να βγάλεις τα μαύρα και να μ’ αφήσεις να πάω στον θείο μου, (τον Νότη Μπότσαρη), να πολεμάω μαζί του. Να μου δώσεις άρματα και άλογο, μπορώ να τα κρατώ. Θέλω να πάρω το αίμα τού πατέρα μου….

Να κλείσω, τέτοιες μέρες που γιορτάζουμε το Ρόδον το Αμάραντον της Ορθοδοξίας, την Θεοτόκο, με την προσευχή του Κεφαλλονίτη Επισκόπου Κερνίτζης και Καλαβρύτων και Δασκάλου του Γένους,  Ηλία Μηνιάτη (1669-1714):

 «Έως πότε, πανακήρατε Κόρη, το τρισάθλιον γένος των Ελλήνων έχει να ευρίσκεται εις τα δεσμά μιας ανυποφέρτου δουλείας;.… Αχ! Παρθένε! Ενθυμήσου πως εις την Ελλάδα πρότερον, παρά εις άλλον τόπον, έλαμψε το ζωηφόρον φως της αληθινής πίστεως. Το ελληνικόν γένος εστάθη το πρώτον οπού άνοιξε τας αγκάλας και εδέχθη το θείον Ευαγγέλιον,… το πρώτον οπού αντεστάθη των τυράννων, οπού με μύρια βάσανα εγύρευαν να εξερριζώσωσιν από τας καρδίας των πιστών το σεβάσμιόν σου όνομα. Τούτο έδωσε εις τον κόσμον Διδασκάλους, οι οποίοι, με το φως της διδασκαλίας των εφώτισαν τας ημαυρωμένας διανοίας των ανθρώπων… Και αν ετούται μας αι φωναί δεν σε παρακινούσι εις σπλάγχνος, ας σε παρακινήσωσι τα πικρά δάκρυα, οπού μας πέφτουσιν από τα ομμάτιά μας…».

 

 

Δημήτρης Νατσιός

δάσκαλος- Κιλκίς