Πέμπτη 10 Ιουνίου 2021

Όταν ο π. Νεκτάριος Μουλατσιώτης παρουσίαζε βιβλίο του Μάξιμου Βάρβαρη ''Η ΑΝΑΛΑΜΠΗ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ''

 




Και για να τα πάρουμε με τη σειρά.

1. Σύμφωνα με τις υπ΄ αριθμόν 4938/2846/27-12-2007 και υπ' αριθμ. 3221/2328/23-10-2008 αποφάσεις της Διαρκούς Ιεράς Συνόδου της Εκκλησίας της Ελλάδος ο Μάξιμος Βάρβαρης δεν είναι ούτε μοναχός, ούτε ηγούμενος.. 
Για την απόφαση δείτε εδώ:  
http://www.ecclesia.gr/greek/Dioceses/Dioceses.asp?mitra_id=38&id=748


2. Μετά από έξι χρόνια από την πρώτη δυσμενή και τελεσίδικη απόφαση της ΔΙΣ για τον Μάξιμο Βάρβαρη και συγκεκριμένα  στις 20 Ιανουαρίου του 2013 στο ξενοδοχείο ''OSCAR'' ο π. Νεκτάριος Μουλατσιώτης παρουσιάζει το βιβλίο του πλανεμένου Μάξιμου Βάρβαρη ''Η ΑΝΑΛΑΜΠΗ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ''
Για την παρουσίαση δείτε εδώ: https://www.youtube.com/watch?v=qibI2wSKPIk

Παρατήρηση: Στο παραπάνω βίντεο του 2013 διαπιστώνουμε ότι ο π. Νεκτάριος αγνόησε επιδεικτικά την απόφαση της Εκκλησίας της Ελλάδος.


3. Μετά από οκτώ χρόνια στις 10 Ιουνίου του 2021 ο π. Νεκτάριος Μουλατσιώτης μας ζητάει να κάνουμε το εμβόλιο για να ''σωθούμε''
https://www.youtube.com/watch?v=lisU3m_pvP0

Παρατήρηση: Στο παραπάνω βίντεο του 2021 διαπιστώνουμε ότι ο π. Νεκτάριος Μουλατσιώτης κόπτεται για την απόφαση της Εκκλησίας να μπολιαστούμε με το μπόλι της νέας τάξης.

Τα συμπεράσματα δικά σας!

Προσωπικά θα ευχηθούμε στον π. Νεκτάριο καλή φώτιση και καλή μετάνοια.

Σχόλιο ιστολογίου: 
Ο π. Νεκτάριος τότε το 2013 δεν είχε προστεθεί στους καταλόγους των προς αρχιερατείαν υποψηφίων. Σήμερα όμως είναι μέσα στον κατάλογο. Ο νοών νοείτω..


















Ο πιστός λαός και το Συνοδικό σύστημα


 

".. «η άποψη ότι η διατήρηση της γνήσιας Ορθοδόξου πίστεως διασφαλίζεται μόνον δια του συνοδικού συστήματος ως του μόνου αρμοδίου και εσχάτου κριτού των θεμάτων της πίστεως, έχει δόση υπερβολής και εκφεύγει της αληθείας, καθότι στην εκκλησιαστική ιστορία, πολλές σύνοδοι εδίδαξαν και ενομοθέτησαν λανθασμένα και αιρετικά δόγματα και ο πιστός λαός τις απέρριψε και διαφύλαξε την ορθόδοξη πίστη και εθριάμβευσε την Ορθόδοξη ομολογία»..


Δημήτριος Τσελεγγίδης καθηγητής δογματικής


πηγή

ΥΠΑΚΟΗ ΚΑΝΟΥΜΕ ΜΟΝΟ ΣΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΠΑΤΕΡΕΣ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΜΑΣ

 


Η έννοια της υπακοής έχει πολύ παρεξηγηθεί και αυτό το εκμεταλεύονται κληρικοί κατώτερων και ανώτερων βαθμίδων. Υπακοή κάνουμε μόνο στον Χριστό και στους πατέρες της Εκκλησίας μας

Δημήτριος Τσελεγγίδης

https://www.youtube.com/watch?v=63i9tIXhhZY


https://averoph.wordpress.com/2016/11/29/%CE%B4%CE%B7%CE%BC%CE%AE%CF%84%CF%81%CE%B9%CE%BF%CF%82-%CF%84%CF%83%CE%B5%CE%BB%CE%B5%CE%B3%CE%B3%CE%AF%CE%B4%CE%B7%CF%82-%CE%B7-%CE%AD%CE%BD%CE%BD%CE%BF%CE%B9%CE%B1-%CF%84%CE%B7%CF%82-%CF%85%CF%80/

Τετάρτη 9 Ιουνίου 2021

Η ''πανδημία'' είναι κατασκευασμένη με απώτερο σκοπό να μας εμβολιάσουν. Γέρων Φιλόθεος Καρακαλληνός




Ο γέρων Φιλόθεος ηγούμενος στην Ιερά Μονή Καρακκάλου Αγίου Όρους, μας εφιστά την προσοχή και στηρίζει την αντίσταση των ανθρώπων στο εμβόλιο του διαβόλου.

''Γίνεται προετοιμασία του σφραγίσματος με δικτατορικό τρόπο και με πλύση εγκεφάλου από τα κανάλια και τους δημοσιογράφους.
Βλέπουμε του διαβόλου την ενέργεια μέσα από αυτή την μεθοδικότητα..
Ελπίζουμε στο Θεό και στην καλοπροαίρετη διάθεση πολλών Χριστιανών και νοημόνων ανθρώπων που το βλέπουν αυτό, διαισθάνονται και αντιστέκονται.
Πολλά πράγματα θα τα φανερώσει η χάρη του Θεού''

Δείτε το βίντεο
https://www.youtube.com/watch?v=_z1K8BBF2DI




Τρίτη 8 Ιουνίου 2021

Ἄν δέν φυλάξη ὁ Θεός, τί μποροῦν νά κάνουν τά ἐμβόλια καί τά φάρμακα; Γέρων Ευθύμιος

 



... Εἶναι ἀταίριαστος αὐτός ὁ φόβος γιά τούς χριστιανούς πού ἐμπνέονται ἀπό τό παράδειγμα τοῦ Θεανθρώπου καί ἀπό τούς Μάρτυρες τῆς πίστεώς μας.

Ἀπό πολλούς ἀναμένεται ἐναγωνίως ἡ νίκη τοῦ κορονοϊοῦ μέ τήν ἐφεύρεση τοῦ ἐμβολίου, τό ὁποῖο θά εἶναι ὑποχρεωτικό γιά ὅλους.
Ἐμεῖς ἀρνούμαστε νά κάνωμε τό ἐμβόλιο.
Ὅποιος φοβᾶται, ἄς κάνη ὅσα ἐμβόλια θέλει, ἀλλά νά γνωρίζη ὅτι μπορεῖ νά ἔχη ἀπρόβλεπτες βαρειές παρενέργειες, ὅπως εἶχαν τά ἐμβόλια πού ἔκαναν στά παιδιά πρίν λίγα χρόνια γιά τήν νόσο τῶν πτηνῶν καί πολλά παρέλυσαν.
Ὅπως ἐπίσης ἔπαθαν σκλήρυνση κατά πλάκας πολλοί πού ἔκαναν τό ἐμβόλιο τῆς ἡπατίτιδας Β’ καί τό ἴδιο συμβαίνει καί μέ ἄλλα ἐμβόλια. Ἄν δέν φυλάξη ὁ Θεός, τί μποροῦν νά κάνουν τά ἐμβόλια καί τά φάρμακα...;

Μέ πόνο ψυχῆς

καί εἰλικρινή φιλαδελφία.

Ἱερομόναχος Εὐθύμιος

Καλύβη Ἀναστάσεως – Καψάλα

Ἅγιον Ὄρος

01-14 / 04 / 2020


https://enromiosini.gr/arthrografia/kyrie-soson-laon-apegnosmenon/

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Πάλι κάποια για να δικαιολογήσει τον δικό της εμβολιασμό προέβη σε δημόσια ψευδή δήλωση στην προσωπική της σελίδα στο fb ότι δήθεν πήρε ευλογία από τον γέροντα Ευθύμιο της Καψάλας για να κάνει το εμβόλιο. Επιπλέον Τόλμησε να βάλει λόγια στο στόμα του γέροντα που δεν είπε και δεν υπήρχε περίπτωση να πεί, συμπαρασύροντας ίσως κάποιους αδελφούς σε λανθάνουσα και ίσως μοιραία απόφαση εμβολιασμού. Εμείς θα ευχηθούμε στην δυστυχισμένη αυτή ύπαρξη καλή φώτιση, να μετανοήσει και να εξομολογηθεί αυτή την αμαρτία του ψεύδους, αλλά και της συκοφαντίας κατά του γέροντος Ευθυμίου.
Επιπλέον την διαβεβαιώνουμε ότι κανείς δεν ασχολείται μαζί της όσον αφορά το εμβόλιο, εκτός ίσως από τους οικείους της. 






Παρασκευή 4 Ιουνίου 2021

ΑΠΑΝΤΗΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΣΕΒΑΣΜΙΟΤΑΤΟΥ ΚΥΘΗΡΩΝ ΣΕ ΣΥΚΟΦΑΝΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΣΕ ΚΥΘΗΡΑΙΚΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ

 


Ἀγαπητέ κ. Διευθυντά,

Χαίρετε ἐν Χριστῷ Ἀναστάντι!

Πρό 10ημέρου εἶδα στά Κυθηραϊκά τήν ἐπιτιμητική καί ἐπικριτική ἐπιστολή τοῦ κ. Νικολάου Ἐμμ. Παπαδάκη, Θεολόγου, Διδάκτορος Δογματικῆς, μέ τόπο διαμονῆς τά Ἰωάννινα.

Πρώτη μου κίνησις ἦταν νά πληροφορηθῶ, μέσῳ συνεργατῶν μου, τά ἀκριβῆ στοιχεῖα καί τήν διεύθυνση τοῦ ἐπιστολογράφου, ὄχι γιά νά κινήσω δικαστική διαδικασία γιά τό λιβελλογράφημά του αὐτό, ἀλλά γιά νά ἐπικοινωνήσω διά ζώσης μέ τόν ἄγνωστο σέ μένα θεολόγο-Διδάκτορα τῆς Δογματικῆς. Ἤθελα νά τοῦ συστήσω νά μελετήσῃ, ἄν ἤθελε, τά Θεολογικοῦ καί Ἁγιοπατερικοῦ Φιλοκαλικοῦ περιεχομένου συγγράμματα τῆς ἐλαχιστότητός μου, τά Ὑμνογραφικά ποιήματα, τά «Μηνύματα τῆς Κυριακῆς», πού εἶναι Ἁγιογραφικά κηρύγματα καταχωρημένα στό Youtube κ.ἀ., γιά νά μᾶς εἰπῇ ὡς δογματολόγος ποῦ ὑπάρχουν θεολογικές καί δογματικές ἐκτροπές, γιατί μέσα στόν καταιγισμό καί καταιονισμό τῶν ἀπομειωτικῶν ἐκφράσεων «ἀρχίζει νά ἀμφιβάλῃ καί γιά τίς θεολογικές μου γνώσεις».

Δυστυχῶς ἡ ἐπιμελημένη ἔρευνα τῶν συνεργατῶν μου ἀπέβη ἄκαρπος. Γιατί τό πρόσωπον αὐτό, πού φέρεται ὡς ἐπιστολογράφος, εἶναι ἀνύπαρκτο. Ἀναζητήθηκε τηλεφωνικά στό 11880 καί 11888, καί δέν ὑπάρχει αὐτό τό ὄνομα στά Ἰωάννινα. Δέν ὑπάρχει οὔτε σταθερό οὔτε κινητό του τηλέφωνο, ἐκτός ἐάν τό ἔχῃ ἀπόρρητο. Ἐπίσης, δέν εἶναι γνωστός στούς ἐκκλησιαστικούς κύκλους τῶν Ἰωαννίνων, οὔτε ὑπάρχει στό διαδίκτυο κανένα ἄλλο ἄρθρο πού νά ὑπογράφῃ ὁ Νικόλαος Ἐμμ. Παπαδάκης, Θεολόγος, Διδάκτωρ Δογματικῆς. Ἀλλά οὔτε καί ὅ,τιδήποτε ἄλλο μέ καταχώρηση ὡς Παπαδάκης Νικόλαος, Θεολόγος. Ὅποια ἄλλη καταχώρηση μέ αὐτό τό ὄνομα εἶναι ἐντελῶς ἄλλου γνωστικοῦ ἀντικειμένου. Ἀκόμη δέν ὑπάρχει διδακτορική διατριβή Δογματικῆς μέ τό ὄνομα αὐτό στό ἀρχεῖο διδακτορικῶν διατριβῶν. Ὁ κάτοχος διδακτορικοῦ ὑπογράφει συνήθως ὡς Διδάκτωρ Θεολογίας τοῦ Α.Π.Θ., ἤ Διδάκτωρ Δογματικῆς Θεολογίας τοῦ Ε.Κ.Π.Α., καί ὄχι μόνον Διδάκτωρ Δογματικῆς.

Ἐάν ἐσεῖς, κ. Διευθυντά, ἔχετε ἀκριβῆ στοιχεῖα τοῦ ἐπιστολογράφου σας, νά μᾶς τά γνωρίσετε. Εἰ δ ̓ ἄλλως, τί νά ὑποθέσουν οἱ ἀναγνῶστες σας; Μετά τήν ἔρευνα αὐτή καί τά ἀποτελέσματά της, μοῦ ἔρχεται ἕνα ἐρώτημα: Ἄν ἕνα ἄλλο παρόμοιο λιβελλογράφημα ἀφοροῦσε ἐσᾶς προσωπικά, ἤ τήν ἐφημερίδα σας, ἤ ἕνα ἀπό τά δικά σας πολιτικά ἤ μή πρόσωπα, τά ὁποῖα ἐμφανῶς στηρίζετε καί προβάλλετε, θά τό ἀνεβάζατε στήν ἠλεκτρονική σας ἐφημερίδα, μέ τήν ἴδια ἄνεσι καί εὐκολία, ἤ θά ἐρευνούσατε ὅλα τά παραπάνω στοιχεῖα, γιά νά βεβαιωθῆτε ἄν ὑπάρχῃ ἤ δέν ὑπάρχει; Τί ὁρίζει γι ̓ αὐτό ἡ δημοσιογραφική δεοντολογία;

Φιλοξενήσατε καί τήν ἀπάντηση στήν ἀνοιχτή ἐπιστολή τοῦ κ. Ν. Παπαδάκη τοῦ κ. Ἀναστασίου Ὁμ. Πολυχρονιάδη, διδάκτορος Θεολογίας Α.Π.Θ., τόν ὁποῖον δέν γνωρίζω προσωπικά. Ἁπλῶς, μοῦ τηλεφώνησε αὐτές τίς ἠμέρες γιά νά μοῦ συμπαρασταθῇ στόν ἀγῶνα γιά τίς ἀνοικτές ’Εκκλησίες, γιά τήν τελετή καί τήν Θεία Λειτουργία τῆς Ἀναστάσεως κ. ἄ., ὅπως καί πολλοί ἄλλοι τό κάμνουν συχνά ἀπό ὅλη τήν Ἐλλάδα καί τό ἐξωτερικό, γιά τόν ἴδιο σκοπό, καί τόν ἐρώτησα ἄν γνωρίζῃ τόν ἐν λόγῳ ἐπιστολογράφο (πού τοῦ εἶναι ἄγνωστος) καί μαθαίνοντας γιά τήν ἐπιστολή αὐτή, τήν ἀνεζήτησε στήν ἱστοσελίδα σας καί μέ δική του πρωτοβουλία ἀπάντησε.

Ὁ κ. Πολυχρονιάδης, μέ ἐκκλησιαστικό ἦθος καί φρόνημα καί μέ σωστή θεολογική κατάρτισι, διορθώνει τόν ὑποτιθέμενο Διδάκτορα τῆς Δογματικῆς καί τοποθετεῖ τά θιγόμενα θέματα στήν σωστή θεολογική τους θέση.

Ὁ ὑποτιθέμενος ἐπιστολογράφος σάν νά ὁμιλεῖ ἐξ ὀνόματος τῆς Ἱερᾶς ἡμῶν Συνόδου, τῶν Ἀδελφῶν Ἀρχιερέων καί τοῦ Ποιμνίου μου, ἀλλά καί τοῦ Οἰκουμενικοῦ Πατριαρχείου, συμβουλεύει, κρίνει, ἐπικρίνει τόν ὑποφαινόμενο γιά τήν ποιμαντική του διακονία, καταλογίζει σκληρότητα καί ἀκαμψία ἔναντι προβληματικῶν περιπτώσεων ἀνθρώπων τοῦ ποιμνίου μου, ἀπειλεῖ· καί τί ἄλλο δέν κάμνει; Ἀναμιγνύει πολλά θέματα, πού γιά να ἀπαντηθοῦν θέλουν πολλή μελάνη.

Σέ τρία-τέσσερα θέματα θά ἀναφερθῶ σύντομα «πετῶντι καλάμῳ», διότι ἴσως θά ἤθελαν οἱ ἀναγνῶστες σας μία ἀπάντηση.

1. «Τά λιβελλογραφήματα τοῦ ἁγίου Κυθήρων». Ποιά καί πότε ἐκυκλοφόρησαν; Ἄς ἀναφέρει ὁ κάθε ἐπικριτής μου ἕνα, μόνον ἕνα, ἄν μπορῇ. Εἶναι ἄλλο οἱ θεολογικές, ἐκκλησιολογικές καί ἀπολογητικές πραγματεῖες, πού ἀναπτύσσουν τά καίρια καί ἀκανθώδη θεολογικά, ἐκκλησιολογικά καί δογματικά θέματα (ὅπως τό Οὐκρανικό ζήτημα, ἡ περί Μιᾶς, Ἁγίας, Καθολικῆς καί Ἀποστολικῆς Ἐκκλησίας δογματική διδασκαλία καί αἱ παρεκκλίσεις ἀπό τά δόγματα καί τούς Ἱερούς Κανόνες τῆς Ἐκκλησίας μέ τήν κοινωνία καί συμπροσευχή μέ αἱρετικούς, κακοδόξους καί σχισματικούς) καί ἄλλο νά συντάσσῃς λιβελλογραφήματα κατά προσώπων.

2. Μέ τό ὀξύτατο Οὐκρανικό ζήτημα καί μέ τίς συμπροσευχές ἐν ὥρᾳ Θείας Λατρείας μέ ἀκοινωνήτους, ἑτεροδόξους, κακοδόξους, αἱρετικούς καί ἑτεροθρήσκους, τίς ὁποῖες ἀπαγορεύουν ρητῶς οἱ Θεῖοι καί Ἱεροί Κανόνες, ὑπάρχει διαφωνία ὄχι μόνον ἐμοῦ, ἀλλά καί πολλῶν Αὐτοκεφάλων Ὀρθοδόξων Ἐκκλησιῶν μέ τό Οἰκουμενικό Πατριαρχεῖο.

Σέβομαι τόν θεσμό τοῦ Πρωτοθρόνου τῶν Ὀρθοδόξων Πατριαρχείου, προσεύχομαι ὑπέρ τοῦ Παναγ. Οἰκουμενικοῦ Πατριάρχου κ. Βαρθολομαίου, ἀποστέλλω ἑόρτιες εὐχές πρός Αὐτόν, κατά τά ὀνομαστήρια καί τίς μεγάλες ἑορτές τῆς Χριστιανοσύνης (παρ ̓ ὅτι, ἀφ ̓ ὅτου ἀνέκυψε τό Οὐκρανικό ζήτημα, δέν λαμβάνω ἀπαντήσεις ἀπό τό Οἰκουμενικό Πατριαρχεῖο). Καί ἄν διευθετηθῇ ἱεροκανονικῶς καί Ἁγιοπνευματικῶς τό φλέγον θέμα τῆς Κανονικῆς Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας τῆς Οὐκρανίας ἐν Πανορθοδόξῳ Ἱερᾷ Συνόδῳ, τότε ἡ Παναγία ἡ Μυρτιδιώτισσα, τό πανελλήνιο αὐτό καί παγκόσμιο προσκύνημα, ὄχι μόνον τόν Παναγιώτατο Οἰκουμενικό Πατριάρχη, ἀλλά καί ὅλους τούς Μακ. Προκαθημένους τῶν Αὐτοκεφάλων Ὀρθοδόξων Ἐκκλησιῶν θά δεχθῇ πανευφροσύνως διά πανηγυρικό Πατριαρχικό Συλλείτουργο.

3. Ἡ ποιμαντική φροντίδα εἶναι «τέχνη τεχνῶν καί ἐπιστήμη ἐπιστημῶν» καί ἀποτελεῖ τήν προτεραιότητα ἐμοῦ καί τῶν Ἱερέων μας, πρωτίστως δέ καί κυρίως, ἡ μέριμνα γιά τήν χειραγώγηση τῆς νεολαίας μας, πού εἶναι δύσκολο ἐγχείρημα στήν ἐποχή μας. Εἶναι ἀνυπόστατο νά μᾶς καταλογίζεται ὅτι ἀπωθοῦμε τούς νέους, τά παιδιά μας μέ ἕνα ὕφος στυγνό καί αὐστηρό. Δέν εἶναι αὐτή ἡ ἀλήθεια. Τά ὀνόματα μαθητῶν καί μαθητριῶν Γυμνασίου καί Λυκείου τά μνημονεύουμε ὅλο τόν χρόνο στίς Θεῖες Λειτουργίες. Ὁ καϋμός μας εἶναι, πού γιά διαφόρους λόγους δέν ἔχουμε κοντά μας, ὅπως θά θέλαμε, τά παιδιά μας.

Εἶναι ἀπέραντη ἡ χαρά μας, ὅταν μερικά ξεχωρίζουν καί κοσμοῦν μέ τήν παρουσία τους τούς ἱερούς ναούς μας καί τίς ἄλλες ἐκδηλώσεις τῆς Τοπικῆς μας Ἐκκλησίας γιά τούς νέους μας (Κατηχητικά, χορωδία, χορευτικά, γιορτές κατηχητικῶν, συναντήσεις νέων).

Ὅσο γιά τούς συνανθρώπους μας πού ἔχουν πνευματικά καί ἠθικά προβλήματα, ἐνῶ δέν ἀπορρίπτουμε κανένα, συμβουλεύουμε, ὅταν ἔρχωνται κοντά μας, σύμφωνα μέ τήν ἠθικές καί πνευματικές παραινέσεις τῆς Ἐκκλησίας καί ἀναμένουμε ὅπως ὁ ἀγαθός Πατέρας τόν γιό του, στήν παραβολή τοῦ Ἀσώτου, γιά νά δεχθοῦμε μέ μετάνοια τόν ταλαιπωρημένο ἄνθρωπο στήν ἀγκαλιά τῆς Ἐκκλησίας. Δέν εἴμαστε κήνσορες καί ἀνακριτές, καί

4. Ἐμβόλια καί μάσκες. Μᾶς ἐπικρίνει ὁ ἐπιστολογράφος ἀλλά καί ἄλλοι τινές, ὅτι ἀσχολούμαστε μέ τά ἐμβόλια, χωρίς νά εἴμαστε γιατροί. Στούς ἱερεῖς μας λέμε νά ἀφήνουν ἐλεύθερους τούς ἐνορίτες νά ἀποφασίζουν γιά τήν ὑγεία τους, ἄν θά κάνουν ἤ δέν θά κάνουν τό ἐμβόλιο.

Προσωπικά ἐγώ, ὁ Ἐπίσκοπός σας, ὡμίλησα μία φορά σέ Ἱερά Παράκλησι στήν Παναγία μας τήν Μυρτιδιώτισσα (27 Δεκεμβρίου 2020, στόν Ἱερό Μητροπολιτικό Ναό τοῦ Ἐσταυρωμένου Χώρας Κυθήρων) γιά τά ἐμβόλια, τότε πού στήν Αὐστραλία οἱ τρεῖς θρησκευτικοί ἡγέτες ἀπευθύνθηκαν στόν πρωθυπουργό τῆς χώρας καί ἐξέφρασαν τήν ἐπιφύλαξή τους γιά τά ἐμβόλια, λέγοντας ὅτι ἔχουν πληροφορίες ὅτι ἐμπεριέχουν προϊόν ἀπό νεκρωμένα ἔμβρυα. (Ὁ Ὀρθόδοξος Ἀρχιεπίσκοπος μετά ταῦτα ἐδήλωσε ὅτι δέν ὑπάρχει πρόβλημα καί ἔκαμε τό ἐμβόλιο). Τό ἴδιο πρόβλημα εἶχαν καί τά ἑκατομμύρια τῶν Ρωμαιοκαθολικῶν. Ἀπευθύνθηκαν στό Βατικανό καί ὁ Πάπας ἀπάντησε:«Βάλτε τό ἐμβόλιο, ἔστω καί ἄν προέρχεται ἀπό κυτταρικές σειρές ἐκτρώσεων».

Τότε εἶπα, ἐάν ἔτσι ἔχουν τά πράγματα γιά τά ἐμβόλια, ὑπάρχει καί ἠθικό ζήτημα. Καί ἄν αὐτό εἶναι ἀληθές, προσωπικά δέν θά κάνω τό ἐμβόλιο. Ὅσο γιά τίς μάσκες πιστεύω ὅτι δέν εἶναι ἀπαραίτητες ἐντός τοῦ Ἱεροῦ Ναοῦ. Βέβαια, οἱ Κ.Υ.Α. τίς κάνουν ὑποχρεωτικές καί μάλιστα νά φοριένται διπλές. Ὅμως, ἡ παράδοσις τῆς Ἁγίας μας Ἐκκλησίας (καί ὄχι τῶν ἀνθρώπων) ποτέ στό παρελθόν δέν γνώρισε τέτοια προστατευτικά μέτρα ἐντός τῶν καθαγιασμένων καί καθιερωμένων Ἱερῶν Ναῶν, ὅπου τούς ἐπισκιάζει ἡ ἄκτιστη Χάρις, καί σέ βαρύτερες ἀπό τόν κορωνοϊό ἐπιδημίες καί λοιμικές ἀσθένειες. Δέν κινδυνεύουμε ἐκκλησιαζόμενοι ἀπό τήν Θεία Κοινωνία, οὔτε ἀπό τόν ἀσπασμό τῶν Ἁγίων Λειψάνων καί τῶν Ἱερῶν Εἰκόνων, ἀπό τόν Ἁγιασμό καί τήν Ἀρτοκλασία, ἀπό τό Ἀντίδωρο καί τήν εὐλογία τοῦ Ἱερέως. «Ὅσοι πιστοί!». Βεβαίως, ὁ Ἱερός Ναός κινδυνεύει ἀπό πυρκαϊές πού προέρχονται ἀπό ἀνθρώπινη εὐθύνη καί ἀπροσεξία. Καί ἀπό σεισμό, ὅταν τόν παραχωρήσῃ ὁ Θεός διά τάς ἁμαρτίας μας. «Τά θυσιαστήρια Σου κατέσκαψαν καί τούς προφήτας Σου ἀπέκτειναν», γράφει ἡ Παλαιά Διαθήκη. Ἄλλο τί γίνεται μέ τήν εὐθύνη καί ὑπαιτιότητα τῶν ἀνθρώπων καί ἄλλο πῶς ἐνεργεῖ ἡ πανσθενουργός Χάρις τοῦ Θεοῦ.

Ἐάν τό τελευταῖο διάστημα παρετηρήθησαν θάνατοι ἀδελφῶν Ἀρχιερέων, Ἱερέων καί Μοναχῶν, αὐτό δέν σημαίνει ὅτι συνέβησαν ἐν ὥρᾳ Θείας Λατρείας ἐν τῷ Ἱερῷ Ναῷ, ἀλλά αὐτές οἱ περιπτώσεις πού γνωρίζουμε, δέν ἐμολύνθησαν ἀπό τόν ἰό «ἐν Ἐκκλησίαις».

Αὐτά, ἀγαπητέ κ. Ἐμμ. Καλλίγερε, σχετικά μέ τό ψευδώνυμο δημοσίευμα.

Μέ τιμή καί εὐχές, ὁ Μητροπολίτης,

† ὁ Κυθήρων καί ἈντικυθήρωνΣεραφείμ.

Πηγή: https://www.kythiraika.gr/apo-ton-sevasmiotato-pros-tin-efimerida-kythiraika-eis-apantisin-dimosieymatos-peri-aytoy/

 

α. Για την συκοφαντική και κακοήθη επιστολή εναντίον του κυθήρων Σεαραφείμ πατήστε Εδώ


β. Απάντηση στην συκοφαντική και κακοήθη επιστολή από τον κ. Ομ. Πολυχρονιάδη Dr. Θεολογίας ΑΠΘ πατήστε Εδώ

γ. Υποστήριξη προς τον Σεβασμιότατο Κυθήρων Σεραφείμ αδελφού ιστολογίου
https://agonasax.blogspot.com/2021/06/blog-post_11.html
(Οι πιστοί δεν θα επιτρέψουν να πλήξουν τον Αγωνιστή Ιεράρχη Σεβασμιώτατο π. ΣΕΡΑΦΕΙΜ ΚΥΘΗΡΩΝ κατευθυνόμενα συνοδικά ὄργανα)

δ. π. Αντώνιος Στυλιανάκης περί της επιστολής του Σεβασμιοτάτου προς την ΔΙΣ για την ημέρα της Ανάστασης και τον διωγμό των αδελφών ιερέων από τους μητροπολίτες πατήστε Εδώ
                                                    ------------------------------------
Σχόλιο δικό μας προς συκοφάντη Παπαδάκη και προς τον ιδιοκτήτη της εφημερίδας ''ΚΥΘΗΡΑΪΚΑ''  https://www.kythiraika.gr/ κύριο Καλλίγερο:

(Να λοιπόν ο θρασύς και ασεβής τυφλοπόντικας που ακούει στο όνομα Νικόλαος Εμμ. Παπαδάκης Θεολόγος Dr Δογματικής από τα Ιωάννινα δεν υπάρχει. Η μάλλον υπάρχει, αλλά προτιμά τα ψευδώνυμα και τους δανεικούς τίτλους. Και είναι εμφανέστατο το άδικο μένος κατά του Σεβασμιοτάτου..
Κύριε Καλλίγερε δε νομίζετε ότι έχετε ευθύνη όταν φιλοξενείτε τέτοιες κακοήθεις επιστολές από ανύπαρκτους στην εφημερίδα σας? Και ότι έτσι θίγετε το προσωπικό σας κύρος, αλλά και της εφημερίδα σας? 
Μήπως ως κίνηση καλής θέλησης να δίνατε τα στοιχεία του αποστολέα (π.χ. email ) στον Σεβασμιότατο και επιπλέον να του ζητούσατε ένα δημόσιο ειλικρινές συγνώμη?)





Πέμπτη 3 Ιουνίου 2021

Άπλωσε, δάσκαλε, «την της αγάπης σαγήνην»


 


 


«Εσύ που πήρες την απόφαση να γίνεις δάσκαλος, έτσι κι έτσι έχεις δώσει, ως τώρα, πολλές εξετάσεις. Θυμήσου, προτού ν’ αρχίσεις την δουλειά σου, να κάμεις και μια τελευταία εξέταση, όχι μπροστά σε επιτροπές και καθηγητές, παρά μονάχος, ολομόναχος με τον εαυτό σου.

Ρίξε μια ματιά στην ψυχή σου και κοίταξε: Καίει εκεί μέσα άσβηστη κι ασάλευτη η λαχτάρα για τον άνθρωπο; Τότε πάει καλά κι ευλογημένη η απόφασή σου. Αν όμως βρεις πως όλος ο πόθος σου είναι πότε να ελευθερωθείς απ’ αυτόν και συλλογίζεσαι μόνον πως και πότε θα πλουτίσεις, τότε άλλαξε το ταχύτερο απόφαση, εν όσο είσαι ακόμη νέος, γιατί βρίσκεσαι σε στραβό δρόμο.

Ό,τι ελπίζεις, δεν θα σου το φέρει το επάγγελμά σου. Κι ο ίδιος το βλέπεις, η Πολιτεία δεν είναι γενναία στους μισθούς της… Αν όμως η ψυχή σου μοιάζει κάπως με την ψυχή της Μάνας, που κι όταν το γεννήσει το παιδί εξακολουθεί, με την αδιάκοπη τρεμούλα και λαχτάρα, ολοένα να το δημιουργεί και να το φτιάχνει, τότε να είσαι βέβαιος, πως δεν θα γκρεμισθείς από τα ύψη, που ανέβασες τον εαυτό σου με την απόφασή σου να γίνεις δάσκαλος και τη ζωή σου θα περάσεις ανθρωπινά…

Σαν την ψυχή της Μάνας πρέπει κι η δική σου ψυχή να είναι υπό αδιάκοπη λαχτάρα φλογισμένη. Τότε πήγαινε με θάρρος μπροστά, αλλιώς γύρισε πίσω, επειδή η ζωή σου θα είναι πάντα δυστυχισμένη». Το ωραίο και ρομαντικό αυτό κείμενο ανήκει στον φιλόλογο και κριτικό Γιάννη Αποστολάκη και γράφτηκε πριν από 80 περίπου χρόνια.

 Πανελλήνιες εξετάσεις σε λίγες ημέρες. Ο Γολγοθάς των παιδιών και των οικογένειών τους τελειώνει. Συζητούσα πρόσφατα με έναν υποψήφιο, κατασταλαγμένο παιδί, που επιθυμεί να ακολουθήσει το διδασκαλικό επάγγελμα. Του είπα όσα τόσα χρόνια έμαθα και διδάχτηκα.
 Το επάγγελμα του δασκάλου έχει όμως μια υψοποιό ιδιαιτερότητα. Προϋποθέτει ένα προσόν, το οποίο δεν ανιχνεύεται στις εξετάσεις: η αγάπη προς το παιδί, «η ασάλευτη και άσβηστη λαχτάρα για τον άνθρωπο», όπως σημείωνε ο Αποστολάκης.

Έχω γράψει κι άλλοτε πως κατ’ αντίθεση προς τους υπόλοιπους εργαζόμενους, που δίνουν ό,τι έχουν, οι δάσκαλοι δίνουν (διδάσκουν) ό,τι είναι. Και αυτό είναι που μεταβάλλει το επάγγελμα του δασκάλου σε λειτούργημα, γι’ αυτό και ονομάστηκε το άγειν άνθρωπο, η αγωγή, «τέχνη τεχνών και επιστήμη επιστημών».

Ο άγιος Ιωάννης ο Χρυσόστομος , ο οποίος αφιέρωσε την χριστομίμητο ζωή του στην παιδαγωγία της νεότητας, έγραφε: «Τούτο διδασκάλου αρίστου, το δι’ εαυτού παιδεύειν α λέγει», αυτό είναι το χαρακτηριστικό του άριστου δασκάλου, το να διαπαιδαγωγεί, επιβεβαιώνοντας τα όσα διδάσκει με το προσωπικό του παράδειγμα. Για να σημειώσει κάπου αλλού «και επί την αγάπην κατάφευγε συνεχώς, συσκιάζων το φορτικόν των ειρημένων», να καταφεύγει, δηλαδή, ο δάσκαλος συνεχώς στην αγάπη, για να ελαφρύνει το φορτίο της διδασκαλίας.

Καημό το έχω να διεξαχθεί κάποτε ένα παιδαγωγικό σεμινάριο με θέμα συμβουλές των Τριών Ιεραρχών στους δασκάλους. Τα αγιασμένα λόγια τους, γεμάτα αγάπη για τον πλησίον, είναι απαγορευμένα από την «Νέα Εποχή» της Παιδείας. Ένα τέτοιο όμως σεμινάριο θα προκαλούσε τα ειρωνικά μειδιάματα των δήθεν προοδευτικών. Πώς να ακουστούν λόγια σαν τα παρακάτω: «Ο δάσκαλος πρέπει να διακρίνεται και όταν μιλάει και όταν σιωπά («φθεγγόμενον και σιγώντα») και όταν τρώει και όταν κάνει οτιδήποτε άλλο, και από το βάδισμά του και από το βλέμμα του και από την εμφάνισή του και από όλα γενικά». Τα μάτια των μαθητών στρέφονται άγρυπνα πάνω μας και ή μιμούνται ή απωθούνται.

Η παλαμική ρήση «σχολείο ίσον δάσκαλος» ισχύει διαχρονικά. Σήμερα αυτό που εισπράττουμε από την Πολιτεία και τους εκπροσώπους της είναι απειλές για αξιολόγηση (από ποιούς;), φοβέρες για δικές της παραλείψεις, επικρίσεις, γιατί παραμένουμε απροσάρμοστοι στις νέες τεχνολογίες και άλλα ηχηρά και ανθηρά αερολογήματα. Έχω την αίσθηση ότι οι νέοι που μπαίνουν στην εκπαίδευση με αποκλειστικό κίνητρο την εξασφάλιση του δημοσίου, θα απωλέσουν, η μάλλον θα παραχωρήσουν, πολλά από αυτά που χαρακτηρίζουν ένα σχολείο ελεύθερο και δημοκρατικό. «Αν συλλογίζεσαι μόνο πότε θα πλουτίσεις, άλλαξε απόφαση», πράγμα αδύνατο βέβαια.

Για άλλους παιδαγωγία είναι λειτούργημα και για άλλους απλώς δουλειά η και… δουλεία. Ίσως η λέξη δάσκαλος να προέρχεται από το αρχαίο ρήμα δάω, που σημαίνει φωτίζω (εξού και δάδα-δαδί), το οποίο με ενεστωτικό αναδιπλασιασμό γίνεται δαδάσκω, διδάσκω= διδάσκαλος=δάσκαλος.

Την περίοδο της Τουρκοκρατίας οι Δάσκαλοι του Γένους ονομάζονταν φωτιστές. Η αμάθεια ισοδυναμούσε με το σκοτάδι. Σήμερα, την περίοδό της… τιποτοκρατίας και του νεο-ραγιαδισμού, χρειάζονται δάσκαλοι, φωτιστές, οι οποίοι τιμούν το λειτούργημά τους και όχι φωταδιστές, που διαχέουν προκλητικά την δουλεία τους και προβάλλουν τα νεφελώδη ιδεολογήματά τους. Ας απομνημονεύσουν οι υποψήφιοι δάσκαλοι και το αριστούργημα του Παλαμά για τον δάσκαλο, που αν το υπουργείο ήταν όντως εθνικής Παιδείας, θα επέβαλλε να είναι αναρτημένο σε κάθε αίθουσα διδασκαλίας.

Το παραθέτω:

 «Σμίλεψε πάλι, δάσκαλε, ψυχές!
Κι ό,τι σ’ απόμεινε ακόμη στη ζωή σου,
Μην τ’ αρνηθείς! Θυσίασέ το ως τη στερνή πνοή σου!
Χτίσ’ το παλάτι, δάσκαλε σοφέ!

Κι αν λίγη δύναμη μές στο κορμί σου μένει,
Μην κουρασθείς. Είν’ η ψυχή σου ατσαλωμένη.

Θέμελα βάλε τώρα πιο βαθιά,
Ο πόλεμος να μην μπορεί να τα γκρεμίσει.

Σκάψε βαθιά. Τι κι αν πολλοί σ’ έχουνε λησμονήσει;

Θα θυμηθούνε κάποτε κι αυτοί
Τα βάρη που κρατάς σαν Άτλαντας στην πλάτη,
Υπομονή! Χτίζε, σοφέ, της κοινωνίας το παλάτι!».

Δεν θα ξεχάσω ποτέ αυτό που μου είπε σοφός, πολιός πια, πνευματικός Γέροντας, που πριν γίνει ιερέας, υπήρξε δάσκαλος, μάθημα που το σκέφτομαι ολοζωής.

«Ο Θεός, παιδί μου, μπορεί να σε έκανε δάσκαλο, για ένα μόνο παιδί. Το παιδί αυτό θα το συναντήσεις κάποια στιγμή, μες στην αίθουσά σου. Ίσως είναι από τα ζωηρά, τα παιδιά που πολλές φορές αντιπαθούμε για την συμπεριφορά τους. Πρόσεξε! Αυτό το παιδί θα σε κρίνει. Ή θα το “σώσεις” ή θα το σπρώξεις στην απώλεια”. 
Και μου επανέλαβε τα χρυσά λόγια του αγίου Χρυσοστόμου: «
Έκτεινον την της αγάπης σαγήνην, ίνα μη το χωλόν εκτραπή, ιαθή δε μάλλον», άπλωσε τα δίχτυα της αγάπης, για όλους τους μαθητές σου.
 Ιδίως για όσους έχουν πρόβλημα. Με την αγάπη σου θα θεραπευτεί, αλλιώς θα «εκτραπή». Ίσως εδώ χωλαίνουμε οι περισσότεροι δάσκαλοι, στην «σαγήνην της αγάπης»…

 

Δημήτρης Νατσιός

δάσκαλος-Κιλκίς

Που είναι η νεολαία σήμερα;;; Ορθοδόξου ιερέως



 


Απορία..περί των νέων σήμερα ..

Βρε.... Που είναι η παλιά νεολαία... δυναμική, επαναστατική, θαρραλέα ... τρελή... ανατρεπτική έστω και με επιπόλαιο τρόπο.
Αντικαταστάθηκε απο τους υποταγμένους και φοβισμένους συμβιβασμένους και Μασκοφόρους νέους της εποχής μας.

Άραγε αν τώρα στα 15 προσκυνάνε στα 70 τι θα κάνουν;

Αν βέβαια ζήσουν μέχρι τότε με τα νεκροεμβόλια.

Από την αρχή αυτής της ιστορίας κοροϊδίας ..είχα πάντα αυτήν την απορία...δεν μπορούσα να εξηγήσω τον συμβιβασμό και την συμπόρευση των επαναστατικών νέων ..υποτίθεται ..όλα τα κατανόησα ...όλων την προδοσία την εξήγησα ...αυτή η νωθρότητα των νέων...που υποτίθεται δεν έχουν τίποτε να χάσουν και βράζει το αίμα τους ..δεν μπορούσα ..να εξηγήσω μέσα μου ..ακόμη και αυτό το ευτελές να πάνε να διασκεδάζουν τα βράδια που τους το έκοψαν.

Πώς το δέχθηκαν; Φοβάμαι πως υπάρχει και σε αυτό μια απάντηση συντριπτική και απογοητευτική . Οι νέοι μας καλοζωισμένοι έμαθαν να μην θέλουν να στερούνται τίποτε από ανέσεις ..βολεύτηκαν στα χρήματα του μπαμπά και στη χωρίς κόπο και μόχθο ζωή στις καφετέριες .και τα μπαρ...αυτό γίνεται τώρα τα τελευταία  30 χρόνια τουλάχιστον ..σπουδαγμένοι νέοι μακρυά όμως από τον κόπο του χωραφιού . Τον ιδρώτα και τον πόνο του σώματος.

Έγιναν νέοι του διαδικτύου ..όπου εκεί εξαντλούν κάθε αντίδραση και επαναστατική διάθεση που τους έχει απομείνει .. ιντερνετικά αγαπούν..ιντερνετικά.  Δουλεύουν ..ιντερνετικά σπουδάζουν ..ιντερνετικά επαναστατούν...όλα δυστυχώς ψεύτικα ..προσομοίωση της πραγματικότητας ...δεν γνωρίζουν πως να αντιδράσουν σε μια πραγματική απειλή της ελευθερίας και της προσωπικότητάς τους.

Νομίζουν ...ότι έχουν δεύτερη ζωή.  Σαν στα ηλεκτρονικά  παιχνίδια ..νομίζουν ότι θα εμφανιστεί κάποιος από ένα παράθυρο και θα τους ελευθερώσει. ...δεν κατανοούν πως πρέπει οι ίδιοι να αγωνιστούν ..ούτε το θέλουν .. προτιμούν όπως κλείνουν τον υπολογιστή ..να γυρίσουν αδιάφορα στην ψεύτικη αίσθηση που ζουν και να παραμυθιάσουν τον εαυτό τους ότι όλα είναι υπό τον έλεγχο μας...αρκεί να έχουμε διαδίκτυο και κοινωνικά σάιτ ..αρκεί να πούμε δυο τρεις αερολογίες σαν και εμένα καλή ώρα στο ίντερνετ.  

Έχω την αίσθηση ότι οι νέοι μας αν ποτέ αντιδράσουν θα είναι μόνο εάν τους κλείσουν το ίντερνετ.   Πράγμα βέβαια που δεν θα το κάνουν γιατί ξέρουν αυτοί που τα χειρίζονται πόσο αποχαυνώνονται οι νέοι μας...είναι εργαλείο το ίντερνετ χειραγώγησης και αποβλάκωσης ..όργανο με στόχο την ανελευθερία και τον ολοκληρωτισμό. Όλα θα τα απωλέσουμε...μόνο το ίντερνετ θα μείνει ..παρά μόνο όταν πλέον έχουν πετύχει το στόχο ...μόνο τότε θα το κλείσουν και αυτό. . βοήθεια μας.

Με πόνο και αγάπη...

Ένας ιερεύς

π. Β. Μ.






Σχόλιο ιστολογίου: Εδώ και δεκαετίες βάση σκοτεινού σχεδίου, τα σχολεία έχουν μεταλλαχθεί σε  ''μηχανές'' παραγωγής γενίτσαρων. Τα δε κατηχητικά (εκτός εξαιρέσεων) σε πολλές Μητροπόλεις έχουν καταργηθεί και αλλού λειτουργούν ως ''προτεσταντικές'' αγαπουλίστικες παραφυάδες και αναλόγως το φρόνημα του Μητροπολίτη και του ιερέως, που δεν έχει καμία σχέση με το Ορθόδοξο πατερικό πνεύμα.. Και φθάσαμε στο σήμερα.
Ευθύνη μεγάλη έχουμε και εμείς ως γονείς, δάσκαλοι, ιερείς

Τετάρτη 2 Ιουνίου 2021

..καὶ ἔσται ἡ ἐσχάτη πλάνη χείρων τῆς πρώτης...




Ο π. Χριστόδουλος  Αγγελόγλου δυστυχώς επανήλθε δριμύτερος εμμένοντας (στην πρώτη πλάνη) με δεύτερο βίντεο. Κατονομάζει τους πατέρες (επίσκοπους, καθηγούμενους, πνευματικούς, μοναχούς) που αναφέρθηκαν στους λόγους του Αγίου, ως συνομοσιολόγους χωρίς αγάπη και με αρρωστημένο φρόνημα. Ενώ στο πρώτο βίντεο αναλώθηκε στην συκοφαντία των μοναζουσών και της Ηγουμένης της Ιεράς Μονής του Αγίου Ιωάννου Θεολόγου της Σουρωτής, ότι είναι υπεύθυνες κατά την προσωπική του άποψη, για την δήθεν σύγχυση και παρερμηνεία των λόγων του Αγίου Παϊσίου περί εμβολίου και σφραγίσματος στον Β' τόμο του βιβλίου ''Πνευματική αφύπνιση'' σελ 181..
Και επιπλέον άκουσον άκουσον, ότι είναι υπεύθυνες για τον θάνατο πολλών από τον κορονοϊό από το κακογραμμένο όπως το χαρακτηρίζει επίμαχο σημείο στο βιβλίο. 

Για το πρώτο βίντεο του πατήστε ΕΔΩ

                                          ------------------------------------

Για το Έιτζ που αναφέρει ο π. Χριστόδουλος, δεν υπήρξε κανένα εμβόλιο και μάλιστα υποχρεωτικό όπως αναφέρει ρητά ο Άγιός μας. Άρα κατά την ταπεινή μας άποψη, ο Άγιος Παίσιος δεν αναφερόταν στο Έιτζ σε αυτό του τον λόγο, αλλά σε μία άλλη ασθένεια που θα ερχόταν στο μέλλον.

Επιπλέον ο π. Χριστόδουλος συντάσσετε με τους ανόμους κυβερνήτες σε όλα τα Αντίχριστα μέτρα, (υπέρ των μασκών και απολυμάνσεων εντός του ναού και των εμβολίων).

Οφείλουμε να ευχηθούμε στον π. Χριστόδουλο καλή φώτιση και καλή μετάνοια και σε όλους μας βεβαίως.




                                         https://www.youtube.com/watch?v=qpOYJkpeT0A


Ο Χριστός μας ενημερώνει δια των πνευματοφόρων πατέρων και Αγίων του.
Αλλά ποιός ακούει?
1. Άγιος Παίσιος Β' τόμος ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗΣ ΑΦΎΠΝΙΣΗΣ σελ. 181
«Τώρα πάλι παρουσιάσθηκε μία αρρώστια, για την οποία βρήκαν ένα εμβόλιο που θα είναι υποχρεωτικό και, για να το κάνει κανείς, θα τον σφραγίζουν».
2. Γέρων Παρθένιος
3. π. Στέφανος Αναγνωστόπουλος
6. Γέρων Σάββας Αγιορείτης
7. π. Σάββας Αχιλλέως
9. Άγιος Παίσιος για εμβόλιο


Σχόλιο αναγνώστη που μας εστάλη στο email


Αναίρεση λεχθέντων του π. Χριστοδούλου Αγγελόγλου

Δυστυχώς, ο π. Χριστόδουλος δεν διαστρέβλωσε μόνο τα λόγια του Αγίου Παϊσίου αλλά και της ίδιας της Γραφής, με μόνο στόχο να στηρίξει την πλάνη που βιώνουμε αυτό το διάστημα.
Στον παρακάτω σύνδεσμο θα βρείτε ένα κείμενο όπου αναιρούνται 13 εσφαλμένες θέσεις του πατρός Χριστοδούλου ώστε, όσοι θέλουν, να έχουν ορθή αντίληψη περί των όσων επικαλείται από τη Γραφή -και όχι μόνο- και να μην πλανώνται.

Στέφανος Παναγόπουλος

Πατήστε τον σύνδεσμο

https://drive.google.com/file/d/1IK8pjBOQE53QTyiv4GctmHEUHtDslimr/view

Τρίτη 25 Μαΐου 2021

Η ένωση των εκκλησιών προχωρά θέλετε δεν θέλετε. Μητροπολίτης Ιταλίας Πολύκαρπος

     Ο μητροπολίτης Ιταλίας μετά την συνάντηση με τον αιρετικό πάπα δήλωσε:




Ο Μητροπολίτης Ιταλίας Πολύκαρπος θεωρεί προκαθήμενό του τον.. αιρεσιάρχη πάπα !! (βίντεο)

Μετά την ψευδοσύνοδο της Κρήτης οι οικουμενιστές ζεσταίνουν τις μηχανές για την πολυπόθητη ένωσή τους με τον αιρεσιάρχη πάπα. Σήμερα ακούστηκαν απίστευτα πράγματα, ανείπωτες βλασφημίες από το στόμα του νέου Μητροπολίτη Ιταλίας Πολύκαρπου μετά την συνάντηση που είχε στο Βατικανό με τον πάπα.
Ιδού τι δήλωσε σύμφωνα με το vaticanews.

«Η συνάντηση με τον Πάπα Φραγκίσκο πήγε πολύ καλά. Ήταν μια πολύ εγκάρδια συνάντηση ενός υιού με τον αγαπημένο του πατέρα, μια συνάντηση ενός επισκόπου με τον προκαθήμενο και πατριάρχη του. Ο Άγιος Πατέρας έχει μεγάλη, γνήσια καρδιά. Τον ευχαρίστησα για το ενθαρρυντικό μήνυμα που μου έστειλε για την ενθρόνισή μου. Ζήτησα πάλι, και αυτήν την φορά στην Ιταλία ως επίσκοπος, την παπική ευλογία του για το έργο μου, και τον διαβεβαίωσα για τις θερμές μου προσευχές να του δώσει ο Θεός πολλά χρόνια σωματικής και πνευματικής υγείας για το καλό της παγκόσμιας (universal) Εκκλησίας και επίσης για το καλό του κάθε ανθρώπου καλής θελήσεως, για τον οποίο ο Άγιος Πατέρας έχει ιδιαίτερη ευαισθησία

Σε άλλο σημείο ανέφερε:

«Αυτό που προκαλεί έκπληξη είναι ότι η εγγύτητα, οι χειρονομίες, οι πρωτοβουλίες του Πάπα Φραγκίσκου και του Πατριάρχη Βαρθολομαίου είναι γνήσιες και μακριά από οποιαδήποτε κοσμική άποψη ή απόπειρα εντυπωσιασμού. Είναι δύο άνθρωποι που έχουν τις ίδιες σκέψεις και ευαισθησίες, που γνωρίζουν ότι πρέπει να ενεργούν μαζί για το καλό της ταραγμένης ανθρωπότητας, και πρόσφατα ακόμη πιο ταραγμένης από την υγειονομική κρίση και την οικονομική κρίση που προκάλεσε η πανδημία του κορωνοϊού. Το ταξίδι των Καθολικών και των Ορθόδοξων προς την πλήρη ενότητα βρίσκεται στο σωστό δρόμο υπό την καθοδήγηση του Αγίου Πνεύματος και κινείται προς την γραμμή του τερματισμού. Πιστεύω ότι ο στόχος αυτός έχει ήδη επιτευχθεί στο επίπεδο των πιστών, και αυτό είναι πιο σημαντικό από ό, τι σε θεσμικό επίπεδο

Και για κερασάκι στην τούρτα δείτε αδέλφια τι είπε στο τέλος, απαντώντας στο ερώτημα για το τι θα μπορούσε σήμερα να απειλήσει την πορεία προς την ενότητα.

«Ο σχετικισμός, η αδιαφορία, η αδράνεια, η απαισιοδοξία, η ιδέα μιας επιφανειακής ενότητας, μιας διοικητικής-θεσμικής ενότητας, ο σεκουλαρισμός, πιθανά γεωπολιτικά παίγνια: όλα αυτά δεν έχουν καμία σχέση με την ενότητα. Η Εκκλησία δεν είναι θεσμός αυτού του κόσμου, αλλά είναι το θεανθρώπινο μυστικό σώμα του Χριστού

Πηγή: ΤΑΣ ΘΥΡΑΣ




https://www.vaticannews.va/it/papa/news/2021-05/dialogo-ecumenico-ortodossi-italia-polycarpos.html

Κυριακή 23 Μαΐου 2021

Άγιε Κερκύρας ,και συ μωρέ;;;

 



Εγώ είμαι παπαδιά και μας έστειλαν προειδοποίηση και ένα πάκο καταγγελιών από την Μητρόπολη Κέρκυρας ότι κάνουμε αντιεμβολιαστική προπαγάνδα ειδικά η πρεσβυτέρα εγώ δηλ και στο διαδίκτυο μου επέβαλαν σιωπή να μην μιλώ ...ότι παρακολουθούμαστε και ότι εαν δεν εφαρμόσουμε πληρως τα μέτρα ..μάσκες κλπ θα πάρουν διοικητικα μέτρα εναντιον μας κα γιατι σκανδαλιζουμε τους πιστούς που δεν εφαρμόζουμε τα μέτρα ..μάσκες,τεστ κλπ κι ότι παραπληροφορούμε τον κόσμο. 
 
Εκκλησία εναντίον εκκλησίας κι ελευθέρων εκκλησιαζομένων .. Απαντάμε όχι ...στον βιασμό και την πίεση ας μας πάψουν ας μας βάλουν αργία εμείς τσίρκο με κλόουν δεν θα γίνουμε στον ιερό ναό του Χριστού ουτε θα βιασουμε την ελευθερια ΤΩΝ ΑΝΘΡΏΠΩΝ ΕΠΙΒΑΛΟΝΤΑΣ ΣΕ ΑΥΤΟΥΣ ΝΑ ΦΟΡΟΥΝ ΜΑΣΚΕΣ μια ελευθερία που μασ χαρισε ο ΘΕΌΣ.. 
 
ΤΟ ΑΠΟΦΑΣΙΣΩΜΕΝ ΚΑΙ ΔΙΑΤΑΣΟΜΕΝ ΔΕΝ ΧΩΡΑ ΠΡΩΤΙΣΤΩΣ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΟΥΤΕ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ....
κατι θα μας στειλει ο Χριστός να ζησουμε ..
Εχουν διχασει το κόσμο ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ ΚΑΛΟ ΑΓΩΝΑ
  
Μάγδα Ζερβού πρεσβυτέρα

Πηγή: https://trelogiannis.blogspot.com/

Κερκύρας: ''Το ζήτημα του εμβολιασμού δεν είναι ζήτημα πνευματικό, αλλά ιατρικό''

https://www.romfea.gr/epikairotita-xronika/43585-kerkyras-to-zitima-tou-emvoliasmoy-den-einai-zitima-pnevmatiko-alla-iatriko

Τρίτη 18 Μαΐου 2021

Δυστυχώς κλήρος και λαός, μείναμε μεταξεταστέοι

 ΣΥΝΓΚΛΟΝΙΣΤΙΚΟ ΚΑΙ ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΙΚΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΔΕΛΦΟΙ...ΚΑΙ ΚΛΑΨΤΕ ΤΗΝ ΟΛΙΓΟΠΙΣΤΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΔΕΙΛΙΑ ΜΑΣ

Αδελφοί δεν ξέρω αν το κατανοήσατε, αλλά ο Κύριος έβαλε σε όλους μας κλήρο και λαό ένα τεστ και έβαλε ένα εύκολο θέμα ώστε όλοι να πάρουν προβιβάσιμο βαθμό.




 
Κι όμως μείναμε όλοι στον τόπο μετεξεταστέοι. Κολοκύθια πνευματικότητα τόσα χρόνια. Κατηχητικά, κύκλους Αγίας Γραφής, συνάξεις, προσκυνηματικές εκδρομές, χριστιανικά βιβλία για υψηλές αρετές κτλ. Όλα αυτά για να χτίσουμε μία αυταπάτη δήθεν πνευματικών ανθρώπων, καθωσπρέπει υπάρξεων που σαν εξαγνισμένοι σκόρπισαν παντού χριστιανικό σνομπάρισμα και συμβουλές σαν άλλοι γέροντες της γειτονιάς. 

Μα η αληθινή ταπείνωση και αρετή είναι ο πόνος και η λαχτάρα για την αληθινή λατρεία του Θεού όπως την παρέδωσαν οι Απόστολοι και οι Πατέρες. Εξ αρχής φανερώθηκε η γύμνια μας ως Ορθόδοξοι πιστοί όταν κληρικοί και λαϊκοί ελαφρά τη καρδία δεχθήκαμε χωρίς ίχνος αντίρρησης την περιστολή έως και απαγόρευση της λατρείας χάριν μίας αποστειρωμένης βιολογικής ύπαρξης. 

Και τώρα σε μία περίπτωση χονδροειδούς λάθους της μετατροπής της Τριημέρου Αναστάσεως σε διήμερη, άπαντες ναρκωμένοι δεν αισθάνθηκαν ούτε οδύνη, ούτε ιερή αγανάκτηση, ούτε ντροπή. Χαμένο το Άγιον Όρος, Ηγούμενοι, Γερόντισσες, Επίσκοποι ( πλην ελαχίστων) , Ιερείς ( πλην ολίγων ) ,πιστοί ( πλην δακτυλομετρούμενων). Σαν να μη έγινε τίποτα βρε αδελφέ. 

Ξανά ακούγετε η φωνή Του να διερωτάται " άραγε όταν έλθει πάλι στον κόσμο ο Υιός του Θεού θα βρει την πίστη;" Άντε λοιπόν υπνωτισμένοι της Γης. Κάντε το εμβόλιο και τα τεστ για να μπορείτε να μπείτε στους Ναούς να κάνετε καμία Αρτοκλασία υπέρ υγείας. Αισχρή ειδωλολατρεία και ασέβεια στο πρόσωπο του Αναστάντος Ιησού Χριστού. Ευτυχώς υπάρχουν τα Κύθηρα και κάποια άλλα μέρη για να μπούμε στην κιβωτό τους όταν αρχίσει να δυναμώνει η βροχή. 


ΕΝΑΣ ΙΕΡΈΑΣ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΤΟΥ ΥΨΙΣΤΟΥ - ΟΡΘΌΔΟΞΟΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΉ ΓΗ


Σχόλιο ιστολογίου: Δόξα σοι ο Θεός που υπάρχει μερίδα του κλήρου και του λαού (έστω και μικρή) η οποία δεν συντάσσεται με το Αντίχριστο και Χριστομάχο πολιτικό αλλά και εκκλησιαστικό (Δούρειο ίππο) καθεστώς.